Had je ze maar niet moeten maken.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wassenaar. Maar wie is nou nog steeds treurig genoeg om die filmpjes op zijn youtube te houden?
Moet wel een homo zijn.
Mijn "reviews" in het welke films heb je gezien topicquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Maisnon het volgende:
Het is toch best moeilijk een review te schrijven als je dat nooit eerder hebt gedaan![]()
Het is ook irritant als jij dingen posts zoals filmpjes en quotes en dat andere mensen die veiligstellen en je er steeds mee confronterenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Siniti het volgende:
[..]
Je geeft ook overal de schuld aan iemand anders hé
Jij maakt filmpjes, jij upload ze, MAAR NEE!!! Het is iemand anders schuld dat die filmpjes nog steeds op youtube staan jij hebt er niks mee te maken!!!
Daar zijn oma's voorquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik weet. Maar anders zit mijn oma ook zo in haar 1tje beneden vind ik zielig. Plus ze kan chips enzo voor mij pakken.
Hoe is het eigenlijk met je project?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is ook irritant als jij dingen posts zoals filmpjes en quotes en dat andere mensen die veiligstellen en je er steeds mee confronteren. Ik kan daar eigenlijk wel inkomen.
Dit valt sociologisch ook heel goed te verklaren.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is ook irritant als jij dingen posts zoals filmpjes en quotes en dat andere mensen die veiligstellen en je er steeds mee confronteren. Ik kan daar eigenlijk wel inkomen.
Ze blijven relevant.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Welk project?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je project?
Ehm, neequote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze scheldt teveel met kanker dit, kanker dat, maar als ik dat zou zeggen ben ik te moralistisch, dus ik pakte hoerigheid, dat vindt ze veel vervelender.
Ik zie toch ook wel als ze zo'n foto met haar katje post dat het een normaal meisje is.
Jij denkt weer dat pubers onschuldig zijn en beschermd moeten worden, je mag ze af en toe best een beetje aanpakken hoor.
Hoe ga jij dat doen met je eigen kinderen als ze in de puberteit zitten, gewoon lekker laten gaan, "want het gaat toch wel over.."
Je had ook moeten blijven. Told ya so.quote:
Er was nog 1 vierde fimpje die zelfs door de grote Ludo als erg cool bevonden werd, maar die zie je natuurlijk nergens meer terug.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Dan maar een homo. Wat een filmpjes.
Upload ff opnieuw dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Er was nog 1 vierde fimpje die zelfs door de grote Ludo als erg cool bevonden werd, maar die zie je natuurlijk nergens meer terug.
Ja, gister had je het over projectgroep en je was boos en zoquote:
Oh zo. Ja die zijn nog steeds gay en onze punten zijn nog steeds kut.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, gister had je het over projectgroep en je was boos en zo
quote:
Ik ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Awh oke, ik zal voor je duumen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh zo. Ja die zijn nog steeds gay en onze punten zijn nog steeds kut.Maar miss hebben we één ding wel gehaald.
Thanks, schat.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Awh oke, ik zal voor je duumen.
Spalkjes?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef wolvendagen het volgende:
Maandag 22 februari 2010 om 14:15 moet ik mijn spalkjes laten checken bij de ortho. Mooi niet dus he, in mijn vakantie.
IJzeren staafjes achter je tanden door een beugel vroeger.quote:
Die shit. Ja moest ik ook doen toen ik 18 werd. Nooit geweest.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef Skylark. het volgende:
[..]
IJzeren staafjes achter je tanden door een beugel vroeger.
Ik heb ze nog steeds.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Die shit. Ja moest ik ook doen toen ik 18 werd. Nooit geweest.
Heb ik ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Achter je tandjes.
Die dingen zijn vervelend.quote:
Je denkt toch niet dat ik die filmpjes bewaar?!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Skylark. het volgende:
Skylark die geen rechte tanden zou hebben![]()
!!
Beter Tabby.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die filmpjes bewaar?!
Overigens, dat filmpje met dat liedje was enkel omdat ze in US een youtube-topic hadden geopend, en ik grapte of ik een heel debiel filmpje kon plaatsen, dus die is echt triest om te posten.
Trouwens, als ik een vrouw was geweest en Boxxy had geheten, had het heel anders gegaan. Het zijn ook altijd jochies die die dingen downloaden, bewaren en uploaden en posten.
Pubereigen.
Een tandencondoom?quote:
Ik denk niet dat er pubermeisjes zijn die dat downloaden.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik die filmpjes bewaar?!
Overigens, dat filmpje met dat liedje was enkel omdat ze in US een youtube-topic hadden geopend, en ik grapte of ik een heel debiel filmpje kon plaatsen, dus die is echt triest om te posten.
Trouwens, als ik een vrouw was geweest en Boxxy had geheten, had het heel anders gegaan. Het zijn ook altijd jochies die die dingen downloaden, bewaren en uploaden en posten.
Pubereigen.
Dat is whitening.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tellsell had die ook. Kon je tandpasta in pleuren.
Joah, m'n tanden zijn gaan verschuiven nadat ik 'm niet meer droeg.quote:
Wel beter dan z'on bek vol ijzer. Vind dat echt kankerlelijk en ergerde me altijd aan mensen met blokjes die dan met hun tanden zichtbaar lachten.quote:
Ik zo daar echt niet mee kunnen leven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, m'n tanden zijn gaan verschuiven nadat ik 'm niet meer droeg.En na een dag dragen rook dat ding ook zo lekker.
Geen idee hoe dat heetquote:
Mijn buurvrouw heeft van die doorzichtigequote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel beter dan z'on bek vol ijzer. Vind dat echt kankerlelijk en ergerde me altijd aan mensen met blokjes die dan met hun tanden zichtbaar lachten.
Dit ding was voor na de beugel.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel beter dan z'on bek vol ijzer. Vind dat echt kankerlelijk en ergerde me altijd aan mensen met blokjes die dan met hun tanden zichtbaar lachten.
Een van de vele tragedies in m'n leven.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik zo daar echt niet mee kunnen leven.
la hela holala het hondje van de bakker het hondje van de bakker is pas ziek geweheest is pas ziek geweheestquote:
Pff, er zijn tig users die niet eens meer een foto van zichzelf durven te posten, omdat ze bang zijn dat ie misbruikt wordt.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ook.
Blijft het een feit dat je die dingen dan al niet op internet moet gooien, zeker niet op een site als fok, je weet gewoon dat dit soort dingen dan gebeurt.
En nee, dat is niet echt leuk, maar heb je wel (mede) aan jezelf te danken.
Ik had er zo een.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Joah, m'n tanden zijn gaan verschuiven nadat ik 'm niet meer droeg.En na een dag dragen rook dat ding ook zo lekker.
Pff, volgens mij moet je in de bieb bij je op de uni kijken. Zo op internet vind je het volgens mij niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:44 schreef Otis2.0 het volgende:
Fas zou jij toevallig weten waar ik de MvT van art. 137 Sr vandaan zou kunnen halen?
HAHAHAHAHAHAHAHA OWNEDquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik had net als een neger een paar blingbling tanden door dat ding.
Ik ben het wel met je eens dat dat kut is, maar dat is internet en daar kun je niets tot heel weinig aan doen. En als je het zelf niet bent is het leuk.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pff, er zijn tig users die niet eens meer een foto van zichzelf durven te posten, omdat ze bang zijn dat ie misbruikt wordt.
Mensen durven niet meer te internetdaten omdat anderen moedwillig zich voor doen als iemand die ze niet zijn.
Aan de ene kant vind ik het gedoe van die filmpjes in sommige gevallen irritant en dat heb ik ook met Danny besproken, aan de andere kant, ik hoef nu iig nooit meer bang te zijn dat ik zo genaaid wordt als een Emimich ofzo.
Ik ben dus wel volkomen safe nu.
Oninteressant.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Pff, er zijn tig users die niet eens meer een foto van zichzelf durven te posten, omdat ze bang zijn dat ie misbruikt wordt.
Mensen durven niet meer te internetdaten omdat anderen moedwillig zich voor doen als iemand die ze niet zijn.
Aan de ene kant vind ik het gedoe van die filmpjes in sommige gevallen irritant en dat heb ik ook met Danny besproken, aan de andere kant, ik hoef nu iig nooit meer bang te zijn dat ik zo genaaid wordt als een Emimich ofzo.
wtf manquote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wtf.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nu kunnen er 3 blackzilla's in.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf.Je had een te krap bekkie of zo?
Ja.quote:
Gaat moeilijk als ik niet weet hoe het heetquote:
Och ja, een vriendin van mij ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Broekpaling het volgende:
Paar vrienden van me hadden een blokbeugel, men die konden amper nog verstaanbaar praten met zon ding in.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja.Een kaakverbreder. Iedere dag2 mm aandraaien tot je kaak breekt als het ware.
Dan ga ik even neuzen, misschien zie ik jou dan welquote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja maar die heeft 'm niet. Die gaat tot 2007, en die van ons is uit 2004.
Ik heb 'm van de NCRV website.
Uhu. Toen ik klaar was met dat ding had ik idd een bredere kaak en ook wat vollere kop gekregen. Maar het is nu bijna weer even smal.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf.Je had een te krap bekkie of zo?
Die heb ik ook nog gehad.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja mijne ook, het was afschuwelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, oja, kwijlen deden ze er ook mee.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, een vriendin van mij ook.En maar kwijlen met dat ding.
WA WA WA WAANZINNIG VEEL GELD.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Uhu. Toen ik klaar was met dat ding had ik idd een bredere kaak en ook wat vollere kop gekregen. Maar het is nu bijna weer even smal.![]()
Ik heb te soepel kraakbeen. Ik zou het nog een keer kunnen doen en dan met zo;n plaat die je iedere nacht in je bek moet als je er klaar mee bent om het op z'n plek te houden maar het kost zo waanzinnig veel geld.
Mijn broertje ookquote:Op zondag 10 januari 2010 20:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och ja, een vriendin van mij ook.En maar kwijlen met dat ding.
Ik heb een hele tijd foto's in mn fobo gehad, nu geen behoefte meer aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Helaas.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Pff, volgens mij moet je in de bieb bij je op de uni kijken. Zo op internet vind je het volgens mij niet.
Tabby en Boxxy zijn allebei tien keer zo debiel als ik was in die filmpjes, maar allebei zeer neukbaar.quote:
Nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tabby en Boxxy zijn allebei tien keer zo debiel als ik was in die filmpjes, maar allebei zeer neukbaar.
That makes all the difference in de world voor jochies.
Dat ziet er serieus niet cwl uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik had er zo een.![]()
![]()
[ afbeelding ]
Moest je ook elke avond zo'n kwartslag draaien met dat ding.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef PhifeDawg het volgende:
BP, dat ding had ik ook. Dat je kaak breder wordt.
Mongols die niet snappen dat je tanden er dan tussen kunnen schuiven
Ik ben ook te zien ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan ga ik even neuzen, misschien zie ik jou dan wel
Wtf, je hebt toch mooie tanden of niet? Vind ik wel tenminste.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja mijne ook, het was afschuwelijkik overwoog bijna weer een beugel te nemen. Maar ik had zo'n last van dat ding altijd
ik heb blijkbaar hele gevoelige lipjes ofzo want die beugel haalde ze constant open
!
Dus toen hebben ze ook een stangetje achter m'n boventanden gezet zodat ze niet meer zouden verschuiven dan al gebeurd was.
Wat heel erg logisch isquote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Tabby en Boxxy zijn allebei tien keer zo debiel als ik was in die filmpjes, maar allebei zeer neukbaar.
That makes all the difference in de world voor jochies.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
ik heb blijkbaar hele gevoelige lipjes ofzo want die beugel haalde ze constant open!
Ja, iedere ochtend en avond een slag aandraaien. En na een tijdje had je een dikke spleet tussen je voortanden.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef PhifeDawg het volgende:
BP, dat ding had ik ook. Dat je kaak breder wordt.
Mongols die niet snappen dat je tanden er dan tussen kunnen schuiven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |