Maar je vroeg hem vroeger hoe vaak het het met zichzelf deed.... Doet hij dat nog steeds dagelijks?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Milaana het volgende:
[..]
Omdat we maar eens in de maand seks hebben!
En als ik dan aan hem vraag (wat ik vroeger in onze geile gesprekken wel eens deed): Hoe vaak heb je seks met jezelf? Dan komt daaruit naar voren: Toch wel elke dag.
Dus hij wil die seks en het klaarkomen wel, maar kennelijk lukt het niet bij mij!
En kijken hoe hij met zichzelf bezig is, dat wil hij niet. Hij wil ook niet kijken als ik met mijzelf bezig ben.
Hij vindt dat niet opwindend (en daar hebben we al vaak over gesproken).
Bind hem dan vast. Dan móet hij zich wel overgeven aan jou...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef Milaana het volgende:
[..]
Oh, dat hebben wel al zo vaak gedaan. Hij is te veel bezig met werk e.d., of te veel aan zijn hoofd, om zich helemaal te geven.
Zelfs bij de seks die we hebben, wil dat nog niet zeggen dat hij klaarkomt.
Maar wat vindt hij dan WEL opwindend?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Milaana het volgende:
[..]
En als ik dan aan hem vraag (wat ik vroeger in onze geile gesprekken wel eens deed): Hoe vaak heb je seks met jezelf? Dan komt daaruit naar voren: Toch wel elke dag.
Dus hij wil die seks en het klaarkomen wel, maar kennelijk lukt het niet bij mij!
En kijken hoe hij met zichzelf bezig is, dat wil hij niet. Hij wil ook niet kijken als ik met mijzelf bezig ben.
Exact.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef Bragi het volgende:
Hij wil niet in je mond klaarkomen en hij wil niet zien hoe je jezelf vingert?
Dat praten zou wel het beste zijn,..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Milaana het volgende:
[..]
Exact.
Maar hij heeft wel voorgesteld om vanavond samen in bad te gaan.
(wat hier een voorteken is van: Ik wil misschien vanavond wel seks hebben met je...misschien).
Maar het kan ook zijn dat hij diep wil praten tot middennacht.
Dat vraag ik dus aan de kerels hier!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar wat vindt hij dan WEL opwindend?
Dan zorg je er dus van tevoren voor dat het niet tot praten komt.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Milaana het volgende:
[..]
Exact.
Maar hij heeft wel voorgesteld om vanavond samen in bad te gaan.
(wat hier een voorteken is van: Ik wil misschien vanavond wel seks hebben met je...misschien).
Maar het kan ook zijn dat hij diep wil praten tot middennacht.
Dat dusquote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dat praten zou wel het beste zijn,..
Dat moet je niet op FOK! vragen, daarvoor moet je met HEM praten!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Milaana het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus aan de kerels hier!
Nee. WRONG!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Milaana het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus aan de kerels hier!
Dat probeer ik ook!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan zorg je er dus van tevoren voor dat het niet tot praten komt.Doe je ding in bad. Verleid 'm.
Tenzij je met alle kerels van Fok! naar bed wil...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:01 schreef Pien85 het volgende:
Dat moet je niet op FOK! vragen, daarvoor moet je met HEM praten!
Vindt HIJ het een probleem dat 'ie niet klaarkomt? Of ben jij diegene die er een punt van maakt?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef Milaana het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook!!!!
Maar dan komt hij weer niet, of heel moeilijk, klaar. En dat is ook een probleem. Hij stopt dan pas met neuken als ik het niet meer fijn vind. Hij neukt dus omdat ik dat wil!
Dat zal ik vanavond eens plagend vragen ( ik ga dat niet in volle ernst aan hem vragen, want dan is het veel te zwaar qua onderwerp ).quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee. WRONG!
Het gaat er niet om wat WIJ geil vinden, het gaat erom wat HIJ geil vindt.
Waarom in godsnaam weet je dat niet? JIJ bent met hem, wij niet. JIJ kent 'm, wij niet...
Als je je relatie / de seks spannender wil maken, moet je weten wat HIJ geil vindt.
Van wat ik er nu van lees heeft hij sowieso al niet dezelfde voorkeuren als de gemiddelde man (niet klaarkomen in mond, niet willen toezien hoe je vingert), dus het is echt belangrijk dat je het aan HEM vraagt.
Dat elke dag rukken is niet heel ongewoon volgens mij. Volgens mij is dat ook niet zozeer om het geile ervan maar meer dwangmatigquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef Milaana het volgende:
[..]
Hehe. That's the spirit.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef Milaana het volgende:
[..]
Dat zal ik vanavond eens plagend vragen ( ik ga dat niet in volle ernst aan hem vragen, want dan is het veel te zwaar qua onderwerp ).
quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat elke dag rukken is niet heel ongewoon volgens mij. Volgens mij is dat ook niet zozeer om het geile ervan maar meer dwangmatig
Geile gesprekken hebben we nog heel vaak!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef sanger het volgende:
[..]
Dat elke dag rukken is niet heel ongewoon volgens mij. Volgens mij is dat ook niet zozeer om het geile ervan maar meer dwangmatig
Hebben jullie die geile gesprekken nog weleens?
Enne, heb je de Kamasutrabeurs al eens geprobeerd? Die is volgens mij binnenkort?
Is het niet het probleem dat hij moeilijk klaarkomt? Schaamt hij zich daar niet voor waardoor hij geen sex meer wilt?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef Milaana het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook!!!!
Maar dan komt hij weer niet, of heel moeilijk, klaar. En dat is ook een probleem. Hij stopt dan pas met neuken als ik het niet meer fijn vind. Hij neukt dus omdat ik dat wil!
Kennelijk...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef Bragi het volgende:
[..]
Vindt HIJ het een probleem dat 'ie niet klaarkomt? Of ben jij diegene die er een punt van maakt?
Excuses.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:58 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik inderdaad!
[..]
Sorry, dat ik je manipulatief kutwijf noemde, ik zal het nooit meer doen...![]()
Dankjequote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Excuses.![]()
Ik heb de note verwijderd en de post teruggezet.![]()
Ik was iets te snel na al het gebagger hier.
Dat! Geen probleem, ik zal braaf zijn!quote:
Hij schaamt zich heel vaak. Ook als we bijv. bij vrienden zijn, kan hij zich ontzettend schamen over iets lichamelijks. Bijv. het laten van een boertje of zo.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:06 schreef sanger het volgende:
[..]
Is het niet het probleem dat hij moeilijk klaarkomt? Schaamt hij zich daar niet voor waardoor hij geen sex meer wilt?
Maar goed, dat zijn dingen die altijd al zo zijn (geweest). Je bent tien jaar samen en pas sinds kort(?) is het seksueel allemaal wat minder. Hij is druk met werk, maar dat lijkt me dan niet het enige...quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef Milaana het volgende:
[..]
Hij schaamt zich heel vaak. Ook als we bijv. bij vrienden zijn, kan hij zich ontzettend schamen over iets lichamelijks. Bijv. het laten van een boertje of zo.
Ik heb daar niet zo'n moeite mee. En sinds we samen zijn, doe ik dat natuurlijk niet meer (omdat hij dat niet prettig vindt). Ik ben ook zijn eerste vriendin...en hij woonde thuis met alleen maar broers.
Ik kan ook beter niet zeggen wanneer ik ongesteld geweest ben, want dat vindt hij heel erg vies en dan moet ik spontaan alle lakens op het bed vervangen...zelf vind ik dat een beetje overdreven...
Maar goed, hij is gewoon heel schoon op alles.
Ook tijdens de verliefdheid was de seks minder frequent, maar dan heb je dat als vrouw niet zo door. Hij was altijd meer met mij bezig dan met zichzelf. En dat heeft hij het liefst nog steeds, maar ik wil af en toe wel gewoon hard geneukd worden e.d.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef Bragi het volgende:
[..]
Maar goed, dat zijn dingen die altijd al zo zijn (geweest). Je bent tien jaar samen en pas sinds kort(?) is het seksueel allemaal wat minder. Hij is druk met werk, maar dat lijkt me dan niet het enige...
Dus als jij niet zegt dat je ongesteld bent komt hij daar zelf niet achter?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef Milaana het volgende:
Ik kan ook beter niet zeggen wanneer ik ongesteld geweest ben, want dat vindt hij heel erg vies en dan moet ik spontaan alle lakens op het bed vervangen...zelf vind ik dat een beetje overdreven...
Maar goed, hij is gewoon heel schoon op alles.
Ja, hij is echt een man wat de rest betreft hoor!~quote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef Bragi het volgende:
Weet je... zeker dat het een man is, die vent van jou?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |