quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Toen de moslims ooit eens verlichters waren. Yadesh Bekher, zoals wij Iraniers zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk hoe ik er ook tegenaan kijk.![]()
Er wordt in de Koran zo vaak gehamerd op de barmhartigheid van God.
quote:De moetazilieten, nu door de nieuwe moslimfilosofen als verlichters in de Islam beschouwd, hadden onder meer beslist dat de rede boven het geloof staat, dat de Koran niet ongeschapen maar wel geschapen was en dat Allah de vrije wilsbeschikking van de mens toeliet. Deze drie elementen werden later door de integristen als verketterd aanzien en zo is het tot vandaag gebleven.
niet te veel denken gekquote:Op zondag 10 januari 2010 02:28 schreef IHVK het volgende:
deze gaat op slot helaas. Hoewel mijn TT natuurlijk veel beter is.
Gewoon nederlands, niks bijzondersquote:Op zondag 10 januari 2010 02:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik zal wel een traan laten voor jou.
Wat is jouw afkomst? (gewoon uit nieuwsgierigheid)
Okey, cool.quote:Op zondag 10 januari 2010 02:29 schreef OHSHI- het volgende:
[..]
Gewoon nederlands, niks bijzonders
Maar nu moet ik echt gaan slapen anders ben ik morgen niet meer te genieten
Weltrusten!
het is iig wel een vorm van iman, dat kan je niet ontkennen, deze man staat dan ook dichter bij god dan mensen die hetero seksueel zijn, cultureel conservatief turks, maar wel roepen dat god niet bestaat, daar twijfel ik niet aanquote:Op zondag 10 januari 2010 02:22 schreef Burakius het volgende:
Slayage, dat is precies hetzelfde als: Morgen ga ik iedereen doden, ik ga branden, maar daarna kom ik in de hemel. Dat is gewoon keiharde iman bozuklu. Iemand die zoiets doet kent Allah niet echt!
weltrustenquote:Op zondag 10 januari 2010 02:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen vroeg op. Welterusten.
sorry nog geen invitesquote:
Jij hebt dus genoten zie ikquote:Op zondag 10 januari 2010 02:38 schreef Slayage het volgende:
http://www.amazon.com/Tre(...)1YO/ref=cm_lmf_tit_3
ik vind deze film zeker de moeite waard voor iedereen die religieus en homo
Ik zou welgemeende zeggenquote:Op zondag 10 januari 2010 08:12 schreef zarGon het volgende:
"Een (meest) welgemeend goedemorgen" / "Een (meest) welgemeende goedemorgen".
Welgemeend of welgemeende?
Maar morgen is nog altijd een de-woord.quote:Op zondag 10 januari 2010 10:53 schreef G.Fawkes het volgende:
volgens mij is het welgemeend. Klinkt gevoelsmatig als iets dat met een meervoud of enkelvoud te maken heeft...
quote:
zal niet al te lang durenquote:Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Eindelijk wat (goeie) sneeuw in Rotterdam. Had het knmi toch nog een beetje gelijk met hun alarm
.
http://www.knmi.nl/neerslagradar/quote:Op zondag 10 januari 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
het is nu al veel minder geworden.
Net even in de auto. Het is echt fucking glad. Had bijna een aanrijding met een stilstaande auto. Maar het is idd wel mooi wit in Rotterdamquote:Op zondag 10 januari 2010 11:48 schreef wikwakka2 het volgende:
Eindelijk wat (goeie) sneeuw in Rotterdam. Had het knmi toch nog een beetje gelijk met hun alarm
.
Als je auto rijdt begrijp ik wel dat het vervelend kan zijn, maar Rotterdam ziet er zo mooi uit in de sneeuwquote:Op zondag 10 januari 2010 12:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Net even in de auto. Het is echt fucking glad. Had bijna een aanrijding met een stilstaande auto. Maar het is idd wel mooi wit in Rotterdam
Och, ik klaag niet. Het is mooi en mijn auto is leasequote:Op zondag 10 januari 2010 12:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je auto rijdt begrijp ik wel dat het vervelend kan zijn, maar Rotterdam ziet er zo mooi uit in de sneeuw.
Ben jij zelf ook lease ?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Och, ik klaag niet. Het is mooi en mijn auto is lease
Je kan niet alles hebben qua winterweer als je in ZW-Nederland zit.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar ja, niet de storm waar ik op had gehoopt.
Waarom? Wil je me leasen dan?quote:
Ik had in Groningen of Limburg moeten gaan studeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben qua winterweer als je in ZW-Nederland zit.
Dat heb ik al een tijd geleden geaccepteerd.
Mijn gevoel zegt dat het welgemeende is en als je het met de regel bekijkt, is het ook “welgemeende”: de (goede)morgen.quote:Op zondag 10 januari 2010 08:12 schreef zarGon het volgende:
"Een (meest) welgemeend goedemorgen" / "Een (meest) welgemeende goedemorgen".
Welgemeend of welgemeende?
Heeft inderdaad iets met enkel- en meervoud te maken in dit geval, maar niet met het voorbeeld van zarGon, denk ik. Het excuus -> welgemeend, de excuses -> welgemeende, dus ook in dit geval is het gewoon logisch. In het geval van zarGon, ga je volgens mij geen "morgens" zeggen, morgen is gewoon een woord waar het lidwoord "de" bij hoort.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Hij heeft een welgemeend excuus
Hij heeft welgemeende excuses
Bij ook een de-woord maar de ene is meervoud en de ander enkelvoud. Misschien in TTK vragen?
Nee, maar je vergeet dat tijdens zo'n slippartij niet alleen je lease auto maar jij zelf ook totalloss verklaard kan worden. Vandaar mijn vraag.quote:
Of niet moeten gaan chillen in Egypte.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had in Groningen of Limburg moeten gaan studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |