Dus jij vind het normaal dat je je tieten online zet? Okay.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:12 schreef whitje-b het volgende:
[..]
ga gwn dood leuk door want ik weet wel beter als jij en ik ben nog wel blonden me vreindinnen weten allemaal dak op fok zit
geniaal als je energiedrank hebt gedronken
.. vinkenteringquote:Op zondag 10 januari 2010 19:12 schreef whitje-b het volgende:
[..]
ga gwn dood leuk door want ik weet wel beter als jij en ik ben nog wel blonden me vreindinnen weten allemaal dak op fok zit
geniaal als je energiedrank hebt gedronken
maybequote:Op zondag 10 januari 2010 19:12 schreef Seven. het volgende:
[..]
Kweenie. Don't care. Whitney, wat ga je nog meer voor leuke foto's posten?
Nu jij nog.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus jij vind het normaal dat je je tieten online zet? Okay.
Doe maar.quote:
Vond iedereen dat maar normaalquote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ahh, jij hebt cup A?quote:
Wat nou.. als er een hele grote KFC negert is, echt zo'n taaaant2 spange gast like.. Jay-Z.. en die ziet die foto van jou en die heeft dankzij z'n homies allemaal dingen weten te hacken, je weet toch, shizzle. En dan staat ie ineens voor je deur.quote:
Laten we het niet over mijn tieten hebben.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ahh, jij hebt cup A?
Of bedoel je overtreffen anders?_!
wel als ik daar zin in hebquote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
jay-z.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat nou.. als er een hele grote KFC negert is, echt zo'n taaaant2 spange gast like.. Jay-Z.. en die ziet die foto van jou en die heeft dankzij z'n homies allemaal dingen weten te hacken, je weet toch, shizzle. En dan staat ie ineens voor je deur.
Dan neukt ie je plat, zet je foto's op internet.
Wat doe je dan?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Laten we het niet over mijn tieten hebben.
Er komen geen negers op FoK!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Wat nou.. als er een hele grote KFC negert is, echt zo'n taaaant2 spange gast like.. Jay-Z.. en die ziet die foto van jou en die heeft dankzij z'n homies allemaal dingen weten te hacken, je weet toch, shizzle. En dan staat ie ineens voor je deur.
Dan neukt ie je plat, zet je foto's op internet.
Wat doe je dan?
wat preciesquote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef Guglilminpietro het volgende:
je maakt zoveel in mij los whitje B
Ik ben die KFC negert.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:17 schreef SolidasRock het volgende:
De 1e topic begon matig tot ze haar tieten postte en toen barste de hel los, de 2e topic waren we ermee bezig of ze wel of niet een kloon was en een onschuldig slachtoffertje. En nu gieren de hormonen weer rond...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |