Valt met?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 15:28 schreef boem-dikkie het volgende:
Kerol! Roosters staan ook online.
Ja, dat we over twee weken moesten beginnen wist ik wel. Maar ik vind het wel gek dat er niet even een introductie dag met wat belangrijke informatie is.. gewoon meteen hoppa, naar de zomer over op colleges.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:14 schreef Kerol het volgende:
Hoeven dus pas over 2 week te beginnen
Eerste week direct al 2 dagen vrij, de weken erop zijn wel kut, alleen 's middags les tot laat enzo
Jepperquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 16:44 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, dat we over twee weken moesten beginnen wist ik wel. Maar ik vind het wel gek dat er niet even een introductie dag met wat belangrijke informatie is.. gewoon meteen hoppa, naar de zomer over op colleges.
Hoe log je in dan met mijnhanze? Zelfde gegevens als je mail?
Wat is hier nou een pluspunt aan dan? Tegenover Blackboard?quote:
Geen idee. Slechts was 2.0quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat is hier nou een pluspunt aan dan? Tegenover Blackboard?
Het is een soort startpagina.nlquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 22:13 schreef Kerol het volgende:
Zie de toegevoegde waarde van MijnHanze dus echt niet.
Gelukkig begint dat voor mij de 25e pas.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:
Collegegeld is van de rekening af-gemachtigd![]()
In een keer betaald. Hop, klaar.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gelukkig begint dat voor mij de 25e pas.
Ik had dat ook gedaan als ik het kon.quote:Op donderdag 2 september 2010 22:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
In een keer betaald. Hop, klaar.
Bij de toren denk ik?quote:Op zondag 12 september 2010 21:59 schreef Weaut het volgende:
Ik zit vanaf morgen ook op de HH. Mijn decaan mailde dat ik op C0.02 moest zijn, maar ik heb echt geen flauw idee waar dat moet zijn en google vertelt ook niet veel. Iemand een idee?
C0.02? Good lord... waar moet dat zijn? Is dat niet de vissenkom?quote:
De vissenkom? Die ken ik dan weer nietquote:Op zondag 12 september 2010 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
C0.02? Good lord... waar moet dat zijn? Is dat niet de vissenkom?
Jep. Als je op de 'driehoek' bent zeg maar. De zij-ingang vanaf het fietsenhok. B is links, I is de andere links (een nieuwe gang naar het International studiesgebouw) en C is rechtsdoor en A is rechtsaf richting het Atrium.quote:Op zondag 12 september 2010 22:10 schreef LieLie het volgende:
[..]
De vissenkom? Die ken ik dan weer niet
Maar A B en C zitten toch achter de toren, als je vanuit de kantine richting de instituutswinkel gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |