Gaat best hard met 1.300 dierenquote:Op zondag 10 januari 2010 02:24 schreef Nonneke het volgende:
nou die zullen voorlopig geen handdoeken tekort komen![]()
We proberen op het moment een andere datum te prikken, maar opsturen kan altijd nog hoor; we gaan later in het jaar heus wel weer een keer, dus mocht je 'te laat' zijn, dan bewaar ik ze gewoon.quote:Op zondag 10 januari 2010 11:12 schreef thijs1994 het volgende:
Tot hoelang is de actie verlengd?? Want dan wil ik graag ook nog een bijdrage opsturen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 11:13 schreef eNaSnI het volgende:
* eNaSnI zegt: 'Goed bezig!!'
Zoek je zoiets? http://www.linnenoutlet.n(...)850+x+100+cm%29.aspx
Wellicht leuk om er een paar met een FOK!-logo uit te rusten? http://www.mijnhanddoek.nl/
Hmm er staan alleen geen prijzen bij die groothandel en de minimale afname van een geborduurd badlaken 70x140 is 120 stuks. Ik denk dat dat iets meer kost als dat ik in gedachten hebquote:Op zondag 10 januari 2010 11:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We proberen op het moment een andere datum te prikken, maar opsturen kan altijd nog hoor; we gaan later in het jaar heus wel weer een keer, dus mocht je 'te laat' zijn, dan bewaar ik ze gewoon.
[..]Dat zou grappig zijn!
In Utrecht ben ik helemaal niet thuis, dus als je ze in een doosje zou willen doen en toesturen, dan heel graagquote:Op zondag 10 januari 2010 14:27 schreef tummeke het volgende:
Wij zijn na verhuizing hier hard bezig de kasten uit te mesten.. Daarbij hebben we zeker nog een stuk of 10 handdoeken over.
Dus bij deze hier nog een berg handdoeken voor dit mooie doel
Matrasovertrekken en theedoeken hebben we misschien ook nog wel over.
Wat is handiger? Ophalen (utrecht) of versturen?
Ben wel benieuwdquote:Op zondag 10 januari 2010 14:39 schreef sanger het volgende:
Wij kopen als bedrijf best veel linnengoed e.d. in Polen. Daar zijn de prijzen een stuk lagerAls je wilt kan ik weleens kijken wat handdoeken daar doen?
Mocht je ruimte tekort komen dan wil ik, mocht datum en tijd mij passen, ook wel rijden. Grote station tot mijn beschikking. Spaart weer kosten voor de Boedelbak uit
Dan doe ik die er ook bij.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
Hoofdkussens waren zeker welkom tijdens de Asielactie voor DTH, dus die kunnen ze nu vast ook nog wel gebruiken!
Ik kan aankomend weekend of donderdagmiddag of een doordeweeks avondje ook wel een keer naar Dordt rijden hoor!quote:
Volgens mij hebben ze het liefste wegwerpdingen. In verband met ziektes en besmettelijkheid en zo.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vraagje over de handschoenen; moeten dit van die wegwerpdingen zijn of juist niet?
En maakt het dan nog uit of ze gepoederd zijn en welke maat het is?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het liefste wegwerpdingen. In verband met ziektes en besmettelijkheid en zo.
Zouden deze goed zijn?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Gepoederd of niet maakte niet uit volgens mij, wel dat het van die strakke moeten zijn en niet van die lossige plastic handschoenen die zeg maar bij de benzinepomp hangen en waar je je haar mee verft
Weet je dan wat ik bedoel?
/bemoeial
Volgens mij zijn die helemaal goed!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zouden deze goed zijn?
http://www.overtoom.nl/we(...)maat-s_08473416.html
* Herinneringen aan de handschoenenpaniek *quote:Op maandag 11 januari 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Gepoederd of niet maakte niet uit volgens mij, wel dat het van die strakke moeten zijn en niet van die lossige plastic handschoenen die zeg maar bij de benzinepomp hangen en waar je je haar mee verft
Weet je dan wat ik bedoel?
/bemoeial
Die zien er prima uit!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zouden deze goed zijn?
http://www.overtoom.nl/we(...)maat-s_08473416.html
Goed idee; had ik niet aan gedacht!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:18 schreef Paginabeheerder het volgende:
Al eens gedacht om jeugdherbergen, zwembaden, sportverenigingen etc in jouw regio te benaderen?
Je wilt niet weten hoeveel handdoeken daar achterblijven van gasten die niet meer worden opgehaald.
Een jeugdhotel waar ik regelmatig kom, heeft vaak extra handdoeken over (die handdoeken hebben overigens al een bestemming... ).
Gelukkig, anders had ik het voor niets geschreven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed idee; had ik niet aan gedacht!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:09 schreef Paginabeheerder het volgende:
Gelukkig, anders had ik het voor niets geschreven.![]()
In elk geval wens ik je veel succes met dit goede doel!
Ohhhhhhquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar kan mijn bijdrage heen?
[ afbeelding ]
Arnhem.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
OhhhhhhWat lief van je!
Elisa zal je wel PMen als ze het ziet, waar het naartoe mag. Wellicht naar haar antwoordnummer
En anders kunnen we het misschien ophalen. Welke regio woon je?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar kan mijn bijdrage heen?
[ afbeelding ]
Jazeker! We gaan nu op 23 januari.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef thijs1994 het volgende:
Is er al een datum geprikt wanneer jullie gaan?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:05 schreef thijs1994 het volgende:
Ik heb in het dorp weer even 'n rondje gedaan met het rondbrengen van affiches voor extra handdoeken.
Tevens kick.
Toch bedankt voor het uitzoekenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:13 schreef sanger het volgende:
@ ElisaB; prijstechnisch hoef je handdoeken dus niet in Polen te halenZe zijn wel iets goedkoper, maar als je de transportkosten meerekent moet je wel een heel grote partij nemen wil je op gelijke kosten uitkomen...
Je hebt PMquote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef wendywendy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar handdoeken naar toe gestuurd mogen worden? PM mag ook!
Tuurlijkquote:Op zondag 17 januari 2010 11:54 schreef Natha-- het volgende:
Ik heb nog 9 handdoeken liggen, maar ik wil niemand op kosten jagenMag ik een PM met een "gewoon" of postbus-adres? Gaan ze morgen op de bus
Ben net huis en volgens mij is ie erquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is mijn doosje al gearriveerd?
Jaaaaaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is mijn doosje al gearriveerd?
Ik heb heulegaar geen handdoeken opgestuurd...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaa
Heel erg bedankt! Voor ik ga rijden, zal ik nog een foto maken van het geheel. Kun je je eigen handdoeken zien liggen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik heb heulegaar geen handdoeken opgestuurd...
Hmm, toch is het pakje donderdagavond al de deur uitgegaan...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dawasookzo
Ik ben goed bezig
Nee, nog niet binnen
Antwoordnummer doet er een dag langer over...
Ik ga morgen bij de buren vragen
Dan komt het waarschijnlijk morgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, toch is het pakje donderdagavond al de deur uitgegaan...
Jaaaaaaa, binnenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:08 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Hmm, toch is het pakje donderdagavond al de deur uitgegaan...
Dan is de doos handdoeken natuurlijk van jouquote:Op zondag 17 januari 2010 01:10 schreef wendywendy het volgende:
Kan iemand mij vertellen waar handdoeken naar toe gestuurd mogen worden? PM mag ook!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, binnen![]()
![]()
Dank je wel, ook voor je lieve kaartje
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:12 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nog een stapeltje aangeboden gekregen, als ik het eerst hiernaartoe laat sturen duurt het te lang vrees ik. Wil iemand het antwoordnummer PM-en? Dan kan het daar rechtstreeks heen
Helemaal geen probleemquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Geef het antwoordnummer maar, als jij het tenminste geen probleem vindt om alweer aan nieuwe stapels te bouwen
Graag zelfsquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:19 schreef sillie83 het volgende:
Ik heb ook nog wel handdoeken kan ik deze nog sturen?
quote:Op zondag 24 januari 2010 15:06 schreef LovelyLady het volgende:
Tvp als het goed is gaan eind deze week de handdoeken naar het postkantoor
Nee, maar dat ga ik wel doen. Greys en ik gaan even een Dierenthuisplannetje opstellen binnenkort. En daar gaat 'iets met handdoeken' zeker deel van uitmakenquote:Op zondag 24 januari 2010 15:22 schreef sanger het volgende:
@ ElisaB:)
Heb je al eens een hotelketen proberen te benaderen? Als je ziet hoeveel handdoeken die verslijten en wegdoen.
Ik heb geen aparte handdoek foto's, maar wel twee plaatjes van de totale oogst die we bij Dierenthuis hebben afgeleverd.quote:Op maandag 25 januari 2010 13:26 schreef Natha-- het volgende:
Was mijn doos nog aangekomen? En zijn er nog ergens foto's?
Jazeker welquote:Op maandag 25 januari 2010 13:26 schreef Natha-- het volgende:
Was mijn doos nog aangekomen? En zijn er nog ergens foto's?
Je hebt PMquote:Op zondag 24 januari 2010 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Elisa, mag ik dan het antwoordnummer? Kan ik morgen mijn collega even inseinen
Ja, als je het zo ziet, vallen de handdoeken helemaal niet op. Maar de auto zat goed volquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |