ik ook!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil straks lekker buiten zitten in het eerste lentezonnetje en dan een lekkere blos op je wangen...
ik ben ook zéker heel blij met deze winter jaquote:Op maandag 11 januari 2010 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
En Lente. sin an. al vind ik dit ook wel erg lekker hoor! Beter dan al dat gekwakkel en regen wat ons normaal ten deel valt als zijnde "winter"
Troost je ik ben og nooit op wintersport geweestquote:Op maandag 11 januari 2010 12:13 schreef Ticootje het volgende:
nee ik haat winter! wintersport vind ik wel leuk, maar we gaan niet dit jaar..
idd, liever de sneeuw dan druilerig grauw weer.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef E.T. het volgende:
Beter dit dan regen en saai, grauw rotweer.. Nu heb je tenminste nog een beetje plezier terug als genoegdoening voor de ellende
psies dat!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Veel sterkte hoor Cattie, het ís ook een nachtmerrie lijkt me.![]()
En Lente. sin an. al vind ik dit ook wel erg lekker hoor! Beter dan al dat gekwakkel en regen wat ons normaal ten deel valt als zijnde "winter"
niet zo, helaas. ik kom er nog op terug, moet nu snel aan 't werk.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:01 schreef Asyniur het volgende:
cattie, het is ook allemaal moeilijk. Heel veel sterkte voor jou en je dierbaren komende tijd![]()
trui, hoe gaat het nog met je schoonzusje? Is ze nog stabiel?
is het voor jou fijn als je op een bepaalde manier benaderd word. er bv verteld word wat ze gaan doen, hoe ze t doen en wanneer ze het doen?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:15 schreef Oxymoron het volgende:
Morgen ga ik de hele ochtend, naar het ziekenhuis9.00 uur tot 12:00 uur!
, omdat ze een serie allergie-testen, gaan doen, eindelijk!
Al maanden sta ik op de wachtlijst.
En mijn dokter, wil ook mijn Constitutioneel Exceem testen, door onder de miscroscoop te kijken, waarom, het zo lang zo schilferig
, blijft.
En mijn ouders, vinden het, niet belangrijk, dat mijn begeleiding uitlegt hoe en wat, over mijn autisme. ''Omdat ze daar toch niks mee te maken, hebben, het zijn allergologen, geen psychologen''.![]()
Wat vinden jullie, morgen toch maar vertellen? Kan het, enig verschil, maken? Kwaadof goed
?
waar willen jullie naar toe gaan?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:16 schreef Basboussa het volgende:
Woehoe, dit is mijn laatste winter voorlopig.... Ik denk dat de kogel echt door de kerk is (onder voorbehoud) en wij gaan weer emigreren dit jaar... Canada is toch echt niets voor mij, een heel a-sociaal land, vinnik, en we passen er niet echt goed tussen. I'm an old world kinda girl!
Het is hier overigens wel goed koud, maar weinig sneeuw... Bizar, want meestal ligt hier al met de kerst een heel pak, maar dat ontbrak dit jaar.
Wij willen naar Jordanie, daar woont het merendeel van mijn schoonfamilie, en er is een betere kans op goed werk voor mij, al wordt het voor de man wat lastiger. Op een wat langere termijn hopen we in Jordanie een hostel te openen in de bergen... Lekker wandelen, verse producten en dichterbij Nederland...quote:
Ja, dat wat je zegt, over dat ze vertellen wat ze gaan doen, etc. Dat vind ik wel belangrijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:17 schreef Ynske het volgende:
is het voor jou fijn als je op een bepaalde manier benaderd word. er bv verteld word wat ze gaan doen, hoe ze t doen en wanneer ze het doen?
misschien is t dan wel handig om wat uitleg te geven. hoeft niet tot in het detail, maar algemeen zodat men er rekening mee houd.
Dat is goed nieuws cattie!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:08 schreef cattie het volgende:
Geen operatie voor mijn moeder! Dat scheelt weer. Binnenkort beginnen de bestralingen.
Hang in there, als je straks van je nieuwe keuken geniet, ben je al deze ellende weer vergeten!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:57 schreef RockabeIIa het volgende:
Hier is de waterleiding inmiddels verplaatst en aangesloten dus ik kan weer douchen e.d.
kan dat niet online?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef k_i_m het volgende:
De dag dat ze hier iets terugvinden valt denk ik op dezelfde dag als pasen en pinksteren tegelijk vallen. Maar het moet wel voor de verzekering, dus ik ga morgen uit mijn werk maar weer langs
.
Dat dacht ik ook! En ik woon centrum Amsterdam. Maar toch! Het schijnt dat juist veel mensen geen aangifte doen met die gedachte en de politie de teruggevonden fietsen niet terug kan geven.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:56 schreef k_i_m het volgende:
De dag dat ze hier iets terugvinden valt denk ik op dezelfde dag als pasen en pinksteren tegelijk vallen. Maar het moet wel voor de verzekering, dus ik ga morgen uit mijn werk maar weer langs
.
Dat zei Ynske net ook al. Maar hoe zit dat dan met je aangifte papieren? Als ik morgen zelf naar het bureau ga kan ik ze gelijk meenemen....quote:Op maandag 11 januari 2010 20:18 schreef RockabeIIa het volgende:
Kim, wat balen van je fiets. Kun je niet online aangifte doen? Hier kan dat nl wel. Scheelt je weer een tripje.
Sinds donderdag zijn we al elke dag op het ijs te vinden hier achterquote:Op maandag 11 januari 2010 20:11 schreef snoopy het volgende:
Kan je bij jullie in de buurt op het ijs ET? Hier durf ik dat niet en dus gaan we af en toe maar naar de ijsbaan van Artis. Da's ook niet ver
Swets?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:21 schreef E.T. het volgende:
[..]
Maar gister stond er 140 kilo op te springen en er was geen beweging in het ijs te krijgen
Weet je wel hoe zwaar dat isquote:Op maandag 11 januari 2010 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Dan heb je een nieuw kindje nodig voor voorop.
Wat een held!!!quote:
Die zijn gelijk aangekocht met de fiets, dus verzekerd. De buggydrager hebben we er later bijgekocht.quote:
messages.fok.nlquote:Op maandag 11 januari 2010 20:56 schreef Keshet het volgende:
Oh, trouwens, heeft iemand voor mij die link waarmee je je PM's ook op je telefoon kunt lezen?
http://messages.fok.nl/pda/inbox.phpquote:Op maandag 11 januari 2010 20:56 schreef Keshet het volgende:
Oh, trouwens, heeft iemand voor mij die link waarmee je je PM's ook op je telefoon kunt lezen?
Ik ook!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:07 schreef E.T. het volgende:
Ah.. fijn.. Verse sneeuw! Eigenlijk vond ik wel dat er genoeg lag
Ja dit heb ik dus ook. Gisteren maar even doorgebeten maar dat breekt me vandaag dan weer op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:04 schreef Webkim het volgende:
Heeerlijke dag voor de boeg dus. Not...![]()
Ik heb einde-van-de-dracht-stress.Nog zoveel te doen. Maar vooralsnog wil ik alleen maar slaap inhalen. Half 6 op is echt niet tof. Misschien kan Thomas vanmiddag even bij mn schoonmoeder spelen, kan ik dutten.
Iets laten bezorgen ofzo klinkt wel heel aantrekkelijk ja!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:09 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ja dit heb ik dus ook. Gisteren maar even doorgebeten maar dat breekt me vandaag dan weer op.
Dus vandaag wordt er niet veel gedaan hier vrees ik...
En als ik jou was, zou ik inderdaad vanminddag proberen wat slaap in te halen...![]()
Tico ook rustig aan doen vandaag. En in elk geval iet smakkelijks koken (of iets halen)...![]()
En ik las nog iets van een fiets van Kim die gestolen was![]()
En Senna die wakker was geschrokken van een alarm.Hebben jullie haar nog in slaap gekregen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |