Denk dat internet gebruiken bij een examen Nederlands al wel wat zegt over het niveau.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
Ben je te achterlijk om het zelf te doen dan?
Faal.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef Extra87 het volgende:
Ik heb dadelijk examen nederlands en ik mag internet gebruiken.
Moet lukken toch als autochtone Nederlander?quote:De bedoeling is dat ik foute zinnen krijg en deze moet ik herschrijven.
Faal nummer 2quote:Kan iemand zo vriendelijk zijn om deze dan te herschrijven als ik deze zinnen hier post?
En wat kan ik daarvoor kopen? He? He? Aan dank hebben we niets. Keiharde pegels zijn ervoor nodigquote:Ik zal u eeuwig dankbaar zijn!!!
Hoelaat heb je 'm? Heb zelf zo eerst tentamen, maar als het na 14.00 is moet je maar even pm'en.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
Is het is een vrij hoog niveau dus willen deze mensen niet meer reageren.. ik loof 100 euro uit aan de gene die met de juiste antwoorden dadelijk komt
quote:
Dit dusquote:Op maandag 11 januari 2010 11:14 schreef ruud.nl het volgende:
Ben je te achterlijk om het zelf te doen dan?
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hoelaat heb je 'm? Heb zelf zo eerst tentamen, maar als het na 14.00 is moet je maar even pm'en.
Wat voor "opleiding" je ook doet; stop ermee nu je nog kanquote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
Is het is een vrij hoog niveau dus willen deze mensen niet meer reageren
kwart over 1 begint het examen!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Hoelaat heb je 'm? Heb zelf zo eerst tentamen, maar als het na 14.00 is moet je maar even pm'en.
MBO-niveau zeker? tering hey, als je zelfs in staat bent om een examen nederlands te verprutsen, ben je een echte falert.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
Is het is een vrij hoog niveau dus willen deze mensen niet meer reageren.. ik loof 100 euro uit aan de gene die met de juiste antwoorden dadelijk komt
"Is het is".quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
En jij denkt dat ie dat redt voor vanmiddagquote:Op maandag 11 januari 2010 11:30 schreef zarGon het volgende:
Tevens:
[..]
"Is het is".
Het is óf degene óf diegene. Niet "de gene". Werk trouwens aan je zinsopbouw..
Valt dus nog mee!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef Extra87 het volgende:
Ik hep dalek eksame nederlans en ik mag internet gebruiken.
De bedoeling is dat ik faute sinne krijg en deze moet ik hersgrijfen.
Ken iemand zo vriendeluk sijn om deze dan te hersgrijfen als ik deze sinne hier post?
Ik zal uw eeuweg dankbaar sijn!!!
Dat is wel een beetje overdrevenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:34 schreef ToT het volgende:
Ik verwachtte een OP als:
[..]
Valt dus nog mee!
Hoog niveau... dat laat je ook echt blijken...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:16 schreef Extra87 het volgende:
Bestaat dat nog? LTS?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef Extra87 het volgende:
ghehehe mensen kom op ik wil wel slagen voor mijn lts!!!
Volgens mij stond ie eerst niet in ONZquote:Op maandag 11 januari 2010 11:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey, we zitten wel in ONZ he!Ik had dan ook verwacht dat het een hoax was!
Nee? Hoe heet dat dan tegenwoordig?quote:
Daar gaat de geloofwaardigheid van TS en zijn topic.quote:
VMBOquote:Op maandag 11 januari 2010 11:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee? Hoe heet dat dan tegenwoordig?
[..]
[..]
met deze post heb je je eigen topic verpest.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:38 schreef Extra87 het volgende:
ghehehe mensen kom op ik wil wel slagen voor mijn lts!!!
Ik heb net met mijn juffie overlegt ik mag het mondeling afleggenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met deze post heb je je eigen topic verpest.
Aha, ik dacht dat LTS een MBO opleiding was vroeger. Weer wat geleerdquote:
was LBO, vandaar ook de Lquote:Op maandag 11 januari 2010 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Aha, ik dacht dat LTS een MBO opleiding was vroeger. Weer wat geleerd
Weet ik veelquote:
Lutser, Loser en in het dialect: Lapschwanzquote:
wat? een fantasietopic?quote:
zOMG, n00b die ons vriendjes & vriendinnetjes noemt!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:47 schreef Extra87 het volgende:
Vriendjes en vriendinnetjes... wish me luck!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja weet ik veel, heb heel het topic toch niet gelezen.quote:
dacht ik alquote:
Ik heb mijn post al weggehaald, je had wel gelijk. Ff op gegoogled!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dacht ik al
Maar ik wist ff geen dialect scheldwoord met een L
maar wij zeggen ook lapschwanz hoor
hij zegt dat ie nu examen LTS heeft... faal, die bestaat niet meerquote:Op maandag 11 januari 2010 11:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, heb heel het topic toch niet gelezen.
dat kan niet, die zijn nog jonger dan 12quote:
En hebben een penis van minstens 5 kilo.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat kan niet, die zijn nog jonger dan 12
een penis als een baby jaquote:Op maandag 11 januari 2010 11:59 schreef o.us het volgende:
[..]
En hebben een penis van minstens 5 kilo.
Jepquote:
Op een VMBO is dat vrij normaal.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:05 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Examen in Combi met computer+internet? waar ga jij in vredesnaam naar school?
Nou ik had dat niet op het VMBO hoor. Gewoon uit je boek leren en dan je toetsen/examen maken. Much betterquote:Op maandag 11 januari 2010 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Op een VMBO is dat vrij normaal.
Sowieso heb je op HBO's ook open-boek-toetsen enzo. 1 stapje moderner is met Internet.
Hoe lang was dat geleden?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:27 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Nou ik had dat niet op het VMBO hoor. Gewoon uit je boek leren en dan je toetsen/examen maken. Much better
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Dit topic![]()
Maar ik ben in een goede bui dus post die vragen maar.
dat vond vorig jaar wel plaats toen ik nog op het VMBO zat, ik zit nu inmiddels op het MBO. Ik neem aan dat mijn huidige school wat achterliepquote:Op maandag 11 januari 2010 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang was dat geleden?Tegenwoordig zijn een aantal examens wel achter de computer, alleen weet ik zo gauw ff niet of je dan ook het Internet op mag.
Oh dat valt dan nog meequote:Op maandag 11 januari 2010 12:50 schreef Extra87 het volgende:
Het is HBO... schrijven van een management letter... financiële mensen zijn slecht in taal.
We mogen hulpbronnen raadplegen zoals: taaladvies... ik kan trouwens wel goed zelf een management letter schrijven... Maar die zinnen herschrijven gaat me minder af ik ben dyslextisch vandaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:54 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh dat valt dan nog mee
Maar waarom mag je internet gebruiken bij het schrijven van een brief?
Over 10 minuten begint het examen. Het examen bestaat dus voor de duidelijkheid uit twee delen.quote:
De eeste zin is de opdracht zoals ik die krijg... Ik moet het dan veranderen in iets zoals in de tweede zin....quote:Op maandag 11 januari 2010 13:02 schreef Iblis het volgende:
Die twee zinnen zijn niet equivalent, omdat de passieve constructie de handelende persoon niet expliciet noemt. Er staat dat er ‘gas wordt gebruikt’, maar nergens staat expliciet dat dit door dhr. Vos wordt gedaan.
Ah, dyslextisch nog welquote:Op maandag 11 januari 2010 12:56 schreef Extra87 het volgende:
[..]
We mogen hulpbronnen raadplegen zoals: taaladvies... ik kan trouwens wel goed zelf een management letter schrijven... Maar die zinnen herschrijven gaat me minder af ik ben dyslextisch vandaar.
omdat het onzin is, hij wil namelijk zijn examen nederlands voor de LTS halen, maar die bestaat al jaren niet meerquote:Op maandag 11 januari 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom open je dit topic eigenlijk in ONZ?
Topic stond eerst in GCquote:Op maandag 11 januari 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom open je dit topic eigenlijk in ONZ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |