Ik moest ooit van een warrior mijn pet dismissen anders was het niet eerlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat heb ik een hekel aan shamans in duelsVooral zulke egoistische personen die denken dat ze beter zijn dan jou. 6 duels tegen een shaman gedaan, 5 gewonnen, maar de keer dat ik verloor attackte mijn pet steeds zijn wolven die hij opeens had, en een grote elemental. Vervolgens eindigt hij met 5% health en ik met 1% en hij : OMG U Suck, IM better THAN YOU! Daar kan ik dus echt niet tegen he. Istie nog een level hoger dan mij ook :/
Zeg ik vervolgens van, ach zonder die wolves had ik gewonnen. Komt hij met zon domme opmerking : Ja hunters zijn niks zonder pets :S
Waar dat op slaat , hunters = pets net als shamans = totems.
![]()
Lol geloof me der waren er nog wel meer dan 4. Ik heb geen idee wat de priests deden maar veel was het niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
...4 marks?![]()
Hoe krijg je dat dan voor elkaar.... nog nooit gezien.
Ik neem aan dat je priests in de raid hebt die shielden bij blood boil?
Meer dan 4...dat lijkt me voor de healers niet te doen, laat staan als je maar 3 healers mee hebtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef CocaColaLight het volgende:
Lol geloof me der waren er nog wel meer dan 4. Ik heb geen idee wat de priests deden maar veel was het niet.
En natuurlijk staan mensen te dicht bij elkaar dus dan gaat het hard.
Maar goed dat krijg je bij een niet zo hardcore raiding guild
had hij zn acount van ebay?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik moest ooit van een warrior mijn pet dismissen anders was het niet eerlijk.
Hij miste bladestorm ook in ieder geval, dus het zou kunnen jaquote:
Heb ik ook wel eens gemistquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:27 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij miste bladestorm ook in ieder geval, dus het zou kunnen ja
Ja dat kan natuurlijk gebeuren, maar de manier waarop hij het deed was bijzonder.quote:
Loremaster aan het doen, geen tijd om te postenquote:
ik kijk altijd wat de huige prijzen zijn in AH voor de items die ik wil verkopen en ga er gewoon onder zittenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef Edwinuss het volgende:
Hoe kan ik weten voor hoeveel ik mijn items kan verkopen bij de auction house? Ik bedoel een lijst waar ik redelijke prijzen kan vinden..
De dingen die ik in een auction house koop en later bijvoorbeeld weer verkoop zijn in 1 keer veel minder waard..
Ik ga er bij heel veel dingen dik boven zitten en het verkoopt primaquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:11 schreef DJ_ het volgende:
ik kijk altijd wat de huige prijzen zijn in AH voor de items die ik wil verkopen en ga er gewoon onder zitten
Moet fijn hebben gevoeldquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:21 schreef Arie85 het volgende:
Zo. Hele week niet geraid. Geen spot gekregen voor 10 man en 25 man. Vanavond met wat andere mensen die nog niet saved waren een groepje opgezet voor ICC10 en toch Prof. Putricide gedaan. En zowaar, het eerste groepje uit onze guild die 'm weet te killen. Morgen op 25 man!
Zekerquote:
Nice. Altijd fijn om een grote fuck you te maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:03 schreef Arie85 het volgende:
ZekerZoals een guildmate me whisperde: "The leftovers get the guilds first". Leftovers, zo voelde het inderdaad. Maargoed, morgen zal ik wel weer met de mainraid mee mogen, kan ik even laten zien wie de enige echte shadowpriest in de guild is
Niet op woensdag ochtend. Dan doen ze altijd onderhoud.quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:44 schreef Jimbo het volgende:
ik heb mn 10 dagen WOTLK vanaf deze week
eens kijken wat dr nou zoal veranderd is na TBC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |