Ik wil ook!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:53 schreef parouscha het volgende:
Wanneer gaan jullie weer bestellen?
Nog geen idee, heb de zakjes nog niet uitgepakt omdat het dan zo onoverzichtelijk wordt. Vandaag zullen we het wetenquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog geen idee, heb de zakjes nog niet uitgepakt omdat het dan zo onoverzichtelijk wordt. Vandaag zullen we het weten. De folie rolletjes zijn trouwens niet zo dik en zitten in plastic kokertjes, volgens mij is alles brievenbusproof.
quote:
Goochel-, feest- en carnavalsartikelen, anderequote:Op zondag 21 februari 2010 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Debs, onder welke categorie viel onze nail-art spulletjes nou bij de douane? Carnavals artikelen?
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goochel-, feest- en carnavalsartikelen, andere.
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goochel-, feest- en carnavalsartikelen, andere.
Oh wauw, ik vind het gerimpelde eigenlijk wel wat hebben ;oquote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
1 ste fotooke van het folie experiment. Mijn ervaringen dusver:
laat de lijm goed drogen
het is heel moeilijk in 1 keer de folie aan te brengen, als je dan gaat corrigeren zie je dat
ik heb nog geen TC gevonden die de folie niet doet rimpelen
[ afbeelding ]
i8s dat zo?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
Je hebt speciale folietopcoat.. Misschien werkt het alleen daarmeeVolgende keer zal ik ook folie bestellen!
Volgens mij zag ik dat in die folietutorial die hier gepost werd..quote:Op zondag 21 februari 2010 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
i8s dat zo?
en wat jammer dat het gaat rimpelen
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat het ook met 'gewone' TC moet kunnen.
Dit ziet er iig al beter uit, er zit alleen dus nog geen TC op.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |