meer bot dan vlees..quote:Op zondag 10 januari 2010 15:13 schreef FJD het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
![]()
Hier heb je het eerste stukje alvast;
[ afbeelding ]
Oke dus je hebt totaal geen bewijs van wat je allemaal zit te roepen hier. Dit is allemaal van bovenaf je ingefluisterd of hoe moet ik het zien?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze zeggen het ook niet hardop. Dat is het ergste, deden ze dat maar.
Nee, het gaat heel slinks, ze vreten stukje bij beetje de sociale zekerheid op.
Gevaarlijke, nee , zeer gevaarlijke partij. Een groot deel trapt er nog in ook. Totdat de kiezer ZELF een keer in de punaire komt, maar dan is het wel te laat.
Beter inlezen dan.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef axis303 het volgende:
[..]
Goh, als ik zo de berichten lees over de Nederlandse politiek lees ik niets anders dan repressie en wetswijzigingen..
Godzijdank niet.quote:En de VVD is geen coalitiepartner op het moment.
En het grotere geheel is in dit geval die alsmaar groeiende overheid?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:58 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Wanneer dat ten koste gaat van het grotere geheel is daar uiteraard wel iets slechts aan.
Het is alleen verdomd moeilijk dergelijke dingen objectief vast te stellen.
quote:The Netherlands:
Government Size:
Total government expenditures, including consumption and transfer payments, are high. In the most recent year, government spending equaled 46.1 percent of GDP. There are 37 state-owned enterprises. Water and energy utilities are owned by local governments. Increases in already high welfare spending threaten fiscal stability.
Fiscal Freedom:
The Netherlands has high income tax rates and moderate corporate tax rates. The top income tax rate is 52 percent, and the top corporate tax rate has been reduced to 25.5 percent. Other taxes include a value-added tax (VAT), a real estate tax, and environmental taxes paid directly through suppliers. In the most recent year, overall tax revenue as a percentage of GDP was 39.5 percent.
Je ziet het pas als je het wilt zien. Of erger nog moet ervaren als je zelf een keer ooit van je leven in de hoek komt waar de klappen vallen. Geen VVD-er die je helpt hoor. Ze geven je liever een trap na. Want owee als je bij pech de maatschappij geld kost.....quote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef mirved het volgende:
[..]
Oke dus je hebt totaal geen bewijs van wat je allemaal zit te roepen hier. Dit is allemaal van bovenaf je ingefluisterd of hoe moet ik het zien?
Dat iedereen zijn eigen stoep sneeuwvrij houdt is kennelijk al teveel gevraagd, maar als iedereen zijn eigen wegen, riolering en straatverlichting gaat aanleggen wordt het helemaal een zooitje.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef raptorix het volgende:
[..]
De zelfde vraag kan ik jou stellen, waarom moet ik mee betalen aan een staatsschuld die ik niet gemaakt heb.
Uiteraard, maar bedrijven leggen nu ook al glasvezel, telecomnetwerken, etc.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat iedereen zijn eigen stoep sneeuwvrij houdt is kennelijk al teveel gevraagd, maar als iedereen zijn eigen wegen, riolering en straatverlichting gaat aanleggen wordt het helemaal een zooitje.
Oh dus jij "ziet" dingen. Dingen die (ongeveer 64.000 duizend stemmen per zetel, VVD staat op 24(?) zetels in de polls dus 1.536.000) 1,5 miljoen andere mensen niet zien. Of zijn dat ook allemaal van die slechte mensen die arme mensen proberen de grond in te boren?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:18 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Je ziet het pas als je het wilt zien. Of erger nog moet ervaren als je zelf een keer ooit van je leven in de hoek komt waar de klappen vallen. Geen VVD-er die je helpt hoor. Ze geven je liever een trap na. Want owee als je bij pech de maatschappij geld kost.....
Het zijn types die geen oog hebben voor de zwakken. En met oogkleppen oplopen, mensen die denken dat hen niets kan overkomen.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:22 schreef mirved het volgende:
[..]
. Of zijn dat ook allemaal van die slechte mensen die arme mensen proberen de grond in te boren?
Dat is jouw aanname. Of ken jij die mensen allemaal persoonlijk?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:25 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het zijn types die geen oog hebben voor de zwakken. En met oogkleppen oplopen, mensen die denken dat hen niets kan overkomen.
Laatste keer dat ik op een VVD congres was hebben we het hier inderdaad over gehad. Het plan was om in de periode 2012-2028 56% van de Nederlandse bevolking onder de armoede grens te krijgen, de overheid zo goed als weg te werken, de Nederlandse politie op te heffen en burgers hun eigen veiligheid laten regelen, grote hekken om Wassenaar, Amsterdam-Zuid en Rozendaal te zetten zodat de veiligheid van de bewoners daar is gewaarborgd en alle uitkeringtrekkers laten verhongeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:14 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ze zeggen het ook niet hardop. Dat is het ergste, deden ze dat maar.
Nee, het gaat heel slinks, ze vreten stukje bij beetje de sociale zekerheid op.
Gevaarlijke, nee , zeer gevaarlijke partij. Een groot deel trapt er nog in ook. Totdat de kiezer ZELF een keer in de punarie komt, maar dan is het wel te laat. En dan kunnen ze janken dat ze hun hypotheek niet meer kunnen betalen. Omdat ze zien dat ze ook pech in het leven kunnen krijgen.
Helaas geldt dit steeds meer in toenemende mate. In toenemende mate voelen mensen zich niet eens meer onaantastbaar maar zijn ze dat ook. Dat bijv. de bijstand steeds meer gaat bestaan uit laagopgeleide en laagverdienende mensen, nog veel meer dan voorheen, is een groot gevaar. Wanneer je dat vanuit het welbegrepen eigenbelang ziet wat mensen hebben.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:30 schreef ShadyLane het volgende:
Ze denken niet dat hen niets kan overkomen, ze weten dat als hen iets overkomt, ze hun zaakjes goed geregeld hebben. Dat dat voor een hardwerkende stratenmaker niet geldt doet er niet toe: die had z'n zaakjes maar beter moeten regelen.
Daar zal het zeer zeker heen gaan als je niet op past. Zie de VS.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op een VVD congres was hebben we het hier inderdaad over gehad. Het plan was om in de periode 2012-2028 56% van de Nederlandse bevolking onder de armoede grens te krijgen, de overheid zo goed als weg te werken, de Nederlandse politie op te heffen en burgers hun eigen veiligheid laten regelen, grote hekken om Wassenaar, Amsterdam-Zuid en Rozendaal te zetten zodat de veiligheid van de bewoners daar is gewaarborgd en alle uitkeringtrekkers laten verhongeren.
Als je niet al te wereldvreemd bent, dan ken je best wat VVD-kiezers. Ook van dichtbij.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:26 schreef waht het volgende:
[..]
Dat is jouw aanname. Of ken jij die mensen allemaal persoonlijk?
quote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef Ryon het volgende:
Laatste keer dat ik op een VVD congres was hebben we het hier inderdaad over gehad. Het plan was om in de periode 2012-2028 56% van de Nederlandse bevolking onder de armoede grens te krijgen, de overheid zo goed als weg te werken, de Nederlandse politie op te heffen en burgers hun eigen veiligheid laten regelen, grote hekken om Wassenaar, Amsterdam-Zuid en Rozendaal te zetten zodat de veiligheid van de bewoners daar is gewaarborgd en alle uitkeringtrekkers laten verhongeren.
Nederland is niet de VSquote:Op zondag 10 januari 2010 15:32 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Daar zal het zeer zeker heen gaan als je niet op past. Zie de VS.
Heel goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:31 schreef Ryon het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik op een VVD congres was hebben we het hier inderdaad over gehad.
Goed dat je zo'n congres bezoekt. Dan weet je werkelijk wat ze willen.quote:Het plan was om in de periode 2012-2028 56% van de Nederlandse bevolking onder de armoede grens te krijgen, de overheid zo goed als weg te werken, de Nederlandse politie op te heffen en burgers hun eigen veiligheid laten regelen, grote hekken om Wassenaar, Amsterdam-Zuid en Rozendaal te zetten zodat de veiligheid van de bewoners daar is gewaarborgd en alle uitkeringtrekkers laten verhongeren.
Ze zijn vooral sociaal voor mede-VVD'ers. Maar ook daar zullen ze het niet nalaten om, binnen het flinterdunne tuxedo-jasje wat beschaving heet, bewijzen te leveren wie de grootste oerang oetang is.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:32 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als je niet al te wereldvreemd bent, dan ken je best wat VVD-kiezers. Ook van dichtbij.
Grosso modo zijn het nou niet de meest sociale mensen, op z'n zachts gezegd. Maar eerlijk, er zijn ook uitzonderingen, maar die stemmen volgens mij op een verkeerde partij.
Maar daar gaat het wel heen als het aan de VVD ligt. Lieg niet. Van Aartsen had het er al over dat Nederland moet worden als het new york van europa en ook Mark Rutte zag ik een keer in New York staan met een tv-programma en zat zich compleet te verlekkeren (1,5 voordat wall street ineenstortte zei hij "heerlijk, kapitalisme, allemaal slimme wiskundige genieën die de wereld overeind houden").quote:
Ik snap niet wat daar op tegen isquote:Op zondag 10 januari 2010 15:30 schreef Klopkoek het volgende:
Het is sowieso van de gekke dat we anno 2009 nog van die prutbaantjes hebben omdat mensen zelf niet bereid zijn om schoon te maken, vegen, hun kinderen te verzorgen etc.
Ze zijn alleen sociaal voor maatschappelijk succesvollen. Succes in de zin van geld, sport etc . Die lui zijn van het typen: dat je er mag zijn naar wat je verdient. Shocking. Eng. Doodeng.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ze zijn vooral sociaal voor mede-VVD'ers. Maar ook daar zullen ze het niet nalaten om, binnen het flinterdunne tuxedo-jasje wat beschaving heet, bewijzen te leveren wie de grootste oerang oetang is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |