abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 14 januari 2010 @ 12:45:30 #201
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76802937
Ik weiger nog langer Halls of Reflection te tanken

Gisteren 2 x als random gekregen, en bij aankomst begint het gezeik meteen: Damn, a warrior tank.
ik: wth?? i just entered... :\
hun: yeh but we like pally's better. They hold all aggro.
ik: and i dont? lol
ik: screw it, happy queueing *leave*

De tering ermee, dat gezeik.

Ja warriors hebben het moeilijker dan welke tank class ook in HoR.
JA er glipt er wel eens 1tje langs (die dan alsnog getaunt word) die dan een dps of een healer 1 keer slaat, big fucking wooooohooo.

Huilies
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76803241
Ben het met je eens.. er staat ook een tauren warrior trappelend te wachten tot ik hem ga levellen.. zij zijn in mijn ogen de perfecte tanks.. klaar is klara Gezeik altijd
pi_76803529
Beter dan die lui die je gear helemaal gaan afspeuren voor een nukkigheidje. 'OMG lol dude, why didn't you enchant: [item die ik nog wil vervangen door een betere] ?!
Ik: 'Well, perhaps i don't want to spend all my gold on items that i'm not gonna use longer then a few days?'

Kut huilies idd.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:05:39 #204
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76803625
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:55 schreef Thrilled het volgende:
Ben het met je eens.. er staat ook een tauren warrior trappelend te wachten tot ik hem ga levellen.. zij zijn in mijn ogen de perfecte tanks.. klaar is klara Gezeik altijd
Dat is em nou juist. Het zijn niet de perfecte tanks.
Een paladin is op de meeste fronten beter, met veel minder investering (qua moeite)

een paar voorbeelden:
Paladin heeft via talents +12% stamina. een warrior 6%
Als je ElitistJerks en forums mag geloven heeft paladin betere mitigation dan warrior.
Dps van een warrior tank is best triest, vergeleken met de andere "tanks"

En toch blijft een warrior leuk om te spelen. Omdat je een gevoel van "accomplishment" hebt als je je taak hebt uitgevoerd. Met andere woorden.: Ik weet dat ik als warrior tank harder moet werken om hetzelfde resultaat te produceren als bijv een Beartank of een Protpally. En dat vind ik juist het leuke aan warriortanken.

Echter met zulke lui zoals je die krijgt in HoR. Die meteen beginnen te piepen als je binnenkomt vanwege je class, daar raak ik figuurlijk van aan de schijt !
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76804328
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:05 schreef jagga het volgende:

[..]

Dat is em nou juist. Het zijn niet de perfecte tanks.
Een paladin is op de meeste fronten beter, met veel minder investering (qua moeite)

een paar voorbeelden:
Paladin heeft via talents +12% stamina. een warrior 6%
Als je ElitistJerks en forums mag geloven heeft paladin betere mitigation dan warrior.
Dps van een warrior tank is best triest, vergeleken met de andere "tanks"

Echter met zulke lui zoals je die krijgt in HoR. Die meteen beginnen te piepen als je binnenkomt vanwege je class, daar raak ik figuurlijk van aan de schijt !
Over die stamina extra klopt , maar warriors kunnen een ranged slot equippen , vergeet dat niet , paladins zitten met crap opgeschept.

Migration ben ik het niet echt helemaal mee eens , ligt er totaal aan wat je gear / gems zijn.

Dps van tanks weet ik dat de pala beter is in ICC vanwege de undeads , op ToC10 beasts is de warrior weer hoger.

En IDD , die mensen die je uitgebreid zitten te inspecten maar zelf voor geen meter verstand hebben van welke gems ze erin proppen (Laatst een dps pala met agi gems )
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
pi_76804372
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef Vengswiejj het volgende:
Wij hebben teveel healers in de guild en een aantal raiden gewoon met OS omdat er teveel zijn .

2 Resto Shammys
2 Resto Druids
3 Holy/disc Priests
4 Holy pally's ( waarvan wss 2 gekicked gaan worden)
Op Trollbane server?
Some people call me insane...but i enjoy everyminute of it!
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:39:33 #207
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76804751
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:27 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Over die stamina extra klopt , maar warriors kunnen een ranged slot equippen , vergeet dat niet , paladins zitten met crap opgeschept.

Migration ben ik het niet echt helemaal mee eens , ligt er totaal aan wat je gear / gems zijn.

Dps van tanks weet ik dat de pala beter is in ICC vanwege de undeads , op ToC10 beasts is de warrior weer hoger.

En IDD , die mensen die je uitgebreid zitten te inspecten maar zelf voor geen meter verstand hebben van welke gems ze erin proppen (Laatst een dps pala met agi gems )
Dat van die mitigation klopt toch wel een beetje. Waar ik met gelijkwaardige gear klappen ontvang, krijgt een pally toch echt het iets minder hard voor zijn kiezen.
Maar het moment dat Shield block van CD afkomt, heeft een healer het wel makkelijker op een warrior dan een pala denk ik.

Qua dps. Palatank dps is altijd beter dan Warrior. Of hij moet echt slacken Een warrior daarentegen is goed voor melee groups vanwege sunder armor.

En idd laatst. Een dpser noemde mij noob omdat ik 1 slot hitrating had gegemmed en 2 stuks exp+stamina.
Mjah en dan de +9 stamina socketbonus verliezen, terwijl hitcapped en exp capped net zo belangrijk zijn voor threat
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76805138
Lekker belangrijk, mijn hit rating komt niet boven de 100 uit
  donderdag 14 januari 2010 @ 13:52:10 #209
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_76805229
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:49 schreef ufopiloot het volgende:
Lekker belangrijk, mijn hit rating komt niet boven de 100 uit
Als welke class?

Een warrior heeft toch wel hitrating nodig aangezien je dan net zult zien dat op kritieke punten je rage-starved ben. (lees OT en dan 2e in threat moeten zijn. Waardoor je dus afhankelijk ben van hoeveel en hoe hard je witte hits raken. bijv. Gormok the Impaler)
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_76806186
Als hunter is het volgens mij bijna onmogelijk om niet hit capped te zijn
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76806251
Halls of reflection is ook gewoon gay, nouja het is niet lastig maar veel members zijn noob.

Wat ik altijd doe is rechts in die cirkel achter het muurtje staan. Op de plek waar de 1e boss komt. Doet iedereen denk ik, buiten de LoS van de mobs en wachten tot ze naar je toe komen.

Maar dan heb je dus idioten die niet achter het muurtje gaan staan of direct beginnen met aanvallen. En dan huilen dat ze aggro krijgen of je geen threat hebt. Ja, blijf dan ook uit zicht staan totdat ik de mobs bij elkaar heb .
pi_76806990
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 13:28 schreef MaartenHaarlem het volgende:

[..]

Op Trollbane server?
Nope

Twisting Nether (Horde)


betreft HoR: Nog nooit daar geweest ik haat dungeon/Hc's laat staan met Pugs. Ik doe Hooguit 1 HC random per dag voor de Frost badges en ben dan altijd zelf tank zodat ik niet hoef te wachten .

Ben nog niet HoR geweest nog niet eens Gundrak, Halls of Lightning en Utgard Keep (hc) aangezien ik het gewoon vreselijk vindt.

Betreft tanks: single Target beste tank Warrior geen twijfel mogelijk.
multi target AkA Offtank - Paladin zeh King.
Mobs/bosses met veel magical damage - DK Tank
Druid is eigenlijk met alles wel netjes maar naar mijn mening geen echte uitblinker in iets speciaals. (alleen met veel teveel HP krijgen )
Jeweet!
pi_76807076
Ik vind heroics juist leuk. Nouja toen ik fulltime raider was had ik er geen zin in, maar nu ik social ben verdoe ik m'n tijd met heroics.
pi_76807253
Heroics

Enige heroic die ik doe is random Oculus voor de Blue Drake (lol /leaveparty als er iets anders is dan ocu, je zoekt maar lekker 15 minuten verder naar een healer of tank, don't thank me, thank blizz).

Tot dusver nog geen succes met de mount.
pi_76807321
Sommige beginnen wel te vervelen, zoals Nexus of HoS, maar ik vind een UP/UK of VH run altijd wel fijn als je een half uurtje niks te doen hebt.
pi_76807500
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef SharQueDo het volgende:
Heroics

Enige heroic die ik doe is random Oculus voor de Blue Drake (lol /leaveparty als er iets anders is dan ocu, je zoekt maar lekker 15 minuten verder naar een healer of tank, don't thank me, thank blizz).

Tot dusver nog geen succes met de mount.
2 vrienden van me hadden hem allebei op de 1e run

Ik moet mijn 1e Oculus nog doen sinds de patch
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76807826
Gister een tank paladin gehealed in een heroic.

Hij had 1 defence item. De rest dps gear. Koste nauwelijks moeite gaat dan een stuk sneller. Leuk !
pi_76808360
Random HC doe ik tegenwoordig met 4 dpsers 3 guilides mee, en 1 random dps (zodat we de 5% buff krijgen) en knallen maar
pi_76808533
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:40 schreef SharQueDo het volgende:
Heroics

Enige heroic die ik doe is random Oculus voor de Blue Drake (lol /leaveparty als er iets anders is dan ocu, je zoekt maar lekker 15 minuten verder naar een healer of tank, don't thank me, thank blizz).

Tot dusver nog geen succes met de mount.
QQ bij ons in de guild hadden 6 mensen hem gewoon in de eerste run! (blijkt een drop rate van 50% te hebben in de bag).

Mja ga niet meer dan 1 random Hc per dag doen voor een mount dus
Jeweet!
pi_76808978
Een paladin mag dan beter zijn dan een warrior.. ik vind een tauren leuker dan een blood elf Met cataclysm kan je zeker wel een tauren paladin maken?
pi_76809072
Ja, tauren paladin komt er aan. Had liever een orc gezien, dan was ik 100% zeker getransferred.
pi_76809385
Orc Paladin? Dan wil ik een Blood-Elf Druid.
pi_76809452
fuck hey die leveling guide van jame is groot Ik dacht ik print hem even uit...
pi_76810136
Alt + tab ftw.
pi_76810339
3d armory en je kant het ook embedden
pi_76810346
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:30 schreef SharQueDo het volgende:
Orc Paladin? Dan wil ik een Blood-Elf Druid.
Gnome Paladin
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76810415
Ik heb sinds ik horde gererolled ben trouwens een GROTE hekel gekregen aan male Night Elves en alle Gnomes. Ik ben geen lowbie ganker, maar als ik een male Nelf of een Gnome tegenkom heb ik echt geen genade.

Dwarves zijn dan weer wel tof
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76810768
hater
pi_76810900
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:03 schreef Bryze het volgende:
hater
DOOD MOETEN ZE
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76811446
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 14:34 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Nope

Twisting Nether (Horde)


betreft HoR: Nog nooit daar geweest ik haat dungeon/Hc's laat staan met Pugs. Ik doe Hooguit 1 HC random per dag voor de Frost badges en ben dan altijd zelf tank zodat ik niet hoef te wachten .

Ben nog niet HoR geweest nog niet eens Gundrak, Halls of Lightning en Utgard Keep (hc) aangezien ik het gewoon vreselijk vindt.

Betreft tanks: single Target beste tank Warrior geen twijfel mogelijk.
multi target AkA Offtank - Paladin zeh King.
Mobs/bosses met veel magical damage - DK Tank
Druid is eigenlijk met alles wel netjes maar naar mijn mening geen echte uitblinker in iets speciaals. (alleen met veel teveel HP krijgen )
DK tanks kunnen single target en multi mobs ook goed tanken. Net zoals palas.
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:27:51 #231
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_76811792
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:45 schreef jagga het volgende:
Ik weiger nog langer Halls of Reflection te tanken

Gisteren 2 x als random gekregen, en bij aankomst begint het gezeik meteen: Damn, a warrior tank.
ik: wth?? i just entered... :\
hun: yeh but we like pally's better. They hold all aggro.
ik: and i dont? lol
ik: screw it, happy queueing *leave*

De tering ermee, dat gezeik.

Ja warriors hebben het moeilijker dan welke tank class ook in HoR.
JA er glipt er wel eens 1tje langs (die dan alsnog getaunt word) die dan een dps of een healer 1 keer slaat, big fucking wooooohooo.

Huilies
idd huilies die zelf niet eens hun eigen crowd control abilities kennen/gebruiken.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_76812148
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:30 schreef SharQueDo het volgende:
Orc Paladin? Dan wil ik een Blood-Elf Druid.
Steek de lore dan meteen in de fik wil je.

Trouwens? Jij liep toch overal te verkondigen dat je gestopt was?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 14 januari 2010 @ 16:40:05 #233
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_76812332
Is ie nou nog niet vol?
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_76813983
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:35 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Steek de lore dan meteen in de fik wil je.

Trouwens? Jij liep toch overal te verkondigen dat je gestopt was?
De boss in Botanica is een blood elf druid.

Tevens vind ik het verlept dat ik met mijn 800+ resilience ALSNOG door door een retribution paladin binnen zijn stun tegen de vlakte gemept kan worden. Als ik geen trinket cooldown heb ben ik de lul
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76814041
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 16:35 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Steek de lore dan meteen in de fik wil je.

Trouwens? Jij liep toch overal te verkondigen dat je gestopt was?
Nee? Ik niet.
  donderdag 14 januari 2010 @ 17:29:55 #236
270173 FFSletop
Optische Illusie
pi_76814413
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:19 schreef Ezio het volgende:

[..]

De boss in Botanica is een blood elf druid.

Tevens vind ik het verlept dat ik met mijn 800+ resilience ALSNOG door door een retribution paladin binnen zijn stun tegen de vlakte gemept kan worden. Als ik geen trinket cooldown heb ben ik de lul
Humans in pvp ftw
I don't do Cocaine.... I just like the way it smells.
It's all about what he says, she says, Bullsh*t!
pi_76815541
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:29 schreef FFSletop het volgende:

[..]

Humans in pvp ftw
Is hetzelfde als trinket cooldown
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76815546
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 12:32 schreef Thrilled het volgende:
[stuk verhaal]
Heel herkenbaar.

Ik trek het altijd slecht met mensen die alleen "go", "heal", "buff", "rezz" roepen. Vaak zijn het mensen die erg slecht zijn in hun class en geen enkele ervaring hebben buiten hun huidige rol.

Vooral als ze METEEN als ze dood zijn "rezz" schreeuwen als je nog in combat bent en/of geen mana hebt. Ironisch genoeg zijn dit juist de mongolen die zo ongelovelijk dom zijn dat je basis commandos aan HUN moet geven als een hond die puppy training aan het volgen is.
pi_76815754
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 15:55 schreef Ezio het volgende:
Ik heb sinds ik horde gererolled ben trouwens een GROTE hekel gekregen aan male Night Elves en alle Gnomes. Ik ben geen lowbie ganker, maar als ik een male Nelf of een Gnome tegenkom heb ik echt geen genade.

Dwarves zijn dan weer wel tof
Wij moorden alles uit wat we tegenkomen....behalve female night elves

Vandaag Occulus gedaan, maar geen draak of zo hoor Vorige keer had ik het looten niet eens afgewacht, dus misschein zat mijn drake toen wel in de kist Ik wist het niet eens.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76815816
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:03 schreef Nachtraaf het volgende:

Heel herkenbaar.

Ik trek het altijd slecht met mensen die alleen "go", "heal", "buff", "rezz" roepen. Vaak zijn het mensen die erg slecht zijn in hun class en geen enkele ervaring hebben buiten hun huidige rol.

Vooral als ze METEEN als ze dood zijn "rezz" schreeuwen als je nog in combat bent en/of geen mana hebt. Ironisch genoeg zijn dit juist de mongolen die zo ongelovelijk dom zijn dat je basis commandos aan HUN moet geven als een hond die puppy training aan het volgen is.
Ik heb ook zo'n hekel aan mensen die direct REZ roepen.
JA, ik zie dat je dood bent.
JA, ik kan je ressen.
JA, ik ga je straks ook inderdaad ressen.
Maar niet in combat!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76815942
En melee, ga ACHTER!!! je target staan en niet naast mij als je 0 expertise hebt want ik krijg je klote parries op me omdat jij lui bent om erachter te gaan staan en je gear kut is!
pi_76816387
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:12 schreef Nachtraaf het volgende:
En melee, ga ACHTER!!! je target staan en niet naast mij als je 0 expertise hebt want ik krijg je klote parries op me omdat jij lui bent om erachter te gaan staan en je gear kut is!
In mijn guild zeuren ze soms dat ik een stukje achter de melee ga staan als we een boss moeten huggen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76816671
Waarom kunnen officers gewoon te laat komen en wordt de raidtijd lekker opgeschoven, terwijl als ik te laat ben dan ga je gewoon de hele avond niet mee.
*verveel me
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_76817180
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 18:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n hekel aan mensen die direct REZ roepen.
JA, ik zie dat je dood bent.
JA, ik kan je ressen.
JA, ik ga je straks ook inderdaad ressen.
Maar niet in combat!!
Ja, kan je rezzen in combat(druid). Maar dan kun je weer dezelfde fout maken die je omzeep hielp.

Ik gebruik niet zo vaak de CR in parties. Ff blijven liggen dps.. of je loopt maar. Laatst ook een warrior die maar bleef overaggroen op de tank (paste zich niet aan dus) en maar mekkeren dat ie dan minder dps zou doen.

Tja... THE DEAD DON'T DO DPS!!!
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_76817639
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 17:19 schreef Ezio het volgende:

[..]

De boss in Botanica is een blood elf druid.

Tevens vind ik het verlept dat ik met mijn 800+ resilience ALSNOG door door een retribution paladin binnen zijn stun tegen de vlakte gemept kan worden. Als ik geen trinket cooldown heb ben ik de lul
Nee hij maakt gebruik van druid krachten met behulp van arcane magie.
'The degenerative nature of the instance hints that the blood elves in Botanica are not utilizing druidic practices, but corrupting the plants by other means, such as the ancient Warp Splinter who has apparently been corrupted by arcane magic.'
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_76818248
Ik heb geen idee van lore en geef er ook niks om, maar er waren toch elf druids voordat ze blood elfs werden of iets dergelijks? En er zit ook een druid trainer in silvermoon.
pi_76818748
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb geen idee van lore en geef er ook niks om, maar er waren toch elf druids voordat ze blood elfs werden of iets dergelijks? En er zit ook een druid trainer in silvermoon.
High Elves hebben inderdaad ook gewoon druids gehad
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_76819791
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 19:13 schreef Sapstengel het volgende:
Ik heb geen idee van lore en geef er ook niks om, maar er waren toch elf druids voordat ze blood elfs werden of iets dergelijks? En er zit ook een druid trainer in silvermoon.
Die een Tauren is weliswaar. Dat die er is zou raar zijn omdat bloodelves zeer slecht met druids zouden kunnen opschieten.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  Redactie Frontpage donderdag 14 januari 2010 @ 20:07:32 #249
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_76820526
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 23:36 schreef Ezio het volgende:

[..]

Met welke stat
The Tiger
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  donderdag 14 januari 2010 @ 22:43:57 #250
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_76828511
Level 47 gedingt!

Ook Sunken Temple gehaald met Dungeon Finder, ging echt te makkelijk. Alhoewel we op het laatst wipe-ten, omdat we vergeten waren dat alle mobs die nog leven je daar aanvallen bij de boss.

Gelukkig wel mn satchel of helpful goods en mn achievement. (Gebeurde precies toen ik Feign Death gebruikte, omdat ik de Boss achter me aan kreeg. Misschien dat het daarom was. )
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')