quote:
Check!
quote:
en een goede oplossing,
Check!
quote:
zodat Izzie zich over een paar uur een stukje beter voelt

Nog even afwachten, maar hopelijk check

.
quote:
Checkcheckcheckerdecheck!
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:26 schreef Misstique het volgende:[..]
Zeg mop, ik heb je vandaag een grootverpakking vlooiendruppels met 8 pipetten op de post gedaan, niks niet kopen niet jij.

.
Zitten ook anti-stressbanden en snoepjes voor beide poezels in trouwens.
Jij liefbeest

. Ik heb niets gekocht heur! Al gaat Izzie je teleur moeten stellen, er is niet één vlooiendrolletje of vlooitje te vinden op zijn hele bevallige lijfje

. Ik heb haar wel een antiwormenpipetje laten toedienen, want de poes heeft het noooodig. Heeft me 6 hele euro's gekost, dus daar zal het niet aan liggen

.
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:28 schreef Misstique het volgende:Overigens ben ik wel benieuwd wat voor pipetten je bedoelt.

. Behandeling van inwendige en uitwendige parasieten met 1 actief ingredient klinkt te mooi om waar te zijn.

.
Ja, ik vond het ook klinken als een wondermiddel

. Het was iets van Stronghold, voor 28 euro. De dierenarts zei trouwens dat ze dat officieel niet mogen verkopen (vraag me niet waarom) en dat daar geen lintwormen mee bestreden kunnen worden.
Nou ja, de dierenarts is dus geweest

. Het is zó'n schatje, een best jong meisje/vrouw, degene waar ik ook ben geweest met Noah toen hij nog beebie was en een griepje had. Nog afgezien van hoe goedkoop (hihi) ze is, is ze gewoon heel recht toe recht aan, en behoedt je van extra kosten en onnodige ongein, waar de dierenarts hier in de buurt een vriend van me heeft overtuigd dat zijn tekkel de afgelopen tien jaar een hartruis had en pilletjes moést hebben. Onzin, bleek dat. Maar goed.
Ze vond hem er goed uitzien, afgezien van de belachelijke magerheid. Ze schat 'm tussen de 6 maanden en het jaar. Detail: poes houdt er niet van als je aan z'n ballen zit! Maar hij liet alles rustig over zich heen komen. Izzie heeft terwijl de dierenarts er was laten zien wat hij allemaal kon. Hij heeft gepiest, water gepoept, en slijm opgekotst

. Belangrijkste voor nu is dat hij in ieder geval vocht en ook wát eten binnen krijgt. Ik moest proberen of het met een spuitje in z'n mond te krijgen was, dus maar goed dat ik al een shitload van m'n werk had meegenomen. Nou ja, verder geen vlooien dus, geen gekke wondjes, en ze vond hem ook al niet wild of zwerverig.
Komen we op het punt van de AIDStest. Dat is namelijk de enige ziekte waar ik echt op zou kunnen testen die bedreigend is voor Noah, want niesziekte laat hij niet zien, en de rest van de ziektes is eigenlijk op te lossen met een pilletje, áls hij al drager zou zijn. De test kost 50 euro, en heeft een grote kans op vals positief zijn. Wel is het zo dat als hij negatief is, het zeker negatief is. Als hij positief is, moet je echter een vervolgtest laten doen, om er zeker van te zijn. Na wat wikken en wegen en de argumenten van de dierenarts, heb ik besloten er in ieder geval nog mee te wachten. Het komt niet zó vaak voor, en dan voornamelijk bij zwervertjes die buiten hebben zitten vechten en neuken. Hij is nog vrij jong en heeft geen wondjes, en ze vond hem niet zo wild dat hij z'n hele leven op straat heeft doorgebracht, dus achtte de kans klein. Verder zou een kat met AIDS ook niet beter worden van iets als de ziekigheid die hij nu heeft, alleen maar verslechteren. Ik kan het dus altijd nog doen als hij niet verbetert.
Nou ja, verder heeft hij wel een wormenkuur gehad dus, en moet hij voor woensdag enigzins opgeknapt zijn. Doet hij dat niet, moet ik bellen, krijg ik pilletjes opgestuurd. Dat is namelijk stap twee. Noah mag er ff niet bij, tot de poep wat vaster is.
Ohja, en als hij binnen twee weken geen baasje had, mocht ik 'm van de dierenarts beschouwen als de mijne

. De kans was namelijk klein dat er daarna nog iemand op zou dagen, en zo doen ze het in asiels ook. Tumtumtum

.