sms 'SNEEUW UIT' naar 0900-GOD.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:38 schreef SharQueDo het volgende:
Dinsdag gaat het alweer sneeuwen. Beetje zinloos om nu nog te gaan vegen. Een paar dagen geleden had ik 's morgens ook geveegd en 's avonds lag er weer een laag sneeuw op. Dweilen met de kraan open.
Niet mee eens, als je nu niet veegt wordt de sneeuw platgestrapt en heb je een ijslaag onder de sneeuw die dinsdag weer gaat vallen.quote:Op zondag 14 februari 2010 13:38 schreef SharQueDo het volgende:
Dinsdag gaat het alweer sneeuwen. Beetje zinloos om nu nog te gaan vegen. Een paar dagen geleden had ik 's morgens ook geveegd en 's avonds lag er weer een laag sneeuw op. Dweilen met de kraan open.
In Vancouver zoeken ze nog sneeuw.quote:Op zondag 14 februari 2010 18:31 schreef deedeetee het volgende:
Mijn man heeft met de sneeuwschep hele bergen van de sneeuw gemaakt en ik kan er onderhand nergens meer mee naartoe als ik veeg.![]()
Haha, niet wanhopen, doorvegen!quote:Op zondag 14 februari 2010 18:31 schreef deedeetee het volgende:
Ik veeg en veeg en veeg en veeg, ik begin wanhopig te worden![]()
Wanneer stopt die sneeuwval nu eens ?
Mijn man heeft met de sneeuwschep hele bergen van de sneeuw gemaakt en ik kan er onderhand nergens meer mee naartoe als ik veeg.![]()
Dat ze opschieten met die verwarmde fietspaden!quote:
Verwarmde fietspadenquote:Op vrijdag 7 december 2012 19:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ze opschieten met die verwarmde fietspaden!
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1310720quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:40 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Verwarmde fietspadengeniaal idee!
Klopt helemaal, ik veeg ook..... maar iedereen hier draagt z'n steentje bij. Ik kwam net thuis met een volle tas boodschappen, en twee pubermeiden verwezen me naar een goed begaanbaar pad wat ze hadden gemaakt. Met een ander pad waren ze nog bezig.quote:Op vrijdag 7 december 2012 20:28 schreef BasEnAad het volgende:
.... Dat hoort erbij en is wel zo netjes.
Wat een nette jonge meisjes. Heb je ze wel bedankt?quote:Op vrijdag 7 december 2012 21:20 schreef barthol het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik veeg ook..... maar iedereen hier draagt z'n steentje bij. Ik kwam net thuis met een volle tas boodschappen, en twee pubermeiden verwezen me naar een goed begaanbaar pad wat ze hadden gemaakt. Met een ander pad waren ze nog bezig.
Uiteraard!quote:
Ikke wel, gelukkig viel er niet zo veel sneeuw gisteren en vandaag bleef het droog.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |