Net Molukkers.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:25 schreef TwisterNederland het volgende:
Italië vind ik best een leuk land hoor
Die mensen daar nemen het nogal hoog op als migranten die boel op stelten zetten.
Mario Balotelli maakt wel kans om voor Italië uit te komen, maar ik denk dat hij die keuze nog zal heroverwegen gezien de grote vijandschap jegens hem.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:03 schreef Confetti het volgende:
Het zijn racisten.
Wisten jullie dat anno 2009 nog nooit een zwarte speler voor het nationale voetbalelftal heeft gespeeld?![]()
![]()
Tuurlijk, omdat die racisten in elke wedstrijd die hij speelt( of niet speelt) apen geluiden makenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mario Balotelli maakt wel kans om voor Italië uit te komen, maar ik denk dat hij die keuze nog zal heroverwegen gezien de grote vijandschap jegens hem.
Met Liverani ging het toch ook goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mario Balotelli maakt wel kans om voor Italië uit te komen, maar ik denk dat hij die keuze nog zal heroverwegen gezien de grote vijandschap jegens hem.
Niet?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:47 schreef Ofyles2 het volgende:
Kijk ik naar het nieuws, verneem ik dat Afrikaanse immigranten Zuid-Italië uitvluchten vanwege rellen met de plaatselijke bewoners.
Ik begrijp echt niet waarom werkloze Italianen hun agressie en teleurstellingen afreageren op gastarbeiders die het eveneens moeilijk hebben.
Klinkt als een geweldig land.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:03 schreef Confetti het volgende:
Het zijn racisten.
Wisten jullie dat anno 2009 nog nooit een zwarte speler voor het nationale voetbalelftal heeft gespeeld?![]()
![]()
Gewoon een kut land vol met racisten die zich superieur voelen. En een stel mafiosos die hun moeder zouden verkopen voor wat meer respect.
Ja en dan de goedkoopste camping uitzoeken en daar 6 weken vertoevenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef dagdag het volgende:
Daar komen ze weer hoor in de vakantie, 100der tokkie gezinnen naar ons land,
waarom omdat ze hun eigen vertyfte land zat zijn maar het niet willen toegeven
compleet met caravan....
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:38 schreef dagdag het volgende:
Daar komen ze weer hoor in de vakantie, 100der tokkie gezinnen naar ons land,
waarom omdat ze hun eigen vertyfte land zat zijn maar het niet willen toegeven
compleet met caravan....
Nou het is altijd wel een leuk en zielig gezicht, ouwe vieze vent, met die vieze vrouwquote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja en dan de goedkoopste camping uitzoeken en daar 6 weken vertoeven
Ik zit in Nederland hoor, alleen zit ik elke zomer bij familie.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:40 schreef Bob-B het volgende:
[..]en dan toch je hele privé leven hier op fok doorbrengen
is er geen "buiten" in Italië als het zo geweldig is? Is er geen fok.it? Kan je je account niet vernietigen dan?
Ja, als je Italianen en Marokkanen mengt wordt het al een stuk lastiger. Allemaal temperament volle mannetjes die zichzelf niet kunnen beheersen. Naja, dat is waarom ze ook nog achterlopen allebei op West Europa.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:48 schreef dagdag het volgende:
Ja de Nederlanders pik je er zo uit, zijn het geen ouderen dan zijn het wel de zogenaamd stoere 'ik ga voor het eerst op vakantie zonder ouders debielen'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |