Awh oke, ik zal voor je duumen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh zo. Ja die zijn nog steeds gay en onze punten zijn nog steeds kut.Maar miss hebben we één ding wel gehaald.
Thanks, schat.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh oke, ik zal voor je duumen.
Spalkjes?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
Maandag 22 februari 2010 om 14:15 moet ik mijn spalkjes laten checken bij de ortho. Mooi niet dus he, in mijn vakantie.
IJzeren staafjes achter je tanden door een beugel vroeger.quote:
Die shit. Ja moest ik ook doen toen ik 18 werd. Nooit geweest.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IJzeren staafjes achter je tanden door een beugel vroeger.
Ik heb ze nog steeds.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die shit. Ja moest ik ook doen toen ik 18 werd. Nooit geweest.
Heb ik ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achter je tandjes.
Die dingen zijn vervelend.quote:
Je denkt toch niet dat ik die filmpjes bewaar?!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Skylark. het volgende:
Skylark die geen rechte tanden zou hebben![]()
!!
Beter Tabby.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die filmpjes bewaar?!
Overigens, dat filmpje met dat liedje was enkel omdat ze in US een youtube-topic hadden geopend, en ik grapte of ik een heel debiel filmpje kon plaatsen, dus die is echt triest om te posten.
Trouwens, als ik een vrouw was geweest en Boxxy had geheten, had het heel anders gegaan. Het zijn ook altijd jochies die die dingen downloaden, bewaren en uploaden en posten.
Pubereigen.
Een tandencondoom?quote:
Ik denk niet dat er pubermeisjes zijn die dat downloaden.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die filmpjes bewaar?!
Overigens, dat filmpje met dat liedje was enkel omdat ze in US een youtube-topic hadden geopend, en ik grapte of ik een heel debiel filmpje kon plaatsen, dus die is echt triest om te posten.
Trouwens, als ik een vrouw was geweest en Boxxy had geheten, had het heel anders gegaan. Het zijn ook altijd jochies die die dingen downloaden, bewaren en uploaden en posten.
Pubereigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |