ow haha niet op gelet xD miss staat ie nie goed met de wintertijdquote:Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef GroetenUitBrabant het volgende:
De klok op je camera staat een uur voor, schat
Het lukt je alleen maar als je de machtige porsche1 bent.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef SemperFii het volgende:
Geen kloon!
Er bestaan dus echt mensen die zomaar hun tieten laten zien?![]()
* SemperFii snapt er niks meer van.
Ik heb het wel vaker meegemaakt op MSN, dat meisjes ongevraagd hun tieten laten zien en ik was deels verbijsterd, deels gelukkig en had ff geen besef van tijd meer en het maakte het chatten een stuk interessanter en zij hadden ook weer dikke pret.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef SemperFii het volgende:
Geen kloon!
Er bestaan dus echt mensen die zomaar hun tieten laten zien?![]()
* SemperFii snapt er niks meer van.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is en blijft een kloon! Alleen niemand die misbruikt van foto's die niet aan hem/haar toebehoren.
En ze is pas 14 he.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker meegemaakt op MSN, dat meisjes ongevraagd hun tieten laten zien en ik was deels verbijsterd, deels gelukkig en had ff geen besef van tijd meer en het maakte het chatten een stuk interessanter en zij hadden ook weer dikke pret.
Maar op een forum, nee dat had ik nooit verwacht.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef Brainfish het volgende:
We kunnen er niet meer onderuit:
[ afbeelding ]
wat versta je onder kloon? Dat iemand zelfde IP of PC gebruikt als een ander bestaand FOKker? Of een bestaande FOKker die zich voordoet als een ander voor de grap.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het is en blijft een kloon! Alleen niemand die misbruikt van foto's die niet aan hem/haar toebehoren.
Ik wel hoor na die foto's 2 van vrijdag.quote:
Kweenie. Don't care. Whitney, wat ga je nog meer voor leuke foto's posten?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef porsche1 het volgende:
Seven, die kloon die remlof zei. Is waarschijnlijk haar ex die zich via haar IP heeft geregistreert.
Geef hem anders even een tissuequote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Seven. het volgende:
TS, wat ga je doen als iemand je herkent? Kwestie van tijd overigens. Ook mensen uit Elburg kijken hier.
Nee sorry kan er niet warm of koud van wordenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wel hoor na die foto's 2 van vrijdag.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Nee sorry kan er niet warm of koud van worden.
Ik vind het een beetje .. like... dom.
Blijkt seven ineens haar neef te zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef Myraela het volgende:
Ghehe, die andere account zou maar familie van der zijn die ook op fok zit en die foto's langs ziet komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |