Milaana, je vraagt tips om hem op te geilen, maar ik ben bang dat je het probleem aan de verkeerde kant oplost. De rode draad in je verhaal is: jij wil graag, hij voelt dat hij "moet" en daarom heeft hij geen zin.
De meeste mannen, en die van jou waarschijnlijk ook, zijn allergisch voor te veel "moeten". Lekkere seks of klaarkomen omdat het "moet"? Forget it, dat werkt echt niet.
Da's best lastig, en erg lullig voor jou, want jij doet je best om hem op te winden en gek te maken, en je voelt je afgewezen. Maar voor hem voelt dat waarschijnlijk al snel als verplichting / druk (zeker omdat dit probleem al een tijdje in de lucht hangt) en daar worden mannen heel erg niet geil van.
Zeker omdat mannen de reputatie hebben "altijd zin te hebben" (wat natuurlijk niet waar is) waardoor hij zichzelf misschien nog lulliger voelt wanneer hij weer eens geen zin heeft, terwijl dat eigenlijk wel zou horen "want echte mannen duiken er toch gelijk op als hun vrouwtje ze opgeilt!" dus nog meer druk, dus nog minder zin, vicieuze cirkel.
Oh, en zichzelf aftrekken en seks met jou heeft voor hem niks met elkaar te maken. Dus probeer jezelf niet gek te maken met gedachten als "waarom wil hij het wel in z'n eentje maar niet met mij?"
Wat ook best kan is dat hij voelt dat jij een bepaalde verwachting van hem hebt (ongeacht of dat terecht is of niet). En dat het daarom makkelijker is om er even zelf aan te sjorren, waarbij niemand iets van hem hoeft, dan seks met jou waar hij misschien toch een gevoel van druk of prestatiedrang heeft.
Zoals al eerder genoemd is er waarschijnlijk meer aan de hand dan alleen de seks.
Tip die ik van harte kan aanraden: ga met hem praten, probeer aan te geven dat je hem mist (niet zozeer specifiek de seks) en dat jij het heel fijn zou vinden om af te spreken één avond in de week tijd voor elkaar te maken. Dus dan niet werken of allebei apart achter de computer zitten enzo. Er hoeft dan helemaal niet per se geneukt te worden, maar gewoon lekker lang samen eten, praten, iets doen met z'n tweeën, tijd samen doorbrengen, gewoon fijne ontspannen quality time. Juist doordat er dan geen "verplichting" tot seks is (of tot wat dan ook) krijgt hij misschien eerder zin.
Geef in dat gesprek ook vooral aan dat je hem waardeert (voor andere lieve dingen die hij doet, zoals koffie en broodjes brengen) en hem in z'n eigen waarde wil laten.
Ik durf te wedden dat als je op die manier weer echt wat tijd en aandacht voor elkaar hebt, je ook op seksueel gebied veel makkelijker weer tot elkaar komt.
We learn from history that we learn nothing from history.