CSV2aquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:13 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Blackboard inloggen, dan in dat vak van "My Orginazations" (staat bij mij rechts) op "Instituut voor Communicatie & Media" klikken en dan staat er onder de kop 'handig' klassenlijsten.
Haha nice, moet je nog spul herkansen dit jaar?quote:
Ja, Organisatiekunde alleen nog. Voor de rest heb ik alles voor mn P. Jij alleen Flash las ik zostraks?quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Haha nice, moet je nog spul herkansen dit jaar?
Nah, ik hoef Flash niet te herkansen, ik heb gewoon mijn cijfer nog niet. Onze hele klas nog niet.. die gast heeft ze gewoon voor de zomervakantie niet ingevoerd. Best kut.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:19 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja, Organisatiekunde alleen nog. Voor de rest heb ik alles voor mn P. Jij alleen Flash las ik zostraks?
Wooh. Wat een amateuristisch zooitje ja. Had je Flash van die kerel met dat lange haar? Weet zijn naam zo niet meer haha. Die van mij was binnen paar dagen nagekekenquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nah, ik hoef Flash niet te herkansen, ik heb gewoon mijn cijfer nog niet. Onze hele klas nog niet.. die gast heeft ze gewoon voor de zomervakantie niet ingevoerd. Best kut.
Harro heet die man. (Heb al een jaar stage gelopen bij de ICM helpdesk voor ik ging studeren, dus ik ken die docenten meestal al wel bij naam.)quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
Wooh. Wat een amateuristisch zooitje ja. Had je Flash van die kerel met dat lange haar? Weet zijn naam zo niet meer haha. Die van mij was binnen paar dagen nagekeken
Ken je trouwens veel van deze klas? Ik 4..
Hyves in uw inbox.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:28 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Harro heet die man. (Heb al een jaar stage gelopen bij de ICM helpdesk voor ik ging studeren, dus ik ken die docenten meestal al wel bij naam.)
Ik ken er twee. En dat zijn ook de enige uit mijn klas die Web&Mobile hebben gekozen. Wat is je voornaam, kan ik je hyven, misschien herken ik je wel.
Weet je wel wanneer het rooster online komt te staan? Ik meende 1 sep maar ben toch wel benieuwdquote:
Volgens mij komen de roosters in de week van 3 september. Dus deze week als het goed is.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:21 schreef Kerol het volgende:
[..]
Weet je wel wanneer het rooster online komt te staan? Ik meende 1 sep maar ben toch wel benieuwd
Dacht van wel... Moet je wel aanvragen als ik het goed heb.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:20 schreef Etcetera het volgende:
Kun je een examengesprek aanvragen als je nog niet al je studiepunten hebt? Lijkt mij wel, maar ik weet het niet zeker.
Ja ik moet het ook aanvragenquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dacht van wel... Moet je wel aanvragen als ik het goed heb.
Ik kan niet inloggen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:32 schreef Renesite het volgende:
Dat 'mijnhanze' werkt ook wel erg goed al
Kreeg net een mail waar dit in staat. Zal ik terug mailen dat ik wat meer dames in de klas wil? Voor het natuurlijke evenwicht?quote:De klassenlijsten voor het komende studiejaar kun je vinden op BB. We hebben bij het opstellen daarvan zo veel mogelijk rekening gehouden met specifieke wensen. Mocht je iets tegen komen wat niet klopt, dan horen we dat uiteraard heel graag van je!
Mobiele services + veel dames ?!?!?!?!?!?!?!?!!!quote:Op maandag 30 augustus 2010 16:05 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Kreeg net een mail waar dit in staat. Zal ik terug mailen dat ik wat meer dames in de klas wil? Voor het natuurlijke evenwicht?
Zijn allemaal Brand&Design gaan doen. Stomme dames.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mobiele services + veel dames ?!?!?!?!?!?!?!?!!!
Ik ook maar zoiets hoor.quote:Op maandag 30 augustus 2010 17:53 schreef Kerol het volgende:
Zat je vorig jaar wel bij een paar dames dan boem-dikkie? Ik toen ook maar bij 7 ofzo waarvan er op het einde 3 van over waren.
Via exchange serverquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Yo!
Heeft iemand hier enig idee of ik mijn schoolmail gewoon kan laten doorsturen naar een ander email adres? Ik kan het nergens vinden en zover ik weet kan het niet.. Ik kan ook nergens een e-mail adres van de ICT helpdesk vinden zodat ik misschien kan vragen of ze van plan zijn die functie nog te implementeren. Ik kan me herinneren dat de RUG ook Outlook Webmail gebruikt en daar kun je je mail wel laten doorsturen..
Doorsturen alsnog wel handig, maar ik heb nu ook op mijn iPhone mijn Hanze, dus niet meer nodig.
Valt met?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Kerol! Roosters staan ook online.
Ja, dat we over twee weken moesten beginnen wist ik wel. Maar ik vind het wel gek dat er niet even een introductie dag met wat belangrijke informatie is.. gewoon meteen hoppa, naar de zomer over op colleges.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:14 schreef Kerol het volgende:
Hoeven dus pas over 2 week te beginnen
Eerste week direct al 2 dagen vrij, de weken erop zijn wel kut, alleen 's middags les tot laat enzo
Jepperquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, dat we over twee weken moesten beginnen wist ik wel. Maar ik vind het wel gek dat er niet even een introductie dag met wat belangrijke informatie is.. gewoon meteen hoppa, naar de zomer over op colleges.
Hoe log je in dan met mijnhanze? Zelfde gegevens als je mail?
Wat is hier nou een pluspunt aan dan? Tegenover Blackboard?quote:
Geen idee. Slechts was 2.0quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat is hier nou een pluspunt aan dan? Tegenover Blackboard?
Het is een soort startpagina.nlquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef Kerol het volgende:
Zie de toegevoegde waarde van MijnHanze dus echt niet.
Gelukkig begint dat voor mij de 25e pas.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:
Collegegeld is van de rekening af-gemachtigd![]()
In een keer betaald. Hop, klaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig begint dat voor mij de 25e pas.
Ik had dat ook gedaan als ik het kon.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
In een keer betaald. Hop, klaar.
Bij de toren denk ik?quote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Weaut het volgende:
Ik zit vanaf morgen ook op de HH. Mijn decaan mailde dat ik op C0.02 moest zijn, maar ik heb echt geen flauw idee waar dat moet zijn en google vertelt ook niet veel. Iemand een idee?
C0.02? Good lord... waar moet dat zijn? Is dat niet de vissenkom?quote:
De vissenkom? Die ken ik dan weer nietquote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
C0.02? Good lord... waar moet dat zijn? Is dat niet de vissenkom?
Jep. Als je op de 'driehoek' bent zeg maar. De zij-ingang vanaf het fietsenhok. B is links, I is de andere links (een nieuwe gang naar het International studiesgebouw) en C is rechtsdoor en A is rechtsaf richting het Atrium.quote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
De vissenkom? Die ken ik dan weer niet
Maar A B en C zitten toch achter de toren, als je vanuit de kantine richting de instituutswinkel gaat?
Ik kwam wat later binnen. Soort gebreid vest aan, en een rood/zwarte koptelefoon. Check je hyves trouwens.quote:Op maandag 13 september 2010 13:56 schreef Kerol het volgende:
Ik wist niet precies wie jij was in de klas boem-dikkie
Ja, handig inderdaad. (Al zag ik ergens in een uitleg staan dat de laatste twee groepen 5 personen hebben. Maar dat zijn ze denk ik vergeten aan te passen.) Nee niet die jongen. Wel al eerder. Ik ging achterin zitten.quote:Op maandag 13 september 2010 14:17 schreef Kerol het volgende:
Ah die kerel die op zoek ging naar een stoel?![]()
Hebben ze 6 groepjes van maximaal 4 aangemaakt op BB, zitten er 26 man in de klas. Voor 2 mensen dus geen plek. Kunnen ze alles weer overhoop halen
Meen je niet.quote:Op maandag 13 september 2010 14:54 schreef Kerol het volgende:
Kerel van mn groepje helemaal in paniek nuHij wil iedereen uit de klas emailen of IEMAND wil switchen zodat wij bij elkaar kunnen
quote:Op maandag 13 september 2010 16:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Voor de SJD / rechtenstudenten hier: kopen jullie elk jaar nieuwe wettenbundels? Werd verteld dat het verplicht is maar ik vind het nogal onzin eigenlijk...![]()
Ik snap ook geen hol van dat groepjesgedoe. Blijkbaar moet je enrollen voor je klas en voor het groepje waar je in zit maar waar dan?
On the upside: ik heb wel een heel gunstig rooster.
Als het goed is staat er in je course wel een linkje naar de groepjes.quote:Op maandag 13 september 2010 16:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Voor de SJD / rechtenstudenten hier: kopen jullie elk jaar nieuwe wettenbundels? Werd verteld dat het verplicht is maar ik vind het nogal onzin eigenlijk...![]()
Ik snap ook geen hol van dat groepjesgedoe. Blijkbaar moet je enrollen voor je klas en voor het groepje waar je in zit maar waar dan?
Ja komen we waarschijnlijk ook. Die kerel wil per cé morgen kijken of er nog iets te regelen valt. De simpele ziel. Alsof iemand ook maar van groepje gaat veranderen voor onsquote:Op maandag 13 september 2010 15:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Kom met zijn tweeën bij ons dan, nou ja, als je zin hebt uiteraard.
Wat doe jij dan? Rechten of SJD? Aangezien die roostermaker ons rooster compleet verneukt heeft.. (REV1a hier)quote:Op maandag 13 september 2010 16:02 schreef MinderMutsig het volgende:
Er was veel te veel instroom, vorig jaar ook al, vanuit het eerstejaar.quote:Op maandag 13 september 2010 19:31 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Rechten of SJD? Aangezien die roostermaker ons rooster compleet verneukt heeft.. (REV1a hier)
Schat je kans inderdaad.quote:Op maandag 13 september 2010 19:22 schreef Kerol het volgende:
[..]
Ja komen we waarschijnlijk ook. Die kerel wil per cé morgen kijken of er nog iets te regelen valt. De simpele ziel. Alsof iemand ook maar van groepje gaat veranderen voor ons
Ja, 500 nieuwe SJD en Rechten studenten. Opzich valt het nog redelijk mee ook qua tussenuren, alleen is er tot vrij laat nog les.quote:Op maandag 13 september 2010 19:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Er was veel te veel instroom, vorig jaar ook al, vanuit het eerstejaar.
Het wordt allemaal nog erger. Maar toch: ze doen wel hun best ook
Hiemstraquote:Op maandag 13 september 2010 19:52 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Ja, 500 nieuwe SJD en Rechten studenten. Opzich valt het nog redelijk mee ook qua tussenuren, alleen is er tot vrij laat nog les.![]()
Ook weer een mooi hoorcollege gehad vandaag van Hiemstra, met zijn spaghetti recept.
Ik heb hem als SLBer.quote:Op maandag 13 september 2010 19:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
HiemstraZeker een goede docent wat betreft hoorcolleges. Alleen jammer dat ik hem niet ieder blok had/heb.
Ik ben vorig jaar voor ik goed en wel weer begonnen was door ziekte uitgevallen dus ik heb hier nog een setje spiksplinternieuwe wettenbundels 09/10. Vind het zo zonde.quote:Op maandag 13 september 2010 19:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
- Ieder jaar wettenbundels: ABSOLUUT wel ja! Is maar 52 euro, en op den duur heb je alles wel gemarkeerd in dat boek, en is het soms supergunstig opnieuw te beginnen. Verder verandert er hier en daar wat, en gewoon to be sure is het voor de tentamens super fijn om gewoon zeker van de up-to-date wettenbundel te zijn.
Wel enrolled voor het blok maar ik stond vanmorgen nog niet in een klas ingedeeld. Was iets mis gegaan bij de administratie. Ik kan dus ook nergens de optie vinden om te enrollen voor mijn klas of groepje maar misschien kan dat pas als de administratie me in die klas heeft ingedeeld. Als het morgen nog niet gelukt is loop ik wel even langs mijn SLB-er.quote:- Groepjes: enrollen in betreffend groepje. Blokinhoud > groepen > enrollen > groepje en/of klas. In het eerste blok toentertijd het groepje enrollt door de SLBer, maar moet je wel in de goede klas. Of heb je je per definitie nog niet enrollt voor het blok zélf?
SJD voltijd 2D. Dat groepswerk is minder inderdaad. Dat heeft me de vorige keer ook genekt qua gezondheid.quote:Welke klas zit je dan? Qua roosters vind ik het nog redelijk bekaaid eigenlijk. Staar je niet blind op de geplande tijden aangezien er nog best wat groepswerk zit. Vond het niet de meest ideale start wb. hoeveelheid werk.
SJD dus.quote:Op maandag 13 september 2010 19:31 schreef mustisuc het volgende:
[..]
Wat doe jij dan? Rechten of SJD? Aangezien die roostermaker ons rooster compleet verneukt heeft.. (REV1a hier)
Als je opnieuw in het tweedejaar gaat was je vorig jaar zelfs een jaargenootquote:Op maandag 13 september 2010 21:12 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar voor ik goed en wel weer begonnen was door ziekte uitgevallen dus ik heb hier nog een setje spiksplinternieuwe wettenbundels 09/10. Vind het zo zonde.
[..]
Wel enrolled voor het blok maar ik stond vanmorgen nog niet in een klas ingedeeld. Was iets mis gegaan bij de administratie. Ik kan dus ook nergens de optie vinden om te enrollen voor mijn klas of groepje maar misschien kan dat pas als de administratie me in die klas heeft ingedeeld. Als het morgen nog niet gelukt is loop ik wel even langs mijn SLB-er.
[..]
SJD voltijd 2D. Dat groepswerk is minder inderdaad. Dat heeft me de vorige keer ook genekt qua gezondheid.![]()
[..]
SJD dus.
Loop al stage bij een overheidsinstellingquote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef MinderMutsig het volgende:
En dan te bedenken dat ik een jaar voor jou begonnen ben. Dit jaar word ik niet ziek.![]()
Jij gaat dus straks op stage? Heb je al enig idee wat voor stage je gaat doen?
Oh lekker! Hoe bevalt het tot nu toe? Heb je nu na deze stage nog weer een theorie gedeelte of kan je het hierna afronden?quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Loop al stage bij een overheidsinstelling! Ik doe alles een jaartje korter
Afronden en klaar.quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh lekker! Hoe bevalt het tot nu toe? Heb je nu na deze stage nog weer een theorie gedeelte of kan je het hierna afronden?
Nou echt wel. Jezus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij wordt dit weer zo'n jaar waar we moeten wachten en wachten.
Sorry had ik er niet bij gezet.quote:
Er moet ergens op blackboard een handleiding zijn om dat in te stellen. Maar vraag me niet waar!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef bhm het volgende:
[..]
Sorry had ik er niet bij gezet.
Maar dat had ik uiteraard geprobeerd
Hoi.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef bhm het volgende:
Lukt mij niet om mijn hanze mail werkend te krijgen op mijn htc desire.
Iemand enig idee wat ik moet invullen bij
serveradres
en
Domein
Ik heb nu bij serveradres: webmail.hanze.nl
en domein heb ik geen idee van. Wie kan me helpen
Heb je je Usability boek al? Mijne was er om 8u vanochtendquote:Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Met mijn iPhone was het zo gepiept. Klasgenoot heeft een HTC en als hij dezelfde gegevens gebruik als ik heb gebruikt doet hij het niet.
Nee. Vandaag pas mail gekregen dat hij verzonden is.. en verwachte datum is de 21e.. Vet apart dat jij hem een dag later hebt besteld en hem nu al binnen hebt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
Heb je je Usability boek al? Mijne was er om 8u vanochtend
Wordt dat niet over blokken verdeeld, zeg maar dat je het ene blok bestuurs-en staatsrecht krijgt en het andere blok strafrecht etc etc..quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef aaipod het volgende:
Hey eerstejaars SJD'ers hier. Ik heb een vraagje. Hoorde via via dat er dit jaar een vak 'Algemeen publiekrecht' wordt gegeven. Wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen? Bestuursrecht, Staatsrecht en Strafrecht in één?
Sorry, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, het klinkt zo vreemd. Hoe kan je nu alles in één vak proppen?
Ik geloof dat eerste blok AIR is, maar dan met een andere naamquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef aaipod het volgende:
Hey eerstejaars SJD'ers hier. Ik heb een vraagje. Hoorde via via dat er dit jaar een vak 'Algemeen publiekrecht' wordt gegeven. Wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen? Bestuursrecht, Staatsrecht en Strafrecht in één?
Sorry, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, het klinkt zo vreemd. Hoe kan je nu alles in één vak proppen?
In de webmail kun je alle emailadressen toch zoeken?quote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef Tommeke het volgende:
Weet iemand het mail adres van de studentenadministratie?
Serieus?quote:Op maandag 20 september 2010 11:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
In de webmail kun je alle emailadressen toch zoeken?
Vind dat best wel raar, als ik iemand z'n naam weet kan ik zo aan diegene z'n adres en alles komen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
In de webmail kun je alle emailadressen toch zoeken?
Ja? Wat is daar gek aan?quote:Op maandag 20 september 2010 14:20 schreef Slickk het volgende:
[..]
Vind dat best wel raar, als ik iemand z'n naam weet kan ik zo aan diegene z'n adres en alles komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |