abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2010 @ 21:19:42 #126
269313 SebasM
Lolmahahaha
pi_76653070
Toont je vriend wel op andere gebieden affectie of is het allemaal plichtmatig wat ie tegenover jou doet?
Only when the power of love is greater than the love for power, there will be peace
  zondag 10 januari 2010 @ 21:20:11 #127
286801 Milaana
THIS IS ME!
pi_76653099
Geef morgen wel een update, good or bad.
Kan moeilijk met laptop in bad gaan zitten..
  zondag 10 januari 2010 @ 21:21:38 #128
286801 Milaana
THIS IS ME!
pi_76653190
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:19 schreef SebasM het volgende:
Toont je vriend wel op andere gebieden affectie of is het allemaal plichtmatig wat ie tegenover jou doet?
Jawel. De rest is allemaal super okay!
Hij streelt me vaak, en zegt dat ik er goed uitzie. Brengt me (in het weekend) koffie en oven-broodjes met kaas op bed etc. Hij is echt heel lief en attend!
  zondag 10 januari 2010 @ 21:21:58 #129
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_76653212
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:18 schreef Milaana het volgende:

[..]

idd.
"Zal ik het badje vol laten lopen?" Vraagt hij nu.
"Ja, doe het maar aan" roep ik terug naar boven.
Ben benieuwd.
Kom naakt de badkamer in en kleed 'm uit.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  zondag 10 januari 2010 @ 21:22:09 #130
98135 TeleluvR
Maar een Gretsch is ook goed!
pi_76653221
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:20 schreef Milaana het volgende:
Geef morgen wel een update, good or bad.
Kan moeilijk met laptop in bad gaan zitten..
Zou wel de 'spanning' vergroten!
Succes!
  zondag 10 januari 2010 @ 21:23:20 #131
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76653317
Veel succes
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:24:04 #132
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_76653378
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:16 schreef Milaana het volgende:
Ik ga over 5 min. met hem in bad...dan zijn we 100% schoon (!).
Nog tips om hem op te geilen?
heb je badolie? Lekker inzepen/masseren
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:25:11 #133
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_76653456
bel gelijk ff een vriendin van je voor erbij
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  zondag 10 januari 2010 @ 21:27:31 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_76653636
ben benieuwd :}
  zondag 10 januari 2010 @ 21:37:28 #135
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_76654336
gelukkig ligt er ook helemaal geen druk op....kan me wel voorstellen dat dat klaarkomen dan niet zo wil, als het ondertussen zo'n issue is geworden en er met enige regelmaat over gepraat wordt...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 10 januari 2010 @ 21:51:13 #136
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_76655243
tvp
All she wants and needs is just a little taste..
pi_76659722
je moet hem gewoon bespringen en lekker aan hem zitten enzo

hij kan moeilijk nee zeggen met zn stijve pik in jou mond toch?
.
pi_76661533
Ik ga met Abaddon mee.

Misschien zit er teveel druk achter. Ik kan me voorstellen dat als hij telkens als hij sex heeft moet klaarkomen en jij dat van hem verwacht, het voor hem steeds moeilijker wordt. Druk is een echte libidokiller. Als hij moeilijk klaarkomt, kijkt hij er lijkt mij al snel tegenop om sex te hebben. Misschien moet je hem laten weten dat het je niet om zijn orgasme gaat, maar ook om gewoon de sex samen. Een keer onverwachts pijpen, maar na een tijdje ook stoppen en gewoon weer verder gaan met wat je daarvoor aan het doen was. Laten merken dat hij niet per se hoeft klaar te komen of dat hij meteen een hele avond kwijt is aan een sexsessie. 10 minuutjes kan ook leuk zijn toch? Als hij dat eenmaal door heeft, krijgt hij er misschien ook meer en vaker zin in. (Kan natuurlijk heel goed zijn dat het hem niets doet, het is maar een tip!)

[ Bericht 5% gewijzigd door Florette op 10-01-2010 23:39:10 ]
pi_76664742
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Milaana het volgende:

[..]

Ik zie er nog steeds goed uit qua BMI e.d. En krijg nog genoeg aandacht van andere mannen. Dus daaraan ligt het niet...
Voor je man niet in elk geval
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_76664769
quote:
Op zondag 10 januari 2010 23:29 schreef Florette het volgende:
Ik ga met Abaddon mee.

Misschien zit er teveel druk achter. Ik kan me voorstellen dat als hij telkens als hij sex heeft moet klaarkomen en jij dat van hem verwacht, het voor hem steeds moeilijker wordt. Druk is een echte libidokiller. Als hij moeilijk klaarkomt, kijkt hij er lijkt mij al snel tegenop om sex te hebben. Misschien moet je hem laten weten dat het je niet om zijn orgasme gaat, maar ook om gewoon de sex samen. Een keer onverwachts pijpen, maar na een tijdje ook stoppen en gewoon weer verder gaan met wat je daarvoor aan het doen was. Laten merken dat hij niet per se hoeft klaar te komen of dat hij meteen een hele avond kwijt is aan een sexsessie. 10 minuutjes kan ook leuk zijn toch? Als hij dat eenmaal door heeft, krijgt hij er misschien ook meer en vaker zin in. (Kan natuurlijk heel goed zijn dat het hem niets doet, het is maar een tip!)
Je wil dus een man gaan pijpen zonder dat hij klaar komt?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  Moderator maandag 11 januari 2010 @ 03:07:48 #141
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_76666243
na dit topic te hebben gelezen

hij neukt een ander.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_76666375
Is het een moslim?

Zo nee; is hij wel gelovig opgevoed?
I was an atheist until I realized I was God
pi_76666458
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:32 schreef Milaana het volgende:

[..]

Het is hier al zo ver gegaan dat ik al (semi serieus) geopperd heb om een vriend(in) erbij te nemen omdat het zo belachelijk weinig is dat wij seks hebben.
Maar kennelijk vindt hij het allemaal wel okay of zo. Het is daarna niet meer geworden.

Ik weet trouwens niet wat normaal is als je al 10 jaar bij elkaar woont. Misschien stel ik wel te veel eisen.
Óf die vriendin waar je het over hebt is overduidelijk verdacht lelijk, óf die kerel is verdacht homo

edit: ik lees net het volgende: jullie hebben al 10 jaar een relatie en jij bent zijn allereerste vriendin. Jij weet niet wat hij geil vindt.
Op de een of andere manier bekruipt mij het gevoel dat dit topic beter in 'Onzin' geplaatst had moeten worden

[ Bericht 19% gewijzigd door CaptainConfuzedAlot op 11-01-2010 04:41:57 ]
pi_76666466
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:02 schreef TeleluvR het volgende:

[..]

Tenzij je met alle kerels van Fok! naar bed wil...
goed punt
pi_76673800
Ben benieuwd hoe het gister is gegaan
  maandag 11 januari 2010 @ 13:06:19 #146
282433 Deidre.
That's not my name
pi_76674966
quote:
Op zondag 10 januari 2010 21:10 schreef Milaana het volgende:

[..]

Hij schaamt zich heel vaak. Ook als we bijv. bij vrienden zijn, kan hij zich ontzettend schamen over iets lichamelijks. Bijv. het laten van een boertje of zo.
Ik heb daar niet zo'n moeite mee. En sinds we samen zijn, doe ik dat natuurlijk niet meer (omdat hij dat niet prettig vindt). Ik ben ook zijn eerste vriendin...en hij woonde thuis met alleen maar broers.
Ik kan ook beter niet zeggen wanneer ik ongesteld geweest ben, want dat vindt hij heel erg vies en dan moet ik spontaan alle lakens op het bed vervangen...zelf vind ik dat een beetje overdreven...
Maar goed, hij is gewoon heel schoon op alles.
Denk je niet dat hier een deel van het probleem ligt? Je geeft al een aantal keer aan dat hij alles heel schoon wil hebben, misschien is dit de reden dat hij geen zin heeft in het gedoe rond om de seks heen (de rotzooi).
Een probleem in een relatie komt natuurlijk nooit van een kant, maar het kan zijn dat zijn tic jullie relatie op een negatieve wijze beïnvloed.
Probeer er eens achter te komen waarom hij alles zo extreem schoon wil hebben, misschien dat een psycholoog hierbij kan helpen.
Your worst case scenario
pi_76677699
Milaana, je vraagt tips om hem op te geilen, maar ik ben bang dat je het probleem aan de verkeerde kant oplost. De rode draad in je verhaal is: jij wil graag, hij voelt dat hij "moet" en daarom heeft hij geen zin.

De meeste mannen, en die van jou waarschijnlijk ook, zijn allergisch voor te veel "moeten". Lekkere seks of klaarkomen omdat het "moet"? Forget it, dat werkt echt niet.
Da's best lastig, en erg lullig voor jou, want jij doet je best om hem op te winden en gek te maken, en je voelt je afgewezen. Maar voor hem voelt dat waarschijnlijk al snel als verplichting / druk (zeker omdat dit probleem al een tijdje in de lucht hangt) en daar worden mannen heel erg niet geil van.
Zeker omdat mannen de reputatie hebben "altijd zin te hebben" (wat natuurlijk niet waar is) waardoor hij zichzelf misschien nog lulliger voelt wanneer hij weer eens geen zin heeft, terwijl dat eigenlijk wel zou horen "want echte mannen duiken er toch gelijk op als hun vrouwtje ze opgeilt!" dus nog meer druk, dus nog minder zin, vicieuze cirkel.

Oh, en zichzelf aftrekken en seks met jou heeft voor hem niks met elkaar te maken. Dus probeer jezelf niet gek te maken met gedachten als "waarom wil hij het wel in z'n eentje maar niet met mij?"
Wat ook best kan is dat hij voelt dat jij een bepaalde verwachting van hem hebt (ongeacht of dat terecht is of niet). En dat het daarom makkelijker is om er even zelf aan te sjorren, waarbij niemand iets van hem hoeft, dan seks met jou waar hij misschien toch een gevoel van druk of prestatiedrang heeft.

Zoals al eerder genoemd is er waarschijnlijk meer aan de hand dan alleen de seks.
Tip die ik van harte kan aanraden: ga met hem praten, probeer aan te geven dat je hem mist (niet zozeer specifiek de seks) en dat jij het heel fijn zou vinden om af te spreken één avond in de week tijd voor elkaar te maken. Dus dan niet werken of allebei apart achter de computer zitten enzo. Er hoeft dan helemaal niet per se geneukt te worden, maar gewoon lekker lang samen eten, praten, iets doen met z'n tweeën, tijd samen doorbrengen, gewoon fijne ontspannen quality time. Juist doordat er dan geen "verplichting" tot seks is (of tot wat dan ook) krijgt hij misschien eerder zin.
Geef in dat gesprek ook vooral aan dat je hem waardeert (voor andere lieve dingen die hij doet, zoals koffie en broodjes brengen) en hem in z'n eigen waarde wil laten.

Ik durf te wedden dat als je op die manier weer echt wat tijd en aandacht voor elkaar hebt, je ook op seksueel gebied veel makkelijker weer tot elkaar komt.
We learn from history that we learn nothing from history.
pi_76679373
quote:
Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Milaana het volgende:

[..]

Neuken na pijpen doen we ook. Ik bovenop, hij bovenop.
Maar dan komt hij nog niet klaar! Ook na 20 min niet.
Is dat normaal?
kan normaal zijn. Heb ook iemand gehad die supermoeilijk klaar kwam, lag gewoon aan hem en zijn piemel, kostte gewoon tijd om klaar te komen, beter als iemand die na 1 minuut komt toch
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_76686447
rrumba heeft een punt. Mijn advies aan jou is: zet het uit je hoofd, begin er niet meer over, zoek een hobby, en uiteindelijk wil ie toch wel. Maar dan begint hij ermee. En als dat geweest is dan wil ie een tijdje later vast wel weer een keer. Vooral als jij ervoor zorgt dat hij 'positieve gedachten' bindt aan sex met jou. Zorg er dus maar voor dat wanneer ie eenmaal uit zichzelf sex met je wil, hij ook zijn fantasie kan uitleven op je..

En anders moet je maar een ander sexmaatje zoeken
  maandag 11 januari 2010 @ 18:26:25 #150
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_76688141
Waarom reageert TS niet op mijn bericht?
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')