Oh, je durft dus alleen dat woord te gebruiken als er niemand bij is?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Omdat er nog meer mensen zaten, dit topic daarentegen bleek aardig leeg
De juiste term is hersenloos.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
dit topic daarentegen bleek aardig leeg
Dat zeg ik toch ook niet.. Maar volgens mij kan je een hoop lol beleven met jou met het doen van hersenloze dingenquote:
Ligt er maar aan hoe je staatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:11 schreef zeemonster het volgende:
het kamertje links of rechts naast je? Oh links is de vergaderzaal, dan weet ik het al!
quote:Reuzenspin ontdekt
HAIFA - Onderzoekers van de universiteit van Haifa in Israël hebben een nieuwe soort reuzenspin ontdekt. Aangenomen wordt dat het beest giftig is.
Het dier werd aangetroffen in de duinen van Arava, in het zuiden van het land. De Cerbalus Aravensis is zo'n 14 centimeter breed en is daarmee een van de grootste spinnen die ooit is aangetroffen in het Midden-Oosten.
De onderzoekers vrezen wel voor het leven van de spin, omdat het zandgebied waar hij woont steeds verder wordt uitgegraven.
Mooi chassisquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:06 schreef Conekiller het volgende:
Ik had 'm gezien, mooi beessie
Maar denk dat de kans klein is dat er ooit iets van te koop gaat zijn
Doet me trouwens wel denken aan die spin uit Harry Potterdie had ook zo'n soort bouw,lekker hoog op de poten
Dat is best laag op de potenquote:
Het duurt even voordat ik er weer ben, de voorstellingen zijn net voorbijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee
Maar ik zal er voortaan op letten
Geef maar een seintje dan wanneer ik weer moet gaan rondkijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Het duurt even voordat ik er weer ben, de voorstellingen zijn net voorbij.
Jammer dat ik dan niet weet wie er naar me uitkijktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geef maar een seintje dan wanneer ik weer moet gaan rondkijken
Dan merk je tegen die tijd welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:07 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jammer dat ik dan niet weet wie er naar me uitkijkt.
tekening en bouw komen redelijk overeen. Bovendien staan de poten gebogen op die tekeningquote:
Vooruitziende blik van de tekenaar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:21 schreef Conekiller het volgende:
[..]
tekening en bouw komen redelijk overeen. Bovendien staan de poten gebogen op die tekening
ik moest er gewoon gelijk aan denken
Nee joh, da's z'n broerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Atreidez het volgende:
Wat doet R_b in Tilburg?
Tilburg #172 Waar we afstand nemen van Breda en veel sneeuw
Mooie op hebben die trouwens
Ik snap hem niet.....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Atreidez het volgende:
Wat doet R_b in Tilburg?
Tilburg #172 Waar we afstand nemen van Breda en veel sneeuw
Mooie op hebben die trouwens
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:16 schreef nectarientje het volgende:
Goed, ik ben vandaag nu 3 keer bijna op m'n plaat gegaan. Ben klaar met dit weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |