quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
In de TT.quote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 11 januari 2010 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
In de TT..
(Ik wijzig je UI in de OP als ik thuis ben.)
Valt me nu trouwens op dat we er veel (ex-)mods posten in deze reeks..
clumsy_clown, Emel, TheMagnificent, jij en ik. En dan heb je ook nog Trigger en IHVK die hun functie nog uitoefenen.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Er zijn idd wel een aantal Turkse exmods die hier graat komen.
Ik ben inmiddels een ex ex-mod.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
clumsy_clown, Emel, TheMagnificent, jij en ik. En dan heb je ook nog Trigger en IHVK die hun functie nog uitoefenen..
Ohh shut up. Iedereen weet dat jij aan fok vast zitquote:Op maandag 11 januari 2010 11:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een ex ex-mod.
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh shut up. Iedereen weet dat jij aan fok vast zit
Ohh dan is het goedquote:
Gedliquote:
Ik krijg nog 400 euro van haar!quote:
Hadi lan ordan. Hoe is het jou verloofde?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik krijg nog 400 euro van haar!
Nu ik haar niet meer spreek, ben ik bereid het door de vingers te zien en het van jou te ontvangen.
Voor deze ene keer.
iTunes als je een mac hebt. Maar dat heb jij niet want jij bent een prutserquote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef Triggershot het volgende:
Is winamp nog hip tegenwoordig?
Of wat wel?
Jouw verloofde is niet mijn verloofde.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hadi lan ordan. Hoe is het jou verloofde?
http://www.foobar2000.org/.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef Triggershot het volgende:
Of wat wel?
Oh God, weer zo een Macfanboy.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
iTunes als je een mac hebt. Maar dat heb jij niet want jij bent een prutser
Uhm als dat wel zo was, had ik het wel in de gaten gehad denk ik...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jouw verloofde is niet mijn verloofde.
Hip weet ik niet, maar het is wel primaquote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef Triggershot het volgende:
Of wat wel?
Jwtzquote:Op maandag 11 januari 2010 11:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh God, weer zo een Macfanboy.
WMP ook wel, maar ik heb het lang niet meer gebruikt, daarom vroeg ik het even.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.foobar2000.org/.
Maar het is persoonlijk. Gebruik Winamp als het voldoet aan je eisen.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Uhm als dat wel zo was, had ik het wel in de gaten gehad denk ik...
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hadi lan ordan. Hoe is het jou verloofde?
Typoquote:
Ik heb momenteel nog niet eens 10% daar van.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hip weet ik niet, maar het is wel primaHeb alleen laatste tijd veel nummers gedownload en bij 8300 nummers doet ie vervelend..l
n00bquote:Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb momenteel nog niet eens 10% daar van.
Wallah geen idee wat het is, nog nooit (bewust) gebruik van gemaakt iig.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:55 schreef zarGon het volgende:
Zolang je de ID3-tags van je .mp3's in orde hebt, komt het goed.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Athena luisteren.
Nuancequote:Op maandag 11 januari 2010 11:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG. is daar veel genuanceerder in
Hoe sla jij je .mp3's op? Let je alleen op de bestandsnaam?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah geen idee wat het is, nog nooit (bewust) gebruik van gemaakt iig.
Hoer! Loop maar overquote:
Jup, my shared folder.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe sla jij je .mp3's op? Let je alleen op de bestandsnaam?
[ afbeelding ]
Laat maar Trigger. Ik wil het er niet meer over hebben. Je doet maar wat je niet laten kanquote:Op maandag 11 januari 2010 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Well excuse me for living my life.
Trig.quote:
Alle albums van Beatles, Rolling Stones en Fleetwood Mac voor de collectie download levert zo 2000 nummers opquote:Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb momenteel nog niet eens 10% daar van.
Het is niet alsof we niet vrienden kunnen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Laat maar Trigger. Ik wil het er niet meer over hebben. Je doet maar wat je niet laten kan
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle albums van Beatles, Rolling Stones en Fleetwood Mac voor de collectie download levert zo 2000 nummers opIk luister ze niet allemaal, maar wel handig om te hebben
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trig..
(Ik ben een beetje tegen het verspreiden van liefde net nadat je het zelf hebt gekregen. Maar weet dat ik je liefheb.)
Ik weet niet of ik dat kan. Het is allemaal nog te versquote:Op maandag 11 januari 2010 12:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is niet alsof we niet vrienden kunnen zijn.
Waarom in Godsnaam?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle albums van Beatles, Rolling Stones en Fleetwood Mac voor de collectie download levert zo 2000 nummers opIk luister ze niet allemaal, maar wel handig om te hebben
Het is geen Turk.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
EIndelijk een turk met een goede muzieksmaak
Ik heb hier ook nog 10GB aan muziek die ik nog niet heb beluisterdquote:Op maandag 11 januari 2010 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom in Godsnaam?
Alsof je drinken in de winkel koopt wat je nooit gaat drinken?
Ja, maar jij bent nog een kindquote:Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog 10GB aan muziek die ik nog niet heb beluisterd
Gewoon, als je hem op shuffle zet kom je best leuke nummers tegen hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom in Godsnaam?
Alsof je drinken in de winkel koopt wat je nooit gaat drinken?
Dus?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent nog een kind
Ik vertrouw niemand hier, dus je zou ook een het kunnen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het?![]()
Hij![]()
Maar ben geen Turk nee, ik hang hier gewoon toevallig rond![]()
Ik word wigger genoemd![]()
![]()
Ach jij bent ook een man, dus jaquote:Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vertrouw niemand hier, dus je zou ook een het kunnen zijn.![]()
wigger
die gast die jou zo noemt ookquote:
Ik denk het niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
cocukluk hevesidir, gecer enzo.
Precies.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach jij bent ook een man, dus ja![]()
Biertje drinken?
Is niet goed voor je tanden.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach. faalhaas eerste klas![]()
[..]
Colaatje dan
"ik kom hier alleen maar omdat ik het tegenkom in active topics"quote:
Ik denk dat 70% van wat ik de afgelopen maand heb gezegt gelogen is. Dat je het weet.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
![]()
Kan jij Tribute van Tenacious D spelen?
Lekker bezig meisjequote:Op maandag 11 januari 2010 12:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk dat 70% van wat ik de afgelopen maand heb gezegt gelogen is. Dat je het weet.![]()
Nog nooit geprobeerd, maar ik zal even kijken, heb nu toch niets te doen.
Nah ik overdrijf misschien een beetje.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Lekker bezig meisje![]()
Doe dat, probeer daarna Master Exploder, volgens mij is het niet heel moeilijk ook al kan ik geen gitaar spelen
Ook in "my active topics"quote:Op maandag 11 januari 2010 12:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
"ik kom hier alleen maar omdat ik het tegenkom in active topics"![]()
![]()
Dan ben je toch een vrouw ipv een manquote:Op maandag 11 januari 2010 12:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nah ik overdrijf misschien een beetje.![]()
ken je regina spektor?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog 10GB aan muziek die ik nog niet heb beluisterd
Nu welquote:Op maandag 11 januari 2010 12:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
ken je regina spektor?
Regina Spektor!
Nee wel een Phil Spektor.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
ken je regina spektor?
Regina Spektor!
is het ook, begin met haar eerste albumquote:
phil is verleden tijd regina gelukkig nietquote:
Ohhquote:
Je hebt een goede smaak in muziek. Held. Ik ben naar haar concert geweest en ze is écht geweldig!quote:Op maandag 11 januari 2010 12:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
ken je regina spektor?
Regina Spektor!
Waar komt Wik dan vandaan? Wik? Waar kom je vandaan?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:31 schreef Ayca het volgende:
Rookert en Wik zijn geen Turken verder wel
Wik is gewoon nederlands volgens mij, maar heeft een lange tijd in het midden-oosten gewoondquote:Op maandag 11 januari 2010 13:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waar komt Wik dan vandaan? Wik? Waar kom je vandaan?
Een soort Joris Luijendijk dusquote:Op maandag 11 januari 2010 13:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wik is gewoon nederlands volgens mij, maar heeft een lange tijd in het midden-oosten gewoond
Wat zit je nou te liegen!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:31 schreef Ayca het volgende:
Rookert en Wik zijn geen Turken verder wel
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik denk dat 100% van wat ik de afgelopen maand heb gezegt gelogen is. Dat je het weet.![]()
Alhoewel hij dit altijd in raadsels verteltquote:Op maandag 11 januari 2010 13:33 schreef G.Fawkes het volgende:
Vergeet Trigger de leipe mocro flavour niet
Héél soms, het is alleen gort en gortdroog en ik weet niet wat het beste erop kan als belegquote:Op maandag 11 januari 2010 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens roggebrood eten? Ik heb net een pakje gekocht vanwege de vele herinneringen uit mijn jeugd. En het schijnt superduper gezond te zijn.
quote:
Trigger is een van de raadsels van het leven, iddquote:Op maandag 11 januari 2010 13:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alhoewel hij dit altijd in raadsels vertelt.
Lekker bij erwtensoep.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Zijn er hier mensen die wel eens roggebrood eten? Ik heb net een pakje gekocht vanwege de vele herinneringen uit mijn jeugd. En het schijnt superduper gezond te zijn.
Triestheid kent geen grenzenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
![]()
Ik kan in het echt niet liegen dus ik oefen op Fok!
Friesch roggebrood is een beetje stroperig, en met een beker melk of koffie ernaast is het perfect. Ik deed er vroeger altijd stroop of zo op, maar nu gewoon kaas.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Héél soms, het is alleen gort en gortdroog en ik weet niet wat het beste erop kan als beleg
Lees nou eens wat ik schrijfquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vond het niet leuk om te spelenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Triestheid kent geen grenzen
Kan je Tribute al spelen?
Nog meer leugens, je blijft maar bezig, hè!?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:46 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha dat weet ik niet:P hij is ook nog maar 19 ofzo
Obviously.quote:
Het is helemaal geen dieetbrood. Het is gewoon lekker en eens wat anders dan melkwitquote:
Helemaal geen dieetbrood, het is juist calorie- en vezelrijker dan normaal brood. Een plakje is bevat al 15% van je dagelijkse behoefte van weetikveelwat.quote:
Dunya yalan soyluyor, als het goed isquote:Op maandag 11 januari 2010 13:58 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is wel grappig om te spelen.
Ik ahd net een discography van hen gedownload, maar dt liedje zat er niet bij. Weet iemand van welk album hij is?
Doe eens! ik ben benieuwd of er nog leuke muziek in staat wat ik niet kenquote:Op maandag 11 januari 2010 13:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vrouwen/mannen![]()
Ik ga mijn last.fm hier neerzetten denk ik
Donequote:Op maandag 11 januari 2010 14:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Doe eens! ik ben benieuwd of er nog leuke muziek in staat wat ik niet ken
Oh ja, gevonden. Al die Turkse titels zijn verwarrendquote:Op maandag 11 januari 2010 14:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dunya yalan soyluyor, als het goed is
Leuke lijst zo op het eerste zicht. Wel wat aan de zoetsappige kant naar mijn smaakquote:
Ik luister naar van alles en mijn broertje zit hier ook op, dus er zitten ook dingen waar ik niks mee hebquote:Op maandag 11 januari 2010 14:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Leuke lijst zo op het eerste zicht. Wel wat aan de zoetsappige kant naar mijn smaak
Ik zie helemaal geen Black Sabbath terug in de lijst maar wel Dio. Grappigquote:Op maandag 11 januari 2010 14:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik luister naar van alles en mijn broertje zit hier ook op, dus er zitten ook dingen waar ik niks mee heb
Holy Diver zeker alleen?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zie helemaal geen Black Sabbath terug in de lijst maar wel Dio. Grappig
Yup.quote:
Ah klotequote:Op maandag 11 januari 2010 14:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yup.
Ik had kaartjes voor de beste man. Hij zou in december in 013 staan maar hij heeft kanker gekregen
Waar houd je van? Duman, Mezarkabul, Grup Seksendort, Kiracquote:
Yup. Tof nummer trouwens. Kickapoo heet het nummer volgens mijquote:Op maandag 11 januari 2010 14:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ah klote![]()
Hij zat ook in The Pick of Destiny met Meat Loaf
Ja, ken het uit mijn hoofdquote:Op maandag 11 januari 2010 14:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Yup. Tof nummer trouwens. Kickapoo heet het nummer volgens mij
I hear you brave young Jables,quote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja, ken het uit mijn hoofd![]()
A long ass fucking time ago, in a town called Kickapoo, there lived a humble family, religious through and through.
Jwtz!quote:
Ze zullen toch wel weer een keer komenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet meer naar NL komen voor een optreden.
Ze zijn weggejaagd?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jammer dat ze niet meer naar NL komen voor een optreden.
Pff van allesquote:Op maandag 11 januari 2010 14:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Waar houd je van? Duman, Mezarkabul, Grup Seksendort, Kirac, Teoman
Ze waren er in februari 2008 (op mijn verjaardagquote:Op maandag 11 januari 2010 14:25 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ze zullen toch wel weer een keer komen
Yo, me and Kage wrote this song 5 minutes ago, it's called Master Exploderquote:Op maandag 11 januari 2010 14:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
I hear you brave young Jables,
You are hungry for the rock.
But to learn the ancient method,
Sacred doors you must unlock.
Escape your father's clutches,
And this oppressive neighborhood.
On a journey you must go,
To find the land of Hollywood!
In The City of Fallen Angels,
Where the ocean meets the sand,
You will form a strong alliance,
And the world's most awesome band!
Whehe. Idd. Wat een knurften zijn die gasten ookquote:Op maandag 11 januari 2010 14:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Yo, me and Kage wrote this song 5 minutes ago, it's called Master Exploder![]()
Whaaaaaaaaaaaargh
I do not need (does not need)
A microphone (a microphone)
My voice is fucking (fucking)
POWERFUL
YEAAAAAAAAH
Sorry
I did not mean (did not mean)
To blow your mind (blow your mind)
But that shit happens to me...
all the tiiiime!![]()
Die beelden er ook bij![]()
Ik luister dan ook meer engelse muziek dan turksequote:Op maandag 11 januari 2010 14:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff van alleseen beetje in de richting van mvo, duman en teoman
maar die jij hebt genoemd ken ik al
Wel heldenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:32 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Whehe. Idd. Wat een knurften zijn die gasten ook
Ik vind dat die JB trouwens wel een vette stem heeft
Ja ik ookquote:Op maandag 11 januari 2010 14:33 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik luister dan ook meer engelse muziek dan turkse
Volledig mee eens. Ken je het nummer The Metal? Is ook grappigquote:Op maandag 11 januari 2010 14:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wel helden![]()
Ja best wel, hij verdient meer respect
Ik heb dat hele album, dus ken het ja. Bij Beelzeboss is de Duivel geloof ik Dave Grohl van de Foo Fightersquote:Op maandag 11 januari 2010 14:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Volledig mee eens. Ken je het nummer The Metal? Is ook grappig
Stomme youtube zit ook vol met overbodige filmpjes waardoor je de goede niet meer kunt vinden.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had een nog betere versie gevonden maar kan hem niet terugvinden.
Ja zulke mensen heb ik op school zittenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:42 schreef Rookert het volgende:
Dat er mensen zijn die zeggen dat ze niet van muziek houden
Hij heeft een baard, dus misschien welquote:Op maandag 11 januari 2010 14:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat een lekkerding. Iets voor Bilmiyorem?
Wat een bullshitquote:Op maandag 11 januari 2010 14:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja zulke mensen heb ik op school zittenIk vroeg naar welke muziek luister jij eigenlijk? hij zei niet dat is zinloos!!
lolquote:Op maandag 11 januari 2010 14:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij heeft een baard, dus misschien wel
Ik vroeg nog even door en vroeg heb je dan helemaal geen cd's? Hij zei neuh oh wel van kinderen voor kinderen!quote:Op maandag 11 januari 2010 14:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
![]()
![]()
Er zijn miljoenen nummers en duizenden stijlen, als daar niks tussenzit
Nope, geen dikkechil.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:37 schreef Rookert het volgende:
G.Fawkes, ben jij dikkechill op last.fm?![]()
Zo nee, dan word ik nu opeens ondergespammed met friendinvites omdat last.fm op forum staat of het is gewoon aparte toeval
Klopt jaquote:Op maandag 11 januari 2010 14:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb dat hele album, dus ken het ja. Bij Beelzeboss is de Duivel geloof ik Dave Grohl van de Foo Fighters
Is het ookquote:Op maandag 11 januari 2010 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit vind ik een van zijn mooiste liedjes.
Die heb ik ook nog liggenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik vroeg nog even door en vroeg heb je dan helemaal geen cd's? Hij zei neuh oh wel van kinderen voor kinderen!
Kutspam dusquote:
Ik ook.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dit vind ik een van zijn mooiste liedjes.
Nja hij is ook echt het stereotype nerd.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggenMaar als je sindsdien niks meer hebt geluisterd :
[..]
Kutspam dus
Jouw type vrienden?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nja hij is ook echt het stereotype nerd.
Kom er maar inquote:Op maandag 11 januari 2010 14:59 schreef Ayca het volgende:
Ik heb gister trouwens de meest kansloze droom ooit gehad.
Vertel, vertel!quote:Op maandag 11 januari 2010 14:59 schreef Ayca het volgende:
Ik heb gister trouwens de meest kansloze droom ooit gehad.
Wat is er mis met een gezonde affectie voor mooie horlogesquote:Op maandag 11 januari 2010 14:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
De relaxte gitaarspelers?![]()
De huppelkutten?
De horlogefetishfreaks?
Nee, de gewone mensenquote:Op maandag 11 januari 2010 14:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
De relaxte gitaarspelers?![]()
De huppelkutten?
De horlogefetishfreaks?
Idd horlogesquote:Op maandag 11 januari 2010 15:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gezonde affectie voor mooie horloges
You lost me at fetisjquote:Op maandag 11 januari 2010 15:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat is er mis met een gezonde affectie voor mooie horloges
Gewoontjes heurquote:
Tag Heuer Carrera Chronograph Tachymetrequote:
Ik zag in Harrod's paar jaar terug een horloge van 47.000,- pondquote:Op maandag 11 januari 2010 15:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tag Heuer Carrera Chronograph TachymetreBlack Dail
Dromen over FOK!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
OkIk had dus gedroomd dat Paul in het Turkentopic postte
![]()
Whehehe
Ik zag laatst een horloge van 300.000 dollar. Worden er 2 per jaar van gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zag in Harrod's paar jaar terug een horloge van 47.000,- pond
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
OkIk had dus gedroomd dat Paul in het Turkentopic postte
![]()
Whehehe
Ziek...quote:Op maandag 11 januari 2010 15:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zag laatst een horloge van 300.000 dollar. Worden er 2 per jaar van gemaakt.zoveel oog voor detail! niet normaal
tja als je een horloge hebt van 300.000, zal je huis wel nog wat duurder zijn denk ik zoquote:Op maandag 11 januari 2010 15:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ziek...
Doe maar dan maar een mooi huis in Italië
Je bent een vrouw?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:04 schreef Ayca het volgende:
Soms zou ik willen dat ik een man was, alleen voor de horloges.
Ik geef je groot gelijk. Je hebt veel mooie sieraden voor vrouwen maar de vrouwen horloges zijn vaak wel karig...quote:Op maandag 11 januari 2010 15:04 schreef Ayca het volgende:
Soms zou ik willen dat ik een man was, alleen voor de horloges.
Ik hoorde ooit een verhaal over een oude Italiaanse man die zijn vrijstaande huis had verkocht en in een klein rijtjeshuis ging wonen zodat ie een Lamborghini Murciélago kon kopenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
tja als je een horloge hebt van 300.000, zal je huis wel nog wat duurder zijn denk ik zo
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:05 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens gedroomd over neopets gedroomd in groep 6 ofzo![]()
Prioriteiten, i guess...quote:Op maandag 11 januari 2010 15:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit een verhaal over een oude Italiaanse man die zijn vrijstaande huis had verkocht en in een klein rijtjeshuis ging wonen zodat ie een Lamborghini Murciélago kon kopen
Whehequote:Op maandag 11 januari 2010 15:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik hoorde ooit een verhaal over een oude Italiaanse man die zijn vrijstaande huis had verkocht en in een klein rijtjeshuis ging wonen zodat ie een Lamborghini Murciélago kon kopen
Runescape? Are you seriousquote:
quote:
Tja..quote:Op maandag 11 januari 2010 15:06 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. Je hebt veel mooie sieraden voor vrouwen maar de vrouwen horloges zijn vaak wel karig...
Er zit echt te weinig fantasie in de vrouwelijke modellen. Maar ik ken vrouwen die mannen horloges dragen. Hoef niet slecht te staan...quote:Op maandag 11 januari 2010 15:09 schreef Ayca het volgende:
[..]
Tja..Of ze zijn te vrouwelijk/te veel dingetjes enz.. of te mannelijk
Jaquote:
Ik heb echt weinig met zulke sportwagens. Geef mij maar:quote:
Je zou er maar trots op zijnquote:Op maandag 11 januari 2010 15:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
JaEn ik was goed
Mja ik zat ik groep 7/8 en iedereen speelde het
(ik was wel de eerste trouwens van mn klas
)
Wat was je combat level danquote:Op maandag 11 januari 2010 15:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
JaEn ik was goed
Mja ik zat ik groep 7/8 en iedereen speelde het
(ik was wel de eerste trouwens van mn klas
)
Nee klopt ik heb ook wel wat mannelijkere modellenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:10 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Er zit echt te weinig fantasie in de vrouwelijke modellen. Maar ik ken vrouwen die mannen horloges dragen. Hoef niet slecht te staan...
Ook mooi ja, maar vind oude Jaguars mooierquote:Op maandag 11 januari 2010 15:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb echt weinig met zulke sportwagens. Geef mij maar:
[ afbeelding ]
Vrouw met smaakquote:Op maandag 11 januari 2010 15:12 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee klopt ik heb ook wel wat mannelijkere modellen
Weet ik niet meerquote:Op maandag 11 januari 2010 15:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat was je combat level dan![]()
Ik ben blijven hangen op 78 geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik niet meerIk ben mijn wachtwoord ook kwijt anders zou ik even kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gelukkig heb je het zelf in de gatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
ik was er ook bij met me neef, paradiso afgelopen zomer toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:22 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je hebt een goede smaak in muziek. Held. Ik ben naar haar concert geweest en ze is écht geweldig!
Ze verzocht aan het einde van het concert trouwens om een spacecake voor als ze weer in Nederland is.Die ga ik voor haar maken.
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
gelukkig heb je het zelf in de gaten
Ahhhquote:
Ik kan mijn dromen nooit herinnerenquote:
Dat heb ik ook heel vaak.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik kan mijn dromen nooit herinneren
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:15 schreef Ayca het volgende:
[..]Ik was vaak de eerste met dat soort dingen. Ook met habbohotel
![]()
En had als een van de eerste een discman en later een mp3speler met maarliefst 128mb![]()
Ik hou wel van gadgets
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:13 schreef Ayca het volgende:
[..]
Weet ik niet meerIk ben mijn wachtwoord ook kwijt anders zou ik even kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek paar maanden terug nog eens en ze hebben alles vet mooi gemaakt, je kan zelfs fullscreenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb vorig jaar met kerst allemaal dingen weggeven, 1000 muntjes enzo aan mensen van level 3![]()
Ja, jarenlang.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef Ayca het volgende:
[..]
Geef maar toe, jij hebt het ook gespeeld!
Hahaquote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik keek paar maanden terug nog eens en ze hebben alles vet mooi gemaakt, je kan zelfs fullscreen![]()
Ik heb vorig jaar met kerst allemaal dingen weggeven, 1000 muntjes enzo aan mensen van level 3
Niet zeiken, moest je maar gymenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik moet verplicht tot 10 voor 5 op schoolz itten,h elp me..
Ze geloofden me nooit als ik de trade accepteerdequote:Op maandag 11 januari 2010 15:28 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha
Wat aardig van je
Ik kreeg altijd spullen van jongens als ik hun 'vriendje' werd
Haha nee ik zou het ook niet geloven, dat traden was echt leuk, je kon zo snel geld verdienenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze geloofden me nooit als ik de trade accepteerde![]()
Slet
ik meen t.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
You gotta be shitting me![]()
Daar zitten alleen maar pedo's en loverboys enzo
ik had geen vervoer die ochtend.quote:
Ja ik ook zoiets. in groep 8 al veel minder..quote:Op maandag 11 januari 2010 15:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Hahaik ook
maar speel het sinds de middelbare school niet meer
Ik ben een keer gescammed, was ik heel veel geld kwijtquote:Op maandag 11 januari 2010 15:30 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha nee ik zou het ook niet geloven, dat traden was echt leuk, je kon zo snel geld verdienen
Met meerdere tegelijk zelfs
gescammed.. dan ben je gewoon triest hahaha..quote:Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben een keer gescammed, was ik heel veel geld kwijtWas toen ook echt chagrijnig die dag
![]()
WatJe bent echt een golddiger, ben benieuwd hoe jouw relaties eruit gaan zien
Ga fietsenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik had geen vervoer die ochtend.de hele week lang tot 10 voor 5 op schoool.
Deze was echt een pro, binnen milliseconde zo'n rune zwaard veranderd in een iron swordquote:Op maandag 11 januari 2010 15:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
gescammed.. dan ben je gewoon triest hahaha..
Ik ging ook eens dood toen ik heel veel geld en spullen op zak had, toen heb ik maanden niet gespeeldquote:Op maandag 11 januari 2010 15:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben een keer gescammed, was ik heel veel geld kwijtWas toen ook echt chagrijnig die dag
![]()
WatJe bent echt een golddiger, ben benieuwd hoe jouw relaties eruit gaan zien
Hahaquote:Op maandag 11 januari 2010 15:34 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ging ook eens dood toen ik heel veel geld en spullen op zak had, toen heb ik maanden niet gespeeld![]()
Ik ben geen golddigger
Jij hebt het ook gespeeldquote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef G.Fawkes het volgende:
Jezus. Hebben we het nu over RuneScape
Nee, ik probeerde achter een wachtwoord van iemand te komenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was je betaalde kamer niet mooi genoeg?![]()
Waarom echt?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:38 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde achter een wachtwoord van iemand te komenmeerdere mailtjes verstuurd toen, hele verhalen verzonnen enz
, mocht er niet meer op. Ik heb nooit een cent uitgegeven aan habbo...
ik kreeg altijd alles
Nope. Ook geen habbo. Wel World of Warcraftquote:
Nou echt niet hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Haha![]()
Keep telling that yourself dear
Houd een héél snel je mondquote:Op maandag 11 januari 2010 15:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nope. Ook geen habbo. Wel World of Warcraft
Geeft ook niet. Zo komt ook de rijke man aan een vriendinquote:Op maandag 11 januari 2010 15:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou echt niet hoorIk ben gewoon een beetje materialistisch
Is niet heel erg, maar ik heb medelijden met je vriend/man straksquote:Op maandag 11 januari 2010 15:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Nou echt niet hoorIk ben gewoon een beetje materialistisch
Waarom? ik geef hem ook wel dingen hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 15:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is niet heel erg, maar ik heb medelijden met je vriend/man straks
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:41 schreef wikwakka2 het volgende:
Habbo.
http://www.encyclopediadr(...)bo_Raid_of_July_2007
(Niet veilig voor op je werk, het is uncyclopedia dus sommige banners zijn een beetje).
Zoals liefde natuurlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 15:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom? ik geef hem ook wel dingen hoor
Whehequote:
Ja, idd ik moest er gewoon even aan denken.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel waar![]()
Maar het ging meer over "RuneScape", terwijl je zelf WoW doet
Als je het verschil tussen RuneScape en WoW niet begrijpt, ga ik het je ook niet uitleggen.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:44 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind hem echt heel waar![]()
Maar het ging meer over "RuneScape", terwijl je zelf WoW doet
De leeftijd ligt iets hoger, meer uitdaging en je moet meer dokken per maandquote:Op maandag 11 januari 2010 15:46 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als je het verschil tussen RuneScape en WoW niet begrijpt, ga ik het je ook niet uitleggen.
Leeftijd, uitdaging, graphics, verhaal, uitwerking en zo kan ik nog wel even doorgaan...quote:Op maandag 11 januari 2010 15:48 schreef Rookert het volgende:
[..]
De leeftijd ligt iets hoger, meer uitdaging en je moet meer dokken per maand
Alleen moet je er ooit mee kappen en dan denk je:quote:Op maandag 11 januari 2010 15:49 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Leeftijd, uitdaging, graphics, verhaal, uitwerking en zo kan ik nog wel even doorgaan...
Ik ben naar één van de 4 colleges van 2 uur per stuk gegaanquote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef Ayca het volgende:
Ok, genoeg over runescape/wow![]()
Hebben jullie nog wat leuks gedaan vandaag?
He waar is je UI?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben naar één van de 4 colleges van 2 uur per stuk gegaan. Net nog even wezen winkelen.
Ik moet zeggen dat ik er ook weinig tijd in heb gestoken. Na 20 uur had ik zoiets van: jezus dit schiet niet op...quote:Op maandag 11 januari 2010 15:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alleen moet je er ooit mee kappen en dan denk je:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je kan niet eens een band plakken! wat een schande..quote:Op maandag 11 januari 2010 15:58 schreef Rookert het volgende:
Proberen mn band te plakken, zat echt een groot gat in, dus had ik die geplakt, blijkt er nog een gaatje te zitten wat niet opviel omdat dat andere gat nog groter was![]()
Zit erover te denken om gewoon nieuwe binnenband te nemen
Nog wat leuks gekocht?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben naar één van de 4 colleges van 2 uur per stuk gegaan. Net nog even wezen winkelen.
Een koekepan, twee messen, twee collegeblokken, potloden, aanstekers, twee spatels en een paar All Stars. Jammer dat die kutschoenen zo duur zijn in Nederland.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kan niet eens een band plakken! wat een schande..
[..]
Nog wat leuks gekocht?
Wat bedoel je, zie je hem niet?quote:
Welke?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een koekepan, twee messen, twee collegeblokken, potloden, aanstekers, twee spatels en een paar All Stars. Jammer dat die kutschoenen zo duur zijn in Nederland.
Ik heb idd nog maar 2 of 3x een band geplakt ja, als het nooit nodig isquote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef Ayca het volgende:
[..]
Je kan niet eens een band plakken! wat een schande..
Hij doet het weer, had niks veranderdquote:Op maandag 11 januari 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, zie je hem niet?
Dan moet je webicons weergeven op 'ja' zetten. http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs , dan weergave en dan onderaan ergens.
Oh haha nu zie ik hem ja ;Pquote:Op maandag 11 januari 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat bedoel je, zie je hem niet?
Dan moet je webicons weergeven op 'ja' zetten. http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs , dan weergave en dan onderaan ergens.
Gewoon zwarte, omdat die overal wel goed bij staan. Alleen hadden ze alleen van die all stars met witte stiksels, wat ik minder mooi vind. Maar ja, ik was te lui om naar de All Stars winkel verderop in het centrum te lopenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Welke?Er was hier een tijd geleden opruiming, alle all stars 50 % korting
Ik heb nog nooit een band geplakt. Maar ik gebruik mijn fiets hier amper, en in Oman vond mijn vader het altijd leuk om aan de mountainbikes te sleutelenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb idd nog maar 2 of 3x een band geplakt ja, als het nooit nodig is
Ik kan het ook niet hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 16:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb idd nog maar 2 of 3x een band geplakt ja, als het nooit nodig is
Zwarte zijn wel mooi jaquote:Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gewoon zwarte, omdat die overal wel goed bij staan. Alleen hadden ze alleen van die all stars met witte stiksels, wat ik minder mooi vind. Maar ja, ik was te lui om naar de All Stars winkel verderop in het centrum te lopen.
Ik ben de hoerenbuurt in Alkmaar per ongeluk binnen gelopen. We stonden op zo'n bruggetje tegenover stadhuis/Waag ofzo en toen liep ik verder, zaten er opeens allemaal wijven achter de ramenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zwarte zijn wel mooi jaAlkmaar
je hoeft nooit ver te lopen om bij een andere leuke winkel te komen.
Ik wil trouwens ook wel nieuwe schoenen, maar geen all stars.. die heb ik al genoeg. Ik ga vrijdag maar naar de stad denk ik
Wij gingen met een stadswandeling door de hoerenbuurt, zei de meester ja hier doen vrouwen iets op hun rug, ik als onschuldig meisje van een jaar of 10 had natuurlijk geen flauw idee waar hij het over had.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ben de hoerenbuurt in Alkmaar per ongeluk binnen gelopen. We stonden op zo'n bruggetje tegenover stadhuis/Waag ofzo en toen liep ik verder, zaten er opeens allemaal wijven achter de ramenDus ik liep toen
![]()
verder
De ouwe snoeperdquote:Op maandag 11 januari 2010 16:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij gingen met een stadswandeling door de hoerenbuurt, zei de meester ja hier doen vrouwen iets op hun rug, ik als onschuldig meisje van een jaar of 10 had natuurlijk geen flauw idee waar hij het over had.
Hier doen vrouwen iets op hun rugquote:Op maandag 11 januari 2010 16:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wij gingen met een stadswandeling door de hoerenbuurt, zei de meester ja hier doen vrouwen iets op hun rug, ik als onschuldig meisje van een jaar of 10 had natuurlijk geen flauw idee waar hij het over had.
Alsof vrouwen ee excuus nodig hebben om naar de stad te gaanquote:Op maandag 11 januari 2010 16:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Zwarte zijn wel mooi jaAlkmaar
je hoeft nooit ver te lopen om bij een andere leuke winkel te komen.
Ik wil trouwens ook wel nieuwe schoenen, maar geen all stars.. die heb ik al genoeg. Ik ga vrijdag maar naar de stad denk ik
Ik ben vorige week al geweest maar kon niets vindenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof vrouwen ee excuus nodig hebben om naar de stad te gaan.
Want?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:22 schreef IHVK het volgende:
Ik heb besloten dat mijn projectweek best tof is.
Volgens mij kopen jullei de helft van de tijd toch niks. En toch maar urenlang elke winkel in en uit lopenquote:Op maandag 11 januari 2010 16:21 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik ben vorige week al geweest maar kon niets vindenik heb wel andere dingen gekocht
![]()
microbiologie is dat.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:32 schreef Ayca het volgende:
Bio is ook best interessant.![]()
Ik vond het alleen zo irritant om te leren, in de cel zat een dingetje en daarin zaten nog meer dingetjes en dat hield weer verband met een ander ding in de cel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |