dus dat doe ik fout :Squote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zou erin en eruit doen maar ja....
Jij bleef 'm erin houden?quote:
Stuur maar een foto en dan zeg ik wel 'ja' of 'nee'quote:Op maandag 11 januari 2010 15:14 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ik repeteer daar elke week, in het gebouw, rechts naast de Jumbo, zeg maar op de kop van het pleintje. Daar zit onder andere een kinderdagverblijf en dus de repetitieruimte van mijn theatergezelschap. Afgelopen maanden was ik daar elke week, soms ook in het weekend. Mss hebben we elkaar al wel es gezien
!!!
Op z'n hondjes dusquote:
Mannen hebben altijd een privehoekje vol met poster van (half) blote vrouwen. Meestal aan de achterkant van een kastdeur of de kamerdeur of een lijstje dat je zo kan omdraaien. Moet je maar eens goed rondkijken.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:35 schreef zeemonster het volgende:
Ronnie Bravo jij zit bijna met alleen maar mannen op je kamer op het werk ... ik wil niet weten naar wie je keek toen je het topic wilde triggeren
Op ons werk helaas niet ben ik bang ... of ze moeten in de map afbeeldingen van zijn mobieltje staanquote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Mannen hebben altijd een privehoekje vol met poster van (half) blote vrouwen. Meestal aan de achterkant van een kastdeur of de kamerdeur of een lijstje dat je zo kan omdraaien. Moet je maar eens goed rondkijken.
Jij onderschat mannen heel erg.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:08 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Op ons werk helaas niet ben ik bang ... of ze moeten in de map afbeeldingen van zijn mobieltje staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2010 23:17:06 ]
Ik heb een fotoboekquote:Op maandag 11 januari 2010 21:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuur maar een foto en dan zeg ik wel 'ja' of 'nee'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 05:49 schreef SolidasRock het volgende:
Goed nieuws!* melanie_the_miss verstopt zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voices tell me I'm the shit.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 05:49 schreef SolidasRock het volgende:
Goed nieuws!* Den_Haag stapt snel in de auto naar zijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:
Ik keek in het kamertje naast onsquote:Op maandag 11 januari 2010 22:35 schreef zeemonster het volgende:
Ronnie Bravo jij zit bijna met alleen maar mannen op je kamer op het werk ... ik wil niet weten naar wie je keek toen je het topic wilde triggeren
zoeen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik keek in het kamertje naast ons
Waarom ging je dan ons topic triggeren en niet dat kamertje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik keek in het kamertje naast ons
Omdat er nog meer mensen zatenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:36 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Waarom ging je dan ons topic triggeren en niet dat kamertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |