Ja kunst, alle zaken die ik hem voor de voeten gooide en waar hij weigerde er iets mee te doen moest hij later op gezag van Johan alsnog doen. Muziek zachter, ander plaatje op en zender aan.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:19 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij is die borstel nu weg. Maar Peter is nog steeds obstinaat. Wat laat die gast zich kennen.
Hè wat jammer.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Nog een dag of wat en hij loopt gillend weg als het zo doorgaat.
Welnee, ik heb 'm op de chat verteld dat we eigenlijk veel van 'm houden en dat we er wel voor zullen zorgen dat ie erin blijftquote:Op maandag 11 januari 2010 12:49 schreef Copycat het volgende:
Nog een dag of wat en hij loopt gillend weg als het zo doorgaat.
Oe, dan gaat Noek óm.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:46 schreef Maanvis het volgende:
Keertje Mari van de Ven langs laten komen?
dat was 2 zielen .......quote:Op maandag 11 januari 2010 13:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En Johan vraagt voor de zoveelste keer: Hoe heet die show ook al weer? Laboeloe? Loeboela?
quote:Op maandag 11 januari 2010 13:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Hop, Marianneke, stroop soep in 't kanneke waterkokertje
"Hoe heet die vette pad ook alweer?"quote:Op maandag 11 januari 2010 13:15 schreef Jian het volgende:
Ik vind het wel een beetje een afgang dat Johan steeds vraagt hoe die show van woensdag ook al weer heet. La Grande Ouverture woensdag en de baas vergeet de naam van de show steeds
Via via kent ons mam 'm wel, dus er valt vast wel wat te regelen.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:08 schreef Copycat het volgende:
Maar ja: Wie gaat Mari's gage betalen?
Dan heeft hij geen ander beeldje klaar staan.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:42 schreef Disana het volgende:
Volgens mij zit Hansie aan de knoppen, het beeld zapt van zwart naar beeld naar zwart. Ach ja, dat moet kunnen in de aanloopfase.
Snel een sponsor zoeken.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:47 schreef Disana het volgende:
Johan: Wat we nu hebben staan is Peppie en Kokkie geluid.
Past toch prima in het plaatje?
Wat een kluns. Hij had het toch al eerder gedaan? Gisteren zei hij dat hij nog maar één dingetje hoefde te leren.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan heeft hij geen ander beeldje klaar staan.
Hij heeft daar een paar dagen als RCO gezeten.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een kluns. Hij had het toch al eerder gedaan? Gisteren zei hij dat hij nog maar één dingetje hoefde te leren.
Wat is dat?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:49 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij heeft daar een paar dagen als RCO gezeten.
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:06 schreef Maanvis het volgende:
Fluiter Liesbeth zei dat ze niet ging. Fluiter Liesbeth zei dat ze allemaal uitgegleden waren.
Fluiter er is niet gezegd dat Marian niet ging optreden in de geldropseweg in mierlo (of omgekeerd).
Dus vandaar Fluiter.
Fluiter Liesbeth zei dat ze niet ging. Fluiter Liesbeth zei dat ze allemaal uitgegleden waren.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Liesbeth zou naar optreden Marian in Geldrop gaan, Alsido kon die avond niet filmen,
maar Liesbeth zou met de minilaptopcam naar optreden Marian gaan,
Liesbeth zie het gaat niet door, want er zijn slechte weerberichten,
dus Maanvis optreden ging wel door, maar Liesbeth ging niet door de slechte weerberichten?
Hoe weet je dit , was jij bij optreden Marian?
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Tja, wat zal ik nu eens gaan doen... Een sigaretje roken... O nee, dat doe ik al..
What to do, what to do....
[ afbeelding ]
Neuh.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:18 schreef Maanvis het volgende:
Moeten we al meelij krijgen met de Gelboy of is ie dat nog niet waard?
Griezelig gewoon, alsof meneer even de boel wil gaan ruimen.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Neuh.
Met zijn opmerkingen over het schoonmaken van de chat heeft hij het bij mij helemaal verbruid.
En dat toontje ook de hele tijd, alsof hij het wel even allemaal zal klaren. Wie heeft hem de baas gemaakt.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Griezelig gewoon, alsof meneer even de boel wil gaan ruimen.
Die gast klaart alleen zichzelf.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
En dat toontje ook de hele tijd, alsof hij het wel even allemaal zal klaren. Wie heeft hem de baas gemaakt.
Ik hoor een ehm niet zo goede vertolking van Sweet About Me.
Ik ben er nog niet uit of ik het vermaak vind of vervelend. Dat toontje staat me gewoon niet aan, zo bejegen je je kijkers niet. Zeker niet als je niet eens de baas bent daar.quote:
Ianquote:Op maandag 11 januari 2010 14:17 schreef Disana het volgende:
Johan heeft iemand nodig die heel goed tekeningen kan maken. Een soort animatietekeningen.
Ze zingt niet verkeerd PB, ze slikt wel woorden in maar heeft zuivere stem.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef Pearlbitch het volgende:
Rikkert heeft vandaag verstek laten gaan.
[ afbeelding ]
Omdat we een forum hebben, met een COS.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:26 schreef Maanvis het volgende:
Jongens nogmaals wat is er op tegen om gewoon zelf een chatkanaal op te richten? Dan kan de kumbajaah club van Sly daar blijven en zitten wij gewoon op irc.fok.nl.
luisteren wij wel hetzelfde??? ik heb geen 2e stem gehoordquote:Op maandag 11 januari 2010 14:40 schreef tuinfluiter het volgende:
Marian gaat nog wat zingen, wanneer ik het goed hoor of begrijp doet AaltSje de tweede stem
of er speelt een band mee, stream liep hier niet helemaal juist, Marian zag ik de gitaar neerleggen
haar GSM ging en hoorde haar nog zingen. Vond het er gezellig uitzien. Ze doet het leuk.
Die tweede stem vond ik mooi, helder en Lief klinken.
He verdorie. Toch een echo in mijn geluid, was helemaal ontroerd dacht dat het AaltSje was.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:44 schreef Toverheks het volgende:
luisteren wij wel hetzelfde??? ik heb geen 2e stem gehoord
neem je me nou in de zeik haha heb echt geen 2e stem gehoord hoor ze zat in der eentjequote:Op maandag 11 januari 2010 14:45 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
He verdorie. Toch een echo in mjin geluid, was helemaal ontroerd dacht dat het AaltSje was.![]()
Vanavond aan de eettafel is je vriendin erg stil. Jij vraagt wat er is, waarop zij antwoordt "Waarom zou ik iets moeten zeggen, we hebben toch mail?"quote:Op maandag 11 januari 2010 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat we een forum hebben, met een COS.
Mijn 2 cents: ik ben en blijf een COSser, naar die chat kijk ik alleen af en toe een tijdje ter vermaak en omdat hij nu eenmaal naast de stream staat.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vanavond aan de eettafel is je vriendin erg stil. Jij vraagt wat er is, waarop zij antwoordt "Waarom zou ik iets moeten zeggen, we hebben toch mail?"
Toverheks AaltSje stond onder het zingen Marian links in de bunker.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:47 schreef Toverheks het volgende:
neem je me nou in de zeik haha heb echt geen 2e stem gehoord hoor ze zat in der eentje
Dat dus, we hadden met de bunker ook een chat, chat is echt enorm uit.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Omdat we een forum hebben, met een COS.
Het wordt pas echt leuk als Johan helemaal uit zijn slof schiet jegens peter omdat hij alle chatters weg heeft gejaagd. Je weet dat ie heul veul waarde hecht aan een open chatquote:Op maandag 11 januari 2010 14:58 schreef Copycat het volgende:
En dan zit jij lekker in je eentje op je kanaaltje, terwijl wij daar double the fun hebben.
okequote:Op maandag 11 januari 2010 14:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Toverheks AaltSje stond onder het zingen Marian links in de bunker.
Serieus, Marian zong en daarna steeds een tweede stem/echo,
exact hetzelfde wat zij zong dan iets zachter, dacht echt dat het AaltSje was,
wat een teleurstelling, die tweede stem klonk iets zachter en zo lievvvvvvv .
![]()
Want heb uit betrouwbare bron dat AaltSje heel leuk kan zingen.
Ik ben vrij makkelijk met muziek, het raakt me , pakt me of niet.
Heel vreemd dat jij geen echo hoorde of tweede stem, na het liedje zingen kwam Alsidoquote:Op maandag 11 januari 2010 15:03 schreef Toverheks het volgende:
okenou dan mag Aaltsje ook wel een riedeltje gaan zingen van mij, ben nu benieuwd.
zal het echt niet weten, hij zat wel tussen haar borsten zeker voor de micro. maar ik ben ondertussen ook huis aan soppen zodoende af en toe kijk en lees ik ff bij.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heel vreemd dat jij geen echo hoorde of tweede stem, na het liedje zingen kwam Alsido
toch naar haar toe , was dat voor het geluid?
Op het moment dat je de stream opent krijg je automatisch de chat erbij, of je dat nou wilt of niet, dat is het concept van SV. Wat mij betreft horen de chatperikelen er dus wel bij, want het is een directe vorm van communicatie tussen de aanwezigen in het huis en de chatters.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarin het om de stream draait, en niet om de chat-perikelen.
Ja klopt, maar als de streams wat spannender zouden zijn wordt de aandacht dat wat meer op gefocusedquote:Op maandag 11 januari 2010 15:21 schreef Leandra het volgende:
Op het moment dat je de stream opent krijg je automatisch de chat erbij, of je dat nou wilt of niet, dat is het concept van SV. Wat mij betreft horen de chatperikelen er dus wel bij, want het is een directe vorm van communicatie tussen de aanwezigen in het huis en de chatters.
Interactief dus, waardoor die chat helaas onderdeel is van het concept
Hij kan het niet latenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef Toverheks het volgende:
ze zitten nu gezellig op FOK te lezen, hoop dat peter dat wel allemaal aankan, eerst de chat nu FOK ach arme arme jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |