Jawel, je bent zeker wel de grootste en irritantste aandachtshoerquote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik ben niet de grootste FOK!slet van 2009, zo worden we allemaal onterecht beoordeeld.
You fucking wish.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn kloon.
Wat is dit ik heb geeneens
Ik heb het gezien met mijn eigen ogen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Siniti het volgende:
Kijk mij eens posten na de lapo!
Inclusief bewijs voordat een bevooroordeeld modje mijn post verwijdert!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
Haha, ik zit een oude tv uitzending te kijken die ze van onze klas hebben gemaakt in 2004.![]()
Zo verdomde veel jonger leken we dan ik dacht.
Okee, dan wil ik van Maisno 5 punten erbij voor kleding, dan haal ik vijf punten van jouw hoerigheid af.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd dus dat kan je mij niet verwijten. Jij geeft mij wel een 9 voor hoerigheid, dus dat kan ik jou wel verwijten.
Ik dacht altijd al waarom cam jij. Maar je bent 16.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schiet op of zo, ik wil webcammen.
Gast, het is het fucking internet maar.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, dan wil ik van Maisno 5 punten erbij voor kleding, dan haal ik vijf punten van jouw hoerigheid af.
Maar hij is 19.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik dacht altijd al waarom cam jij. Maar je bent 16.
Dit is Fok!-historie!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb het gezien met mijn eigen ogen.
Maar?? MAAR?!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gast, het is het fucking internet maar.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef Siniti het volgende:
[..]!!!
Ik keek laatst een video van mijn voetbalseizoen van 2001 ofzo
Ik was echt kankergoed
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ze laten nog verdomde meer zien in die uitzending dan ik dacht.![]()
Je ziet ons tijdens de gym, in het zwembad.
Hij vraagt het altijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het gaat nu even om jou. En jij bent degene die wilt cammen.
Laat Otis dit maar niet lezen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mag ook.![]()
![]()
Ik zeg er nog even bij dat ik je echt helemaal geweldig vind. En echt heeeeel mooi en heeeel aardig. Je bent de beste.
Oh de SC hosselaar is jaloers?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen tegen WD; "get a room", maar dan heeft ze een heel hotel nodig (Allure, PhifeDawg, BT).
Ja, het is goffedomme niet normaal meer.quote:
Oh, en ik maar tranen wegvegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gast, het is het fucking internet maar.
zit ik redelijk gebakkenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen tegen WD; "get a room", maar dan heeft ze een heel hotel nodig (Allure, PhifeDawg, BT).
Hij heeft wel gelijk.quote:
Ja omdat m'n zoveelste verzonnen verhaal niet goed in de smaak viel bij jullie SC-goden die zoveel beleven dat ze het niet hoeven te vertellen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent de hele dag al chagie.
Je bent de enige ook die ik zou kunnen hosselen.quote:
Goh, in de bloeitijd van deze slowchat hadden we dat ook wel eens tot #305.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Siniti het volgende:
Kijk mij eens posten na de lapo!
Inclusief bewijs voordat een bevooroordeeld modje mijn post verwijdert!
[ afbeelding ]
wtfquote:
Jij moet mij meteen weer naar beneden halen dat het helemaal niet zo bijzonder is héquote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, in de bloeitijd van deze slowchat hadden we dat ook wel eens tot #305.
Jij bent een kindje van moeder aarde, net als wij allemaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij moet mij meteen weer naar beneden halen dat het helemaal niet zo bijzonder is hé
IK BEN SPECIAAL!
Lamon. waar kom jij van origine eigenlijk vandaan? Ik heb zelden z'on rrrrr gehoord.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik herhaal: Het is het internet maar.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij moet mij meteen weer naar beneden halen dat het helemaal niet zo bijzonder is hé
IK BEN SPECIAAL!
Ik hou van jou.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
IK BEN SPECIAAL!
DIAMANT!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
IK BEN SPECIAAL!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
IK BEN SPECIAAL!
Je bent uniek, net als de rest van de wereld.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent een kindje van moeder aarde, net als wij allemaal.
Verkleden om te gaan zwemmen?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
Je ziet ons zelfs verkleden, waarom wist ik dit niet?
Ik vond het boek beter.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee man volgende keer. Zometeen Van Wilder kijken.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben intelligent speciaal
[..]
neuken?
Wie heeft dat gefilmd?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Je bent uniek, net als de rest van de wereld.
Ja inderdaad. En hij klinkt precies als m'n voormalige baas van 35 die altijd zij dat ik een lekkere kont had (toen was ik 16quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon. waar kom jij van origine eigenlijk vandaan? Ik heb zelden z'on rrrrr gehoord.
Dat nummer in het 2de filmpjequote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik las het plot en dacht: daar lijkt mij dus echt geen tiefes aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee man volgende keer. Zometeen Van Wilder kijken.
Die hoor ik nu pas.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat nummer in het 2de filmpje
Zie hem gaan. Wat een knalpiraat.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat nummer in het 2de filmpje
Omdat ze Benno L net pas opgepakt hebben?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ze scheldt teveel met kanker dit, kanker dat, maar als ik dat zou zeggen ben ik te moralistisch, dus ik pakte hoerigheid, dat vindt ze veel vervelender.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
waar gaat dit nou weer over?
Ik vind wd helemaal niet hoerig overkomen Lamon, volgens mij ben je bevooroordeeld, genoeg vrouwen/meisjes die een stuk erger zijn en zich meer zo profileren dan wd
NCRV. Volgens mij. Het is een documentairetje over ons in de puberteit met als onderwerp tieten.quote:
Wil jij zeggen dat BP geestelijk gehandicapt is?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ze Benno L net pas opgepakt hebben?
Ja is het ook niet echt. Maar er zijn geen betere films op tv.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik las het plot en dacht: daar lijkt mij dus echt geen tiefes aan.
Hier vroeg ik me al af: is dat hoerig?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze scheldt teveel met kanker dit, kanker dat, maar als ik dat zou zeggen ben ik te moralistisch, dus ik pakte hoerigheid, dat vindt ze veel vervelender.
Ik zie toch ook wel als ze zo'n foto met haar katje post dat het een normaal meisje is.
Jij denkt weer dat pubers onschuldig zijn en beschermd moeten worden, je mag ze af en toe best een beetje aanpakken hoor.
Hoe ga jij dat doen met je eigen kinderen als ze in de puberteit zitten, gewoon lekker laten gaan, "want het gaat toch wel over.."
Wie is Benno?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat BP geestelijk gehandicapt is?
Uitzendinggemist.nl?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NCRV. Volgens mij. Het is een documentairetje over ons in de puberteit met als onderwerp tieten.Iedereen is tussen de 12 en 14. Ik kan er nog steeds niet bij dat we er zo jong uitzagen.
Dalijk komt de vergezochtheidspolitie je ophalen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze scheldt teveel met kanker dit, kanker dat, maar als ik dat zou zeggen ben ik te moralistisch, dus ik pakte hoerigheid, dat vindt ze veel vervelender.
Ik zie toch ook wel als ze zo'n foto met haar katje post dat het een normaal meisje is.
Jij denkt weer dat pubers onschuldig zijn en beschermd moeten worden, je mag ze af en toe best een beetje aanpakken hoor.
Hoe ga jij dat doen met je eigen kinderen als ze in de puberteit zitten, gewoon lekker laten gaan, "want het gaat toch wel over.."
Hihi zo'n stemmetje als in het 3e filmpje doe ik als ik kleine kinderen voorleesquote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Thanks mayn.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat je wilt er geen kus maar een breezer voor hebben?
Een zwemleraar.quote:
Hihi iemand snapt m'n grapjequote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat BP geestelijk gehandicapt is?
Downloaden negertquote:Op zondag 10 januari 2010 20:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja is het ook niet echt. Maar er zijn geen betere films op tv.
Wassenaar. Maar wie is nou nog steeds treurig genoeg om die filmpjes op zijn youtube te houden?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon. waar kom jij van origine eigenlijk vandaan? Ik heb zelden z'on rrrrr gehoord.
Dan maar een homo. Wat een filmpjes.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wassenaar. Maar wie is nou nog steeds treurig genoeg om die filmpjes op zijn youtube te houden?
Moet wel een homo zijn.
Dikke care.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wassenaar. Maar wie is nou nog steeds treurig genoeg om die filmpjes op zijn youtube te houden?
Moet wel een homo zijn.
Omdat? Om zich er op af te trekken kan hij ze ook gewoon op zijn pc bewaren hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet wel een homo zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Maisnon het volgende:
Het is toch best moeilijk een review te schrijven als je dat nooit eerder hebt gedaan![]()
Ik heb hem door.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi iemand snapt m'n grapje!
Waarover?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Maisnon het volgende:
Het is toch best moeilijk een review te schrijven als je dat nooit eerder hebt gedaan![]()
Je geeft ook overal de schuld aan iemand anders héquote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet wel een homo zijn.
Ja maar die heeft 'm niet. Die gaat tot 2007, en die van ons is uit 2004.quote:
Ja ik weet. Maar anders zit mijn oma ook zo in haar 1tje beneden vind ik zielig. Plus ze kan chips enzo voor mij pakken.quote:
Had je ze maar niet moeten maken.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet wel een homo zijn.
Mijn "reviews" in het welke films heb je gezien topicquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Maisnon het volgende:
Het is ook irritant als jij dingen posts zoals filmpjes en quotes en dat andere mensen die veiligstellen en je er steeds mee confronterenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je geeft ook overal de schuld aan iemand anders hé
Jij maakt filmpjes, jij upload ze, MAAR NEE!!! Het is iemand anders schuld dat die filmpjes nog steeds op youtube staan jij hebt er niks mee te maken!!!
Daar zijn oma's voorquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik weet. Maar anders zit mijn oma ook zo in haar 1tje beneden vind ik zielig. Plus ze kan chips enzo voor mij pakken.
Hoe is het eigenlijk met je project?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is ook irritant als jij dingen posts zoals filmpjes en quotes en dat andere mensen die veiligstellen en je er steeds mee confronteren. Ik kan daar eigenlijk wel inkomen.
Dit valt sociologisch ook heel goed te verklaren.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is ook irritant als jij dingen posts zoals filmpjes en quotes en dat andere mensen die veiligstellen en je er steeds mee confronteren. Ik kan daar eigenlijk wel inkomen.
Ze blijven relevant.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welk project?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je project?
Ehm, neequote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je had ook moeten blijven. Told ya so.quote:
Er was nog 1 vierde fimpje die zelfs door de grote Ludo als erg cool bevonden werd, maar die zie je natuurlijk nergens meer terug.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan maar een homo. Wat een filmpjes.
Upload ff opnieuw dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er was nog 1 vierde fimpje die zelfs door de grote Ludo als erg cool bevonden werd, maar die zie je natuurlijk nergens meer terug.
Ja, gister had je het over projectgroep en je was boos en zoquote:
Oh zo. Ja die zijn nog steeds gay en onze punten zijn nog steeds kut.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, gister had je het over projectgroep en je was boos en zo
quote:
Ik ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Awh oke, ik zal voor je duumen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh zo. Ja die zijn nog steeds gay en onze punten zijn nog steeds kut.Maar miss hebben we één ding wel gehaald.
Thanks, schat.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh oke, ik zal voor je duumen.
Spalkjes?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
Maandag 22 februari 2010 om 14:15 moet ik mijn spalkjes laten checken bij de ortho. Mooi niet dus he, in mijn vakantie.
IJzeren staafjes achter je tanden door een beugel vroeger.quote:
Die shit. Ja moest ik ook doen toen ik 18 werd. Nooit geweest.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IJzeren staafjes achter je tanden door een beugel vroeger.
Ik heb ze nog steeds.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die shit. Ja moest ik ook doen toen ik 18 werd. Nooit geweest.
Heb ik ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achter je tandjes.
Die dingen zijn vervelend.quote:
Je denkt toch niet dat ik die filmpjes bewaar?!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Skylark. het volgende:
Skylark die geen rechte tanden zou hebben![]()
!!
Beter Tabby.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die filmpjes bewaar?!
Overigens, dat filmpje met dat liedje was enkel omdat ze in US een youtube-topic hadden geopend, en ik grapte of ik een heel debiel filmpje kon plaatsen, dus die is echt triest om te posten.
Trouwens, als ik een vrouw was geweest en Boxxy had geheten, had het heel anders gegaan. Het zijn ook altijd jochies die die dingen downloaden, bewaren en uploaden en posten.
Pubereigen.
Een tandencondoom?quote:
Ik denk niet dat er pubermeisjes zijn die dat downloaden.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die filmpjes bewaar?!
Overigens, dat filmpje met dat liedje was enkel omdat ze in US een youtube-topic hadden geopend, en ik grapte of ik een heel debiel filmpje kon plaatsen, dus die is echt triest om te posten.
Trouwens, als ik een vrouw was geweest en Boxxy had geheten, had het heel anders gegaan. Het zijn ook altijd jochies die die dingen downloaden, bewaren en uploaden en posten.
Pubereigen.
Dat is whitening.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tellsell had die ook. Kon je tandpasta in pleuren.
Joah, m'n tanden zijn gaan verschuiven nadat ik 'm niet meer droeg.quote:
Wel beter dan z'on bek vol ijzer. Vind dat echt kankerlelijk en ergerde me altijd aan mensen met blokjes die dan met hun tanden zichtbaar lachten.quote:
Ik zo daar echt niet mee kunnen leven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, m'n tanden zijn gaan verschuiven nadat ik 'm niet meer droeg.En na een dag dragen rook dat ding ook zo lekker.
Geen idee hoe dat heetquote:
Mijn buurvrouw heeft van die doorzichtigequote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel beter dan z'on bek vol ijzer. Vind dat echt kankerlelijk en ergerde me altijd aan mensen met blokjes die dan met hun tanden zichtbaar lachten.
Dit ding was voor na de beugel.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel beter dan z'on bek vol ijzer. Vind dat echt kankerlelijk en ergerde me altijd aan mensen met blokjes die dan met hun tanden zichtbaar lachten.
Een van de vele tragedies in m'n leven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zo daar echt niet mee kunnen leven.
la hela holala het hondje van de bakker het hondje van de bakker is pas ziek geweheest is pas ziek geweheestquote:
Pff, er zijn tig users die niet eens meer een foto van zichzelf durven te posten, omdat ze bang zijn dat ie misbruikt wordt.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook.
Blijft het een feit dat je die dingen dan al niet op internet moet gooien, zeker niet op een site als fok, je weet gewoon dat dit soort dingen dan gebeurt.
En nee, dat is niet echt leuk, maar heb je wel (mede) aan jezelf te danken.
Ik had er zo een.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, m'n tanden zijn gaan verschuiven nadat ik 'm niet meer droeg.En na een dag dragen rook dat ding ook zo lekker.
Pff, volgens mij moet je in de bieb bij je op de uni kijken. Zo op internet vind je het volgens mij niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Fas zou jij toevallig weten waar ik de MvT van art. 137 Sr vandaan zou kunnen halen?
HAHAHAHAHAHAHAHA OWNEDquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik had net als een neger een paar blingbling tanden door dat ding.
Ik ben het wel met je eens dat dat kut is, maar dat is internet en daar kun je niets tot heel weinig aan doen. En als je het zelf niet bent is het leuk.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pff, er zijn tig users die niet eens meer een foto van zichzelf durven te posten, omdat ze bang zijn dat ie misbruikt wordt.
Mensen durven niet meer te internetdaten omdat anderen moedwillig zich voor doen als iemand die ze niet zijn.
Aan de ene kant vind ik het gedoe van die filmpjes in sommige gevallen irritant en dat heb ik ook met Danny besproken, aan de andere kant, ik hoef nu iig nooit meer bang te zijn dat ik zo genaaid wordt als een Emimich ofzo.
Ik ben dus wel volkomen safe nu.
Oninteressant.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pff, er zijn tig users die niet eens meer een foto van zichzelf durven te posten, omdat ze bang zijn dat ie misbruikt wordt.
Mensen durven niet meer te internetdaten omdat anderen moedwillig zich voor doen als iemand die ze niet zijn.
Aan de ene kant vind ik het gedoe van die filmpjes in sommige gevallen irritant en dat heb ik ook met Danny besproken, aan de andere kant, ik hoef nu iig nooit meer bang te zijn dat ik zo genaaid wordt als een Emimich ofzo.
wtf manquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wtf.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu kunnen er 3 blackzilla's in.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf.Je had een te krap bekkie of zo?
Ja.quote:
Gaat moeilijk als ik niet weet hoe het heetquote:
Och ja, een vriendin van mij ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
Paar vrienden van me hadden een blokbeugel, men die konden amper nog verstaanbaar praten met zon ding in.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Een kaakverbreder. Iedere dag2 mm aandraaien tot je kaak breekt als het ware.
Dan ga ik even neuzen, misschien zie ik jou dan welquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar die heeft 'm niet. Die gaat tot 2007, en die van ons is uit 2004.
Ik heb 'm van de NCRV website.
Uhu. Toen ik klaar was met dat ding had ik idd een bredere kaak en ook wat vollere kop gekregen. Maar het is nu bijna weer even smal.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf.Je had een te krap bekkie of zo?
Die heb ik ook nog gehad.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja mijne ook, het was afschuwelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, oja, kwijlen deden ze er ook mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, een vriendin van mij ook.En maar kwijlen met dat ding.
WA WA WA WAANZINNIG VEEL GELD.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu. Toen ik klaar was met dat ding had ik idd een bredere kaak en ook wat vollere kop gekregen. Maar het is nu bijna weer even smal.![]()
Ik heb te soepel kraakbeen. Ik zou het nog een keer kunnen doen en dan met zo;n plaat die je iedere nacht in je bek moet als je er klaar mee bent om het op z'n plek te houden maar het kost zo waanzinnig veel geld.
Mijn broertje ookquote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, een vriendin van mij ook.En maar kwijlen met dat ding.
Ik heb een hele tijd foto's in mn fobo gehad, nu geen behoefte meer aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Helaas.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, volgens mij moet je in de bieb bij je op de uni kijken. Zo op internet vind je het volgens mij niet.
Tabby en Boxxy zijn allebei tien keer zo debiel als ik was in die filmpjes, maar allebei zeer neukbaar.quote:
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tabby en Boxxy zijn allebei tien keer zo debiel als ik was in die filmpjes, maar allebei zeer neukbaar.
That makes all the difference in de world voor jochies.
Dat ziet er serieus niet cwl uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Moest je ook elke avond zo'n kwartslag draaien met dat ding.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef PhifeDawg het volgende:
BP, dat ding had ik ook. Dat je kaak breder wordt.
Mongols die niet snappen dat je tanden er dan tussen kunnen schuiven
Ik ben ook te zien ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ga ik even neuzen, misschien zie ik jou dan wel
Wtf, je hebt toch mooie tanden of niet? Vind ik wel tenminste.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja mijne ook, het was afschuwelijkik overwoog bijna weer een beugel te nemen. Maar ik had zo'n last van dat ding altijd
ik heb blijkbaar hele gevoelige lipjes ofzo want die beugel haalde ze constant open
!
Dus toen hebben ze ook een stangetje achter m'n boventanden gezet zodat ze niet meer zouden verschuiven dan al gebeurd was.
Wat heel erg logisch isquote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tabby en Boxxy zijn allebei tien keer zo debiel als ik was in die filmpjes, maar allebei zeer neukbaar.
That makes all the difference in de world voor jochies.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar hele gevoelige lipjes ofzo want die beugel haalde ze constant open!
Ja, iedere ochtend en avond een slag aandraaien. En na een tijdje had je een dikke spleet tussen je voortanden.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef PhifeDawg het volgende:
BP, dat ding had ik ook. Dat je kaak breder wordt.
Mongols die niet snappen dat je tanden er dan tussen kunnen schuiven
Let the show begin.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef PhifeDawg het volgende:
Wedden dat ik binnen een half uurtje geflipt ben
Ja om de week ofzoquote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Moest je ook elke avond zo'n kwartslag draaien met dat ding.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tegenwoordig hebben zijn er ook meer kiddo's met beugel dan zonder.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef Siniti het volgende:
Volgens mij hebben jullie gewoon allemaal tandartsen gehad die bij de geringste imperfectie in jullie mond gingen schreeuwen om beugels dit en dat
Ja, ik kan er gewoon niet tegen als dingen niet werken zoals ik het wilquote:
Het viel eigenlijk reuze mee. Ik vond het eigenlijk wel leuk dat ik een paar zilveren tanden had.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ziet er serieus niet cwl uit.![]()
Wat een martelwerktuig.
Ja eerste week wist ik ook niet hoe je makkelijk kon slikken. En je eten bleef wel eens daar boven steken.quote:
Mijn tandarts is zelfs nooit over beugels begonnenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben zijn er ook meer kiddo's met beugel dan zonder.
Geldwolven zijn de tandartsen van deze tijd.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vergat bijna dat beide meisjes zo'n 20 jaar jonger zijn dan onze raspedo
Voor mijn gevoel was er in groep 7/8 en de brugklas bijna wel elke dag iemand die onder school even naar de ortho moest.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben zijn er ook meer kiddo's met beugel dan zonder.
Geldwolven zijn de tandartsen van deze tijd.
Gangstah... !quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Het viel eigenlijk reuze mee. Ik vond het eigenlijk wel leuk dat ik een paar zilveren tanden had.!
Nee hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Rond deze tijd doet alleen mijn dirty mind zijn werk.
Ik heb het 's nachts in, en dan alleen als ik alleen pit want ik kan niet praten met dat dingquote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja eerste week wist ik ook niet hoe je makkelijk kon slikken. En je eten bleef wel eens daar boven steken.![]()
Je wil toch ook niet denken aan beschadigde kutjesquote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Rond deze tijd doet alleen mijn dirty mind zijn werk.
En raad eens welke zender ik niet kan ontvangenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
RTL 5 is goed bezig met die films de laatste tijd.
Serieus?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gangstah... !![]()
Ik heb nooit een beugel gehad, maar omdat iedereen er wel een had, wilde ik er ook een..
Mits het pizza of friet is wel, andere dingen zijn te veel moeite.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik nu nog avondeten gaan maken?
MTV Brand New.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
En raad eens welke zender ik niet kan ontvangen.
Dat lijkt me echt nastyquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil toch ook niet denken aan beschadigde kutjes?
Die van mij zat vast.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik heb het 's nachts in, en dan alleen als ik alleen pit want ik kan niet praten met dat ding.
Maar ik mis je.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
RTL 5 is goed bezig met die films de laatste tijd.
Ik gok Animal Planet?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik de buitenboordbeugel-contstructie dinges van mn neef had gezien, hoefde het voor mij niet meerquote:
ZDFquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
au.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt nasty. Dat je met volle hoop een lekker wijf mee naar huis neemt die gewoon helemaal uitgebaggerd blijkt te zijn
. Dat je er gewoon droog 4 vingers met gemak erin kan drukken
.
Jij kon die verbreder eruit halen?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik heb het 's nachts in, en dan alleen als ik alleen pit want ik kan niet praten met dat ding.
Liever niet, maar toen ik je bericht las kwam er wel een ondeugende glimlach bij me op.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je wil toch ook niet denken aan beschadigde kutjes?
Jahoor, wat ga je maken?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik nu nog avondeten gaan maken?
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar toen ik de buitenboordbeugel-contstructie dinges van mn neef had gezien, hoefde het voor mij niet meer
Het ligt aan mij, niet aan jou. Kunnen we wel nog gewoon vrienden zijn?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik mis vissen met haken door hun lip. Denk daar maar aan en ik zal bij je zijn.
Pasta met gehakt, groente en rode saus. Maar ik ga het toch maar even doen zo.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef Gaultier het volgende:
[..]
Mits het pizza of friet is wel, andere dingen zijn te veel moeite.
Whehehe. Ik hou van je jochie <3 <3 <3quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het ligt aan mij, niet aan jou. Kunnen we wel nog gewoon vrienden zijn?
Het zorgt soms ook voor problemen bij jongeren zelf hoor. Want wat ze zelf doen, is iets waar ze tegelijkertijd doodsbang voor zijn dat het met hun gedaan wordt.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een hele tijd foto's in mn fobo gehad, nu geen behoefte meer aan.
Maar Lamon, wat is dat toch met die neiging van jou om te roepen dat ik pubers bescherm, dat is zo'n grote onzinIk behandel mensen die hier komen gelijk, de leeftijd weet ik meestal niet eens. Ik vind dat mensen sowieso niet moeten gaan lopen schelden om niks.
Ik heb weleens gezegd dat ik vind dat jij degene bent die zich volwassen op moet stellen en niet persé zij. Dat heeft niets te maken met dingen goedkeuren, maar wel met het erger vinden van een vent van in de 30 dat ie zich niet kan inhouden dan van een puber, daarvan kun je dat nl meer verwachten.
Je zou beter moeten weten, zij leren nog.
God wat klink ik bejaard zo
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Leugens, kan makkelijk bij jou.
Klinkt lekker, mits kaas.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pasta met gehakt, groente en rode saus. Maar ik ga het toch maar even doen zo.
Gadverdamme dat bestaat toch gewoon nietquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt nasty. Dat je met volle hoop een lekker wijf mee naar huis neemt die gewoon helemaal uitgebaggerd blijkt te zijn
.
Ja tuurlijkquote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jij kon die verbreder eruit halen?
Ja maar ik eet al dagen geen fatsoenlijk avondeten. En ik wil dit voor 2 dagen maken en anders komt m'n planning in de warquote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Fascination het volgende:
Maak gewoon iets simpels, Bt. Het is toch zondag, je doet geen flikker dus heb je ook niet veel voeding nodig.
Uiteraardquote:
Of van die enorme bieflappen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gadverdamme dat bestaat toch gewoon niet?
Wat ik ook zo smerig vind zijn chicks met van die rode bultjes overal op hun kut!
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat ik ook zo smerig vind zijn chicks met van die rode bultjes overal op hun kut!
Whehe true.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan kan ik me toch gelukkig prijzen met mijn vriendin.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zoveel ervaring had met meisjes?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ooit?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
.
Maar ik ben dan ook al een flink aantal jaar bezigquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wut. Die van mij hadden ze vastgelijmd.
Uitscheuren ftw.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ooit?
Want die vrouwen die een kind krijgen beweren dat ze gewoon weer net zo strak zijn als daarvoor. Dus zelfs als het veel opgerekt wordt zou het weer terug moeten gaan in oorspronkelijke staat.
Ik bedoelde ook niet dat ik het meegemaakt hebquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou ooit?
Want die vrouwen die een kind krijgen beweren dat ze gewoon weer net zo strak zijn als daarvoor. Dus zelfs als het veel opgerekt wordt zou het weer terug moeten gaan in oorspronkelijke staat.
In Van Wilder is ze nog lief en onschuldig.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef S.Seagal het volgende:
Als ik Tara Reid zie in film denk ik altijd.![]()
![]()
Maar ze heeft die verneukte operaties gehad en nu is mijn beeld helemaal verneukt.
Ik ben er al even vanaf. Maar als ik wat geld begin te verdienen denk ik dat ik die verbreding nog maar een keertje doe en dan als ik klaar ben met zo'n plaatje die je iedere nacht in moet. Het zag er gewoon beter uit toen het wat breder was.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Maar ik ben dan ook al een flink aantal jaar bezig
Dat was ook waar ik aan dacht. Maar ik zei het maar nietquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij niet zoveel ervaring had met meisjes?
Ik heb een zwak voor Alexis Texas omdat ik haar eerste filmpje meemaakte en haar zag uitgroeien van onschuldig meisje tot porno-fenomeen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef S.Seagal het volgende:
Als ik Tara Reid zie in film denk ik altijd.![]()
![]()
Maar ze heeft die verneukte operaties gehad en nu is mijn beeld helemaal verneukt.
Net als Lindsey Lohan in Mean Girlsquote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef Gaultier het volgende:
[..]
In Van Wilder is ze nog lief en onschuldig.
Precies.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Net als Lindsey Lohan in Mean Girls
Ja, dat weet ik wel, maar het is niet mooi. Van die lappen die je eerst moet dubbelvouwen voordat je op de fiets stapt, omdat het anders afknelt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hee! Daar kunnen ze niets aan doen.
En dat is heel natuurlijk enzo.
Alexis Texa, die squirt filmpjes altijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Alexis Texas omdat ik haar eerste filmpje meemaakte en haar zag uitgroeien van onschuldig meisje tot porno-fenomeen.
Ik heb een zwak voor Kate van Katesplayground omdat zij het eerste internetmodel is waar ik systematisch op heb gefapt. Er ging een hele nieuwe wereld voor mij open.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Alexis Texas omdat ik haar eerste filmpje meemaakte en haar zag uitgroeien van onschuldig meisje tot porno-fenomeen.
En ook dat ze altijd een uur haar kont filmen terwijl ik dat altijd doorspoel.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Alexis Texa, die squirt filmpjes altijd.![]()
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar het is niet mooi. Van die lappen die je eerst moet dubbelvouwen voordat je op de fiets stapt, omdat het anders afknelt.
Dat hebben toch meer mensen dan je zo denkt, grote kans dat je iemand hier in de SC op dr schaamlippen hebt getrapt nuquote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik wel, maar het is niet mooi. Van die lappen die je eerst moet dubbelvouwen voordat je op de fiets stapt, omdat het anders afknelt.
Sowieso kan ik nooit een porn zien vanaf het begin tot het einde. Moet altijd wel doorspoelen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ook dat ze altijd een uur haar kont filmen terwijl ik dat altijd doorspoel.
Ik vraag mij eigenlijk wel af of er mensen zijn die gehele pornofilmpjes bekijken, dus filmpjes die meer dan 20 minuten duren.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
En ook dat ze altijd een uur haar kont filmen terwijl ik dat altijd doorspoel.
Ik probeer overal wat van mee te pikken. 30 seconden pijpen hier, 10 seconden beffen daar, standje één krijgt 30 seconden, standje twee is wat minder dus maar 5 seconden en dan naar de finale als ik dat red.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sowieso kan ik nooit een porn zien vanaf het begin tot het einde. Moet altijd wel doorspoelen.
Als het zo ernstig is zou ik er wel iets aan laten doen denk ik, lijkt me zeer onpraktisch.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hebben toch meer mensen dan je zo denkt, grote kans dat je iemand hier in de SC op dr schaamlippen hebt getrapt nu
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik vraag mij eigenlijk wel af of er mensen zijn die gehele pornofilmpjes bekijken, dus filmpjes die meer dan 20 minuten duren.
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Sowieso kan ik nooit een porn zien vanaf het begin tot het einde. Moet altijd wel doorspoelen.
Ja ik hou het ook nooit bij 1 filmpje.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik probeer overal wat van mee te pikken. 30 seconden pijpen hier, 10 seconden beffen daar, standje één krijgt 30 seconden, standje twee is wat minder dus maar 5 seconden en dan naar de finale als ik dat red.
Sowieso alsof mensen de hele pornofilm kunnen zienquote:Op zondag 10 januari 2010 21:09 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw vagijn eruit dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat hebben toch meer mensen dan je zo denkt, grote kans dat je iemand hier in de SC op dr schaamlippen hebt getrapt nu
Vasjien.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw vagijn eruit dan?
Echt he.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik hou het ook nooit bij 1 filmpje.
Ook altijd 6 torrents aanzetten om die vervolgens weer te verwijderen als je bent gekomenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik hou het ook nooit bij 1 filmpje.
Volgens mij ben jij nog wel goed strak.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw vagijn eruit dan?
In zo'n garage?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt he.Behalve als je echt een goede hebt. Ik ben normaal niet zo van de gangbangs maar er is echt zo'n kankergoede, heeft dat wijf een rood truitje aan. Kan hem even niet opzoeken, zit in woonkamer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |