Ik denk dan dat ik de verkeerde mensen in mn msn lijst heb, of juist de goeie..quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker meegemaakt op MSN, dat meisjes ongevraagd hun tieten laten zien en ik was deels verbijsterd, deels gelukkig en had ff geen besef van tijd meer en het maakte het chatten een stuk interessanter en zij hadden ook weer dikke pret.
Maar op een forum, nee dat had ik nooit verwacht.
Elk (dom) meisje met cup D krijgt veel aandacht.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef Beach het volgende:
waarom krijgt zo'n dom iemand zoveel aandacht?
quote:
En wat doe je als bijvoorbeeld je broer je herkent of zo? Je weet dat je tieten al enige tijd op je hyve gestaan hebben?quote:
Dat was vroeger, tegenwoordig heb ik zulke meisjes helaas niet meer. Mijn vriendin zou me anders afmaken...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:18 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Ik denk dan dat ik de verkeerde mensen in mn msn lijst heb, of juist de goeie..
Hyves...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
En wat doe je als bijvoorbeeld je broer je herkent of zo? Je weet dat je tieten al enige tijd op je hyve gestaan hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedkoop![]()
Dan heb ik dringend nieuwe lenzen nodig; ik dacht geen D te zien op de foto.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:19 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Elk (dom) meisje met cup D krijgt veel aandacht.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH kom je een keer bij me op bezoek??quote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
Whitje, kom jij toevallig uit Elburg?
Dan heb ik je wel eens zien lopen, en weet ik waarschijnlijk ook wel ongeveer waar je woont
Remlof is een neger.quote:
Als je wilquote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef whitje-b het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH kom je een keer bij me op bezoek??
Kloonquote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef whitje-b het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH kom je een keer bij me op bezoek??
ik heb alleen een broertje van 5 en 2 zussen die nooit op mijn hgyves kijken en IK BEN BLIJ LIKE HELL DAT ME MOEDER ZE NIET HEEFT GEVONDENquote:Op zondag 10 januari 2010 19:19 schreef Seven. het volgende:
[..]
En wat doe je als bijvoorbeeld je broer je herkent of zo? Je weet dat je tieten al enige tijd op je hyve gestaan hebben?
Ja hebben ze hele user topics van. Post je ook wat?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal dat je je tieten online zet? Okay.
Laforest, oude paris hilton (toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja hebben ze hele user topics van. Post je ook wat?
En stel dat je moeder er wel achterkomt, wat gebeurt er dan denk je? Of stel, een klasgenoot!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef whitje-b het volgende:
[..]
ik heb alleen een broertje van 5 en 2 zussen die nooit op mijn hgyves kijken en IK BEN BLIJ LIKE HELL DAT ME MOEDER ZE NIET HEEFT GEVONDEN
Remlof is gewoon een kloon van whitje.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Remlof is een HOAX, het is nooit bewezen dat ie bestaat
Ach de appel valt niet ver van de boom, dwz dat je moeder ook aan iedereen haar tetten liet zien.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef whitje-b het volgende:
[..]
ik heb alleen een broertje van 5 en 2 zussen die nooit op mijn hgyves kijken en IK BEN BLIJ LIKE HELL DAT ME MOEDER ZE NIET HEEFT GEVONDEN
Gea heet ze toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef whitje-b het volgende:
[..]
Zeker wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan heb ik dringend nieuwe lenzen nodig; ik dacht geen D te zien op de foto.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ach de appel valt niet ver van de boom, dwz dat je moeder ook aan iedereen haar tetten liet zien.
Oftewel!!! @ Whitje-B JE MOEDER IS EEN HOERRRRquote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ach de appel valt niet ver van de boom, dwz dat je moeder ook aan iedereen haar tetten liet zien.
Meisje, dit is FOK!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef whitje-b het volgende:
[..]
een klasgenoot weet het en vroeg : wat heb jij nou weer op je hyves staan XD en als me moeder het had geweten zat ik nu niet agter de pcquote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
En stel dat je moeder er wel achterkomt, wat gebeurt er dan denk je? Of stel, een klasgenoot!
Gewoon ontkennen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef whitje-b het volgende:
[..]
een klasgenoot weet het en vroeg : wat heb jij nou weer op je hyves staan XD en als me moeder het had geweten zat ik nu niet agter de pc
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Laforest, oude paris hilton (toch?) slet.
Ken je me nog van de FP?
quote:
Had jij die foto's er op gezet?quote:
En stel dat je klasgenoot het opgeslagen heeft en aan iedereen laat zien?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef whitje-b het volgende:
[..]
een klasgenoot weet het en vroeg : wat heb jij nou weer op je hyves staan XD en als me moeder het had geweten zat ik nu niet agter de pc
Ik heb ze opgeslagen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
En stel dat je klasgenoot het opgeslagen heeft en aan iedereen laat zien?
Ja, weet ik.quote:
neeeeeeee ik ken haar zo lang ze is heel onzeker en dat doet ze nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
En stel dat je klasgenoot het opgeslagen heeft en aan iedereen laat zien?
Welke klasgenoot was het precies?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef whitje-b het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat vond ik ook te ver gaan. Dat is wat Whitje-B tegen iedereen moet zeggen die dr hyves zag.quote:
Whitje heeft misschien nu wel heel erg veel views op haar hyves door ons.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat vond ik ook te ver gaan. Dat is wat Whitje-B tegen iedereen moet zeggen die dr hyves zag.
heb je ook die _th weggehaaldquote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Maar toen ze ze posten had ik ze opgeslagen voor het geval tinypic ze verwijderde.
Die wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |