Loop al stage bij een overheidsinstellingquote:Op maandag 13 september 2010 22:11 schreef MinderMutsig het volgende:
En dan te bedenken dat ik een jaar voor jou begonnen ben. Dit jaar word ik niet ziek.![]()
Jij gaat dus straks op stage? Heb je al enig idee wat voor stage je gaat doen?
Oh lekker! Hoe bevalt het tot nu toe? Heb je nu na deze stage nog weer een theorie gedeelte of kan je het hierna afronden?quote:Op maandag 13 september 2010 22:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
Loop al stage bij een overheidsinstelling! Ik doe alles een jaartje korter
Afronden en klaar.quote:Op maandag 13 september 2010 22:16 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh lekker! Hoe bevalt het tot nu toe? Heb je nu na deze stage nog weer een theorie gedeelte of kan je het hierna afronden?
Nou echt wel. Jezus.quote:Op dinsdag 14 september 2010 13:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij wordt dit weer zo'n jaar waar we moeten wachten en wachten.
Sorry had ik er niet bij gezet.quote:
Er moet ergens op blackboard een handleiding zijn om dat in te stellen. Maar vraag me niet waar!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:52 schreef bhm het volgende:
[..]
Sorry had ik er niet bij gezet.
Maar dat had ik uiteraard geprobeerd
Hoi.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:37 schreef bhm het volgende:
Lukt mij niet om mijn hanze mail werkend te krijgen op mijn htc desire.
Iemand enig idee wat ik moet invullen bij
serveradres
en
Domein
Ik heb nu bij serveradres: webmail.hanze.nl
en domein heb ik geen idee van. Wie kan me helpen
Heb je je Usability boek al? Mijne was er om 8u vanochtendquote:Op donderdag 16 september 2010 17:07 schreef boem-dikkie het volgende:
Met mijn iPhone was het zo gepiept. Klasgenoot heeft een HTC en als hij dezelfde gegevens gebruik als ik heb gebruikt doet hij het niet.
Nee. Vandaag pas mail gekregen dat hij verzonden is.. en verwachte datum is de 21e.. Vet apart dat jij hem een dag later hebt besteld en hem nu al binnen hebt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:26 schreef Kerol het volgende:
[..]
Heb je je Usability boek al? Mijne was er om 8u vanochtend
Wordt dat niet over blokken verdeeld, zeg maar dat je het ene blok bestuurs-en staatsrecht krijgt en het andere blok strafrecht etc etc..quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef aaipod het volgende:
Hey eerstejaars SJD'ers hier. Ik heb een vraagje. Hoorde via via dat er dit jaar een vak 'Algemeen publiekrecht' wordt gegeven. Wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen? Bestuursrecht, Staatsrecht en Strafrecht in één?
Sorry, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, het klinkt zo vreemd. Hoe kan je nu alles in één vak proppen?
Ik geloof dat eerste blok AIR is, maar dan met een andere naamquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef aaipod het volgende:
Hey eerstejaars SJD'ers hier. Ik heb een vraagje. Hoorde via via dat er dit jaar een vak 'Algemeen publiekrecht' wordt gegeven. Wat moet ik me daar in godsnaam bij voorstellen? Bestuursrecht, Staatsrecht en Strafrecht in één?
Sorry, ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen, het klinkt zo vreemd. Hoe kan je nu alles in één vak proppen?
In de webmail kun je alle emailadressen toch zoeken?quote:Op maandag 20 september 2010 11:39 schreef Tommeke het volgende:
Weet iemand het mail adres van de studentenadministratie?
Serieus?quote:Op maandag 20 september 2010 11:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
In de webmail kun je alle emailadressen toch zoeken?
Vind dat best wel raar, als ik iemand z'n naam weet kan ik zo aan diegene z'n adres en alles komen.quote:Op maandag 20 september 2010 11:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
In de webmail kun je alle emailadressen toch zoeken?
Ja? Wat is daar gek aan?quote:Op maandag 20 september 2010 14:20 schreef Slickk het volgende:
[..]
Vind dat best wel raar, als ik iemand z'n naam weet kan ik zo aan diegene z'n adres en alles komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |