En waar gaat deze serie dan wel niet over?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:15 schreef SebasM het volgende:
[..]
Dus als jij niet zegt dat je ongesteld bent komt hij daar zelf niet achter?
Damn jullie hebben te weinig sex. Misschien wel een leuke kijktip dan voor met zn tweetjes: De serie Tell me you love me. Is vast wel goed voor de nodige gesprekken, al denk ik niet dat hij er langer dan een half uur naar wil kijken.
In dat geval: stuur me een PM.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:14 schreef Milaana het volgende:
[..]
Ook tijdens de verliefdheid was de seks minder frequent, maar dan heb je dat als vrouw niet zo door. Hij was altijd meer met mij bezig dan met zichzelf. En dat heeft hij het liefst nog steeds, maar ik wil af en toe wel gewoon hard geneukd worden e.d.
Behalve dan met zijn zaadcellen.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:15 schreef Milaana het volgende:
[..]
Ja, hij is echt een man wat de rest betreft hoor!~
Altijd competitie gericht enzo...met alles wat hij doet!
quote:
Jawel. De rest is allemaal super okay!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef SebasM het volgende:
Toont je vriend wel op andere gebieden affectie of is het allemaal plichtmatig wat ie tegenover jou doet?
Kom naakt de badkamer in en kleed 'm uit.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:18 schreef Milaana het volgende:
[..]
idd.
"Zal ik het badje vol laten lopen?" Vraagt hij nu.
"Ja, doe het maar aan" roep ik terug naar boven.
Ben benieuwd.
Zou wel de 'spanning' vergroten!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:20 schreef Milaana het volgende:
Geef morgen wel een update, good or bad.
Kan moeilijk met laptop in bad gaan zitten..
heb je badolie? Lekker inzepen/masserenquote:Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef Milaana het volgende:
Ik ga over 5 min. met hem in bad...dan zijn we 100% schoon (!).
Nog tips om hem op te geilen?
Voor je man niet in elk gevalquote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Milaana het volgende:
[..]
Ik zie er nog steeds goed uit qua BMI e.d. En krijg nog genoeg aandacht van andere mannen. Dus daaraan ligt het niet...
Je wil dus een man gaan pijpen zonder dat hij klaar komt?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:29 schreef Florette het volgende:
Ik ga met Abaddon mee.
Misschien zit er teveel druk achter. Ik kan me voorstellen dat als hij telkens als hij sex heeft moet klaarkomen en jij dat van hem verwacht, het voor hem steeds moeilijker wordt. Druk is een echte libidokiller. Als hij moeilijk klaarkomt, kijkt hij er lijkt mij al snel tegenop om sex te hebben. Misschien moet je hem laten weten dat het je niet om zijn orgasme gaat, maar ook om gewoon de sex samen. Een keer onverwachts pijpen, maar na een tijdje ook stoppen en gewoon weer verder gaan met wat je daarvoor aan het doen was. Laten merken dat hij niet per se hoeft klaar te komen of dat hij meteen een hele avond kwijt is aan een sexsessie. 10 minuutjes kan ook leuk zijn toch? Als hij dat eenmaal door heeft, krijgt hij er misschien ook meer en vaker zin in. (Kan natuurlijk heel goed zijn dat het hem niets doet, het is maar een tip!)
Óf die vriendin waar je het over hebt is overduidelijk verdacht lelijk, óf die kerel is verdacht homoquote:Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef Milaana het volgende:
[..]
Het is hier al zo ver gegaan dat ik al (semi serieus) geopperd heb om een vriend(in) erbij te nemen omdat het zo belachelijk weinig is dat wij seks hebben.
Maar kennelijk vindt hij het allemaal wel okay of zo. Het is daarna niet meer geworden.
Ik weet trouwens niet wat normaal is als je al 10 jaar bij elkaar woont. Misschien stel ik wel te veel eisen.
goed puntquote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Tenzij je met alle kerels van Fok! naar bed wil...
Denk je niet dat hier een deel van het probleem ligt? Je geeft al een aantal keer aan dat hij alles heel schoon wil hebben, misschien is dit de reden dat hij geen zin heeft in het gedoe rond om de seks heen (de rotzooi).quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef Milaana het volgende:
[..]
Hij schaamt zich heel vaak. Ook als we bijv. bij vrienden zijn, kan hij zich ontzettend schamen over iets lichamelijks. Bijv. het laten van een boertje of zo.
Ik heb daar niet zo'n moeite mee. En sinds we samen zijn, doe ik dat natuurlijk niet meer (omdat hij dat niet prettig vindt). Ik ben ook zijn eerste vriendin...en hij woonde thuis met alleen maar broers.
Ik kan ook beter niet zeggen wanneer ik ongesteld geweest ben, want dat vindt hij heel erg vies en dan moet ik spontaan alle lakens op het bed vervangen...zelf vind ik dat een beetje overdreven...
Maar goed, hij is gewoon heel schoon op alles.
kan normaal zijn. Heb ook iemand gehad die supermoeilijk klaar kwam, lag gewoon aan hem en zijn piemel, kostte gewoon tijd om klaar te komen, beter als iemand die na 1 minuut komt tochquote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Milaana het volgende:
[..]
Neuken na pijpen doen we ook. Ik bovenop, hij bovenop.
Maar dan komt hij nog niet klaar! Ook na 20 min niet.
Is dat normaal?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |