quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef TheKC het volgende:
Waar kan ik het filmpje van de ferrari's ook alweer vinden
buggels of bjoegels?quote:
Ik moest er 40 en degene waarmee ik samenwerkte ook. We hadden 70 pagina's in die tijdquote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef Lonker het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
Ik moet er 80 uur aan zitten en minimaal 20 blz![]()
kolere 70quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Ik moest er 40 en degene waarmee ik samenwerkte ook. We hadden 70 pagina's in die tijd
edit: wel met plaatjes uiteraard
1988?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Tot ziensquote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Lonker het volgende:
Nou ik ga hier nu weg... volgende week ben ik er
Maar die week erna niet want dan heb ik SE week
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:47 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
1988?HAHAHAHAHAH WAT EEN GRAP MAN WHAHAHAHA IK KOM NIET MEER BIJ!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
groetjes aan je zusquote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Lonker het volgende:
Oke succesquote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Lonker het volgende:
Ja, ik heb m'n lolbroek aan vandaag, dus pas maar opquote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAH WAT EEN GRAP MAN WHAHAHAHA IK KOM NIET MEER BIJ!!!!!!!!!!
Niet teveel grappen maken want anders ga ik dood van het lachenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:51 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Ja, ik heb m'n lolbroek aan vandaag, dus pas maar op
Ik moet bekennen dat ik zelf ook even naar adem moest happen om die vorige van mijquote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Niet teveel grappen maken want anders ga ik dood van het lachen
Volgens mij niet. Hij is iig niet op zijn mondje gevallen, pff vermoeiend zeg die verhalen van hem.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:52 schreef tho_Omas het volgende:
Is die geblondeerde Brad Pitt trouwens een nieuwe surveillant?
Jos en Ger zijn veel sympathieker.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij is iig niet op zijn mondje gevallen, pff vermoeiend zeg die verhalen van hem.
Erg saai idd.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Hij is iig niet op zijn mondje gevallen, pff vermoeiend zeg die verhalen van hem.
In ieder geval minder langdradig.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:54 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Jos en Ger zijn veel sympathieker.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef teamlead het volgende:
bij een camera wordt je rijbewijs toch niet ingevorderd
Is het ook beter?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Je had gelijk, pirania, het is hier veel minder erg als eerst.
Typisch, die Limburgse gezelligheid. Die Groninger-met-kaal-hoofd is ook prettiger. Dit is gewoon een verzuurde agent.quote:
Ik mag toch hopen van nietquote:Op zondag 10 januari 2010 20:57 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Daar ben je dan ook voor gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |