quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Toen de moslims ooit eens verlichters waren. Yadesh Bekher, zoals wij Iraniers zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk hoe ik er ook tegenaan kijk.![]()
Er wordt in de Koran zo vaak gehamerd op de barmhartigheid van God.
quote:De moetazilieten, nu door de nieuwe moslimfilosofen als verlichters in de Islam beschouwd, hadden onder meer beslist dat de rede boven het geloof staat, dat de Koran niet ongeschapen maar wel geschapen was en dat Allah de vrije wilsbeschikking van de mens toeliet. Deze drie elementen werden later door de integristen als verketterd aanzien en zo is het tot vandaag gebleven.
niet te veel denken gekquote:Op zondag 10 januari 2010 02:28 schreef IHVK het volgende:
deze gaat op slot helaas. Hoewel mijn TT natuurlijk veel beter is.
Gewoon nederlands, niks bijzondersquote:Op zondag 10 januari 2010 02:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zal wel een traan laten voor jou.
Wat is jouw afkomst? (gewoon uit nieuwsgierigheid)
Okey, cool.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:29 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
Gewoon nederlands, niks bijzonders
Maar nu moet ik echt gaan slapen anders ben ik morgen niet meer te genieten
Weltrusten!
het is iig wel een vorm van iman, dat kan je niet ontkennen, deze man staat dan ook dichter bij god dan mensen die hetero seksueel zijn, cultureel conservatief turks, maar wel roepen dat god niet bestaat, daar twijfel ik niet aanquote:Op zondag 10 januari 2010 02:22 schreef Burakius het volgende:
Slayage, dat is precies hetzelfde als: Morgen ga ik iedereen doden, ik ga branden, maar daarna kom ik in de hemel. Dat is gewoon keiharde iman bozuklu. Iemand die zoiets doet kent Allah niet echt!
weltrustenquote:Op zondag 10 januari 2010 02:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen vroeg op. Welterusten.
sorry nog geen invitesquote:
Jij hebt dus genoten zie ikquote:Op zondag 10 januari 2010 02:38 schreef Slayage het volgende:
http://www.amazon.com/Tre(...)1YO/ref=cm_lmf_tit_3
ik vind deze film zeker de moeite waard voor iedereen die religieus en homo
Ik zou welgemeende zeggenquote:Op zondag 10 januari 2010 08:12 schreef zarGon het volgende:
"Een (meest) welgemeend goedemorgen" / "Een (meest) welgemeende goedemorgen".
Welgemeend of welgemeende?
Maar morgen is nog altijd een de-woord.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:53 schreef G.Fawkes het volgende:
volgens mij is het welgemeend. Klinkt gevoelsmatig als iets dat met een meervoud of enkelvoud te maken heeft...
quote:
zal niet al te lang durenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Eindelijk wat (goeie) sneeuw in Rotterdam. Had het knmi toch nog een beetje gelijk met hun alarm
.
http://www.knmi.nl/neerslagradar/quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
het is nu al veel minder geworden.
Net even in de auto. Het is echt fucking glad. Had bijna een aanrijding met een stilstaande auto. Maar het is idd wel mooi wit in Rotterdamquote:Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Eindelijk wat (goeie) sneeuw in Rotterdam. Had het knmi toch nog een beetje gelijk met hun alarm
.
Als je auto rijdt begrijp ik wel dat het vervelend kan zijn, maar Rotterdam ziet er zo mooi uit in de sneeuwquote:Op zondag 10 januari 2010 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Net even in de auto. Het is echt fucking glad. Had bijna een aanrijding met een stilstaande auto. Maar het is idd wel mooi wit in Rotterdam
Och, ik klaag niet. Het is mooi en mijn auto is leasequote:Op zondag 10 januari 2010 12:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je auto rijdt begrijp ik wel dat het vervelend kan zijn, maar Rotterdam ziet er zo mooi uit in de sneeuw.
Ben jij zelf ook lease ?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Och, ik klaag niet. Het is mooi en mijn auto is lease
Je kan niet alles hebben qua winterweer als je in ZW-Nederland zit.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, niet de storm waar ik op had gehoopt.
Waarom? Wil je me leasen dan?quote:
Ik had in Groningen of Limburg moeten gaan studeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben qua winterweer als je in ZW-Nederland zit.
Dat heb ik al een tijd geleden geaccepteerd.
Mijn gevoel zegt dat het welgemeende is en als je het met de regel bekijkt, is het ook “welgemeende”: de (goede)morgen.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:12 schreef zarGon het volgende:
"Een (meest) welgemeend goedemorgen" / "Een (meest) welgemeende goedemorgen".
Welgemeend of welgemeende?
Heeft inderdaad iets met enkel- en meervoud te maken in dit geval, maar niet met het voorbeeld van zarGon, denk ik. Het excuus -> welgemeend, de excuses -> welgemeende, dus ook in dit geval is het gewoon logisch. In het geval van zarGon, ga je volgens mij geen "morgens" zeggen, morgen is gewoon een woord waar het lidwoord "de" bij hoort.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Hij heeft een welgemeend excuus
Hij heeft welgemeende excuses
Bij ook een de-woord maar de ene is meervoud en de ander enkelvoud. Misschien in TTK vragen?
Nee, maar je vergeet dat tijdens zo'n slippartij niet alleen je lease auto maar jij zelf ook totalloss verklaard kan worden. Vandaar mijn vraag.quote:
Of niet moeten gaan chillen in Egypte.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had in Groningen of Limburg moeten gaan studeren.
Griezeligquote:Op zondag 10 januari 2010 13:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Of niet moeten gaan chillen in Egypte.![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)NEN-IN-GRONINGEN.xml
Ik reed met 20 kmh dus dat zal wel meevallenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:09 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Nee, maar je vergeet dat tijdens zo'n slippartij niet alleen je lease auto maar jij zelf ook totalloss verklaard kan worden. Vandaar mijn vraag.
Tip. Draag altijd je gordel mensen.
Overdag misschien ja..quote:
Ach, je kan niet alles hebbenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Of niet moeten gaan chillen in Egypte.![]()
http://www.rtl.nl/compone(...)NEN-IN-GRONINGEN.xml
Er is maar één dikke bitch hier. Echt een neyse, dit bewijst het maar weer.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wie heeft de TT veranderd. Nu denkt iedereen dat ik zoiets heb verzonnen, echt een dikzakactie..
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is maar één dikke bitch hier. Echt een neyse, dit bewijst het maar weer.
Er is maar een neukfout, boktan betersin. Kontelikker.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is maar één dikke bitch hier. Echt een neyse, dit bewijst het maar weer.
met je neppe edits hahahhaquote:Op zondag 10 januari 2010 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Gevalletje persoonlijkheidsstoornis of ADHD?
quote:Op zondag 10 januari 2010 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Gevalletje persoonlijkheidsstoornis of ADHD?
Dat was niet gericht aan jou.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er is maar een neukfout, boktan betersin. Kontelikker.
Ik zit momenteel in de trein. Wanneer ik thuis ben kan ik je gerichter helpen, maar dan moet je wel duidelijk(er) zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:30 schreef Ayca het volgende:
He zG. soms heb ik last van mijn DNS configuratie ofzo.. Enig idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen, want ik heb wel verbinding maar kan niet op internet(op de laptop dan, hier beneden doet alles het gewoon)
Mischien moet je eens proberen opendns in te stellen? www.opendns.orgquote:Op zondag 10 januari 2010 15:30 schreef Ayca het volgende:
He zG. soms heb ik last van mijn DNS configuratie ofzo.. Enig idee hoe dit komt en hoe ik het kan oplossen, want ik heb wel verbinding maar kan niet op internet(op de laptop dan, hier beneden doet alles het gewoon)
Wat houdt dat in? Ik zal wel even kijkenquote:Op zondag 10 januari 2010 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien moet je eens proberen opendns in te stellen? www.opendns.org
Het voorkomt een hoop DNS-problemen die je vaak met normale ISP's hebt.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Ik zal wel even kijken?
Als jullie met z'n drieën tegelijk op internet zitten, wat doen jullie dan allemaal? Denk bijvoorbeeld aan msn'en, browsen/surfen en downloaden (BitTorrent/Usenet).quote:Op zondag 10 januari 2010 16:03 schreef IHVK het volgende:
oh zg help mij ook dan. als we met meerdere mensen (3) op de wifi zijn dan valt supervaak het internet weg en moet de router gereset worden. als we met 1 erop zitten valt het ook weg (elk uur ongeveer) dan kun je of 10 min wachten of resetten. waar zou dit aan kunnen liggen?
Ok mooiquote:Op zondag 10 januari 2010 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het voorkomt een hoop DNS-problemen die je vaak met normale ISP's hebt.
Mischien een wat krachtigere router kopen? of downloaden jullie allemaal met bittorrent tegelijkertijd? Dan moet je de maximaal toegestane connections even sterk verminderen.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:03 schreef IHVK het volgende:
oh zg help mij ook dan. als we met meerdere mensen (3) op de wifi zijn dan valt supervaak het internet weg en moet de router gereset worden. als we met 1 erop zitten valt het ook weg (elk uur ongeveer) dan kun je of 10 min wachten of resetten. waar zou dit aan kunnen liggen?
Had je het wel allemaal ingesteldquote:Op zondag 10 januari 2010 16:10 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ok mooiik heb nu wel internet, maar ik weet nog niet of het door die opendns komt of dat hij nu wel gewoon zin heeft om verbinding met internet te maken
iig bedankt
Ja dat heb ik net gedaanquote:Op zondag 10 januari 2010 16:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had je het wel allemaal ingesteld?
Basisdingen. geen bittorent. alleen browsen en msn. maar internet valt ook uit bij zeer weinig activiteit hoor. alleen minder. er is nog wel signaal altìjd. soms gebeurt het ook dat browsen onmogelijk is, maar msn wel werkt.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als jullie met zn drieën tegelijk op internet zitten, wat doen jullie dan allemaal? Denk bijvoorbeeld aan msn'en, browsen en downloaden (BitTorrent/Usenet).
Wat voor last heb je precies? Zie je een melding, werkt niets meer of ...? Kortom, wat zie je op het scherm gebeuren?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:30 schreef Ayca het volgende:
Zeker weten dat julie niet (tegelijk) iets aan het downloaden zijn? Check even voor de zekerheid de systray (rechterbenedenhoek) voor bijvoorbeeld LimeWire of een BitTorrent-cliënt. Ik vraag dit omdat ik vaak heb gemerkt dat mensen niet eens doorhebben dat zulke programma's automatisch met Windows meestarten.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Basisdingen. geen bittorent. browsen en msn. maar internet valt ook uit bij zeer weinig activiteit hoor. alleen minder. er is nog wel signaal altìjd.
Dat zeg je gewoon omdat je zelf ADHD/ADD hebt.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Niks tegen mensen met ADHD/ADD.![]()
Bilmi is gewoon gestoord.
Wat voor last? ik kan niet meer internettenquote:Op zondag 10 januari 2010 16:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat voor last heb je precies? Zie je een melding, werkt niets meer of ...? Kortom, wat zie je op het scherm gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2010 17:28:30 ]
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat voor last? ik kan niet meer internettenik zie rechtsonder geen wereldbol meer, als ik diagnose en herstel doe zegt hij dus dat hij geen verbinding kan maken en dat er een probleem is met de dns configuratie, ik kan nog wel bij de gedeelde documenten komen..
Bios w8woord onbekend? Is het een packard bell ofzo? Die stellen volgens mij wel eens bios wachtwoorden in om er voor te zorgen dat mensen er niet mee gaan kloten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
Acerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Bios w8woord onbekend? Is het een packard bell ofzo? Die stellen volgens mij wel eens bios wachtwoorden in om er voor te zorgen dat mensen er niet mee gaan kloten...
Het gebeurt willekeurig (en zonder reden)?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat voor last? ik kan niet meer internettenik zie rechtsonder geen wereldbol meer, als ik diagnose en herstel doe zegt hij dus dat hij geen verbinding kan maken en dat er een probleem is met de dns configuratie, ik kan nog wel bij de gedeelde documenten komen..
quote:BIOS-wachtwoord of het wachtwoord van Windows? En waarom is het wachtwoord onbekend? Niet zelf ingesteld? Wordt er naar een wachtwoord gevraagd als hij de laptop aanzet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Veel vragen, dat weet ik. Maar het is nogal onduidelijk.)
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2010 17:42:43 ]
ook meteen hier posten wat ze te melden heeft heh, anders heeft je post weinig zinquote:Op zondag 10 januari 2010 17:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Krijg ineens een sms van mijn ex vandaag :S hayirdir...
Hehe, ik wou het niet vragen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
ook meteen hier posten wat ze te melden heeft heh, anders heeft je post weinig zin
ja dat "hayirdir" doet denken alsof ie nog niet weet wat er in staatquote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
ook meteen hier posten wat ze te melden heeft heh, anders heeft je post weinig zin
pot verwijt de ketelquote:
Ja willekeurig..quote:Op zondag 10 januari 2010 17:36 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het gebeurt willekeurig (en zonder reden)?
Wat gebeurt er nadat je herstelt? Zit je trouwens direct op het internet of zit je achter een router?
En misschien nog belangrijker: Wie heeft die internetverbinding ingesteld/geregeld? Jij?
[..]
BIOS-wachtwoord of die van Windows? En waarom is het wachtwoord onbekend? Niet zelf ingesteld? Wordt er naar een wachtwoord gevraagd als hij de laptop aanzet?
(Veel vragen, dat weet ik. Maar het is nogal onduidelijk.)
wat erin staat zal ie wel weten, maar waarom hij die sms heeft gehad, is ie nog niet helemaal over uitquote:Op zondag 10 januari 2010 17:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ja dat "hayirdir" doet denken alsof ie nog niet weet wat er in staat
Nasilsin velan filan. Kendine iyi bak felan filan.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
Wacht even. Je hebt internet via de kabel. Waarom gebruik ook nog een USB-stick? Wat voor een stick is het eigenlijk? Want een USB-stick met access point-functie heb ik nog nooit gezien/gehoord.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja willekeurig..
Nadat ik herstel, gebeurt er niks, hij kan het niet oplossen, soms moet ik wachten en dan doet hij het weer..
Ehmm ik heb zo'n usbstick waardoor mijn pc (die gewoon met kabel is, geen draadloos ofzo..) een accespoint wordt..ik denk dat het aan die usbstick ligt..
Hoe komt het dat er plotseling een wachtwoord op de BIOS zit?quote:BIOS, nee volgens mij niet, hij weet iig het wachtwoord niet, ja als je de laptop aanzet vraagt ie erom, ook als je op F2 drukt..
sneller grond rijp maken om te oogsten, met 1 klik 4 tegelijkquote:Op zondag 10 januari 2010 17:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
slayage ik had een tractor gekocht, wat kan ik daarmee?
Hoe komt het dat hij het w8woord niet weet? Meeste mensen die een bios w8woord zetten doen dat immers om hun computer te beveiligen...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja willekeurig..
Nadat ik herstel, gebeurt er niks, hij kan het niet oplossen, soms moet ik wachten en dan doet hij het weer..
Ehmm ik heb zo'n usbstick waardoor mijn pc (die gewoon met kabel is, geen draadloos ofzo..) een accespoint wordt..ik denk dat het aan die usbstick ligt..
BIOS, nee volgens mij niet, hij weet iig het wachtwoord niet, ja als je de laptop aanzet vraagt ie erom, ook als je op F2 drukt..
Misschien was ze gewoon benieuwd?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nasilsin velan filan. Kendine iyi bak felan filan.
Dat begrijp ik dus ook niet helemaal...quote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoe komt het dat hij het w8woord niet weet? Meeste mensen die een bios w8woord zetten doen dat immers om hun computer te beveiligen...
maar wat zegt ze tussen de regels in? weet je dat al?quote:Op zondag 10 januari 2010 17:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Nasilsin velan filan. Kendine iyi bak felan filan.
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien was ze gewoon benieuwd?of er zit meer achter
Kan idd dat ze gewoon benieuwd was. Ik ga het daar ook maar gewoon op houden. Ik ben gelukkig met mijn vriendin. Daar ga ik niets aan veranderen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
maar wat zegt ze tussen de regels in? weet je dat al?
oww dan boeit het niet idd, "ja gaat super man, nooit heb ik me beter gevoeld" iets in die geestquote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
[..]
Kan idd dat ze gewoon benieuwd was. Ik ga het daar ook maar gewoon op houden. Ik ben gelukkig met mijn vriendin. Daar ga ik niets aan veranderen.
Precies. En op zich is het ook wel weer leuk om van der te horen. Was mijn eerste vriendin. In de 3e van de HAVO. We waren het stelletjequote:Op zondag 10 januari 2010 17:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
oww dan boeit het niet idd, "ja gaat super man, nooit heb ik me beter gevoeld" iets in die geest
Ja, voor beneden, maar ik heb geen router ofzo.. dus boven kon ik niet internetten, daarom heb ik dus die stick gekochtquote:Op zondag 10 januari 2010 17:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wacht even. Je hebt internet via de kabel. Waarom gebruik ook nog een USB-stick? Wat voor een stick is het eigenlijk? Want een USB-stick met access point-functie heb ik nog nooit gezien/gehoord.
[..]
Hoe komt het dat er plotseling een wachtwoord op de BIOS zit?
Laat hem die kerel maar bellen en vragen om het wachtwoord. Met alle respect maar het klinkt als een laptop die van de vrachtwagen is gevallen.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:57 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, voor beneden, maar ik heb geen router ofzo.. dus boven kon ik niet internetten, daarom heb ik dus die stick gekochtJa.. ehm gewoon een USB-stick met accespoint functie dus, het kan blijkbaar.. Ik heb hem ook maar op internet gekocht
Ik zou het niet weten, hij heeft hem 2de hands gekocht en er zit dus zo'n wachtwoord op...
Er is overigens wel een manier maar die zeg ik lekker nietquote:Op zondag 10 januari 2010 17:59 schreef Ayca het volgende:
Ja, ik ga denk ik ook maar zeggen dat ik er verder ook niks mee kan.
Ik krijg een van-de-vrachtwagen-gevallen-gevoel erbij. Ik zou tegen die kerel gewoon zeggen dat ie naar de verkoper moet. Kijken hoe hij reageert. Dan weet je ook of ie daadwerkelijk van de vrachtwagen is gevallenquote:
Oha.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:57 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Precies. En op zich is het ook wel weer leuk om van der te horen. Was mijn eerste vriendin. In de 3e van de HAVO. We waren het stelletjeTe grappig. Inmiddels bijna 8 jaar verder...
Dan zeg je tegen je vader dat je niet met computers om kan gaanquote:Op zondag 10 januari 2010 18:03 schreef Ayca het volgende:
En ik haat het als mijn vader zegt tegen vrienden dat ik wel goed ben met computers en het wel even oplos, want dat ben ik helemaal niet!
Wat oha?quote:
En om je stelling kracht bij te zetten, maak je er een paar kapotquote:Op zondag 10 januari 2010 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zeg je tegen je vader dat je niet met computers om kan gaan.
Voor beneden? Wat?quote:
Deel je nou de internetverbinding van de kabel met een andere pc met die USB-stick?quote:maar ik heb geen router ofzo.. dus boven kon ik niet internetten, daarom heb ik dus die stick gekochtJa.. ehm gewoon een USB-stick met accespoint functie dus, het kan blijkbaar.. Ik heb hem ook maar op internet gekocht
quote:Ik zou het niet weten, hij heeft hem 2de hands gekocht en er zit dus zo'n wachtwoord op...![]()
Ze heeft blijkbaar een paar jaar in Turkije gewerkt enzo. Ik voel me wel oud worden. Tering. 8 jaar geledenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat ze na 8 jaar weer iets van zich laat horen.
8 jaar valt toch wel mee? Over een aantal jaar spreek je over 15 of zelfs 20 jaar geleden, dán begin je oud te wordenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ze heeft blijkbaar een paar jaar in Turkije gewerkt enzo. Ik voel me wel oud worden. Tering. 8 jaar geleden
Inderdaad, het kan allemaal zo simpel zijn.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En om je stelling kracht bij te zetten, maak je er een paar kapot
Valt mee? Weet niet of je het kan vergelijken, maar als jij in groep 8 iemand spreekt van 8 jaar terug (groep 1), is dat toch best lang geleden.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
8 jaar valt toch wel mee? Over een aantal jaar spreek je over 15 of zelfs 20 jaar geleden, dán begin je oud te worden.
Gelukkig zit ik niet in groep 8quote:Op zondag 10 januari 2010 18:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Valt mee? Weet niet of je het kan vergelijken, maar als jij in groep 8 iemand spreekt van 8 jaar terug (groep 1), is dat toch best lang geleden.
Yupquote:Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
G.Fawkes, heb jij 8 jaar lang hetzelfde nummer?
Jezus, ik wil er niet eens over nadenkenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
8 jaar valt toch wel mee? Over een aantal jaar spreek je over 15 of zelfs 20 jaar geleden, dán begin je oud te worden.
Ik keek laatst naar m'n schoolfoto van groep 1 en zag er negers op, wist niet dat ze bij mij in de klas zaten.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:23 schreef IHVK het volgende:
Ik sprak laatst iemand van groep 8.
Was wel grappig.
Tot zover mijn bijdrage.
Bedankt he! Zeer zinvolquote:Op zondag 10 januari 2010 18:23 schreef IHVK het volgende:
Was wel grappig.
Tot zover mijn bijdrage.
Mensen veranderen veel, ik heb wel eens wat mensen die ik nog van de basisschool kende opgezocht. Soms geeft dat wel een beetje een "quote:Op zondag 10 januari 2010 18:23 schreef IHVK het volgende:
Was wel grappig.
Tot zover mijn bijdrage.
Ja sorry de pc beneden.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Voor beneden? Wat?
[..]
Deel je nou de internetverbinding van de kabel met een andere pc met die USB-stick?
[..].
Laat hem maar contact opnemen met de verkoper.
Whehehehhehequote:Op zondag 10 januari 2010 18:24 schreef IHVK het volgende:
ZarGon:
Wat jij zij kan inderdaad kloppen, maar ik kan me eigenlijk niet voorstellen wat het kan zijn. Aangezien mijjn zus en broertje 0 verstand hebben van torrents, en ik hun pc's wel redelijk goed ken.
En het valt ook wel eens uit als ik alleen bezig ben, maar ik ga ernaar kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, mensen.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
Voor mij is het nog korter geleden en zelfs mij geeft het een raar gevoel.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen veranderen veel, ik heb wel eens wat mensen die ik nog van de basisschool kende opgezocht. Soms geeft dat wel een beetje een ""-gevoel.
Geef eens een link naar de usb-stick die je hebt gekocht. Anders moet je eens proberen de nieuwste drivers ervoor te installeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja sorry de pc beneden.
Ja de pc beneden heeft verbinding met de kabel, boven heb ik verbinding dmv die stick, die dus gebruik maakt van de kabel..
Ook die heb je wel eens idd. Triest om te zien...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voor mij is het nog korter geleden en zelfs mij geeft het een raar gevoel.Van die mensen die bijna niet meer naar school gaan, dagelijks aan de drank met rare negers en met een vriend van 28.
niet voor lang hahahaaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens wat hebben we toch een leuk gesprek zo met zijn allen. Zonder ruzie enzo
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
WhehehehheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi, mensen.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoi, mens.
Heb je plannen?quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Jongens wat hebben we toch een leuk gesprek zo met zijn allen. Zonder ruzie enzo
Hoezo? Komt Burak?quote:
Ze ging me groeten, ik herkende haar echt helemaal niet meer. Het is maar 4/5 jaar geleden, maar het lijkt veel langer geleden, terwijl de tijd zo snel is gegaan. Was eigenlijk al te verwachten in groep 8, haar moeder zei dat ze meer moest eten, zodat ze dikke tieten zou krijgen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ook die heb je wel eens idd. Triest om te zien...
Goed dat je die twee smileys erbij hebt gezet. Is treffender.quote:
quote:
Ja, het was wel een erge fout, ik zag het eerst niet goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Goed dat je die twee smileys erbij hebt gezet. Is treffender.
Maak je geen zorgen, dat is al eens gebeurtquote:Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En om je stelling kracht bij te zetten, maak je er een paar kapot
Ey, jij tantoe vuile !@^$#^@#$%%quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef G.Fawkes het volgende:
Als je het hebt over de duivelquote:
Ik denk dat je je verbinding deelt (op/met Windows zelf, dus niets speciaals met de USB-stick). Alleen kun je met één stick geen draadloos internet hebben. Heeft de pc beneden (kabel) ook een stick of zit er een draadloze netwerkkaart in?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja sorry de pc beneden.
Ja de pc beneden heeft verbinding met de kabel, boven heb ik verbinding dmv die stick, die dus gebruik maakt van de kabel..
Komt goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, het was wel een erge fout, ik zag het eerst niet goed.
tantoe? Whehequote:
Apart, dat je een paar pxiels op je scherm zo kan haten.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wikwakka2 ik haat die pi's van jou
Zo heet dat toch in het Nederlands...quote:
Nederlandse spreekwoorden.quote:
Je moest wát doen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:32 schreef Ayca het volgende:
[..]
Laatst moest ik ook een mp3 vullen met muziek, omg alsof ik niets anders te doen heb![]()
een pixel zegt meer dan 1000 woordenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Apart, dat je een paar pxiels op je scherm zo kan haten.
www.hansanders.nl www.pearle.nlquote:Op zondag 10 januari 2010 18:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja, het was wel een erge fout, ik zag het eerst niet goed.
neequote:Op zondag 10 januari 2010 18:35 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zo heet dat toch in het Nederlands...
En in het engels ook, overigens..
In de pc beneden zit de stick. Als die stick er niet in zit kan ik helemaal geen verbinding maken hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 18:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat je je verbinding deelt (op/met Windows zelf, dus niets speciaals met de USB-stick). Alleen kun je met één stick geen draadloos internet hebben. Heeft de pc beneden (kabel) ook een stick of zit er een draadloze netwerkkaart in?
Okay.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
In de pc beneden zit de stick. Als die stick er niet in zit kan ik helemaal geen verbinding maken hoorDraadloze netwerkkaart zou ik niet weten..
Hayirli olsun.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef ClioSporT het volgende:
Eindelijk online vanuit mijn nieuwe crib![]()
Geheid.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay.
Beneden: een pc met internet via de kabel + USB-stick.
Boven: een laptop + draadloos internet (dankzij USB-stick beneden).
Klopt dit?
Zulke opmerkingen kan ik niet waarderen. Wees een beetje meer selectief in je woordkeuze tegenover mij.quote:
ihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkihvihvkquote:
XP..quote:Op zondag 10 januari 2010 18:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Welke Windows draait er op de pc beneden?
Hm, overheen gelezen. Hayırlı olsun, güle güle otur.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef ClioSporT het volgende:
Eindelijk online vanuit mijn nieuwe crib![]()
Ok, sorry voortaan zal ik duidelijker zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nee, ik begreep het niet. Serieus..
Ja, die kom je ook tegenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Voor mij is het nog korter geleden en zelfs mij geeft het een raar gevoel.Van die mensen die bijna niet meer naar school gaan, dagelijks aan de drank met rare negers en met een vriend van 28.
quote:
Je bent al vergeten wat remlof heeft gepost?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, overheen gelezen. Hayırlı olsun, güle güle otur.
Beter ooit dan nooit.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Late quote!Een oudklasgenoot van mij is helemaal crimineel.
![]()
Omdat jij nog niet oud genoeg bent? Als je mijn leeftijd hebt bereikt en dan pas weer wat mensen tegenkomt die je van een jaar of 6,7 geleden kent, dan kom je ook dat soort figuren tegen. Wacht nog maar twee jaartjes, dan komt ook jij ze tegenquote:
Heb je een Turkse toetsenbord? Of kopieer je de Turkse letters elders?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hm, overheen gelezen. Hayırlı olsun, güle güle otur.
Oh joepieeequote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat jij nog niet oud genoeg bent? Als je mijn leeftijd hebt bereikt en dan pas weer wat mensen tegenkomt die je van een jaar of 6,7 geleden kent, dan kom je ook dat soort figuren tegen. Wacht nog maar twee jaartjes, dan komt ook jij ze tegen.
ik ben maar een paar maanden ouder dan zij.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Omdat jij nog niet oud genoeg bent? Als je mijn leeftijd hebt bereikt en dan pas weer wat mensen tegenkomt die je van een jaar of 6,7 geleden kent, dan kom je ook dat soort figuren tegen. Wacht nog maar twee jaartjes, dan komt ook jij ze tegen.
Dat doet wikwakka ook altijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Heb je een Turkse toetsenbord? Of kopieer je de Turkse letters elders?
Ik ga je wijze van typen analyseren. Ik heb gemerkt dat je altijd een punt plaatst achter een smiley. Waarom doe je dat?
Wat?quote:
Waarom ben jij zo'n debiel?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
jullie hebben echt geen manieren ahhahaha
Waarom denk je? Zonder een punt is een zin niet afquote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ga je wijze van typen analyseren. Ik heb gemerkt dat je altijd een punt plaatst achter een smiley. Waarom doe je dat?
Hij lacht tijdens het praten. Ik lach na het praten. Zodat ik extra kan genieten van m'n eigen opmerking.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
quote:
Kun je van dat scherm een screenshot maken? Of anders zo duidelijk mogelijk vertellen wat je daar ziet staan? Zie je in dat scherm iets met "Internet Gateway"?quote:# Klik op Start en op Configuratiescherm.
# Klik op Netwerk- en Internet-verbindingen.
# Klik op Netwerkverbindingen.
Klopt! Maar wikwakka doet het anders. Hij doet het zo:quote:
Wat heb jij ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.
Some people are stupid.. others are Yunan.quote:
Een smiley staat in feite geheel buiten een zin!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom denk je? Zonder een punt is een zin niet af.
Ik wens hem iets goeds. Ik ben van mening dat je sommige dingen in het Nederlands niet echt helemaal tot uiting kan brengen. "Gefeliciteerd met je crib" komt ook zo ongemeend over.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bent al vergeten wat remlof heeft gepost?
ik ben geen van beide.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Some people are stupid.. others are Yunan.
wikiewakka2 waarschuwt als een oude, wijze.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pas op, ik sta niet in voor de gevolgen. Sommige mensen... "".
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat heb jij ..Blijkbaar kun jij niet veranderen, het zit in je DNA gebakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
En gefeliciteerd met je nieuwe huis komt in het Turks wél gemeend over?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wens hem iets goeds. Ik ben van mening dat je sommige dingen in het Nederlands niet echt helemaal tot uiting kan brengen. "Gefeliciteerd met je crib" komt ook zo ongemeend over.
Ik hoef ook niet te veranderen, ik weet dat mensen zoals jij jaloers zijn op mijn DNA.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Blijkbaar kun jij niet veranderen, het zit in je DNA gebakken.
Jij koppelt het gebruik van smileys aan hoe je reageert op je eigen opmerkingen? Interessant.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij lacht tijdens het praten. Ik lach na het praten. Zodat ik extra kan genieten van m'n eigen opmerking.
Nou en.quote:
Ach so..quote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt! Maar wikwakka doet het anders. Hij doet het zo:
Fok.
zarGon doet het zo:
Fok..
Zie je het verschil?
Nee, hoor. De smileys die ik gebruik slaan op de zin waar ik ze in post.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Een smiley staat in feite geheel buiten een zin!
Niet altijd, dit zeg ik zodat je niet op mijn berichten gaat letten. Let op, soms! Ik lach soms echt om mezelf, ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij koppelt het gebruik van smileys aan hoe je reageert op je eigen opmerkingen? Interessant.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach so..
Dat had ik niet gezien, beide is natuurlijk debiel.
Okay, drie voorbeeldzinnen:quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dankjewelquote:
Ja, de beste wijze is zoals wij het doen:quote:Op zondag 10 januari 2010 18:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ach so..
Dat had ik niet gezien, beide is natuurlijk debiel.
Ben jij nou in het echte leven een bontkraagje, of zo? Met al dat ge-"gek" en ge-"jonge"quote:
zargon.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Okay, drie voorbeeldzinnen:Ik ga vandaag dood. Kusjes aan iedereen.
Ik ga vandaag dood, . Kusjes aan iedeeen.
Ik ga vandaag dood. . Kusjes aan iedeeen.
Ik gebruik soms ook een komma voor de smiley en een punt erna. Of een punt ervoor en een punt erna.
Anyway, hoort de "" bij de eerste voorbeeld nou bij de eerste zin ("Ik ga vandaag dood") of bij de tweede ("Kusjes aan iedereen")?
Tering. Wat hebben we weer lange tenen. Ik weet het goed gemaakt. Ik reageer gewoon niet meer op jou, in dit topic. Lijkt me het beste.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:39 schreef Burakius het volgende:
[..]
Zulke opmerkingen kan ik niet waarderen. Wees een beetje meer selectief in je woordkeuze tegenover mij.
Nee, ben volgens mij het tegenovergestelde hehe.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij nou in het echte leven een bontkraagje, of zo? Met al dat ge-"gek" en ge-"jonge".
Smileys zijn een emotieve weerspiegeling van je uitspraken, maar ze zijn niet intrinsiek verbonden aan deze uitspraken. Laten we deze kwestie vanuit een ABN-perspectief benaderen. Ik heb gewoon gelijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:49 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, hoor. De smileys die ik gebruik slaan op de zin waar ik ze in post.
Zegt ie op pagina 11quote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tering. Wat hebben we weer lange tenen. Ik weet het goed gemaakt. Ik reageer gewoon niet meer op jou, in dit topic. Lijkt me het beste.
het is toch maar een Nederlands spreekwoord hahahahhaaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Tering. Wat hebben we weer lange tenen. Ik weet het goed gemaakt. Ik reageer gewoon niet meer op jou, in dit topic. Lijkt me het beste.
Huh? Wie gaat dood en waarom?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik gebruik soms ook een komma voor de smiley en een punt erna. Of een punt ervoor en een punt erna.
Anyway, hoort de "" bij het eerste voorbeeld nou bij de eerste zin ("Ik ga vandaag dood") of bij de tweede ("Kusjes aan iedereen")?
Aah, het baasje moet het weer opnemen voor zijn schoothondje.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:47 schreef Burakius het volgende:
[..]
Some people are stupid.. others are Yunan.
Waarom dan dat ge-"jonge" en ge-"gek" steeds?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ben volgens mij het tegenovergestelde hehe.
Heb je stijl?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ben volgens mij het tegenovergestelde hehe.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Aah, het baasje moet het weer opnemen voor zijn schoothondje.
Ik bedoel deze topicreeksquote:
Inderdaad, en het is een veelgebruikt spreekwoord. Dus waarom jullie twee nou ze dom reageren?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is toch maar een Nederlands spreekwoord hahahahhaa![]()
daaromquote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom dan dat ge-"jonge" en ge-"gek" steeds?
Oké, fijn en wel, maar ik placht hier een algemene theorie omtrent het gebruik van smileys uit een te zetten en als ik jou nu mag geloven gaat het hier om een uitzondering. En je weet: istisnalar kaideyi bozmaz.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Niet altijd, dit zeg ik zodat je niet op mijn berichten gaat letten. Let op, soms! Ik lach soms echt om mezelf, ja.
Dat is het idd. Hij moet het groter maken dan het is. Dit was overigens ook de laatste keer dat ik reageerde op jouquote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is toch maar een Nederlands spreekwoord hahahahhaa![]()
Nee, je dénkt dat je gelijk hebt. Staat er iets over smileygebruik in de Van Dale of het Groene Boekje of weet ik veel wat voor boek?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Smileys zijn een emotieve weerspiegeling van je uitspraken, maar ze zijn niet intrinsiek verbonden aan deze uitspraken. Laten we deze kwestie vanuit een ABN-perspectief benaderen. Ik heb gewoon gelijk.
Dom? Ik vond het gewoon een rare opmerking. Vind dat je zoiets niet moet zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Inderdaad, en het is een veelgebruikt spreekwoord. Dus waarom jullie twee nou ze dom reageren?
oke....quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat 'man' haalt je stelling onderuit
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat zal helaas niet gaan, ben nu boven aan het 'leren' ahum.. Maar wat jij denkt klopt idd ik heb het gedeeldquote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Kun je van dat scherm een screenshot maken? Of anders zo duidelijk mogelijk vertellen wat je daar ziet staan? Zie je in dat scherm iets met "Internet Gateway"?
Ik denk namelijk dat je de internetverbinding deelt (Internet Connection Sharing) via de USB-stick. Dit en dit (Internet Gateway), zeg maar.
Ik ben belangrijk als uitzondering.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Oké, fijn en wel, maar ik placht hier een algemene theorie omtrent het gebruik van smileys uit een te zetten en als ik jou nu mag geloven gaat het hier om een uitzondering. En je weet: istisnalar kaideyi bozmaz.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dat is het idd. Hij moet het groter maken dan het is. Dit was overigens ook de laatste keer dat ik reageerde op jou
Heb je nou serieus nog nooit van het spreekwoord 'alsof je het over de duivel hebt' gehoordquote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dom? Ik vond het gewoon een rare opmerking. Vind dat je zoiets niet moet zeggen.
Wat is mijn taak dan als ik toch genegeerd moet worden. Het zou dan 90% weg moeten zijn en 10% mag jij houden.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
![]()
Als we dat nou met z'n alle zouden doen dan hebben we zowiezo zo'n 60% minder ruzie hier.
Van de overige 40 % mag bilmiyorem de schizofreen 30 % voor haar rekening nemen en de overige 10% neem ik dan wel (wel eerlijk blijven) maar helemaal zonder af en toe ruzie is gewoon saai dus mij moeten jullie niet negeren en de rest wel.
Jawel, maar het is gewoon een achterlijk spreekwoord. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat het "toeval" is dat hij kwam toen jullie het over hem hadden.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je nou serieus nog nooit van het spreekwoord 'alsof je het over de duivel hebt' gehoord? Als iemand zegt: "je moet geen oude koeien uit de sloot halen" bedoelt hij toch ook niet letterlij kdat je geen dode koeien uit de sloot moet vissen, of wel soms
?
Dat is inderdaad een probleem. Een logische oplossing zou dan zijn:quote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Anyway, hoort de "" bij het eerste voorbeeld nou bij de eerste zin ("Ik ga vandaag dood") of bij de tweede ("Kusjes aan iedereen")?
Lees mijn post boven deze.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:58 schreef Rookert het volgende:
Het is: "Als je het over de duivel hebt, trap je hem op zijn staart". Dat houdt dus in als je het over iemand hebt dat ie er dan (toevallig) net aankomt. Dit was dus het geval met Burakius.
Het is gewoon een spreekwoord
Dank uquote:Op zondag 10 januari 2010 18:58 schreef Rookert het volgende:
Het is: "Als je het over de duivel hebt, trap je hem op zijn staart". Dat houdt dus in als je het over iemand hebt dat ie er dan (toevallig) net aankomt. Dit was dus het geval met Burakius.
Het is gewoon een spreekwoord
Alsjeblieft doe normaal.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een probleem. Een logische oplossing zou dan zijn:
Ik ga vandaag dood.
Kusjes aan iedereen.
Hier hoort de smiley overduidelijk bij de eerste zin. Maar als de smiley bij de tweede zin hoort, gaat het zo:
Ik ga vandaag dood.
Kusjes aan iedereen.
Uiteraard kan je bij dit laatste voorbeeld er nog voor kiezen om de smiley vóór de zin of áchter de zin te zetten.
Hoe dan ook, een komma of een punt na de zin en daarna een smiley en nog een punt is geheel overbodig en eigenlijk best debiel.
De meeste mensen zetten hun smiley achter de zin. Hoe zou dat komen, denk je? Ik heb het al enigszins uitgedacht, maar eerst wil ik horen hoe jij erover denkt.
Aah, je reageert dus wel indirect op mij door op zijn post te reageren, zeg dan helemaal niets als je mijn uitleg ook niet wil lezen.quote:
Niks achterlijk, gewoon normaal, heb jij niet over te beslissen. Ik ook niet, maar de massa, zelfde met die handdruk.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel, maar het is gewoon een achterlijk spreekwoord. Je had ook gewoon kunnen zeggen dat het "toeval" is dat hij kwam toen jullie het over hem hadden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |