quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
In de TT.quote:
Dat bedoel ikquote:Op maandag 11 januari 2010 10:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
In de TT..
(Ik wijzig je UI in de OP als ik thuis ben.)
Valt me nu trouwens op dat we er veel (ex-)mods posten in deze reeks..
clumsy_clown, Emel, TheMagnificent, jij en ik. En dan heb je ook nog Trigger en IHVK die hun functie nog uitoefenen.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Er zijn idd wel een aantal Turkse exmods die hier graat komen.
Ik ben inmiddels een ex ex-mod.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
clumsy_clown, Emel, TheMagnificent, jij en ik. En dan heb je ook nog Trigger en IHVK die hun functie nog uitoefenen..
Ohh shut up. Iedereen weet dat jij aan fok vast zitquote:Op maandag 11 januari 2010 11:33 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels een ex ex-mod.
Ja, dat zeg ik toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ohh shut up. Iedereen weet dat jij aan fok vast zit
Ohh dan is het goedquote:
Gedliquote:
Ik krijg nog 400 euro van haar!quote:
Hadi lan ordan. Hoe is het jou verloofde?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik krijg nog 400 euro van haar!
Nu ik haar niet meer spreek, ben ik bereid het door de vingers te zien en het van jou te ontvangen.
Voor deze ene keer.
iTunes als je een mac hebt. Maar dat heb jij niet want jij bent een prutserquote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef Triggershot het volgende:
Is winamp nog hip tegenwoordig?
Of wat wel?
Jouw verloofde is niet mijn verloofde.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hadi lan ordan. Hoe is het jou verloofde?
http://www.foobar2000.org/.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef Triggershot het volgende:
Of wat wel?
Oh God, weer zo een Macfanboy.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
iTunes als je een mac hebt. Maar dat heb jij niet want jij bent een prutser
Uhm als dat wel zo was, had ik het wel in de gaten gehad denk ik...quote:Op maandag 11 januari 2010 11:52 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jouw verloofde is niet mijn verloofde.
Hip weet ik niet, maar het is wel primaquote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef Triggershot het volgende:
Of wat wel?
Jwtzquote:Op maandag 11 januari 2010 11:53 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Oh God, weer zo een Macfanboy.
WMP ook wel, maar ik heb het lang niet meer gebruikt, daarom vroeg ik het even.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.foobar2000.org/.
Maar het is persoonlijk. Gebruik Winamp als het voldoet aan je eisen.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Uhm als dat wel zo was, had ik het wel in de gaten gehad denk ik...
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hadi lan ordan. Hoe is het jou verloofde?
Typoquote:
Ik heb momenteel nog niet eens 10% daar van.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hip weet ik niet, maar het is wel primaHeb alleen laatste tijd veel nummers gedownload en bij 8300 nummers doet ie vervelend..l
n00bquote:Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb momenteel nog niet eens 10% daar van.
Wallah geen idee wat het is, nog nooit (bewust) gebruik van gemaakt iig.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:55 schreef zarGon het volgende:
Zolang je de ID3-tags van je .mp3's in orde hebt, komt het goed.
quote:Op maandag 11 januari 2010 11:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ga jij nou maar Athena luisteren.
Nuancequote:Op maandag 11 januari 2010 11:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
zG. is daar veel genuanceerder in
Hoe sla jij je .mp3's op? Let je alleen op de bestandsnaam?quote:Op maandag 11 januari 2010 11:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wallah geen idee wat het is, nog nooit (bewust) gebruik van gemaakt iig.
Hoer! Loop maar overquote:
Jup, my shared folder.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoe sla jij je .mp3's op? Let je alleen op de bestandsnaam?
[ afbeelding ]
Laat maar Trigger. Ik wil het er niet meer over hebben. Je doet maar wat je niet laten kanquote:Op maandag 11 januari 2010 12:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Well excuse me for living my life.
Trig.quote:
Alle albums van Beatles, Rolling Stones en Fleetwood Mac voor de collectie download levert zo 2000 nummers opquote:Op maandag 11 januari 2010 11:56 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb momenteel nog niet eens 10% daar van.
Het is niet alsof we niet vrienden kunnen zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:03 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Laat maar Trigger. Ik wil het er niet meer over hebben. Je doet maar wat je niet laten kan
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle albums van Beatles, Rolling Stones en Fleetwood Mac voor de collectie download levert zo 2000 nummers opIk luister ze niet allemaal, maar wel handig om te hebben
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Trig..
(Ik ben een beetje tegen het verspreiden van liefde net nadat je het zelf hebt gekregen. Maar weet dat ik je liefheb.)
Ik weet niet of ik dat kan. Het is allemaal nog te versquote:Op maandag 11 januari 2010 12:10 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is niet alsof we niet vrienden kunnen zijn.
Waarom in Godsnaam?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:09 schreef Rookert het volgende:
[..]
Alle albums van Beatles, Rolling Stones en Fleetwood Mac voor de collectie download levert zo 2000 nummers opIk luister ze niet allemaal, maar wel handig om te hebben
Het is geen Turk.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:11 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
EIndelijk een turk met een goede muzieksmaak
Ik heb hier ook nog 10GB aan muziek die ik nog niet heb beluisterdquote:Op maandag 11 januari 2010 12:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Waarom in Godsnaam?
Alsof je drinken in de winkel koopt wat je nooit gaat drinken?
Ja, maar jij bent nog een kindquote:Op maandag 11 januari 2010 12:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog 10GB aan muziek die ik nog niet heb beluisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |