Ja want italianen zijn hetzelfde als dat kutvolkquote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja, als je Italianen en Marokkanen mengt wordt het al een stuk lastiger. Allemaal temperament volle mannetjes die zichzelf niet kunnen beheersen. Naja, dat is waarom ze ook nog achterlopen allebei op West Europa.
Jaquote:Op zondag 10 januari 2010 14:51 schreef dagdag het volgende:
[..]
Ja want italianen zijn hetzelfde als dat kutvolk
italianen met marokkanen vergelijkquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:50 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Ja, als je Italianen en Marokkanen mengt wordt het al een stuk lastiger. Allemaal temperament volle mannetjes die zichzelf niet kunnen beheersen. Naja, dat is waarom ze ook nog achterlopen allebei op West Europa.
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:55 schreef dagdag het volgende:
[..]
italianen met marokkanen vergelijk![]()
verschil
stijl
klasse
en ik denk dat de meeste liever een italiaan dan marokkaan hebben
echt wat een vergelijkingquote:Op zondag 10 januari 2010 14:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
totaal 2 verschillende culturen idd, andere normen en waarden voor zover je die van hun serieus en menswaardig mag noemen
doei hassanquote:Op zondag 10 januari 2010 15:00 schreef dagdag het volgende:
Btw ga eten ben deze discussie eigenlijk zat
Ik vond het eigenlijk ook niet eens zo heel verrassend dat vooral werkloze Italianen afgeven op gastarbeiders die zogenaamd hun banen inpikken.quote:
Mensen die Duitsers en Belgen hatenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:56 schreef sherezade het volgende:
[..]
ik vind dit toch wel een beledigingje kunt marokanen toch niet met italianen vergelijken
![]()
![]()
![]()
ik vergelijk nederlanders toch ook niet met die stink duitsers en die kut belgen
Niemand geeft af op Italië, wel op Italianen, durf de nuance te snappen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:19 schreef honda1990 het volgende:
Afgeven op Italia, en van de zomer maar weer lekker vakantie boeken. Hypocriete kneuzen
Mensen die in een Nederlandse zin Italia zeggenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:19 schreef honda1990 het volgende:
Afgeven op Italia, en van de zomer maar weer lekker vakantie boeken. Hypocriete kneuzen
Ik heb hem even voor je gefikst. Zo klopt ie.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef Tuvai.net het volgende:
Al die mensen hier die Italianen afzeiken.Nee, de gemiddelde Nederlander is blij met de overduidelijke aanwezigheid van een niet nader te noemen Noord-Afrikaanse bevolkingsgroep in dit land.
De Italianen hebben wat dat betreft nog trots en lef negerhaat en xenofobie en knikkeren de lui die naar Italië emigreren en daar wat heisa gaan lopen maken, gewoon er uit. Had de gemiddelde Nederlander dat lef nog maar.
Met Geert aan de macht zou dat ook gebeuren.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:03 schreef Tuvai.net het volgende:
Al die mensen hier die Italianen afzeiken.Nee, de gemiddelde Nederlander is blij met de overduidelijke aanwezigheid van een niet nader te noemen Noord-Afrikaanse bevolkingsgroep in dit land.
De Italianen hebben wat dat betreft nog trots en lef, en knikkeren de lui die naar Italië emigreren en daar wat heisa gaan lopen maken, gewoon er uit. Had de gemiddelde Nederlander dat lef nog maar.
Italië is sowieso een xenofoob kankerlandje.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:34 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Niemand geeft af op Italië, wel op Italianen, durf de nuance te snappen.
Ja want het is natuurlijk Italië, ik vind het sowieso gek dat een plaatsnaam vernederlandst wordt. Kunnen Nederlanders soms geen Paris uitspreken, of Milano of Italia. Ik blijf het gek vinden daarom doe ik het niet.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die in een Nederlandse zin Italia zeggen.
Ben jij even lekker speciaal, lekker gek, lekker alternatief. Mensen zullen dat wel respecteren, dat je Italia zegt.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja want het is natuurlijk Italië, ik vind het sowieso gek dat een plaatsnaam vernederlandst wordt. Kunnen Nederlanders soms geen Paris uitspreken, of Milano of Italia. Ik blijf het gek vinden daarom doe ik het niet.
Kunnen Italianen soms geen Nederland uitspreken?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:09 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Ja want het is natuurlijk Italië, ik vind het sowieso gek dat een plaatsnaam vernederlandst wordt. Kunnen Nederlanders soms geen Paris uitspreken, of Milano of Italia. Ik blijf het gek vinden daarom doe ik het niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |