ja ze worden niet succesvol omdat slot.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:23 schreef zquing het volgende:
doe eens voorbeelden van kuttopics welke wel succesvol waren
maar je zegt dat ze 't wel kunnen zijn, dus moeten er ooit topics geweest zijn welke dat waren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja ze worden niet succesvol omdat slot.
ensaf die pocht terwijl dat niet mag Dit? Hou toch op man.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:25 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja ze worden niet succesvol omdat slot.
Ik sta niet meer in de index, maar doe nog wel mee waar nodig als het kan.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben je nu WEL of GEEN mod in KLB
ja, ik ben geen zoekmachine, maar dat gebeurt maar vaak genoeg.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:25 schreef zquing het volgende:
[..]
maar je zegt dat ze 't wel kunnen zijn, dus moeten er ooit topics geweest zijn welke dat waren.
nee dat was bagger en kon in pm, ik praat gewoon over algemeen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:26 schreef Biogarde het volgende:
[..]
ensaf die pocht terwijl dat niet mag Dit? Hou toch op man.
Kom maar met voorbeelden, dan kijken we er naar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja, ik ben geen zoekmachine, maar dat gebeurt maar vaak genoeg.
[..]
nee dat was bagger en kon in pm, ik praat gewoon over algemeen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:17 schreef zquing het volgende:
al genoeg topics over haiti
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef zquing het volgende:
vooruit dan maar, zal 't ff aankijken
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:28 schreef Respecteer_mijn_posts het volgende:
Waarom wordt deze niet gesloten?
Je hoeft usernames niet letterlijk te nemen hé.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:29 schreef zquing het volgende:
[..]
je hebt geljik, dit hoort niet hier
je stelt iets, je bewijst iets. Ander blijf ik gewoon slotjes zettenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:27 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja, ik ben geen zoekmachine, maar dat gebeurt maar vaak genoeg.
doe dat, dan ga ik ondertussen detectiveren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:32 schreef zquing het volgende:
[..]
je stelt iets, je bewijst iets. Ander blijf ik gewoon slotjes zetten
Dude, het was een kloon van iemand. Heeft toch geen fuck met jou te maken?!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:06 schreef donthate het volgende:
[..]
oke laat maar:p 1van jullie zal wel hebben zitten kutten
![]()
Zonde als je KLB zou verlaten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:26 schreef Biogarde het volgende:
Ik sta niet meer in de index, maar doe nog wel mee waar nodig als het kan.
Ja als je er op klikt kom je bij mijn profiel uit? IK zag ook wel dat die een . er achter had staan maar je kwam gewoon op mijn account uitquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:34 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Dude, het was een kloon van iemand. Heeft toch geen fuck met jou te maken?!
Dat kan toch niet vent. Het is een compleet ander accountquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:20 schreef donthate het volgende:
[..]
Ja als je er op klikt kom je bij mijn profiel uit? IK zag ook wel dat die een . er achter had staan maar je kwam gewoon op mijn account uitmaar laatmaar is al opgelost:P
rest van de offtopic word genote, nu is t genoegquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:26 schreef Biogarde het volgende:
We stoppen met het geven van FB als we steeds moeten graven en opschonen. Niet echt werkbaar vinden we niet? Dit topic is nu al meer dan 5 keer opgeschoond, en ik ben er klaar mee.
Dus wil je FB in de toekomst, kap dan met dat slowchatten/baggeren en richt een theekrans op.
dan kan het nog wel bagger zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:12 schreef Paul het volgende:
Fiets dit was geen bagger maar knetterhard de waarheid![]()
3fm junks op fok durven hun rukbunker niet uit
NEE DIT WAS PURE QUALITYquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan kan het nog wel bagger zijn
nee, het liep alsnog uit op bagger, of op n leukedamespicsposttopic, waarvan er op andere afdelingen al genoef van zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:38 schreef zovty het volgende:
zquing! Het is je jongen, zovty. Je kent me nog niet, maar dat komt nog wel..
Vrouwen die te lekker zijn om niet direct te palen noemen we hier doorgaans liever een topic met potentie ipv kuttopic.
Wil je het alsjeblieft nog even een kansje geven? Misschien het blootplaatje even weghalen of nog beter spoileren?
Dan krijg je een koekje. Braaf.
ik sluit alleen de kuttopicsquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:39 schreef Ochtendjas het volgende:
Zquing; sluit topics nóg sneller dan swarmahoer.
Swarma, hij neemt je reputatie van je weg.
alles wat ik leuk vind laat ik openquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:02 schreef donthate het volgende:
[..]
Neen je sluit alles nu gewoon...
OOk leuke topics gooi je dicht
Ja, maar dat is dus niet de bedoelingquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:03 schreef zquing het volgende:
[..]
alles wat ik leuk vind laat ik open
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:05 schreef zovty het volgende:
Het is de bedoeling dat je de topics die WIJ leuk vinden open laat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |