een penis als een baby jaquote:Op maandag 11 januari 2010 11:59 schreef o.us het volgende:
[..]
En hebben een penis van minstens 5 kilo.
Jepquote:
Op een VMBO is dat vrij normaal.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:05 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
Examen in Combi met computer+internet? waar ga jij in vredesnaam naar school?
Nou ik had dat niet op het VMBO hoor. Gewoon uit je boek leren en dan je toetsen/examen maken. Much betterquote:Op maandag 11 januari 2010 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Op een VMBO is dat vrij normaal.
Sowieso heb je op HBO's ook open-boek-toetsen enzo. 1 stapje moderner is met Internet.
Hoe lang was dat geleden?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:27 schreef KapiteinLangzaam het volgende:
[..]
Nou ik had dat niet op het VMBO hoor. Gewoon uit je boek leren en dan je toetsen/examen maken. Much better
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:49 schreef Butterfly91 het volgende:
Dit topic![]()
Maar ik ben in een goede bui dus post die vragen maar.
dat vond vorig jaar wel plaats toen ik nog op het VMBO zat, ik zit nu inmiddels op het MBO. Ik neem aan dat mijn huidige school wat achterliepquote:Op maandag 11 januari 2010 12:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe lang was dat geleden?Tegenwoordig zijn een aantal examens wel achter de computer, alleen weet ik zo gauw ff niet of je dan ook het Internet op mag.
Oh dat valt dan nog meequote:Op maandag 11 januari 2010 12:50 schreef Extra87 het volgende:
Het is HBO... schrijven van een management letter... financiële mensen zijn slecht in taal.
We mogen hulpbronnen raadplegen zoals: taaladvies... ik kan trouwens wel goed zelf een management letter schrijven... Maar die zinnen herschrijven gaat me minder af ik ben dyslextisch vandaar.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:54 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Oh dat valt dan nog mee
Maar waarom mag je internet gebruiken bij het schrijven van een brief?
Over 10 minuten begint het examen. Het examen bestaat dus voor de duidelijkheid uit twee delen.quote:
De eeste zin is de opdracht zoals ik die krijg... Ik moet het dan veranderen in iets zoals in de tweede zin....quote:Op maandag 11 januari 2010 13:02 schreef Iblis het volgende:
Die twee zinnen zijn niet equivalent, omdat de passieve constructie de handelende persoon niet expliciet noemt. Er staat dat er ‘gas wordt gebruikt’, maar nergens staat expliciet dat dit door dhr. Vos wordt gedaan.
Ah, dyslextisch nog welquote:Op maandag 11 januari 2010 12:56 schreef Extra87 het volgende:
[..]
We mogen hulpbronnen raadplegen zoals: taaladvies... ik kan trouwens wel goed zelf een management letter schrijven... Maar die zinnen herschrijven gaat me minder af ik ben dyslextisch vandaar.
omdat het onzin is, hij wil namelijk zijn examen nederlands voor de LTS halen, maar die bestaat al jaren niet meerquote:Op maandag 11 januari 2010 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Waarom open je dit topic eigenlijk in ONZ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |