crosspostquote:Op maandag 11 januari 2010 12:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
http://haha.nu/funny/funny-math/
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:04 schreef JanPiraat het volgende:
Hahah er zitten wel een paar geniale tussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Teacher is a noobquote:
Laatste is geniaalquote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef SemperFii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beer lawquote:
Ik zette ooit een 'f' voor het woord 'iets' bij Frans, en zette er 'velo' achter als vertaling. Konden ze ook niet waarderenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:37 schreef MMUFC het volgende:
hier zitten wel een paar erg goede tussen!!
Het ergste wat bij ons gedaan was, waren bij het vertalen van Nederlandse woordjes naar het Frans, het in het Engels opschrijven als je het niet wistWerd de leraar pis link als je dat deed
Ik zit er aan te denken om bij de volgende wiskunde repetitie (vrijdag) ook een tekening te maken als ik 1tje niet weet.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:16 schreef Belly76 het volgende:
Erg leuk! Helaas krijg ik nooit zulke inventieve antwoorden of tekeningen
Hier ook nietquote:Op maandag 11 januari 2010 19:16 schreef Belly76 het volgende:
Had je mijn leraar moeten zijnquote:
het duurde best lang voordat ik deze doorhadquote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef KaasManiak het volgende:
ik kreeg een punt voor het volgende:
1+1=? motiveer je antwoord:
-----------------------------------
2 - HUP ANTWOORD HUP!
quote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef KaasManiak het volgende:
ik kreeg een punt voor het volgende:
1+1=? motiveer je antwoord:
-----------------------------------
2 - HUP ANTWOORD HUP!
Zou je er dan punten voor geven?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:16 schreef Belly76 het volgende:
Net doen alsof je er een bij je hebt. Een kalfshart in de winkel kopen en in een plastic zakje stoppen.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:46 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik moet overmorgen een Powerpoint presentatie geven... Misschien kan ik hier iets van gebruiken..
Het gaat over orgaandonaties. Iemand een leuk idee?![]()
ik snap hem nietquote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Toen ik laatst op een informaticaproefwerk bij een overgeslagen opdrachtnummer 'DROP `opdracht 7` FROM `proefwerk`' invulde, kreeg ik een bonuspunt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 21:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Toen ik laatst op een informaticaproefwerk bij een overgeslagen opdrachtnummer 'DROP `opdracht 7` FROM `proefwerk`' invulde, kreeg ik een bonuspunt.
Het is programmeertaal om iets te verwijderen. Wat je hiermee zegt is eigenlijk: verwijder vraag x uit proefwerkquote:Op maandag 11 januari 2010 21:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
ik snap hem nietWilt u hem uitleggen
Wheheh.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:04 schreef FL_Freak het volgende:
Mensen let wel even op voor dubbele posten!
Briljant is die ja.quote:
Quelque chosequote:Op maandag 11 januari 2010 18:58 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Ik zette ooit een 'f' voor het woord 'iets' bij Frans, en zette er 'velo' achter als vertaling. Konden ze ook niet waarderen
Ik kreeg een paar jaar terug bij economie vaak van die vragen dat je moest antwoorden hoeveel Sarah op haar bankrekening had staan. Meestal vulde ik dan een verhaal in dat je bij haar onlinebankieren-account moest inbreken ofzo en dat je 't daar kon aflezen, of dat je 't haar gewoon zelf moest vragenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:37 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om bij de volgende wiskunde repetitie (vrijdag) ook een tekening te maken als ik 1tje niet weet.
Die had ik helemaal over het hoofd gezienquote:
Geweldig ook dat die leraar er zelf nog iets bij tekendequote:
deze is echt goehoedquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:08 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Geweldig ook dat die leraar er zelf nog iets bij tekende
dat is 1/8quote:
1/16 toch?quote:
Dus de auto is twee keer de waarde waard?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Vier keer de helft is gewoon 2 hoor. Een half tot de macht vier is 1/16. Maar eigenlijk lijkt dit me niet het topic om serieus op zoiets in te gaan.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 20:33 schreef powerlite het volgende:
god niet deze discussie weer die een goed topic zoals deze om zeep helpt
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:
[..]
dude?ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou
2x1/2 = 1/2 x 1/2
1x1 = 1
2x2= 4
dus 1/4 lichtpunt
1/2+1/2 = 1 ja
No shit....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:32 schreef Peachcore het volgende:
Doet me denken aan Wat is deze auto waard?
[..]
Dat is echt triestquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |