Dan doe ik die er ook bij.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:50 schreef Greys het volgende:
Hoofdkussens waren zeker welkom tijdens de Asielactie voor DTH, dus die kunnen ze nu vast ook nog wel gebruiken!
Ik kan aankomend weekend of donderdagmiddag of een doordeweeks avondje ook wel een keer naar Dordt rijden hoor!quote:
Volgens mij hebben ze het liefste wegwerpdingen. In verband met ziektes en besmettelijkheid en zo.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:31 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vraagje over de handschoenen; moeten dit van die wegwerpdingen zijn of juist niet?
En maakt het dan nog uit of ze gepoederd zijn en welke maat het is?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het liefste wegwerpdingen. In verband met ziektes en besmettelijkheid en zo.
Zouden deze goed zijn?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Gepoederd of niet maakte niet uit volgens mij, wel dat het van die strakke moeten zijn en niet van die lossige plastic handschoenen die zeg maar bij de benzinepomp hangen en waar je je haar mee verft
Weet je dan wat ik bedoel?
/bemoeial
Volgens mij zijn die helemaal goed!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zouden deze goed zijn?
http://www.overtoom.nl/we(...)maat-s_08473416.html
* Herinneringen aan de handschoenenpaniek *quote:Op maandag 11 januari 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Gepoederd of niet maakte niet uit volgens mij, wel dat het van die strakke moeten zijn en niet van die lossige plastic handschoenen die zeg maar bij de benzinepomp hangen en waar je je haar mee verft
Weet je dan wat ik bedoel?
/bemoeial
Die zien er prima uit!quote:Op maandag 11 januari 2010 20:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zouden deze goed zijn?
http://www.overtoom.nl/we(...)maat-s_08473416.html
Goed idee; had ik niet aan gedacht!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:18 schreef Paginabeheerder het volgende:
Al eens gedacht om jeugdherbergen, zwembaden, sportverenigingen etc in jouw regio te benaderen?
Je wilt niet weten hoeveel handdoeken daar achterblijven van gasten die niet meer worden opgehaald.
Een jeugdhotel waar ik regelmatig kom, heeft vaak extra handdoeken over (die handdoeken hebben overigens al een bestemming... ).
Gelukkig, anders had ik het voor niets geschreven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 02:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed idee; had ik niet aan gedacht!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 03:09 schreef Paginabeheerder het volgende:
Gelukkig, anders had ik het voor niets geschreven.![]()
In elk geval wens ik je veel succes met dit goede doel!
Ohhhhhhquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar kan mijn bijdrage heen?
[ afbeelding ]
Arnhem.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
OhhhhhhWat lief van je!
Elisa zal je wel PMen als ze het ziet, waar het naartoe mag. Wellicht naar haar antwoordnummer
En anders kunnen we het misschien ophalen. Welke regio woon je?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:58 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Waar kan mijn bijdrage heen?
[ afbeelding ]
Jazeker! We gaan nu op 23 januari.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:23 schreef thijs1994 het volgende:
Is er al een datum geprikt wanneer jullie gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |