abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76702003
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, ik las nog even terug: in de Izzies-verliest-zijn-balletjes-pet hoeft hooguit een euro of 40 te komen. Castratie is zo duur niet. En als je hem ergens in februari brengt is het nog goedkoper, want dan heeft de dierenbescherming ieder jaar een actie bij vrijwel (zo niet alle) DA's.
Ohja, da's waar ook. Nou, dat moet wel lukken uit eigen zak denk ik .

Dwangvoeren lukt me niet . Als ik het al in z'n mond krijg spuugt hij het direct weer uit.
  maandag 11 januari 2010 @ 23:05:41 #152
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_76702389
Ik ben ook slecht in dwangvoederen.

Ooit... toen ik nog bij de DA werkte, moest ik een grote kater dwangvoederen. Ik deed dat door op de operatietafel te gaan zitten, aan elke kant een been en de kater ertussen. Ging perfect. Tot de avond dat de tafel niet goed vergrendeld stond, de tafel kantelde en ik met kater en al er achteruit afgleed: precies met mijn kont in twee grote drinkbakken die daar altijd klaarstonden

Kater wilde daarna niets meer van mij weten

c_c: ermee stoppen dan. Om hem wat eten en vocht te laten krijgen kun je het nog op zijn snor smeren. En desnoods morgen nogmaals de DA bellen. Want als ie uitdroogt, ben je weer verder van huis.

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_76702635
Ja, ik heb nu twee pogingen gedaan, en ik had 'm inderdaad ook tussen m'n benen en z'n kop stevig vast, maar of hij weet toch met z'n kopje te draaien en me bijna te bijten, of hij spuugt het direct weer uit als hij iets binnenkrijgt. Hij ligt nu in een strak bolletje te jammeren, dus ik geef 'm nog een warme kruik en laat 'm met rust. Morgen ga ik toch weer bellen als het niet lukt. Dan maar een infuusje. Nou leg ik die dagelijks aan, maar die van de kat laat ik wel over aan de DA .
pi_76702675
Jammer dat het niet lukt c_c. Maar inderdaad niet forceren dan, zeker niet in je eentje.

Kotst hij het uit of slikt hij het niet door?

Als hij het niet doorslikt zou je over zijn keeltje kunnen aaien als je hem voert, dat stimuleert de slikreflex. Maar hoe je dat moet doen terwijl je hem+handdoek in bedwang houdt... geen idee.
Niet te lang mee aansukkelen in je eentje, wat op zijn snor en pootjes smeren, dan likt hij het misschien op en anders de DA bellen.

Die kunnen ook nog een eetlustopwekker geven per injectie.

Elisa, jouw verhaal!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 11 januari 2010 @ 23:10:59 #155
33954 ElisaB
pi_76702690
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, ik heb nu twee pogingen gedaan, en ik had 'm inderdaad ook tussen m'n benen en z'n kop stevig vast, maar of hij weet toch met z'n kopje te draaien en me bijna te bijten, of hij spuugt het direct weer uit als hij iets binnenkrijgt. Hij ligt nu in een strak bolletje te jammeren, dus ik geef 'm nog een warme kruik en laat 'm met rust. Morgen ga ik toch weer bellen als het niet lukt. Dan maar een infuusje. Nou leg ik die dagelijks aan, maar die van de kat laat ik wel over aan de DA .
Als je 'm weer helemaal over de zeik helpt, wordt ook niemand daar beter van.

Sterkte en ik duim nog steeds
  maandag 11 januari 2010 @ 23:12:55 #156
33954 ElisaB
pi_76702795
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Jammer dat het niet lukt c_c. Maar inderdaad niet forceren dan, zeker niet in je eentje.

Als hij het niet doorslikt zou je over zijn keeltje kunnen aaien als je hem voert, dat stimuleert de slikreflex. Maar hoe je dat moet doen terwijl je hem+handdoek in bedwang houdt... geen idee.
Niet te lang mee aansukkelen in je eentje, wat op zijn snor en pootjes smeren, dan likt hij het misschien op en anders de DA bellen.

Psies... en als het in de longen terecht komt, heb je straks een gestikte kat. Ook geen prettig zicht
quote:
Eliesa, jouw verhaal!
Zo'n tafel is best lang en als ie dan langzaam kantelt.... je voelt dat je gaat zakken... niet met je benen bij de grond kan.... geen handen vrij hebt... dan is dat best adembenemend en achteraf reuze grappig
  maandag 11 januari 2010 @ 23:25:58 #157
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_76703498
Laserpennetjes hebben ze bij zooplus
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_76703851
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:

Elisa, jouw verhaal!
Keeltje wrijven zou bij Noah lukken, maar bij Izzy (ik ga voor de y-spelling) is dat echt geen optie, ik heb geen handen over. Hij is trouwens uitgedroogder dan gisteren weer, z'n vel blijft aanzienlijk langer in plooi na het vastpakken (ik bedenk me net dat de DA dat helemaal niet heeft gecheckt volgens mij, maar dat lijkt me sterk ), dus ik ga morgen sowieso even bellen inderdaad, tenzij hij wat gedronken heeft.

We zitten samen in de gang ons zo zielig mogelijk voor te doen .
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:25 schreef MissBliss het volgende:
Laserpennetjes hebben ze bij zooplus
Mooi!
pi_76704158
Zielige Clums en IzzY.

Heeft hij je wel weer vergeven dus? Als hij niks drinkt dan zou ik morgen zeker weer de DA bellen. Katten zijn erg gevoelig voor niet-eten en dit duurt nu toch al lang, zeker omdat hij de kleine beetjes die binnen gaan weer uitkotst. Dan desnoods maar een opname met infuusje, maar hij moet hier wel even doorheen komen.

Ik heb ook een Zooplus laserpennetje: in de vorm van een muis en werkt als een tierelier!
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_76704311
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:38 schreef Cat22 het volgende:
Zielige Clums en IzzY.

Heeft hij je wel weer vergeven dus? Als hij niks drinkt dan zou ik morgen zeker weer de DA bellen. Katten zijn erg gevoelig voor niet-eten en dit duurt nu toch al lang, zeker omdat hij de kleine beetjes die binnen gaan weer uitkotst. Dan desnoods maar een opname met infuusje, maar hij moet hier wel even doorheen komen.

Ik heb ook een Zooplus laserpennetje: in de vorm van een muis en werkt als een tierelier!
Ja hoor, we hebben net een hele poos zitten aaien en kroelen. Het liefst zou ik 'm op schoot nemen, maar ik heb 'm maar lekker op z'n plekje laten liggen. Geinig dat je dan zo'n beest het liefst gewoon naast je in bed legt. Moedergevoelens .

Verder helemaal met je eens qua DA. En ik zat net te kijken en heb het muislasertje gevonden! Zijn er nog andere handige dingen die ik direct mee zou moeten bestellen? .
  maandag 11 januari 2010 @ 23:45:32 #161
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_76704496
Ik heb naast de laserpen ook veren op een stokje (en dan de betere kwaliteit, niet die ze binnen 2 minuten slopen)
Verder doet het alluminiunfolie propje het ook nog steeds goed

Ik weet niet of Noah het iets vind, maar kattengras is ook leuk om zelf te groeien en aan te bieden.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 11 januari 2010 @ 23:48:25 #162
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_76704635
Owja: Kartonnen doos met hier en daar gaten erin geknipt met de bovenkant open doet het hier ook goed; de doos is voor mijn katten onweerstaanbaar en vervolgens met de veren op stokje kunnen ze uuuren spelen.
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_76704649
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:41 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ja hoor, we hebben net een hele poos zitten aaien en kroelen. Het liefst zou ik 'm op schoot nemen, maar ik heb 'm maar lekker op z'n plekje laten liggen. Geinig dat je dan zo'n beest het liefst gewoon naast je in bed legt. Moedergevoelens .

Verder helemaal met je eens qua DA. En ik zat net te kijken en heb het muislasertje gevonden! Zijn er nog andere handige dingen die ik direct mee zou moeten bestellen? .

Mamma Clums. Wat een verschuil met een paar dagen terug. Hij weet dat je het goed bedoelt.

Uhm.. bestellen..... krabpaal? (ze zijn dat echt wel een stuk goedkoper dan in de winkel, als je ooit op zoek bent. Goede kwaliteit ook).

Kattegrit en voer is daar ook goedkoper maar ik neem aan dat je dat nog op voorraad hebt. Verder zou ik niet meteen iets weten. Ligt er ook aan wat je al in huis hebt qua mandje, kattebak e.d.

Ow ja....dit warmtekussen is me ook aanbevolen. Ga ik een keer bestellen als ik meer boodschappen heb te doen daar. Handig voor koude babypoesjes maar ook voor zieke stiekeme straatkaters.
pi_76704702
quote:
Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef Poeke het volgende:
Owja: Kartonnen doos met hier en daar gaten erin geknipt met de bovenkant open doet het hier ook goed; de doos is voor mijn katten onweerstaanbaar en vervolgens met de veren op stokje kunnen ze uuuren spelen.
Poeke! Kijk es: Gastgezin Redcat: Cat's 2e nestje - Weer zwartwitjes! Plus nog één!

[/off topic] (sorry Clums)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 01:40:37 #165
105263 Litso
Interlectueel.
pi_76707484
Misschien moet je dat ene speeltje van Noah gewoon weer binnenhalen? Scheelt weer bestelkosten
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_76709026
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 01:40 schreef Litso het volgende:
Misschien moet je dat ene speeltje van Noah gewoon weer binnenhalen? Scheelt weer bestelkosten
Die vindt hij allang niet meer interessant. Nog een paar keer geprobeerd. Wellicht wel wat voor de nieuweling though.

Izzy was vanochtend niet in een blij humeur, maar heeft wel een paar happen nat babyvoer op. Er staat een nieuw bakje, waar hij ook wat happen uit nam. Joepiehoera, enzovoorts.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:22:20 #167
33954 ElisaB
pi_76711971
Klinkt toch niet slecht...

De katten hier zijn gek van alles waar catnip aan zit. En omdat dat niet overal aan zit, heb ik een spuitbusje. Zo eens in de drie weken spuit ik links en rechts wat; heel het kattenvolk in de gloria
pi_76715226
Noah kijkt niet op of om van catnip . Maar wellicht vindt Izzy het interessant.

Toen ik tegen de dierenarts zei dat ik babyvoer had gekocht voor de kat vroeg ze wel of het kattenbabyvoer was. Ik ben bang dat ze ervaring heeft met mensen die hun kat Olvarit voeren ofzo .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 12:06:03 ]
pi_76715983
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Noah kijkt niet op of om van catnip . Maar wellicht vindt Izzy het interessant.

Toen ik tegen de dierenarts zei dat ik babyvoer had gekocht voor de kat vroeg ze wel of het kattenbabyvoer was. Ik ben bang dat ze ervaring heeft met mensen die hun kat Olvarit voeren ofzo .
Je zult ze maar de kost moeten geven.

Joe hef Pee Em.
pi_76716283
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:50 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, ik las nog even terug: in de Izzies-verliest-zijn-balletjes-pet hoeft hooguit een euro of 40 te komen. Castratie is zo duur niet. En als je hem ergens in februari brengt is het nog goedkoper, want dan heeft de dierenbescherming ieder jaar een actie bij vrijwel (zo niet alle) DA's.
Niet alle en het is ook afhankelijk van de regio
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 12 januari 2010 @ 13:05:31 #171
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_76717130
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:40 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Niet alle en het is ook afhankelijk van de regio
Hier wel; de DB betaalt dan 10 euro mee aan iedere castratie/sterilisatie en je kunt je dier gratis laten chippen.
Dus Tom en Luna gaan mooi tegelijk heen

C_C, heb je al wormpjes kunnen ontdekken?
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_76724542
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je zult ze maar de kost moeten geven.

Joe hef Pee Em.
Heb ooit een ziek kitten gedwangvoederd met bambix Hij is daarna nog wel 18 geworden.

Vel niet terugveren= uitgedroogde kat= DIRECT da bellen. Met een beetje pech heb je een paar uur later een dode kat. Ze zijn nogal gevoelig voor uitdrogen.
pi_76724763
Nu onderweg, ik ben heul benieuwd wat hij heeft gedaan. Hij had een schone bak, dus ik weet het snel genoeg.
pi_76725067
Mijn man roept hier dat koude pannenkoek heel goed helpt tegen overgeven en diarree bij katten.
Wel zelfgebakken van gewone bloem zonder zout in het beslag.
Hij heeft er een boel gehad en die zijn allemaal erg oud geworden, dus ik ben geneigd hem te geloven
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_76725622
Whehe. Mocht nou niets helpen ga ik het proberen. Ik hou hem nu nog ff op kip en babyvoer, hij heeft ook te veel door elkaar gegeten die eerste dagen denk ik.

Cat, PMmen vanaf m'n telefoon werkt niet, ik antwoor vanavond .
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:35:01 #176
3185 Adelante
To let it go now
pi_76725723
Oh, hier moet ik ook nog even posten. Wie heeft gewonnen qua naamstrijd: wordt het Ahmed of blijft het Izzy?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_76725983
Doe eens een gok .

Ik heb nog niets leukers kunnen bedenken.
pi_76728121
Updatetetetete.

Izzy heeft hongeeeerrrrrr. Ze heeft het bakje met natgemaakte babybrokjes wat ik vanochtend had klaargelegd opgelikt, en mauwde ont-zet-tend klaaglijk toen ik binnen kwam. Ik zou zweren dat ik ook een bakje met kippenvocht en -vlees had neergezet, maar die kan ik niet meer terugvinden. Nou ja, hij heeft net een kleine portie droge brokjes gehad, die hij naar binnen geschrokt heeft. Drinken doet hij er niet bij, dus z'n volgende portie wordt weer nat. De snoepjes van Misstique waren ook een gróót succes . De eetlust is er dus wel al weer (kan dat zo snel al door het pipetje komen? ), drinken gebeurt minder, en hij is ontzettend levendig. Of nou ja, hij loopt rond en klaagt vooral heel hard, ook via de deur naar Noah. Eigenlijk moeten ze weer bij elkaar, want dat willen ze gewoon nu, maar ik wacht nog even tot de poep wat vaster is.

Oh, en ik mag 'm niet aaien . Geen idee wat daar de deal is, maar goed. Verder gaat het een stuk beter dus.
pi_76728326
Oh wacht, hij heeft de kip en het vocht daarvan opgegeten, en het bakje met natte brokjes achter de bench gegooid.
pi_76729735
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, hij heeft de kip en het vocht daarvan opgegeten, en het bakje met natte brokjes achter de bench gegooid.
Hij had zo zijn voorkeuren
  dinsdag 12 januari 2010 @ 18:25:20 #181
33954 ElisaB
pi_76730290
pi_76730378
Klinkt goed!
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  † In Memoriam † dinsdag 12 januari 2010 @ 19:32:15 #183
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_76733501
Klinkt alsof er nog genoeg pit in zit. En dat je 'm nu niet mag aaien is niet zo vreemd, ik gok dat dat in de loop van de avond wel bijtrekt.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 21:24:55 #184
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_76739264
Gaat helemaal goed komen
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_76742707
Hongerrrr is goed!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_76743746
Het is wel een mauwer zeg, en daar heb ik er al één van. Als ik de gang binnenstap begint het gejammer. Ik weet nou nog niet of het 'pas op-ik ben hier'-grommetjes of 'hoi,eten, nu'-geluidjes zijn, maar goed.

Eetlust is prima, derde portie babyvoer is erin, en hij heeft ook gedronken. Gaat goed, zo.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:45:36 #187
33954 ElisaB
pi_76743841
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is wel een mauwer zeg, en daar heb ik er al één van. Als ik de gang binnenstap begint het gejammer. Ik weet nou nog niet of het 'pas op-ik ben hier'-grommetjes of 'hoi,eten, nu'-geluidjes zijn, maar goed.

Eetlust is prima, derde portie babyvoer is erin, en hij heeft ook gedronken. Gaat goed, zo.
Top zeg

We moeten wel weer eens wat pics (ook speciaal voor de mensen die niet kunnen lezen)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:48:59 #188
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76744037
Klinkt goed.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_76744961
Ja, m'n beide camera's zijn doot . Ik zal morgen als het nog licht is 's kijken wat de Ipheun eruit weet te persen.
pi_76746282
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, m'n beide camera's zijn doot . Ik zal morgen als het nog licht is 's kijken wat de Ipheun eruit weet te persen.

Voor de Ipheun.

Wat goed dat Izzy eten binnen houdt!
pi_76752470
Hoe is het met de stiekemert?
pi_76753521
Hij heeft door dat c_c = voer en voer = lekker. Zodra ik opstond begon het milde gejammer. Het wordt een echte kat . Ik ga zo nog wel bellen voor de pilletjes denk ik, want er ia nog geen fatsoenlijk poepje te vinden. Hij is nog steeds zooohooo mager. Elke keer als ik 'm aai over z'n rug en dan z'n staart zeg maar schrik ik weer.
pi_76753719
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij heeft door dat c_c = voer en voer = lekker. Zodra ik opstond begon het milde gejammer. Het wordt een echte kat . Ik ga zo nog wel bellen voor de pilletjes denk ik, want er ia nog geen fatsoenlijk poepje te vinden. Hij is nog steeds zooohooo mager. Elke keer als ik 'm aai over z'n rug en dan z'n staart zeg maar schrik ik weer.
c_c = lekker. (elementaire wiskunde )

Zodra die wormen eruit zijn en de poepjes op orde denk ik dat hij als een malle bijkomt. Hopelijk komt mijn vlop vandaag aan. Ik heb het spul nog even getest: Yoko en Satsu hebben het zwaar goedgekeurd en dat zijn best kieskeurige eters. Daar gaat iig geen kattesnoepje in.
pi_76754030
TVP voor de foto's
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
  woensdag 13 januari 2010 @ 10:58:29 #195
33954 ElisaB
pi_76754406
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Aankomen gaat ook niet heel hard. En dat is eigenlijk maar goed ook!
pi_76754640
Echt, probeer die van Beaphar 's. Geen kat die ze kan weerstaan.
pi_76754716
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Aankomen gaat ook niet heel hard. En dat is eigenlijk maar goed ook!
Inderdaad. Maar het zal fijn zijn als hij minder knokig is.
pi_76757832
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Dûh. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  woensdag 13 januari 2010 @ 12:46:27 #199
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_76758138
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 @ 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Snoepjes? Ziggy mot ze niet

Wat goed dat ie nu zo goed eet!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_76769064
Nou ja, goed, goed....

Hij heeft vandaag overdag maximaal 2 mondjes vol op aan brokjes denk ik. Over een hele dag zal het niet meer dan 3-4 eetlepels aan brokjes zijn. Daarnaast drinkt hij nog steeds niet lekker. Enige wat er wel in gaat zijn dus de snoepjes . Maar om 'm daar nou op de voeren.

Er ligt wél een vast drolletje in de bak! De deur staat nu op een kier die niet groter kan worden, dus Noah ligt voor de kier te staren naar de gang. Izzy blaast waarschuwend vanaf de bench. Ik laat het ff zo, zodat hij kan wennen aan de geuren van de rest van het huis. Ooit zal hij toch binnen moeten komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')