abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76753467
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:44 schreef Jimbo het volgende:
ik heb mn 10 dagen WOTLK vanaf deze week

eens kijken wat dr nou zoal veranderd is na TBC
''HET IS ALLEMAAL NAAR DE KLOTE GEGAAN ZEIK ZEIK VEHICLES ZEIK ZEIK BURST IN PVP ZEIK ZEIK ZEIK ZEIK ZEIK BURNING CRUSADE WAS VEEL BETER''

Aldus de gemiddelde forum spamhoer. En als Cata dan uit is wordt WotLK helemaal de hemel in geprezen, let op mijn woorden
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76753544
In het begin moest ik wel wennen aan dala ipv het vertrouwde shatt en aan de nieuwe dungeons ipv de oude underbog en botanica.

Maarja, toen het eenmaal begon te lopen vond ik het best okay.
pi_76753736
Servers nog steeds down Gisteren trouwens 70 gedinged in Arathi Basin, altijd leuk om in PVP te dingen Zit nu alweer op 30% door quests af te ronden in Outlands. Als die af zijn vertrek ik met de noorderzon naar Howling Fjord. Nu net gisteravond http://thottbot.com/i35377 gekocht bij vendor in thrallmar, was honored, en niet zo duur en ik had fot dingen :p
pi_76753826
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Servers nog steeds down Gisteren trouwens 70 gedinged in Arathi Basin, altijd leuk om in PVP te dingen Zit nu alweer op 30% door quests af te ronden in Outlands. Als die af zijn vertrek ik met de noorderzon naar Howling Fjord. Nu net gisteravond http://thottbot.com/i35377 gekocht bij vendor in thrallmar, was honored, en niet zo duur en ik had fot dingen :p
Ik was eens in gevecht met 2 man in Warsong Gulch, had bijna verloren maar toen scoorde ons team waardoor ik exp kreeg waardoor ik level 40 werd. Als je een level omhoog gaat krijg je volle health en mana.

Lijkt me lullig als dat gebeurt
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  Moderator woensdag 13 januari 2010 @ 10:49:53 #130
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_76754096
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 09:49 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Niet op woensdag ochtend. Dan doen ze altijd onderhoud.
mja na mn werk vanavond maar eens inloggen

ben benieuwd alsdat ik een char naar de max lvl (80 ?) krijg voor de 10 dagen eindigen
of zit dr weer een level cap op ?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_76754306
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:49 schreef Jimbo het volgende:

[..]

mja na mn werk vanavond maar eens inloggen

ben benieuwd alsdat ik een char naar de max lvl (80 ?) krijg voor de 10 dagen eindigen
of zit dr weer een level cap op ?
Het is te doen om binnen 10 dagen naar lvl 80 te gaan, alleen moet je dan vrij nemen van je werk, en als je naar huis gaat even langs de aldi om goldenpower in te slaan want het wordt aardig krap die 10 dagen ;-)
pi_76754447
Valt mee hoor, op m'n druid was ik in ongeveer 25 uur level 58. Dat was nog voor de mount-nerf en zonder heirlooms. Daarna 58-68 is ongeveer 2-3 uur per level. Zit je op 45 uur. Dan nog van 68-80, gaat je iets langer duren, maar ongeveer 4 uur gemiddeld is okay.

85-90 uur dan ongeveer, moet te doen zijn in 10 dagen, gewoon 8 uur per dag gamen .

Nadeel is alleen wel dat het voor jou de eerste keer is? Dan moet je echt veel meer zoeken naar de locaties, de 5e keer weet je precies waar alles zit.
pi_76754735
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Valt mee hoor, op m'n druid was ik in ongeveer 25 uur level 58. Dat was nog voor de mount-nerf en zonder heirlooms. Daarna 58-68 is ongeveer 2-3 uur per level. Zit je op 45 uur. Dan nog van 68-80, gaat je iets langer duren, maar ongeveer 4 uur gemiddeld is okay.

85-90 uur dan ongeveer, moet te doen zijn in 10 dagen, gewoon 8 uur per dag gamen .

Nadeel is alleen wel dat het voor jou de eerste keer is? Dan moet je echt veel meer zoeken naar de locaties, de 5e keer weet je precies waar alles zit.
Ik had vrij genomen met wotlk en had het in 4 dagen voor elkaar

Ik had dan wel al epic flying voor de laatste 3 levels
pi_76754883
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:59 schreef Sapstengel het volgende:

Dat zeg ik, 8 uur per dag is erg krap voor iemand die ook gewoon werkt. 't Is maar een spel he
pi_76755202
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef Ezio het volgende:

[..]

Ik had vrij genomen met wotlk en had het in 4 dagen voor elkaar

Ik had dan wel al epic flying voor de laatste 3 levels
Dat lukt makkelijk idd, vooral als je endgame tier items hebt voor die laatste 10 levels.

Als je doorlevelt vanaf 68 gaat het iets langzamer, nouja nu niet per se omdat je al aardig snel met een flying mount kan. Of is dat alleen met die heirloom tome?

En idd, als je ook nog 8 uur per dag werkt word het wel krap.
pi_76755532
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Dat lukt makkelijk idd, vooral als je endgame tier items hebt voor die laatste 10 levels.

Als je doorlevelt vanaf 68 gaat het iets langzamer, nouja nu niet per se omdat je al aardig snel met een flying mount kan. Of is dat alleen met die heirloom tome?

En idd, als je ook nog 8 uur per dag werkt word het wel krap.
Is alleen met die heirloom tome, anders moet je tot 77 wachten
pi_76755554
Servers zijn weer up
pi_76755592
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:28 schreef Ezio het volgende:

[..]

Is alleen met die heirloom tome, anders moet je tot 77 wachten
Okay.

M'n broertje vertelde me net trouwens dat je ook naar Alliance kan mailen vanaf horde. Ik lees nooit patchnotes nu ik niet meer serieus raid. Binnenkort maar een ally character maken, draenei shaman ofzo .
pi_76755726
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef Sapstengel het volgende:

Okay.

M'n broertje vertelde me net trouwens dat je ook naar Alliance kan mailen vanaf horde. Ik lees nooit patchnotes nu ik niet meer serieus raid. Binnenkort maar een ally character maken, draenei shaman ofzo .
Naar Alliance mailen vanaf horde? Erm, volgens mij nog steeds niet, tenzij je een heirloom item over wilt mailen, want ik geloof (niet zeker) dat dat wel kan.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  woensdag 13 januari 2010 @ 11:35:56 #140
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_76755798
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Okay.

Gold e.d. kun je in ieder geval niet van de ene faction naar de andere mailen (ook niet binnen jouw eigen account).
Krekker is de bom!
pi_76756520
Hm.. gold misschien niet. Maar items? Wat bags zou handig zijn, of gewoon wat vendortrash voor gold .
pi_76757305
Deze week 6/12 ICC gehaald met 10 en 25 man
Toch was de 10 man veel Intensiever en moeilijker.
Helaas op 10 en 25 man Professor Putri niet down gekregen QQ .

10 man ICC eergister weer 3 10man groups gemaakt in de guild. Zodat we een inzicht hadden op professor Putri fight, zodat iedereen de tacs wist voor 25man.

Rotface vind ik nog steeds de Rotste nieuwe boss van alle.
Festergut is gewoon een WTF boss maar wel leuker.
Gelukkig hadden we die met 10man geoneshot (heb m ook gerecord:P ) was echt Timing met CD's van de tanks) laatste 10% op festergut Tank U got 10sec 2 nuke him! op het moment dat hij zegt u need 2 have him down NOW, zie je zijn HP van 60k naar 13k schieten waarna mijn LoH Vliegt en hem weer naar Full hp brengt, waarna Festergut dood gaat in 5sec ofzo .

Professor gaat P1 wel netjes (meestal dan ) echter P2 wordt altijd wel wat verneukt QQ

Me hunter nu 73 (bijna klaar in Boring Tundra ) en dan kort naar Howling en dan door naar Dragonblight.
Jeweet!
pi_76758060
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:55 schreef Sapstengel het volgende:
Hm.. gold misschien niet. Maar items? Wat bags zou handig zijn, of gewoon wat vendortrash voor gold .
Alleen Bind-on-Account items zijn te mailen tussen de 2 factions. Denk aan Heirloom en/of Pets (baby blizzard bear bv)
pi_76758326
Om de een of andere reden toont carbonite niet meer de quests op de map voor mij, alleen nog maar het punt waar je hem weer inlevert. Is er iets verandert sinds de laatste patch dat ik misschien gemist heb?
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_76758975
Yup, nu krijg je op je map te zien waar je de quest moet inleveren, een vraagteken op het stadje. Ik denk dat de nieuwste versie van carbonite downloaden het wel oplost.
pi_76760030
Die had ik al, maar heb het voor de zekerheid net nog eens gedaan, maar geen resultaat. Als ik nu een quest doe, moet ik meestal eerst even de juiste locatie zoeken op thotttbot, en ik dacht toch niet dat dat de bedoeling was van een addon zoals carbonite...
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_76760332
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 13:43 schreef Hathor het volgende:
Die had ik al, maar heb het voor de zekerheid net nog eens gedaan, maar geen resultaat. Als ik nu een quest doe, moet ik meestal eerst even de juiste locatie zoeken op thotttbot, en ik dacht toch niet dat dat de bedoeling was van een addon zoals carbonite...
Gebruik dan gewoon de ingebouwde questhelper van blizzard, werkt prima.
pi_76761048
Is het mogelijk om binnen 2 uren een level 20 te krijgen?
pi_76761518
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:09 schreef Edwinuss het volgende:
Is het mogelijk om binnen 2 uren een level 20 te krijgen?
2 uur, nee lijkt me niet, zelfs niet met heirlooms. Mijn huidige hunter was na 2 uren level 14
pi_76761634
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:19 schreef Ezio het volgende:

[..]

2 uur, nee lijkt me niet, zelfs niet met heirlooms. Mijn huidige hunter was na 2 uren level 14
Iemand op het werk claimt dat het hem is gelukt. Ik geloof er niks van
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')