Misschien met een lvl 80 mee in een party, portal naar dalaran en vanuit daar grinden ofzo?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Iemand op het werk claimt dat het hem is gelukt. Ik geloof er niks van
Hij was compleet alleen begonnen. Ik heb dat nog nagevraagd.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:25 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Misschien met een lvl 80 mee in een party, portal naar dalaran en vanuit daar grinden ofzo?
Lijkt me ook vrij sterk inderdaadquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:22 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Iemand op het werk claimt dat het hem is gelukt. Ik geloof er niks van
Misschien met help-a-friend gedoe? Waarbij je 3x zoveel xp krijgt als je samen quest?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:09 schreef Edwinuss het volgende:
Is het mogelijk om binnen 2 uren een level 20 te krijgen?
Zó hé, die is goed met bekertjes!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:39 schreef Edwinuss het volgende:
Lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Maar het zal wel.
bron: http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=25716quote:What in-game benefits will linked accounts receive?
Recruit and veteran characters can summon one another to each other's locations across the globe.
While adventuring with your linked friend or family member, you will each gain triple experience while partied up to level 60.
For every two levels recruit characters earn, one "grantable" level is gained. Recruit characters may then grant these levels to lower level veteran characters.
Note: In-game benefits will only be available while an account link is active.
Ik dacht eerst Royal Air Forcequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Bryze het volgende:
Of gewoon instantlvls via RAF. Je weet wel, voor elke 2 lvls die je doet als RAF krijgt het veteran account er 1 gratis (zie onderstaande quote uit de RAF FAQ).
Dan kan het wel, anders kan het niet.
[..]
bron: http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=25716
Ik doe een rondje mijnen in WG zoals vaak net voor de battle. Denkt een of andere gay NE druid dat ie me moet aanvallen. Ik ren dus al zeker 2 minuten achter 'm aan maar probeer zo'n flikker maar eens dood te krijgen heeft ie waarschijnlijk lopen janken in chat want er komt nog een warlock bij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:42 schreef Ezio het volgende:
Ik was eens in gevecht met 2 man in Warsong Gulch, had bijna verloren maar toen scoorde ons team waardoor ik exp kreeg waardoor ik level 40 werd. Als je een level omhoog gaat krijg je volle health en mana.
Lijkt me lullig als dat gebeurt
Dit dus , End of raid nog voor we een serieuze shot konden doen op de nieuwe bazen na de reset.quote:
Dat is voor 1 hand. Kan je er dan ook voor kiezen om 2 te dragen? Dus inplaats van een shield 2 van die toffe blades.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Nieuwe daggerCeremonial Elven Blade
Ik ben een Rogue, geen shield voor mijquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat is voor 1 hand. Kan je er dan ook voor kiezen om 2 te dragen? Dus inplaats van een shield 2 van die toffe blades.
DK's kunnen alleen geen daggers.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:41 schreef ufopiloot het volgende:
Death Knight, Warrior, Rogue, Hunter en Shaman classes kunnen dat
Met welke statquote:
Wij hebben Rotface en Festergut nog neer gekregen doen nu ToGC. Zondag Putricide.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Dit dus , End of raid nog voor we een serieuze shot konden doen op de nieuwe bazen na de reset.
gvd , als ik dat geweten had . ik heb net voor kerst een vriend van me aan het spelen gekregenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:36 schreef Bryze het volgende:
Of gewoon instantlvls via RAF. Je weet wel, voor elke 2 lvls die je doet als RAF krijgt het veteran account er 1 gratis (zie onderstaande quote uit de RAF FAQ).
Dan kan het wel, anders kan het niet.
[..]
bron: http://us.blizzard.com/support/article.xml?locale=en_US&articleId=25716
Ik ben blijkbaar niet de enige die daar gelijk aan moet denken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Great news everyone!Professor Farnsworth
Sex met dieren is strafbaar, wees blijquote:Op donderdag 14 januari 2010 08:41 schreef drumstickNL het volgende:
Zo, nadat de horde WG voor een week of twee in handen heeft gehad kon ik eindelijk mijn Black War Mammoth kopen.Waarna ik erachter kwam dat ie voor de meeste openingen te groot is.
(Wil uiteindelijk toch frost saber of spectral.
)
Zit je ook op Balnazzar dan? Daar was ie gisteren middag heel even van de allies. Echt niet normaal hoe die WG elke keer verloopt, telkens zijn de allies met max 25 terwijl zij minimaal met 60 zijn.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:41 schreef drumstickNL het volgende:
Zo, nadat de horde WG voor een week of twee in handen heeft gehad kon ik eindelijk mijn Black War Mammoth kopen.Waarna ik erachter kwam dat ie voor de meeste openingen te groot is.
)
quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:46 schreef Bryze het volgende:
[..]
Sex met dieren is strafbaar, wees blij
Ah, relax, bij ons 6:1quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Ik zit op bloodfeather, daar is de horde/alliance bevolking 10/4 ofzo.
Dat heb ik nog nooit meegemaaktquote:
Laat maar weer zien dat dpsers retards zijn.quote:
Hap hapquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:00 schreef Bryze het volgende:
Iemand nog een resto druid nodig in de guild?
[..]
Laat maar weer zien dat dpsers retards zijn.
*discuss*
Resto shaman welquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:00 schreef Bryze het volgende:
Iemand nog een resto druid nodig in de guild?
Ik had een Bloodnichtelf pala op die server ... tot ik besloot niet een 3de paladin tot 70 te lvlen ( in de TBC tijd).quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef MarkyB het volgende:
Wij hebben sowieso nog healers nodig in de guild, alleen zit er hier niemand op Balnazzar
Was eigenlijk een serieuse vraagquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef MarkyB het volgende:
Wij hebben sowieso nog healers nodig in de guild, alleen zit er hier niemand op Balnazzar
dan denk ik dat je bij ons ook bot zult vangen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef Bryze het volgende:
[..]
Was eigenlijk een serieuse vraag
Als iemand in een guild zit die een Resto druid kan gebruiken, zou ik graag de link van je forum ontvangen. ik kan 3-4x raiden per week en ben niet onervaren ofzo.
Waarom ik dit post, ik zit nu in een 10m raid guild die erg leuk is. Maar ik wil wat meer, meer 25man raids en betere progression. Gear en skill wise kan ik het makkelijk aan, me huidige guild alleen niet.
Wat is het met mensen die 3 paladins maken? Ik snap opzich wel als je een class echt heel tof vind om een 2de keer te levelen, maar 3x?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:35 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Ik had een Bloodnichtelf pala op die server ... tot ik besloot niet een 3de paladin tot 70 te lvlen ( in de TBC tijd).
En die icon dat die 3 DPS declined zie ik echt vet vaak hoor , als tank heb je binnen 6 seconden een group , alleen duurt het wachten op een instance echt langer dan 2-3 minuten tot iedereen accepterd.
BTW op trollbane is de Horde - Ally ratio : 1 - 12
Verder geen hoge eisen voor iemand die nu al een War Mammoth heeft?quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:41 schreef drumstickNL het volgende:
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |