Is natuurlijk onzin, het blijft een schip, want ik heb niet gezegd dat een schip NIET op een schip past.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef RonaldV het volgende:
Dus de USS Cole is een boot
En aangezien onze fregatten kleiner zijn dan de destroyer USS Cole, zijn dat ook boten.
Case closed.![]()
Hadden we het niet over vrouwen in uniform?
dan zit ik nog altijd met de duikboot, die qua tonnage gewoon een schip hoort te zijn.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is natuurlijk onzin, het blijft een schip, want ik heb niet gezegd dat een schip NIET op een schip past.
Vertel dat maar aan dat meisje in mn AMO klas die bij elk hoog obstakel van de hindernisbaan moest jankenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:34 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En het klopt.
De KLu doet dit niet.
De KLu sport namelijk niet.
Het is een boot als hij op een schip pastquote:Op maandag 8 februari 2010 20:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is natuurlijk onzin, het blijft een schip, want ik heb niet gezegd dat een schip NIET op een schip past.
Oh god, worden die nog steeds toegelaten?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan dat meisje in mn AMO klas die bij elk hoog obstakel van de hindernisbaan moest janken
Wat voor boot neemt een duikboot dan mee?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef RonaldV het volgende:
[..]
dan zit ik nog altijd met de duikboot, die qua tonnage gewoon een schip hoort te zijn.
off topic, jongens... off-topic!
Maar een boot kan geen schip vervoerenquote:Op maandag 8 februari 2010 21:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is een boot als hij op een schip past
En net zo makkelijk ieder ander willekeurig land waar ze vrouwen op schepen toelaten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:34 schreef Rave_NL het volgende:
En dat zou zomaar Nederlands kunnen zijn....
Ben je niet bang dat ze je terug pest met haar 1,90 meter en 100 kilo?quote:
wtf ... ik ben te sloomquote:Op maandag 8 februari 2010 20:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus de USS Cole is een boot omdat een schip hem aan boord nam?
[ afbeelding ]
"meisjes plagen kusjes vragen"quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat ze je terug pest met haar 1,90 meter en 100 kilo?
In dit geval is het geen meisje meer maar een ding met haar op de tanden. Dus die uitspraak gaat niet op denk ikquote:
Serieus?! En ze zetten haar er dan niet uit? Vage shit.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vertel dat maar aan dat meisje in mn AMO klas die bij elk hoog obstakel van de hindernisbaan moest janken
Opgepompte fitness spieren werken niet optimaal voor dat soort zware klusjes, kan je beter lange spieren voor hebbenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 16:14 schreef Northside het volgende:
Die sleept Rave zo met 1 hand uit de vuurlinie hoor! Rechtstreeks de bosjes in...
Okee... vrouwen in het leger.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:56 schreef Maitje het volgende:
[..]
Serieus?! En ze zetten haar er dan niet uit? Vage shit.
Anyhoe, mensen blijf even bij het topic i.p.v. over boten lullen want daar heb ik al helemaal geen verstand van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |