Hij heeft daar een paar dagen als RCO gezeten.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een kluns. Hij had het toch al eerder gedaan? Gisteren zei hij dat hij nog maar één dingetje hoefde te leren.
Wat is dat?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij heeft daar een paar dagen als RCO gezeten.
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:06 schreef Maanvis het volgende:
Fluiter Liesbeth zei dat ze niet ging. Fluiter Liesbeth zei dat ze allemaal uitgegleden waren.
Fluiter er is niet gezegd dat Marian niet ging optreden in de geldropseweg in mierlo (of omgekeerd).
Dus vandaar Fluiter.
Fluiter Liesbeth zei dat ze niet ging. Fluiter Liesbeth zei dat ze allemaal uitgegleden waren.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesbeth zou naar optreden Marian in Geldrop gaan, Alsido kon die avond niet filmen,
maar Liesbeth zou met de minilaptopcam naar optreden Marian gaan,
Liesbeth zie het gaat niet door, want er zijn slechte weerberichten,
dus Maanvis optreden ging wel door, maar Liesbeth ging niet door de slechte weerberichten?
Hoe weet je dit , was jij bij optreden Marian?
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Tja, wat zal ik nu eens gaan doen... Een sigaretje roken... O nee, dat doe ik al..
What to do, what to do....
[ afbeelding ]
Neuh.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:18 schreef Maanvis het volgende:
Moeten we al meelij krijgen met de Gelboy of is ie dat nog niet waard?
Griezelig gewoon, alsof meneer even de boel wil gaan ruimen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh.
Met zijn opmerkingen over het schoonmaken van de chat heeft hij het bij mij helemaal verbruid.
En dat toontje ook de hele tijd, alsof hij het wel even allemaal zal klaren. Wie heeft hem de baas gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Griezelig gewoon, alsof meneer even de boel wil gaan ruimen.
Die gast klaart alleen zichzelf.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat toontje ook de hele tijd, alsof hij het wel even allemaal zal klaren. Wie heeft hem de baas gemaakt.
Ik hoor een ehm niet zo goede vertolking van Sweet About Me.
Ik ben er nog niet uit of ik het vermaak vind of vervelend. Dat toontje staat me gewoon niet aan, zo bejegen je je kijkers niet. Zeker niet als je niet eens de baas bent daar.quote:
Ianquote:Op maandag 11 januari 2010 14:17 schreef Disana het volgende:
Johan heeft iemand nodig die heel goed tekeningen kan maken. Een soort animatietekeningen.
Ze zingt niet verkeerd PB, ze slikt wel woorden in maar heeft zuivere stem.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Rikkert heeft vandaag verstek laten gaan.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |