Dat nog daaraan toe. Maar iets is er toch goed mis als je met 30 miljoen aan de haal kan gaan las je ene kroonjuweel gewoon verkwanseld. Zotter kan het echt niet worden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:05 schreef DS4 het volgende:
[..]
Welke werknemer die onderhandelt over zijn salaris is niet bezig met zijn eigen belang?
[..]
Die lui voor de commissie zijn collectief gek geworden?quote:Nee.
Het feit dat jij dat blijft herhalen maakt dat niet anders.
Vreemd, ik hoor nu ineens niets meer over het "zware werk" in die uren. Hoorde ik Groenink ook niks over zeggen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:08 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat ik er mee wil aangeven, is dat het nogal druk legt op je privéleven. Als jij een dag 12 uur werkt ben je al snel 2x zo uitgeput tov 8 uur. 16 uur op een dag werken is pas echt killing, zeker als je het dagenlang achter elkaar moet doen.
Jouw mathematische benadering is derhalve niet zo sterk.
[..]
Mag ik even het wetsartikel waarmee overuren een 100% tarief voor de voeten krijgen? Ik ken geen hoger tarief dan 52% in de Wet IB2001 eerlijk gezegd.
Hoezo? Op basis van welke feiten oordeel jij dat Bos gelijk heeft en Groenink niet?quote:
Hoera! Een DOORBRAAK!quote:
Het lijkt wel een politicus die aan het pluche is gehecht...quote:Als die meneer gewoon ballen ha,d dan was ie in 2007 gewoon opgestapt. Maar dan zou die 30 miljoen dan hebben misgelopen![]()
Vertel eens. Hoe hebben ze het aangetoond?quote:Die lui voor de commissie zijn collectief gek geworden?
Intelligente mensen begrijpen dat zonder dat je het keer op keer herhaalt. Ik denk dat jij intelligent bent... maar als je wil dat ik je anders ga benaderen...quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:56 schreef EchtGaaf het volgende:
Vreemd, ik hoor nu ineens niets meer over het "zware werk" in die uren. Hoorde ik Groenink ook niks over zeggen.
Kom op, EG... Het spreekt niet voor je dat je dit blijft herhalen.quote:Tja, wat kan er zwaar zijn aan die baan? Op intellectueel gebied iig niks.
Welke JL werkt 80 uur per week tegen zeer matig salaris. Naam-rugnummer graag.quote:Maar hoe het ook zij, voor JL betekent het zeker niet dat twee keer zoveel uren werk in de week het dubbele opleveren. voor de topman echter een veelvoud.
Rara.
Ik vind Bos heel wat geloofwaardiger, gisteren. De man was weer top! En duidelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoezo? Op basis van welke feiten oordeel jij dat Bos gelijk heeft en Groenink niet?
Ik sluit het voorwaar niet uit, maar ik acht ons beiden niet in staat om daar over te oordelen.
Wel blijven opletten, he?quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hoera! Een DOORBRAAK!
EG is het er eindelijk mee eens dat het incasseren van hoge bedragen niet crimineel is, maar gewoon moet kunnen.
Als ik je nog eens een keer blij kan maken, met een oude opvatting, dan graagquote:Dat is een belangrijke stap. Dank daarvoor.
[..]
Maar even serieus: vind je dat goed?quote:Het lijkt wel een politicus die aan het pluche is gehecht...![]()
[..]
Als er 100 mensen zus ergens tegen aankijken en 2 zo, hoe groot is de kans dan dat die 2 het bij het rechte eind hebben?quote:Vertel eens. Hoe hebben ze het aangetoond?
Had Bos een andere keus dan Groenink, die onzin spuugde, eens goed van langs te geven.quote:(overigens, niet gek geworden, maar wel allemaal (ook Bos) het eigen straatje schoonvegen)
Intelligente mensen - (en daar hoor jij zeker ook bij!, en volgens mij ook duidelijk HB trekken: koppig en stronteigenwijsquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:41 schreef DS4 het volgende:
[..]
Intelligente mensen begrijpen dat zonder dat je het keer op keer herhaalt. Ik denk dat jij intelligent bent... maar als je wil dat ik je anders ga benaderen...
Kom op, EG... Het spreekt niet voor je dat je dit blijft herhalen.
[..]
Sommige behangers, schilders die bij moeten verdienen om hun gezinnetje te onderhouden. Veel van dat soort mensen werken uren bij .....quote:[..]
Welke JL werkt 80 uur per week tegen zeer matig salaris. Naam-rugnummer graag.
Jup - En die verdienen ook extra door die uren te doen. Sterker nog, die verdienen vaak meer dan hun basis uren. Wat is dus je punt?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:42 schreef EchtGaaf het volgende:
Sommige behangers, schilders die bij moeten verdienen om hun gezinnetje te onderhouden. Veel van dat soort mensen werken uren bij .....
Ze zijn er wel.
Kansloos in dit bestel met deze randvoorwaarden.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:44 schreef Boze_Appel het volgende:
EchtGaaf, misschien een idee, maar als je alle tijd die je in deze reeks had gestoken iets had gedaan aan beter werk en/of studie had je nu zelf misschien ook een topsalaris gehad.
Zoals wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Kansloos in dit bestel met deze randvoorwaarden.
Een studie en een intellectuele inslag is weinig waard in deze maatschappij. Andere dingen die ik niet heb geven de doorslag.
Stalen zenuwen, enorme stressbestendigheid.quote:
Goed. Dat zijn net zulke voorwaarden als intelligent zijn (want dat is weer een voorwaarde voor een goed studie resultaat). Wat jij dus eigenlijk zou willen is een wereld waar intelligent zijn voldoende is om te slagen? Met andere woorden: waar jij met een beetje hersens, maar geen stressbestendigheid en sociaal vermogen toch succesvol zou zijn?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:56 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Stalen zenuwen, enorme stressbestendigheid.
Sociale gladjakker om de slangenkuil te overleven. Etc. Etc.
Werk is geen studie.
Ach moet ik je uitleggen dat EQ en IQ totaal verschillend zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:59 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Goed. Dat zijn net zulke voorwaarden als intelligent zijn (want dat is weer een voorwaarde voor een goed studie resultaat). Wat jij dus eigenlijk zou willen is een wereld waar intelligent zijn voldoende is om te slagen? Met andere woorden: waar jij met een beetje hersens, maar geen stressbestendigheid en sociaal vermogen toch succesvol zou zijn?
De afgunst straalt ervan af. Als je het niet kunt - ben je blijkbaar niet goed genoeg of doe je niet genoeg je best. Ga niet afgeven op de criteria, die zijn menselijk.
.......omg....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:45 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Jup - En die verdienen ook extra door die uren te doen. Sterker nog, die verdienen vaak meer dan hun basis uren. Wat is dus je punt?
Nee. Ik geef juist aan de IQ en EQ verschillend zijn. Mijn punt is dat jij wilt beweren dat iemand met goed IQ en slecht EQ het niet redt in deze wereld en dat je het daar niet mee eens bent.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:01 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ach moet ik je uitleggen dat EQ en IQ totaal verschillend zijn.!
Tja, mensen als jij redden het wel, het zoveelste voorbeeld
Ik ga er ook niet op in..........quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:02 schreef Dunckie het volgende:
[..]
.......omg....
Ben je nu zo dom of wat?
Ho. Ik zeg nergens dat de verhoudingen ok zijn. Ik zeg enkel dat er wel degelijk, in tegenstelling tot wat beweert werd, extra betaald wordt voor meer uren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:02 schreef Dunckie het volgende:
[..]
.......omg....
Ben je nu zo dom of wat?
Snap je het echt niet?
Het gaat hem om V E R H O U D I N G E N en dat die buitenproportioneel zijn.
Je bent net een muur jij, zinloos om er tegenaan te praten.
Dus jij beoordeelt mij als iemand met goed EQ en weinig IQ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:04 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ga er ook niet op in..........
Dit soort domme mensen hebben de beste posities in het bedrijfsleven.
Het bedrijfsleven neemt liever mensen met botte hersens aan, maar op sociaal gebied de grootste glibbers zijn .
Laat me raden: Drive-r zal; het ver schoppen. omgekeerde wereld
Je suggereerde op zijn minst wat anders, maar goed het zal wel.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:04 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee. Ik geef juist aan de IQ en EQ verschillend zijn.
Ja, dan redt je het inderdaad niet. Volstrekt kansloos. Achterlijk bestel. onmenselijk.quote:Mijn punt is dat jij wilt beweren dat iemand met goed IQ en slecht EQ het niet redt in deze wereld en dat je het daar niet mee eens bent.
Onzin.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:05 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ho. Ik zeg nergens dat de verhoudingen ok zijn. Ik zeg enkel dat er wel degelijk, in tegenstelling tot wat beweert werd, extra betaald wordt voor meer uren.
Je moet zelf even terug lezen en iets minder schreeuwen?
Ik vond je wel erg kort door de bocht met je reactie, niet?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:05 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Dus jij beoordeelt mij als iemand met goed EQ en weinig IQ?
Nee, dat deed ik niet. Je wilt iets anders lezen, omdat je me wilt haten, maar dat is iets anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:06 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je suggereerde op zijn minst wat anders, maar goed het zal wel.
Waarom onmenselijk? Iemand met veel EQ en weinig IQ redt het ook niet. Je moet beide hebben om te functioneren in een maatschappij. Uiteindelijk is de correlatie tussen IQ en salaris groter dan die tussen EQ en salaris.quote:[..]
Ja, dan redt je het inderdaad niet. Volstrekt kansloos. Achterlijk bestel. onmenselijk.
Ik zal je wat verklappen: de kans dat iemand met een hoog EQ en beprekr IQ redt het hartstikke!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:09 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik niet. Je wilt iets anders lezen, omdat je me wilt haten, maar dat is iets anders.
[..]
Waarom onmenselijk? Iemand met veel EQ en weinig IQ redt het ook niet. Je moet beide hebben om te functioneren in een maatschappij.
Oja? IQ hoog , EQ laag = 0 kans.quote:Uiteindelijk is de correlatie tussen IQ en salaris groter dan die tussen EQ en salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |