''HET IS ALLEMAAL NAAR DE KLOTE GEGAAN ZEIK ZEIK VEHICLES ZEIK ZEIK BURST IN PVP ZEIK ZEIK ZEIK ZEIK ZEIK BURNING CRUSADE WAS VEEL BETER''quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:44 schreef Jimbo het volgende:
ik heb mn 10 dagen WOTLK vanaf deze week
eens kijken wat dr nou zoal veranderd is na TBC
Ik was eens in gevecht met 2 man in Warsong Gulch, had bijna verloren maar toen scoorde ons team waardoor ik exp kreeg waardoor ik level 40 werd. Als je een level omhoog gaat krijg je volle health en mana.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
Servers nog steeds downGisteren trouwens 70 gedinged in Arathi Basin, altijd leuk om in PVP te dingen
Zit nu alweer op 30% door quests af te ronden in Outlands. Als die af zijn vertrek ik met de noorderzon naar Howling Fjord. Nu net gisteravond http://thottbot.com/i35377 gekocht bij vendor in thrallmar, was honored, en niet zo duur en ik had fot dingen :p
mja na mn werk vanavond maar eens inloggenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Niet op woensdag ochtend. Dan doen ze altijd onderhoud.
Het is te doen om binnen 10 dagen naar lvl 80 te gaan, alleen moet je dan vrij nemen van je werk, en als je naar huis gaat even langs de aldi om goldenpower in te slaan want het wordt aardig krap die 10 dagen ;-)quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja na mn werk vanavond maar eens inloggen
ben benieuwd alsdat ik een char naar de max lvl (80 ?) krijg voor de 10 dagen eindigen
of zit dr weer een level cap op ?
Ik had vrij genomen met wotlk en had het in 4 dagen voor elkaarquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Valt mee hoor, op m'n druid was ik in ongeveer 25 uur level 58. Dat was nog voor de mount-nerf en zonder heirlooms. Daarna 58-68 is ongeveer 2-3 uur per level. Zit je op 45 uur. Dan nog van 68-80, gaat je iets langer duren, maar ongeveer 4 uur gemiddeld is okay.
85-90 uur dan ongeveer, moet te doen zijn in 10 dagen, gewoon 8 uur per dag gamen.
Nadeel is alleen wel dat het voor jou de eerste keer is? Dan moet je echt veel meer zoeken naar de locaties, de 5e keer weet je precies waar alles zit.
Dat zeg ik, 8 uur per dag is erg krap voor iemand die ook gewoon werkt. 't Is maar een spel hequote:Op woensdag 13 januari 2010 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
Valt mee hoor, op m'n druid was ik in ongeveer 25 uur level 58. Dat was nog voor de mount-nerf en zonder heirlooms. Daarna 58-68 is ongeveer 2-3 uur per level. Zit je op 45 uur. Dan nog van 68-80, gaat je iets langer duren, maar ongeveer 4 uur gemiddeld is okay.
85-90 uur dan ongeveer, moet te doen zijn in 10 dagen, gewoon 8 uur per dag gamen.
Nadeel is alleen wel dat het voor jou de eerste keer is? Dan moet je echt veel meer zoeken naar de locaties, de 5e keer weet je precies waar alles zit.
Dat lukt makkelijk idd, vooral als je endgame tier items hebt voor die laatste 10 levels.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik had vrij genomen met wotlk en had het in 4 dagen voor elkaar![]()
Ik had dan wel al epic flying voor de laatste 3 levels
Is alleen met die heirloom tome, anders moet je tot 77 wachtenquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:19 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat lukt makkelijk idd, vooral als je endgame tier items hebt voor die laatste 10 levels.
Als je doorlevelt vanaf 68 gaat het iets langzamer, nouja nu niet per se omdat je al aardig snel met een flying mount kan. Of is dat alleen met die heirloom tome?
En idd, als je ook nog 8 uur per dag werkt word het wel krap.
Okay.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:28 schreef Ezio het volgende:
[..]
Is alleen met die heirloom tome, anders moet je tot 77 wachten
Naar Alliance mailen vanaf horde? Erm, volgens mij nog steeds niet, tenzij je een heirloom item over wilt mailen, want ik geloof (niet zeker) dat dat wel kan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Okay.
M'n broertje vertelde me net trouwens dat je ook naar Alliance kan mailen vanaf horde. Ik lees nooit patchnotes nu ik niet meer serieus raid. Binnenkort maar een ally character maken, draenei shaman ofzo.
Gold e.d. kun je in ieder geval niet van de ene faction naar de andere mailen (ook niet binnen jouw eigen account).quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Okay.
M'n broertje vertelde me net trouwens dat je ook naar Alliance kan mailen vanaf horde. Ik lees nooit patchnotes nu ik niet meer serieus raid. Binnenkort maar een ally character maken, draenei shaman ofzo.
Alleen Bind-on-Account items zijn te mailen tussen de 2 factions. Denk aan Heirloom en/of Pets (baby blizzard bear bv)quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:55 schreef Sapstengel het volgende:
Hm.. gold misschien niet. Maar items? Wat bags zou handig zijn, of gewoon wat vendortrash voor gold.
Gebruik dan gewoon de ingebouwde questhelper van blizzard, werkt prima.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:43 schreef Hathor het volgende:
Die had ik al, maar heb het voor de zekerheid net nog eens gedaan, maar geen resultaat. Als ik nu een quest doe, moet ik meestal eerst even de juiste locatie zoeken op thotttbot, en ik dacht toch niet dat dat de bedoeling was van een addon zoals carbonite...
2 uur, nee lijkt me niet, zelfs niet met heirlooms. Mijn huidige hunter was na 2 uren level 14quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:09 schreef Edwinuss het volgende:
Is het mogelijk om binnen 2 uren een level 20 te krijgen?
Iemand op het werk claimt dat het hem is gelukt. Ik geloof er niks vanquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
2 uur, nee lijkt me niet, zelfs niet met heirlooms. Mijn huidige hunter was na 2 uren level 14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |