Jawel, je bent zeker wel de grootste en irritantste aandachtshoerquote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Lamon. het volgende:
[..]
En ik ben niet de grootste FOK!slet van 2009, zo worden we allemaal onterecht beoordeeld.
You fucking wish.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar jij bent mijn kloon.
Wat is dit ik heb geeneens
Ik heb het gezien met mijn eigen ogen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Siniti het volgende:
Kijk mij eens posten na de lapo!
Inclusief bewijs voordat een bevooroordeeld modje mijn post verwijdert!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef Broekpaling het volgende:
Haha, ik zit een oude tv uitzending te kijken die ze van onze klas hebben gemaakt in 2004.![]()
Zo verdomde veel jonger leken we dan ik dacht.
Okee, dan wil ik van Maisno 5 punten erbij voor kleding, dan haal ik vijf punten van jouw hoerigheid af.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb niet gestemd dus dat kan je mij niet verwijten. Jij geeft mij wel een 9 voor hoerigheid, dus dat kan ik jou wel verwijten.
Ik dacht altijd al waarom cam jij. Maar je bent 16.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schiet op of zo, ik wil webcammen.
Gast, het is het fucking internet maar.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee, dan wil ik van Maisno 5 punten erbij voor kleding, dan haal ik vijf punten van jouw hoerigheid af.
Maar hij is 19.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik dacht altijd al waarom cam jij. Maar je bent 16.
Dit is Fok!-historie!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb het gezien met mijn eigen ogen.
Maar?? MAAR?!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gast, het is het fucking internet maar.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef Siniti het volgende:
[..]!!!
Ik keek laatst een video van mijn voetbalseizoen van 2001 ofzo
Ik was echt kankergoed
quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ze laten nog verdomde meer zien in die uitzending dan ik dacht.![]()
Je ziet ons tijdens de gym, in het zwembad.
Hij vraagt het altijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Het gaat nu even om jou. En jij bent degene die wilt cammen.
Laat Otis dit maar niet lezen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Mag ook.![]()
![]()
Ik zeg er nog even bij dat ik je echt helemaal geweldig vind. En echt heeeeel mooi en heeeel aardig. Je bent de beste.
Oh de SC hosselaar is jaloers?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen tegen WD; "get a room", maar dan heeft ze een heel hotel nodig (Allure, PhifeDawg, BT).
Ja, het is goffedomme niet normaal meer.quote:
Oh, en ik maar tranen wegvegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef Siniti het volgende:
[..]
Gast, het is het fucking internet maar.
zit ik redelijk gebakkenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:17 schreef Skylark. het volgende:
Ik wilde eigenlijk zeggen tegen WD; "get a room", maar dan heeft ze een heel hotel nodig (Allure, PhifeDawg, BT).
Hij heeft wel gelijk.quote:
Ja omdat m'n zoveelste verzonnen verhaal niet goed in de smaak viel bij jullie SC-goden die zoveel beleven dat ze het niet hoeven te vertellen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent de hele dag al chagie.
Je bent de enige ook die ik zou kunnen hosselen.quote:
Goh, in de bloeitijd van deze slowchat hadden we dat ook wel eens tot #305.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Siniti het volgende:
Kijk mij eens posten na de lapo!
Inclusief bewijs voordat een bevooroordeeld modje mijn post verwijdert!
[ afbeelding ]
wtfquote:
Jij moet mij meteen weer naar beneden halen dat het helemaal niet zo bijzonder is héquote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Goh, in de bloeitijd van deze slowchat hadden we dat ook wel eens tot #305.
Jij bent een kindje van moeder aarde, net als wij allemaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij moet mij meteen weer naar beneden halen dat het helemaal niet zo bijzonder is hé
IK BEN SPECIAAL!
Lamon. waar kom jij van origine eigenlijk vandaan? Ik heb zelden z'on rrrrr gehoord.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik herhaal: Het is het internet maar.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Jij moet mij meteen weer naar beneden halen dat het helemaal niet zo bijzonder is hé
IK BEN SPECIAAL!
Ik hou van jou.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
IK BEN SPECIAAL!
DIAMANT!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
IK BEN SPECIAAL!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
IK BEN SPECIAAL!
Je bent uniek, net als de rest van de wereld.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij bent een kindje van moeder aarde, net als wij allemaal.
Verkleden om te gaan zwemmen?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
Je ziet ons zelfs verkleden, waarom wist ik dit niet?
Ik vond het boek beter.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Nee man volgende keer. Zometeen Van Wilder kijken.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik ben intelligent speciaal
[..]
neuken?
Wie heeft dat gefilmd?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Je bent uniek, net als de rest van de wereld.
Ja inderdaad. En hij klinkt precies als m'n voormalige baas van 35 die altijd zij dat ik een lekkere kont had (toen was ik 16quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon. waar kom jij van origine eigenlijk vandaan? Ik heb zelden z'on rrrrr gehoord.
Dat nummer in het 2de filmpjequote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik las het plot en dacht: daar lijkt mij dus echt geen tiefes aan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee man volgende keer. Zometeen Van Wilder kijken.
Die hoor ik nu pas.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat nummer in het 2de filmpje
Zie hem gaan. Wat een knalpiraat.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat nummer in het 2de filmpje
Omdat ze Benno L net pas opgepakt hebben?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
Ze scheldt teveel met kanker dit, kanker dat, maar als ik dat zou zeggen ben ik te moralistisch, dus ik pakte hoerigheid, dat vindt ze veel vervelender.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
waar gaat dit nou weer over?
Ik vind wd helemaal niet hoerig overkomen Lamon, volgens mij ben je bevooroordeeld, genoeg vrouwen/meisjes die een stuk erger zijn en zich meer zo profileren dan wd
NCRV. Volgens mij. Het is een documentairetje over ons in de puberteit met als onderwerp tieten.quote:
Wil jij zeggen dat BP geestelijk gehandicapt is?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Omdat ze Benno L net pas opgepakt hebben?
Ja is het ook niet echt. Maar er zijn geen betere films op tv.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik las het plot en dacht: daar lijkt mij dus echt geen tiefes aan.
Hier vroeg ik me al af: is dat hoerig?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze scheldt teveel met kanker dit, kanker dat, maar als ik dat zou zeggen ben ik te moralistisch, dus ik pakte hoerigheid, dat vindt ze veel vervelender.
Ik zie toch ook wel als ze zo'n foto met haar katje post dat het een normaal meisje is.
Jij denkt weer dat pubers onschuldig zijn en beschermd moeten worden, je mag ze af en toe best een beetje aanpakken hoor.
Hoe ga jij dat doen met je eigen kinderen als ze in de puberteit zitten, gewoon lekker laten gaan, "want het gaat toch wel over.."
Wie is Benno?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat BP geestelijk gehandicapt is?
Uitzendinggemist.nl?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
NCRV. Volgens mij. Het is een documentairetje over ons in de puberteit met als onderwerp tieten.Iedereen is tussen de 12 en 14. Ik kan er nog steeds niet bij dat we er zo jong uitzagen.
Dalijk komt de vergezochtheidspolitie je ophalen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze scheldt teveel met kanker dit, kanker dat, maar als ik dat zou zeggen ben ik te moralistisch, dus ik pakte hoerigheid, dat vindt ze veel vervelender.
Ik zie toch ook wel als ze zo'n foto met haar katje post dat het een normaal meisje is.
Jij denkt weer dat pubers onschuldig zijn en beschermd moeten worden, je mag ze af en toe best een beetje aanpakken hoor.
Hoe ga jij dat doen met je eigen kinderen als ze in de puberteit zitten, gewoon lekker laten gaan, "want het gaat toch wel over.."
Hihi zo'n stemmetje als in het 3e filmpje doe ik als ik kleine kinderen voorleesquote:Op zondag 10 januari 2010 20:21 schreef Siniti het volgende:
[..]
Thanks mayn.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wat je wilt er geen kus maar een breezer voor hebben?
Een zwemleraar.quote:
Hihi iemand snapt m'n grapjequote:Op zondag 10 januari 2010 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat BP geestelijk gehandicapt is?
Downloaden negertquote:Op zondag 10 januari 2010 20:26 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja is het ook niet echt. Maar er zijn geen betere films op tv.
Wassenaar. Maar wie is nou nog steeds treurig genoeg om die filmpjes op zijn youtube te houden?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Lamon. waar kom jij van origine eigenlijk vandaan? Ik heb zelden z'on rrrrr gehoord.
Dan maar een homo. Wat een filmpjes.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wassenaar. Maar wie is nou nog steeds treurig genoeg om die filmpjes op zijn youtube te houden?
Moet wel een homo zijn.
Dikke care.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wassenaar. Maar wie is nou nog steeds treurig genoeg om die filmpjes op zijn youtube te houden?
Moet wel een homo zijn.
Omdat? Om zich er op af te trekken kan hij ze ook gewoon op zijn pc bewaren hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet wel een homo zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Maisnon het volgende:
Het is toch best moeilijk een review te schrijven als je dat nooit eerder hebt gedaan![]()
Ik heb hem door.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi iemand snapt m'n grapje!
Waarover?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef Maisnon het volgende:
Het is toch best moeilijk een review te schrijven als je dat nooit eerder hebt gedaan![]()
Je geeft ook overal de schuld aan iemand anders héquote:Op zondag 10 januari 2010 20:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Moet wel een homo zijn.
Ja maar die heeft 'm niet. Die gaat tot 2007, en die van ons is uit 2004.quote:
Ja ik weet. Maar anders zit mijn oma ook zo in haar 1tje beneden vind ik zielig. Plus ze kan chips enzo voor mij pakken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |