Is ook. Hij trekt gewoon zijn eigen plan als Johan er niet is en lacht vervolgens de ballen uit zijn broek. Stumper.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:44 schreef Disana het volgende:
Hij ís ook aan het saboteren op deze manier. Kijkers tegen de haren instrijken en tegen de belofte van Johan ingaan.
Tijdens De Bunker is me nooit zo opgevallen dat Peter zo kleinzielig was. Lachen is het wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 10:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Peter heeft voor de verandering een obstinate bui. Hij wil de muziek niet zachter zetten en de suggestie dat een vieze haarborstel op de bar not done is kan er bij hem ook niet in. Als het mij stoort, moet ik hem er volgens Peter zelf maar af komen halen.
[ afbeelding ]
Naar welke stream keek jij dan tijdens TBO?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Tijdens De Bunker is me nooit zo opgevallen dat Peter zo kleinzielig was. Lachen is het wel.
Heb je hem niet meegemaakt met z'n sjaaltje en z'n sigaretjes?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Tijdens De Bunker is me nooit zo opgevallen dat Peter zo kleinzielig was. Lachen is het wel.
Ja maar ik dacht dat dat kwam door het afkicken van de nicotine. Nu zie ik pas hoe kleingeestig hij is. Oh en hij heeft een medestander, ook al zo'n fijne jongen.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb je hem niet meegemaakt met z'n sjaaltje en z'n sigaretjes?
Zoek de partypooperquote:Op maandag 11 januari 2010 11:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat dat kwam door het afkicken van de nicotine. Nu zie ik pas hoe kleingeestig hij is. Oh en hij heeft een medestander, ook al zo'n fijne jongen.
Ik ben overtuigd.quote:
Ehhhhhhh.... Gel!quote:Op maandag 11 januari 2010 11:09 schreef Maanvis het volgende:
Wat was dat ook alweer, hij was toen echt aan het huilen omdat iemand anders iets pietluttigs had wat hij had moeten afgeven.
quote:Op maandag 11 januari 2010 09:22 schreef tuinfluiter het volgende:
Liesbeth: We kunnen mensen uitnodigen van de chat, dan kunnen ze zien hoe makkelijk het is
om televisie te maken.
Klopt. Maar ik weet bijna wel zeker dat hij dat zwaar aangedikt heeft toen, vanwege zijn single die zou gaan uitkomen ("Geen dag zonder gel").quote:
in het kader waarbinnen iedereen daar opereert zou ik voor de eerste optie gaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben overtuigd.
Maar ik weet niet of ik hem nou vermakelijk moet vinden of een saboteur die het voor Johan verziekt.
Klopt. De overeenkomst met Dennix Bax beperkt zich niet tot uiterlijke kenmerken alleen.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik weet bijna wel zeker dat hij dat zwaar aangedikt heeft toen, vanwege zijn single die zou gaan uitkomen ("Geen dag zonder gel").
Hij was toen nog in de veronderstelling dat deelname aan TBO hem een serieuze stap verder richting BN-schap zou brengen.
Ja dat denk ik ook. Maar wel overgoten met een sausje jankerigheid vanwege het nicotinegebrek, en ik trapte daarin.quote:Op maandag 11 januari 2010 11:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik weet bijna wel zeker dat hij dat zwaar aangedikt heeft toen, vanwege zijn single die zou gaan uitkomen ("Geen dag zonder gel").
Hij was toen nog in de veronderstelling dat deelname aan TBO hem een serieuze stap verder richting BN-schap zou brengen.
quote:Op maandag 11 januari 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is die borstel nu weg. Maar Peter is nog steeds obstinaat. Wat laat die gast zich kennen.
Heerlijk dit. Ja hij is weg.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is die borstel nu weg. Maar Peter is nog steeds obstinaat. Wat laat die gast zich kennen.
Ja kunst, alle zaken die ik hem voor de voeten gooide en waar hij weigerde er iets mee te doen moest hij later op gezag van Johan alsnog doen. Muziek zachter, ander plaatje op en zender aan.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Hè wat jammer.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Nog een dag of wat en hij loopt gillend weg als het zo doorgaat.
Welnee, ik heb 'm op de chat verteld dat we eigenlijk veel van 'm houden en dat we er wel voor zullen zorgen dat ie erin blijftquote:Op maandag 11 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Nog een dag of wat en hij loopt gillend weg als het zo doorgaat.
Oe, dan gaat Noek óm.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:46 schreef Maanvis het volgende:
Keertje Mari van de Ven langs laten komen?
dat was 2 zielen .......quote:Op maandag 11 januari 2010 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En Johan vraagt voor de zoveelste keer: Hoe heet die show ook al weer? Laboeloe? Loeboela?
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hop, Marianneke, stroop soep in 't kanneke waterkokertje
"Hoe heet die vette pad ook alweer?"quote:Op maandag 11 januari 2010 13:15 schreef Jian het volgende:
Ik vind het wel een beetje een afgang dat Johan steeds vraagt hoe die show van woensdag ook al weer heet. La Grande Ouverture woensdag en de baas vergeet de naam van de show steeds
Via via kent ons mam 'm wel, dus er valt vast wel wat te regelen.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Maar ja: Wie gaat Mari's gage betalen?
Dan heeft hij geen ander beeldje klaar staan.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit Hansie aan de knoppen, het beeld zapt van zwart naar beeld naar zwart. Ach ja, dat moet kunnen in de aanloopfase.
Snel een sponsor zoeken.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
Johan: Wat we nu hebben staan is Peppie en Kokkie geluid.
Past toch prima in het plaatje?
Wat een kluns. Hij had het toch al eerder gedaan? Gisteren zei hij dat hij nog maar één dingetje hoefde te leren.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen ander beeldje klaar staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |