Maar duurt wel lang hoor met bier en - 0,6quote:Op zondag 10 januari 2010 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
onder 0 is onder 0 en dan bevriest t wel als je t op je balkon neerzet.
En anders moet je het maar gewoon opdrinken. Verschikkelijk oplossing natuurlijk, maar als het niet anders kan dan moet je toch watquote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar duurt wel lang hoor met bier en - 0,6.
hier is t -2,6 dus dat gaat echt wel lukken.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Maar duurt wel lang hoor met bier en - 0,6.
Lijkt me wel de beste oplossing ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:56 schreef Gnarp het volgende:
[..]
En anders moet je het maar gewoon opdrinken. Verschikkelijk oplossing natuurlijk, maar als het niet anders kan dan moet je toch wat
omfg! Dat belooft wat morgenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
En hier kon ik echt niet verder. Dus omgedraaid en een andere weg gvonden.
[ afbeelding ]
Iets eerder was het redelijk begaanbaar omdat veel was weggeschovenquote:
Nee, toevallig zat ik op youtube, zat te zoeken op "Sneeuwjacht" en zag hem ergens tussen staanquote:Op zondag 10 januari 2010 17:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Je eigen filmpje? Gaaf hoor zoveel sneeuw. Jammer dat t hier niet zo is.
Heb je nu ook een pak sneeuw op je dashboard liggen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:21 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Iets eerder was het redelijk begaanbaar omdat veel was weggeschoven
[ afbeelding ]
Flitserquote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Heb je nu ook een pak sneeuw op je dashboard liggen?
WTFquote:Op zondag 10 januari 2010 18:07 schreef Glijdt_licht het volgende:
En hier kon ik echt niet verder. Dus omgedraaid en een andere weg gvonden.
[ afbeelding ]
Mja 4WD had je wel nodig ja. Kom ik met mijn Focus diesel niet doorheenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
WTFdie zie ik nu pas
![]()
CrossCountry met je 4wheeldrive
Ok, ik blijf t geniaal vinden. En dat voor Nederland!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee, toevallig zat ik op youtube, zat te zoeken op "Sneeuwjacht" en zag hem ergens tussen staan
Wees gerust dat een goede 4WD er ook niet zomaar door heen komt.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Mja 4WD had je wel nodig ja. Kom ik met mijn Focus diesel niet doorheen
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef firecow het volgende:
Je moet wat he op de zondag middag![]()
[ afbeelding ]
Lol , dacht precies hetzelfdequote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef firecow het volgende:
Je moet wat he op de zondag middag![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |