quote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef xxiessiexx het volgende:
Haal die censuur wegBen wel benieuwd naar der hoofd. Hoewel ik al een idee heb

Ik durfde m niet te posten. Bij vakantie Frankrijk heeft ze een raar kapsel.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:23 schreef 9611Niels het volgende:
http://patty100.hyves.nl/?ref=sr deze?

quote:Op zondag 10 januari 2010 22:24 schreef xxiessiexx het volgende:
Haal die censuur wegBen wel benieuwd naar der hoofd. Hoewel ik al een idee heb

Probleemwijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik moest even denken aan Probleemwijken Den Bosch

Die vriend kon de maffia wel bellen volgens mij.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Die vriend had d'r vader kunnen zijn imo

quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Ik durfde m niet te posten. Bij vakantie Frankrijk heeft ze een raar kapsel.

Dat ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik dacht bij wegscheuren eerst: "Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew"

Maar hij heeft wel doekoe!!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nou die man heeft ook een raar kapsel

Die tent?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Als je Jan Vayne en haar hoofd wegdenkt blijft er nog wel wat aardigs over.

zijn mijn teennagels altijdquote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef xxiessiexx het volgende:
Jakkes, zwarte tenen.

John gelijk de NS bellen en zo.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef -Willempie- het volgende:
Gelijk niet meer willen levenDRAMAQUEEN

Komt door de saaiheidquote:Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef Karina het volgende:
Ik volg het al niet meer, dit wazige verhaal.

Dat dus. Had dan gesprongen, kon die vent tenminste een keer naar de hoeren!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:27 schreef -Willempie- het volgende:
Gelijk niet meer willen levenDRAMAQUEEN

Ben je emo of was je je voeten nooit?quote:

Piramidenbouwers vs. Oorlogsveteranenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef timmmmm het volgende:
Huillie. Ze weet niet eens wat pijn is.Van het dak springen omdat je been pijn doet. Tering man

Ik mag hopen voor hem dat hij dat wel af en toe doetquote:Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat dus. Had dan gesprongen, kon die vent tenminste een keer naar de hoeren!

Ik voetbal.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ben je emo of was je je voeten nooit?

Hij is op zijn neus gestomptquote:Op zondag 10 januari 2010 22:30 schreef tho_Omas het volgende:
John heeft geen tussenschotje meer? Zijn neus is zo plat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |