dus dat doe ik fout :Squote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zou erin en eruit doen maar ja....
Jij bleef 'm erin houden?quote:
Stuur maar een foto en dan zeg ik wel 'ja' of 'nee'quote:Op maandag 11 januari 2010 15:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik repeteer daar elke week, in het gebouw, rechts naast de Jumbo, zeg maar op de kop van het pleintje. Daar zit onder andere een kinderdagverblijf en dus de repetitieruimte van mijn theatergezelschap. Afgelopen maanden was ik daar elke week, soms ook in het weekend. Mss hebben we elkaar al wel es gezien
!!!
Op z'n hondjes dusquote:
Mannen hebben altijd een privehoekje vol met poster van (half) blote vrouwen. Meestal aan de achterkant van een kastdeur of de kamerdeur of een lijstje dat je zo kan omdraaien. Moet je maar eens goed rondkijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:35 schreef zeemonster het volgende:
Ronnie Bravo jij zit bijna met alleen maar mannen op je kamer op het werk ... ik wil niet weten naar wie je keek toen je het topic wilde triggeren
Op ons werk helaas niet ben ik bang ... of ze moeten in de map afbeeldingen van zijn mobieltje staanquote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd een privehoekje vol met poster van (half) blote vrouwen. Meestal aan de achterkant van een kastdeur of de kamerdeur of een lijstje dat je zo kan omdraaien. Moet je maar eens goed rondkijken.
Jij onderschat mannen heel erg.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Op ons werk helaas niet ben ik bang ... of ze moeten in de map afbeeldingen van zijn mobieltje staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2010 23:17:06 ]
Ik heb een fotoboekquote:Op maandag 11 januari 2010 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuur maar een foto en dan zeg ik wel 'ja' of 'nee'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 05:49 schreef SolidasRock het volgende:
Goed nieuws!* melanie_the_miss verstopt zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 05:49 schreef SolidasRock het volgende:
Goed nieuws!* Den_Haag stapt snel in de auto naar zijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Ik keek in het kamertje naast onsquote:Op maandag 11 januari 2010 22:35 schreef zeemonster het volgende:
Ronnie Bravo jij zit bijna met alleen maar mannen op je kamer op het werk ... ik wil niet weten naar wie je keek toen je het topic wilde triggeren
zoeen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik keek in het kamertje naast ons
Waarom ging je dan ons topic triggeren en niet dat kamertje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik keek in het kamertje naast ons
Omdat er nog meer mensen zatenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Waarom ging je dan ons topic triggeren en niet dat kamertje?
Oh, je durft dus alleen dat woord te gebruiken als er niemand bij is?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Omdat er nog meer mensen zaten, dit topic daarentegen bleek aardig leeg
De juiste term is hersenloos.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
dit topic daarentegen bleek aardig leeg
Dat zeg ik toch ook niet.. Maar volgens mij kan je een hoop lol beleven met jou met het doen van hersenloze dingenquote:
Ligt er maar aan hoe je staatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:11 schreef zeemonster het volgende:
het kamertje links of rechts naast je? Oh links is de vergaderzaal, dan weet ik het al!
quote:Reuzenspin ontdekt
HAIFA - Onderzoekers van de universiteit van Haifa in Israël hebben een nieuwe soort reuzenspin ontdekt. Aangenomen wordt dat het beest giftig is.
Het dier werd aangetroffen in de duinen van Arava, in het zuiden van het land. De Cerbalus Aravensis is zo'n 14 centimeter breed en is daarmee een van de grootste spinnen die ooit is aangetroffen in het Midden-Oosten.
De onderzoekers vrezen wel voor het leven van de spin, omdat het zandgebied waar hij woont steeds verder wordt uitgegraven.
Mooi chassisquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:06 schreef Conekiller het volgende:
Ik had 'm gezien, mooi beessie
Maar denk dat de kans klein is dat er ooit iets van te koop gaat zijn
Doet me trouwens wel denken aan die spin uit Harry Potterdie had ook zo'n soort bouw,lekker hoog op de poten
Dat is best laag op de potenquote:
Het duurt even voordat ik er weer ben, de voorstellingen zijn net voorbijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee
Maar ik zal er voortaan op letten
Geef maar een seintje dan wanneer ik weer moet gaan rondkijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Het duurt even voordat ik er weer ben, de voorstellingen zijn net voorbij.
Jammer dat ik dan niet weet wie er naar me uitkijktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef maar een seintje dan wanneer ik weer moet gaan rondkijken
Dan merk je tegen die tijd welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan niet weet wie er naar me uitkijkt.
tekening en bouw komen redelijk overeen. Bovendien staan de poten gebogen op die tekeningquote:
Vooruitziende blik van de tekenaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:21 schreef Conekiller het volgende:
[..]
tekening en bouw komen redelijk overeen. Bovendien staan de poten gebogen op die tekening
ik moest er gewoon gelijk aan denken
Nee joh, da's z'n broerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Atreidez het volgende:
Wat doet R_b in Tilburg?
Tilburg #172 Waar we afstand nemen van Breda en veel sneeuw
Mooie op hebben die trouwens
Ik snap hem niet.....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Atreidez het volgende:
Wat doet R_b in Tilburg?
Tilburg #172 Waar we afstand nemen van Breda en veel sneeuw
Mooie op hebben die trouwens
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:16 schreef nectarientje het volgende:
Goed, ik ben vandaag nu 3 keer bijna op m'n plaat gegaan. Ben klaar met dit weer!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Normaal lach ik je uit en denk ik: "Hij snapt ut nie"
maar nu begrijp ik het zelf ook niet![]()
Blijf dan ook binnen joh! Ik ben hierheen gereisd, te voet om zout gaan bedelen bij de gemeentereiniging maar was op zeiden ze, naar de stad geweest om mobieltje te kopen maar daar werd ik geschoffeerd door kutverkoper waar ik nog boos om ben. Hij weigerde de toestel vanachter de vitrine te halen. Ik kon zo ook wel ernaar kijken zei ie. Hij wilde niet snappen dat ik dat ding wilde uitproberen, tikt het lekker, werkt ie een beetje vlot maar hij weigerde resoluut. Van uitproberen was geen sprake.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:16 schreef nectarientje het volgende:
Goed, ik ben vandaag nu 3 keer bijna op m'n plaat gegaan. Ben klaar met dit weer!
Maar ik moest werken vandaag!quote:
Ik wil een aai over je bol smiley plaatsen maar die heeft Fok! nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:16 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind de gedachte alleen al fijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef zeemonster het volgende:
Ik wil een aai over je bol smiley plaatsen maar die heeft Fok! niet.
Welk toestel? Ik ga altijd naar de GSM shop op de Leyweg . Die chinese jongenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Blijf dan ook binnen joh! Ik ben hierheen gereisd, te voet om zout gaan bedelen bij de gemeentereiniging maar was op zeiden ze, naar de stad geweest om mobieltje te kopen maar daar werd ik geschoffeerd door kutverkoper waar ik nog boos om ben. Hij weigerde de toestel vanachter de vitrine te halen. Ik kon zo ook wel ernaar kijken zei ie. Hij wilde niet snappen dat ik dat ding wilde uitproberen, tikt het lekker, werkt ie een beetje vlot maar hij weigerde resoluut. Van uitproberen was geen sprake.
In een ander topic zeiden ze dat ze die toestel wel mochten uitproberen bij dezelfde naam winkels. (belcompany).
En nu zit ik thuis, zonder nieuw speeltje. Morgen ga ik terug en als de verkoper weer zo doet ga ik een klacht indienen, lul dat ie is
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik wil een aai over je bol smiley plaatsen maar die heeft Fok! niet.
Ja zeg hee , zo snel ben ik niet met het zoeken van gifjes (dat zijn het toch?) .quote:
Nee, ik was aan de beurt, zijn collega praatte met een andere klant. Verder was er niemand. Maar morgen ga ik terug, of hij doet zijn werk of hij gaat spijt krijgenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Maar ik moest werken vandaag!
En wat een pipo bij die winkel.. Of was het soms heel druk? Dat hij je niet in de gaten zou kunnen houden en bang is dat je ermee wegrent?
Van een kantoorklerk verwacht ik ook geen snelheid hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:42 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ja zeg hee , zo snel ben ik niet met het zoeken van gifjes (dat zijn het toch?) .maar bedankt .
He hallo trekpop, rustig aan over kantoorklerken en snelheid hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Van een kantoorklerk verwacht ik ook geen snelheid hoor.
Ja rustig aan...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
He hallo trekpop, rustig aan over kantoorklerken en snelheid he
Welke vestiging ben je geweest? Er zijn er meerdere in Den Haagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, ik was aan de beurt, zijn collega praatte met een andere klant. Verder was er niemand. Maar morgen ga ik terug, of hij doet zijn werk of hij gaat spijt krijgen
Het is dat Belcompany de enige winkel is (tot over 2 weken) die de N900 mag verkopen, anders stapte ik natuurlijk een andere winkel binnen.
De belcompany die het meest dicht bij de bart smit zit. De andere belcompany richting V&D had geen N900 meer. Belcompany heeft een exclusiviteitscontract afgesloten waardoor zij de enige zijn die nu de N900 mogen verkopen. Ik hoorde van een andere winkel dat zij over 2 weken ook mogen beginnen met verkoop van de N900, geen idee of hij uit zijn nek kletst.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Welke vestiging ben je geweest? Er zijn er meerdere in Den Haag
Ik zou die lambal lekker laten voor wat het is en naar een andere vestiging gaan om je geld uit te geven. Kennelijk wil deze gast niet genoeg verdienen, dan krijgt hij het ook niet wat mij betreft
Ja lieverd, een hamer vasthouden en een spijker deels in de muur slaan is OOK klussenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef zeemonster het volgende:
Ik kan toevallig ook aardig klussen, dus ik ben niet alleen een kantoortutje
* SolidasRock doet knorrig en kijkt de andere kant opquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:03 schreef MissMSX het volgende:
http://www.belcompany.nl/NL/Zoek_Een_Winkel.htm
Frederik Hendriklaan 153
Spuistraat 62
Leyweg 591
Vlamingstraat 9
Fahrenheitstraat 472
En zo kom je nog eens in een van die andere leuke winkelgebieden van Den Haag
Owh, wat kan jou die incompetente verkoper nou schelen? Als hij zo'n hork is koopt niemand bij hem. En als hij niet verkoopt vliegt hij er toch uit.
Jij ouwe wereldverbeteraar
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock doet knorrig en kijkt de andere kant op![]()
Laminaat leggen, tegelen , en zelfs een klein beetje stuccen (mijn vader heeft vroeger een eigen klusbedrijf gehad , die van allerhande klusjes deed) ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja lieverd, een hamer vasthouden en een spijker deels in de muur slaan is OOK klussen
Doe je ook aan rolgordijnen ophangen toevallig?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Laminaat leggen, tegelen , en zelfs een klein beetje stuccen (mijn vader heeft vroeger een eigen klusbedrijf gehad , die van allerhande klusjes deed) ook.
Dat kan ik ook ,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Doe je ook aan rolgordijnen ophangen toevallig?
Aaah, de gebundelde werken worden binnenkort uitgegeven?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef MissMSX het volgende:
Als je echt de behoefte voelt om de winkel te laten weten dat het een slechte verkoper is dan bel je ze of stuurt ze een brief. En vervolgens koop je lekker in een andere winkel.
Ouwe knorrepot
Ik keek er naar uit, naar een leuke telefoontje met internet erop, zodat ik niet meer die van summer29 hoef te lenen. De mijne is nu al bijna 2,5 jaar oud, verder prima ding maar ik ben erop uitgekeken. Maar nu doet die man knorrend tegen mij en ging ik zonder die leuke telefoontje weg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je echt de behoefte voelt om de winkel te laten weten dat het een slechte verkoper is dan bel je ze of stuurt ze een brief. En vervolgens koop je lekker in een andere winkel.
Ouwe knorrepot
Ik heb die jaloezieën in de woonkamer hier zelf opgehangenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:09 schreef MissMSX het volgende:
Doe je ook aan rolgordijnen ophangen toevallig?
Popje, get over it en ga morgen ergens anders kijken. Je lijkt nu wel een wijf dat thuiskomt na een middag shoppen waarbij ze niet in een maatje 38 past met haar maat 48quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef SolidasRock het volgende:
Ik keek er naar uit, naar een leuke telefoontje met internet erop, zodat ik niet meer die van summer29 hoef te lenen. De mijne is nu al bijna 2,5 jaar oud, verder prima ding maar ik ben erop uitgekeken. Maar nu doet die man knorrend tegen mij en ging ik zonder die leuke telefoontje weg.
Deze is niet van mijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Aaah, de gebundelde werken worden binnenkort uitgegeven?
Maatje 38 past mij ook helemaal niet!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Popje, get over it en ga morgen ergens anders kijken. Je lijkt nu wel een wijf dat thuiskomt na een middag shoppen waarbij ze niet in een maatje 38 past met haar maat 48
Je draait rondjes lieverd. Dat is niet heel constructief. Ga morgen gewoon lekker naar de Leyweg of de Fredquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik keek er naar uit, naar een leuke telefoontje met internet erop, zodat ik niet meer die van summer29 hoef te lenen. De mijne is nu al bijna 2,5 jaar oud, verder prima ding maar ik ben erop uitgekeken. Maar nu doet die man knorrend tegen mij en ging ik zonder die leuke telefoontje weg.
nee, mij ook nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef SolidasRock het volgende:
Maatje 38 past mij ook helemaal niet!!
Wanneer kan ik je inplannen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb die jaloezieën in de woonkamer hier zelf opgehangen
Ik sta volgens mij voor dinsdag al op de planning he?quote:
Lief, maar het zal wel zwager of schoonvader worden (niet allebei tegelijkquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik sta volgens mij voor dinsdag al op de planning he?Lijkt me niet heel handig, maar ik kom graag helpen hoor!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef SolidasRock het volgende:
* SolidasRock heeft ineens een geniale inval: Help, die vrouw is klusser
Snel ff patent op aanvragen.
Dan kom ik wel thee drinken als het allemaal hangtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef MissMSX het volgende:
Lief, maar het zal wel zwager of schoonvader worden (niet allebei tegelijk). Ik kan het zelf ook wel, maar ja...
Ik had aan je foto jouw juist wel een maat 38 geschat :$ , je hebt echt een poppengezichtjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:16 schreef nectarientje het volgende:
[..]
nee, mij ook nietZou er ook een aardig gratenpakhuis van worden voor m'n gevoel zou het wel passen
Je hebt een programma 'help mijn man is klusser' over klunzen die wel beginnen maar niets afmaken waardoor het vrouwtje weken zonder badkamer zit.quote:
Helaasch, ik zit een paar maten hogerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:22 schreef zeemonster het volgende:
Ik had aan je foto jouw juist wel een maat 38 geschat :$ , je hebt echt een poppengezichtje, vind ik dan .
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Dan kom ik wel thee drinken als het allemaal hangt![]()
SR, wat is dat toch met mannen.. Altijd maar miepen over afhankelijke vrouwen etc, en dan zijn er eindelijk een paar die in huis redelijk uit de voeten kunnen en dan is het ineens 'Eng! Paniek! Vrouw met boormachine!'
ach een paar maten hoger is in mijn ogen nog slank . Ik vind iemand niet zo snel dik , verzorging vind ik veel belangrijkerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Helaasch, ik zit een paar maten hogerMaar toch leuk om te horen
Owh. Ik denk dat de klussende vrouw daar niet zo snel last van heeftquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je hebt een programma 'help mijn man is klusser' over klunzen die wel beginnen maar niets afmaken waardoor het vrouwtje weken zonder badkamer zit.
Ik vind het ook nog acceptabel hoor. Zit nu 1 maat hoger dan 10 jaar geleden dus dat lijkt me heel schappelijk (waarbij ik wel moet zeggen dat ik graag weer een maatje lager wilquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef zeemonster het volgende:
ach een paar maten hoger is in mijn ogen nog slank . Ik vind iemand niet zo snel dik , verzorging vind ik veel belangrijker
38 is tegenwoordig toch al moddervet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef zeemonster het volgende:
[..]
ach een paar maten hoger is in mijn ogen nog slank . Ik vind iemand niet zo snel dik , verzorging vind ik veel belangrijker
quote:
Buitenaards?quote:
Dan vallen we allemaal buiten de boot!!! Oh god hoe moet dat nu ... ik ben afgeschrevenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
38 is tegenwoordig toch al moddervet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |