Oh gelukkig stam nog af van de noorderlingen...pfieuwwwquote:Op zondag 10 januari 2010 02:48 schreef tho_Omas het volgende:
Zuid-Italianen zijn sowieso curieuze lui.
Nu ontkracht je mijn theorie.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:50 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Oh gelukkig stam nog af van de noorderlingen...pfieuwww
De Noorderlingen zijn ook niet veel beter moet ik je zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:50 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Oh gelukkig stam nog af van de noorderlingen...pfieuwww
Eh hallo discrimineer jij nu mijn voorouders?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Noorderlingen zijn ook niet veel beter moet ik je zeggen.
Raad eens aan welke politicus Lega Nord gelieerd is?
Winston Post? Koert-Jan de Bruin?quote:Op zondag 10 januari 2010 02:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De Noorderlingen zijn ook niet veel beter moet ik je zeggen.
Raad eens aan welke politicus Lega Nord gelieerd is?
Ik discrimineer niet, ik stel alleen een retorische vraag.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:56 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Eh hallo discrimineer jij nu mijn voorouders?
Pas op hé anders ga ik het melden hoor!
Dat is onmogelijk, maar daar noem je ook BN'ers die ook schadelijk zijn voor de volksgezondheid.quote:
Het lijkt een kwestie van tijd te zijn, voordat de Winston Postfans op de vuist gaan met onze gastarbeiders.quote:Op zondag 10 januari 2010 03:04 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat is onmogelijk, maar daar noem je ook BN'ers die ook schadelijk zijn voor de volksgezondheid.
Ah, je hebt me dus door?quote:Op zondag 10 januari 2010 03:07 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Het lijkt een kwestie van tijd te zijn, voordat de Winston Postfans op de vuist gaan met onze gastarbeiders.
Dat was vroeger al niet en dat is tot op heden zo geblevenquote:Op zondag 10 januari 2010 02:53 schreef AryaMehr het volgende:
Mijn oom heeft een periode in Italië (Perugia) gewoond. De Italianen hadden het toen al niet op Marokkanen en Afrikaanse immigranten.
quote:Op zondag 10 januari 2010 02:48 schreef tho_Omas het volgende:
Zuid-Italianen zijn sowieso curieuze lui.
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Italianen
passief en sensationeel bananenvolk is het
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef Leonidas82 het volgende:
Italianen
passief en sensationeel bananenvolk is het
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:00 schreef Penisbaard het volgende:
Omdat enge nationalistische Berlusconi stemmers.
Omdat Berlusconi de maffia hard aanpakt en ze daar in het zuiden veel last van hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 12:17 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Waar zouden zuid Italianen op een noorderling stemmen?
quote:Op zondag 10 januari 2010 12:19 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat Berlusconi de maffia hard aanpakt en ze daar in het zuiden veel last van hebben
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |