Oh gelukkig stam nog af van de noorderlingen...pfieuwwwquote:Op zondag 10 januari 2010 02:48 schreef tho_Omas het volgende:
Zuid-Italianen zijn sowieso curieuze lui.
Nu ontkracht je mijn theorie.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:50 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Oh gelukkig stam nog af van de noorderlingen...pfieuwww
De Noorderlingen zijn ook niet veel beter moet ik je zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:50 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Oh gelukkig stam nog af van de noorderlingen...pfieuwww
Eh hallo discrimineer jij nu mijn voorouders?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Noorderlingen zijn ook niet veel beter moet ik je zeggen.
Raad eens aan welke politicus Lega Nord gelieerd is?
Winston Post? Koert-Jan de Bruin?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Noorderlingen zijn ook niet veel beter moet ik je zeggen.
Raad eens aan welke politicus Lega Nord gelieerd is?
Ik discrimineer niet, ik stel alleen een retorische vraag.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Eh hallo discrimineer jij nu mijn voorouders?
Pas op hé anders ga ik het melden hoor!
Dat is onmogelijk, maar daar noem je ook BN'ers die ook schadelijk zijn voor de volksgezondheid.quote:
Het lijkt een kwestie van tijd te zijn, voordat de Winston Postfans op de vuist gaan met onze gastarbeiders.quote:Op zondag 10 januari 2010 03:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, maar daar noem je ook BN'ers die ook schadelijk zijn voor de volksgezondheid.
Ah, je hebt me dus door?quote:Op zondag 10 januari 2010 03:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het lijkt een kwestie van tijd te zijn, voordat de Winston Postfans op de vuist gaan met onze gastarbeiders.
Dat was vroeger al niet en dat is tot op heden zo geblevenquote:Op zondag 10 januari 2010 02:53 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn oom heeft een periode in Italië (Perugia) gewoond. De Italianen hadden het toen al niet op Marokkanen en Afrikaanse immigranten.
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:48 schreef tho_Omas het volgende:
Zuid-Italianen zijn sowieso curieuze lui.
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Italianen
passief en sensationeel bananenvolk is het
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Italianen
passief en sensationeel bananenvolk is het
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:00 schreef Penisbaard het volgende:
Omdat enge nationalistische Berlusconi stemmers.
Omdat Berlusconi de maffia hard aanpakt en ze daar in het zuiden veel last van hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:17 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Waar zouden zuid Italianen op een noorderling stemmen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat Berlusconi de maffia hard aanpakt en ze daar in het zuiden veel last van hebben
Net Molukkers.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:25 schreef TwisterNederland het volgende:
Italië vind ik best een leuk land hoor
Die mensen daar nemen het nogal hoog op als migranten die boel op stelten zetten.
Mario Balotelli maakt wel kans om voor Italië uit te komen, maar ik denk dat hij die keuze nog zal heroverwegen gezien de grote vijandschap jegens hem.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:03 schreef Confetti het volgende:
Het zijn racisten.
Wisten jullie dat anno 2009 nog nooit een zwarte speler voor het nationale voetbalelftal heeft gespeeld?![]()
![]()
Tuurlijk, omdat die racisten in elke wedstrijd die hij speelt( of niet speelt) apen geluiden makenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mario Balotelli maakt wel kans om voor Italië uit te komen, maar ik denk dat hij die keuze nog zal heroverwegen gezien de grote vijandschap jegens hem.
Met Liverani ging het toch ook goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mario Balotelli maakt wel kans om voor Italië uit te komen, maar ik denk dat hij die keuze nog zal heroverwegen gezien de grote vijandschap jegens hem.
Niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Kijk ik naar het nieuws, verneem ik dat Afrikaanse immigranten Zuid-Italië uitvluchten vanwege rellen met de plaatselijke bewoners.
Ik begrijp echt niet waarom werkloze Italianen hun agressie en teleurstellingen afreageren op gastarbeiders die het eveneens moeilijk hebben.
Klinkt als een geweldig land.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:03 schreef Confetti het volgende:
Het zijn racisten.
Wisten jullie dat anno 2009 nog nooit een zwarte speler voor het nationale voetbalelftal heeft gespeeld?![]()
![]()
Gewoon een kut land vol met racisten die zich superieur voelen. En een stel mafiosos die hun moeder zouden verkopen voor wat meer respect.
Ja en dan de goedkoopste camping uitzoeken en daar 6 weken vertoevenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef dagdag het volgende:
Daar komen ze weer hoor in de vakantie, 100der tokkie gezinnen naar ons land,
waarom omdat ze hun eigen vertyfte land zat zijn maar het niet willen toegeven
compleet met caravan....
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef dagdag het volgende:
Daar komen ze weer hoor in de vakantie, 100der tokkie gezinnen naar ons land,
waarom omdat ze hun eigen vertyfte land zat zijn maar het niet willen toegeven
compleet met caravan....
Nou het is altijd wel een leuk en zielig gezicht, ouwe vieze vent, met die vieze vrouwquote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja en dan de goedkoopste camping uitzoeken en daar 6 weken vertoeven
Ik zit in Nederland hoor, alleen zit ik elke zomer bij familie.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]en dan toch je hele privé leven hier op fok doorbrengen
is er geen "buiten" in Italië als het zo geweldig is? Is er geen fok.it? Kan je je account niet vernietigen dan?
Ja, als je Italianen en Marokkanen mengt wordt het al een stuk lastiger. Allemaal temperament volle mannetjes die zichzelf niet kunnen beheersen. Naja, dat is waarom ze ook nog achterlopen allebei op West Europa.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef dagdag het volgende:
Ja de Nederlanders pik je er zo uit, zijn het geen ouderen dan zijn het wel de zogenaamd stoere 'ik ga voor het eerst op vakantie zonder ouders debielen'
Ja want italianen zijn hetzelfde als dat kutvolkquote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja, als je Italianen en Marokkanen mengt wordt het al een stuk lastiger. Allemaal temperament volle mannetjes die zichzelf niet kunnen beheersen. Naja, dat is waarom ze ook nog achterlopen allebei op West Europa.
Jaquote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ja want italianen zijn hetzelfde als dat kutvolk
italianen met marokkanen vergelijkquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja, als je Italianen en Marokkanen mengt wordt het al een stuk lastiger. Allemaal temperament volle mannetjes die zichzelf niet kunnen beheersen. Naja, dat is waarom ze ook nog achterlopen allebei op West Europa.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:55 schreef dagdag het volgende:
[..]
italianen met marokkanen vergelijk![]()
verschil
stijl
klasse
en ik denk dat de meeste liever een italiaan dan marokkaan hebben
echt wat een vergelijkingquote:Op zondag 10 januari 2010 14:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
totaal 2 verschillende culturen idd, andere normen en waarden voor zover je die van hun serieus en menswaardig mag noemen
doei hassanquote:Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef dagdag het volgende:
Btw ga eten ben deze discussie eigenlijk zat
Ik vond het eigenlijk ook niet eens zo heel verrassend dat vooral werkloze Italianen afgeven op gastarbeiders die zogenaamd hun banen inpikken.quote:
Mensen die Duitsers en Belgen hatenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik vind dit toch wel een beledigingje kunt marokanen toch niet met italianen vergelijken
![]()
![]()
![]()
ik vergelijk nederlanders toch ook niet met die stink duitsers en die kut belgen
Niemand geeft af op Italië, wel op Italianen, durf de nuance te snappen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:19 schreef honda1990 het volgende:
Afgeven op Italia, en van de zomer maar weer lekker vakantie boeken. Hypocriete kneuzen
Mensen die in een Nederlandse zin Italia zeggenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:19 schreef honda1990 het volgende:
Afgeven op Italia, en van de zomer maar weer lekker vakantie boeken. Hypocriete kneuzen
Ik heb hem even voor je gefikst. Zo klopt ie.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef Tuvai.net het volgende:
Al die mensen hier die Italianen afzeiken.Nee, de gemiddelde Nederlander is blij met de overduidelijke aanwezigheid van een niet nader te noemen Noord-Afrikaanse bevolkingsgroep in dit land.
De Italianen hebben wat dat betreft nog trots en lef negerhaat en xenofobie en knikkeren de lui die naar Italië emigreren en daar wat heisa gaan lopen maken, gewoon er uit. Had de gemiddelde Nederlander dat lef nog maar.
Met Geert aan de macht zou dat ook gebeuren.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef Tuvai.net het volgende:
Al die mensen hier die Italianen afzeiken.Nee, de gemiddelde Nederlander is blij met de overduidelijke aanwezigheid van een niet nader te noemen Noord-Afrikaanse bevolkingsgroep in dit land.
De Italianen hebben wat dat betreft nog trots en lef, en knikkeren de lui die naar Italië emigreren en daar wat heisa gaan lopen maken, gewoon er uit. Had de gemiddelde Nederlander dat lef nog maar.
Italië is sowieso een xenofoob kankerlandje.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Niemand geeft af op Italië, wel op Italianen, durf de nuance te snappen.
Ja want het is natuurlijk Italië, ik vind het sowieso gek dat een plaatsnaam vernederlandst wordt. Kunnen Nederlanders soms geen Paris uitspreken, of Milano of Italia. Ik blijf het gek vinden daarom doe ik het niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die in een Nederlandse zin Italia zeggen.
Ben jij even lekker speciaal, lekker gek, lekker alternatief. Mensen zullen dat wel respecteren, dat je Italia zegt.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja want het is natuurlijk Italië, ik vind het sowieso gek dat een plaatsnaam vernederlandst wordt. Kunnen Nederlanders soms geen Paris uitspreken, of Milano of Italia. Ik blijf het gek vinden daarom doe ik het niet.
Kunnen Italianen soms geen Nederland uitspreken?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja want het is natuurlijk Italië, ik vind het sowieso gek dat een plaatsnaam vernederlandst wordt. Kunnen Nederlanders soms geen Paris uitspreken, of Milano of Italia. Ik blijf het gek vinden daarom doe ik het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |