Zeker wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan heb ik dringend nieuwe lenzen nodig; ik dacht geen D te zien op de foto.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ach de appel valt niet ver van de boom, dwz dat je moeder ook aan iedereen haar tetten liet zien.
Oftewel!!! @ Whitje-B JE MOEDER IS EEN HOERRRRquote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ach de appel valt niet ver van de boom, dwz dat je moeder ook aan iedereen haar tetten liet zien.
Meisje, dit is FOK!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:22 schreef whitje-b het volgende:
[..]
ik heb alleen een broertje van 5 en 2 zussen die nooit op mijn hgyves kijken en IK BEN BLIJ LIKE HELL DAT ME MOEDER ZE NIET HEEFT GEVONDEN
een klasgenoot weet het en vroeg : wat heb jij nou weer op je hyves staan XD en als me moeder het had geweten zat ik nu niet agter de pcquote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef Seven. het volgende:
[..]
En stel dat je moeder er wel achterkomt, wat gebeurt er dan denk je? Of stel, een klasgenoot!
Gewoon ontkennen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef whitje-b het volgende:
[..]
een klasgenoot weet het en vroeg : wat heb jij nou weer op je hyves staan XD en als me moeder het had geweten zat ik nu niet agter de pc
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:23 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Laforest, oude paris hilton (toch?) slet.
Ken je me nog van de FP?
quote:
Had jij die foto's er op gezet?quote:
En stel dat je klasgenoot het opgeslagen heeft en aan iedereen laat zien?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef whitje-b het volgende:
[..]
een klasgenoot weet het en vroeg : wat heb jij nou weer op je hyves staan XD en als me moeder het had geweten zat ik nu niet agter de pc
Ik heb ze opgeslagen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
En stel dat je klasgenoot het opgeslagen heeft en aan iedereen laat zien?
Ja, weet ik.quote:
neeeeeeee ik ken haar zo lang ze is heel onzeker en dat doet ze nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef Seven. het volgende:
[..]
En stel dat je klasgenoot het opgeslagen heeft en aan iedereen laat zien?
Welke klasgenoot was het precies?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:25 schreef whitje-b het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat vond ik ook te ver gaan. Dat is wat Whitje-B tegen iedereen moet zeggen die dr hyves zag.quote:
Whitje heeft misschien nu wel heel erg veel views op haar hyves door ons.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef SemperFii het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, dat vond ik ook te ver gaan. Dat is wat Whitje-B tegen iedereen moet zeggen die dr hyves zag.
heb je ook die _th weggehaaldquote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja, weet ik.
Maar toen ze ze posten had ik ze opgeslagen voor het geval tinypic ze verwijderde.
Die wat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |