Hij had zo zijn voorkeurenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh wacht, hij heeft de kip en het vocht daarvan opgegeten, en het bakje met natte brokjes achter de bench gegooid.
Top zegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Het is wel een mauwer zeg, en daar heb ik er al één van. Als ik de gang binnenstap begint het gejammer. Ik weet nou nog niet of het 'pas op-ik ben hier'-grommetjes of 'hoi,eten, nu'-geluidjes zijn, maar goed.
Eetlust is prima, derde portie babyvoer is erin, en hij heeft ook gedronken. Gaat goed, zo.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja, m'n beide camera's zijn doot. Ik zal morgen als het nog licht is 's kijken wat de Ipheun eruit weet te persen.
c_c = lekker.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij heeft door dat c_c = voer en voer = lekker. Zodra ik opstond begon het milde gejammer. Het wordt een echte kat. Ik ga zo nog wel bellen voor de pilletjes denk ik, want er ia nog geen fatsoenlijk poepje te vinden. Hij is nog steeds zooohooo mager. Elke keer als ik 'm aai over z'n rug en dan z'n staart zeg maar schrik ik weer.
Aankomen gaat ook niet heel hard. En dat is eigenlijk maar goed ook!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:33 schreef clumsy_clown het volgende:
Hij heeft door dat c_c = voer en voer = lekker. Zodra ik opstond begon het milde gejammer. Het wordt een echte kat. Ik ga zo nog wel bellen voor de pilletjes denk ik, want er ia nog geen fatsoenlijk poepje te vinden. Hij is nog steeds zooohooo mager. Elke keer als ik 'm aai over z'n rug en dan z'n staart zeg maar schrik ik weer.
Inderdaad. Maar het zal fijn zijn als hij minder knokig is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aankomen gaat ook niet heel hard. En dat is eigenlijk maar goed ook!
Dûh.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Echt, probeer die van Beaphar 's. Geen kat die ze kan weerstaan.
Snoepjes? Ziggy mot ze nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 11:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Echt, probeer die van Beaphar 's. Geen kat die ze kan weerstaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |